Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
8
Favori
32.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    9/10/11/12 kaç bin liraya nereden ne zaman aldığınızın bir önemi yok hocam. Biz de başta vatan kaynaklı zannediyorduk meselenin aslı sonradan ortaya çıktı.

    Herkeste hatalar mevcut, hata yok diyenler bile bizim belirttiğimiz testleri yapınca 1 hafta sonra şu kadar var bu kadar var diye geldiler.

    An itibariyle şu forumda 55” sağlam C9 sahibi kimse yok. Bana kalırsa tüm türkiyeye hatalı paneller montajlanıp satıldı. Ben dahil 2 sefer değişim alan 10 kişi var 20 panel yapar tümü hatalı. 20’de değişim yapmayanlar desek son 2 haftada 40 panelin kutusu açıldı hepsinde az çok hatalar mevcut. Eski kullanıcıları katmadım siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg son zamanlarda hiç iyi değil. Kalitesizlik akmaya başladı paçasından. Sonu iyi değil bu markanın ben diyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar takip edip satın alıp mağdur olan arkadaş var..Birde almayı düşünüpte bu sayfaları okuyup vazgeçenleri hesaba katarsak LG elini çabuk tutmazsa bu konu efsane olur. Sıradan bir markadan öteye gidemez.. Cep telefonlarındaki gibi silinir gider..
    Birde OLED teknolojisi öyle ya da böyle oturmuş değil.. Piksel hatası olmasa,yanma olmasa dahi piksellerin 5-6 yıl içinde parlaklığını yitireceği ve görüntünün zamanla matlaşacağından sözediliyor. Yok gerçek siyah, yok tepki süresi kısa hikaye olur gider.
    ''It is a SONY '' demeye devam edicez anlaşılan..
  • SPAWN-TheUndead kullanıcısına yanıt
    Üstad eskiden de iyi değildi ama webos ile milletin gözünü boyadı. Tabi belli bir süre sonra takke düştü kel göründü.

    Bu arada mağdur olanların en kısa sürede mağduriyetleri giderilir umarım. lg açısından her bir mağduriyet onlarca yüzlerce eksi olarak dönecek.
  • Arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun yeni konu başlığımız, umarım mağduriyetimiz biran önce çözülür.
    Bende 31.12.2019 da aldım c9 benim tv de farklı renklerde,farklı sayıda ölü piksel mevcut, bu hafta içerisinde servis talep edip sonucu burada paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni tv mi isteyeceksin para iadesimi talep edeceksin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haydaaaa bende 55C9 düşünüyordum B9 mu alayım yoksa başka bir ürün mü önerirsiniz arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luzumsuzdur -- 19 Mayıs 2020; 2:26:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benide ekleyin konumun linkinu asagidan bulabilirsiniz. servis sikayetime karsi lg direktorunden gelen mail. Benim sikayetci oldugum servise sormuslar. Eve adam gonderip servisin yaptigi isi denetleyecegine kendi iclerinde konuyu kapatmislar. Musteriye karsi boyle bir anlayis olabilir mi? Soruyorum size. Maduriyet giderme konusunda gercekten rezil bir firma.

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    https://forum.donanimhaber.com/vatanbilgisayar-ve-lg-oled-televizyon-degisim-kumpasi-yalan-servis-raporu-resim-eklendi--143341937-2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 20 Temmuz 2020; 19:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pekala Genel Anlamda LG TÜrkiye yetkilileri ne diyor? Görüşen oldumu konu ile alakalı?



    Hocam size de geçmiş olsun ben durumunuzu çok iyi anlıyorum ama Tv teslim edilip kurulduktan sonra iş bitiyor,ispat bekleniyor,siz kargo tutanağını imzaladınız,1-2 gün sonra çizik farkettiniz...Hata sizde derler çıkarlar işin içinden..

    Keşke en başta çiziği farkedip servisten gelenlere söyleseydiniz..Onlar da az değilmiş belkide gördüler çiziği ses çıkarmadılar...Öyle bir şey varsa şu mübarek günde Allah'ından bulsunlar..
  • çetin169 Ç kullanıcısına yanıt
    bu nasıl oled ?
  • Ben 65b9 aldım 4 ay oldu artmadıysa 3 tane ölü pikselim var. Merkez değişim red verdi bende gelen gideni aratır hesabı kabullendim. Dün logo yanığı gözüme çarptı tam detaylı bakmadım ama tv de gün boyu youtube açık arada belki yarım saat başka kanala bakabiliyoruz çocuklardan ötürü. Oled gerçekten güzel görüntü veriyor ama bu kadar pahalı iken bu kadar çok sorun kabul edilemez. Konudaki mesajları okuyunca şükrettim valla hepinize geçmiş olsun şu süreçte işlemlerde çok geç yapılıyor resmen paranla rezil oluyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Bnde bir ara 2bin tl indirimli q7c gormustum bayide.aldim .tv kuruldu baktim tv hali saha gibi cizik.hemen aradim ertesi gun goturduler parami iade aldim.anlamaliydim fiyat farkindan🤔🤨

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun,ekran yanığı kesinmi tespit ettinizmi.Ekran yanığı durumuyla ilgili gelişmeleri buraya yazarsanız çok iyi olur daha 4 aylık tv.

    3 ölü piksele lg merkez neden red cevabı verdi.Ben 5 ölü piksele kadar kabul etmiyor diye duymuştum bu yüzdenmi acaba.2 ayınız kalmış durumda para iadesi değişim için süreyi geçirmeyin.

    Siz nereden aldınız ürünü?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki sizi listenin en başına yazdım hocam, en çok mağdur ettikleri siz oldunuz.

    Bu TV ler konusunda bir çoğumuzdan teknik anlamda daha bilgilisiniz ama gel gör ki sizi de "kozmetik" bir tuzağa düşürdüler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Pekala Genel Anlamda LG TÜrkiye yetkilileri ne diyor? Görüşen oldumu konu ile alakalı?



    Hocam size de geçmiş olsun ben durumunuzu çok iyi anlıyorum ama Tv teslim edilip kurulduktan sonra iş bitiyor,ispat bekleniyor,siz kargo tutanağını imzaladınız,1-2 gün sonra çizik farkettiniz...Hata sizde derler çıkarlar işin içinden..

    Keşke en başta çiziği farkedip servisten gelenlere söyleseydiniz..Onlar da az değilmiş belkide gördüler çiziği ses çıkarmadılar...Öyle bir şey varsa şu mübarek günde Allah'ından bulsunlar..
    Hocam konuyu okudunuz mu aslinda servis raporuna kurulum sirasinda ekranda cizigi gorduk diye rapor aldi. Ama lg sorumluluk almadi sucu kutuya atti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    Bnde bir ara 2bin tl indirimli q7c gormustum bayide.aldim .tv kuruldu baktim tv hali saha gibi cizik.hemen aradim ertesi gun goturduler parami iade aldim.anlamaliydim fiyat farkindan🤔🤨
    Peki degisimi bayiniz mi yapti hocam yoksa samsung mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Allah Allah, Yasal Haklarinizi Kullanin Bence...Ha Bu arada Burak Bey degisecek falan demisti varmi gelisme ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 19 Mayıs 2020; 11:34:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Samsung bayisiydi.yine onlar yapti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üzücü durum inş tüm mağdurlar aklınızdan geçenler gerçekleşir birşey dikkat ettim hepiniz yenisi ile değiştiriyorsunuz neden paranızın iadesini istemiyorsunuz arkadaşlar belliki bu seri üretim hatalı ısrarla aynı tv almayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • frudi kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam ve bizde bu seçeneğin farkındayız

    Ama gel gör ki TV gerçekten çok iyi, gönül el vermiyor tekrar okuma araştırma işine sıfırdan başlayıp belki de daha az iyi olan bir TV ile yola devam etmeye.

    O yüzden ilk aşamada yapmak istediğimiz sıfır sorunlu olanlar değişimini sağlamayı başarmak.

    Şayet bu olmazsa zaten mecbur para iadesi alacağız.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.