Şimdi Ara

LG bluray cihazlarda 'PLEASE WAIT' sorunu cozumu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
131
Cevap
6
Favori
35.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de burada yazılan her yöntemi denedim. Çözüm bulamayınca Saraç Bilişim’e gönderdim cihazı. Sağolsunlar baya bir ilgilendiler. Şu an yaklaşık 1,5 hafta oldu. Sorun yok.
  • Selam, HB1100RE de aynı sorunu çözdüm. Bluray player ı söktüm ve hemen önünde duran büyük çipin olduğu ana kartı da zemindeki ve arka paneldeki vidalarını söküp dışarı çıkarttım(diğer kartlara dokunmadım). Bu kartı hem arka taraftan hem ön taraftan korkmadan gördüğüm tüm lehimli bölgelerini ve çip ayaklarını yakın mesafeden kurutma makinesi ile ısıttım (yaklaşık 15dk) ilk yaptığımda biraz korkarak fazla ısıtmamıştım olmamıştı. Boot yazısı çıktı ve bir süre sonra eskisi gibi standby yazısı çıktı çalıştırdığımda ise normal çalışmaya başladı. Isıtma yöntemini yazan arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Umarım uzun süre dayanır bu şekilde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurshoo -- 21 Mart 2021; 17:17:51 >
  •  LG Music Flow HS6 Smart Hi-Fi kulanan varmı arkadaslar dün aksam normal bir sekilde çalısyordu bügün please wait hatası verıyor nasıl düzelte bilirim bilgisi olan varmı

  • LG HB1100RE cihazımda "please wait" hatasıyla yaklaşık 1 yıldır uğraşmaktayım. LG Yetkili servisi, Türkiye direktörü dahil herkes ile iletişime geçerek cihazın ücretli tamiri için her türlü yolu denedim ama nafile. Daha sonra 2013 yılında almış olduğum cihaz için cimer üzerinden başvuru yaptım ancak yasalar gereği kullanmış olduğumuz cihazların yedek parça tedarik zorunluluğu 7 yıl ile sınırlandırılmış durumdaymış. Haliyle ordan da sonuç alamadım. Artık yapmadığım ısıtma v.b. gibi işlemlerde sonuç vermedi. Sonunda yine bu forum sayesinde ulaştığım Ankara Saraç Bilişim Muharrem Bey ile iletişime geçtim. Cihazın ve kartın resimlerini istediler ön kontrol için gönderdikten sonra iletişime geçip gönderin tamir edilen bir model dediler. Bende cihazı gönderdim ulaştıktan 1 gün sonra cihazın arızasının giderilip gerekli diğer bakımlarının yapıldığını ve sorunsuz bir şekilde tarafıma kargo yapıldığını ilettiler. Cihazın gelmesini bekliyorum. Geldikten sonraki deneyimleri ve durumu tekrar burdan paylaşacağım. İlgi ve alakaları için Saraç Bilişime ve Muharrem Bey e çok teşekkür ederim. Elleri dert görmesin.





  • Arkadaşlar ben de Saraç Bilişime gönderme niyetindeyim gonderenlerden hizmet karşılığı ne kdr ücret aldılar acaba onu yazabilrmisinz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torres71 kullanıcısına yanıt
    250 TL civarı olması lazım. Ben 5-6 ay önce yaptırdım. Sorunsuz kullanıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurum35

    250 TL civarı olması lazım. Ben 5-6 ay önce yaptırdım. Sorunsuz kullanıyorum.

    Tessekkur ederim bilgi için hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torres71 kullanıcısına yanıt
    Telefonla görüş. Bilgi veriyorlar. Başka uğraşma. Ben çözümü bu şekilde buldum. Diğer yöntemler boş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • torres71 kullanıcısına yanıt

    Ben yaklaşık 1 aydır cihazımı sorunsuz kullanıyorum. Cihazdan cihaza değişiyormuş. Öncelikle cihazın ve mümkünse işlemcinin resmini istiyorlar. Eğer mümkünse cihazı gönderiyorsunuz. Kargo gönderileri ve işçilikle birlikte bana 500 tl ye maloldu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurum35

    Telefonla görüş. Bilgi veriyorlar. Başka uğraşma. Ben çözümü bu şekilde buldum. Diğer yöntemler boş.

    Merhaba.

    Bu firmanın telefon numarasını verebilir misiniz?

    Ben de bi görüşmek istiyorum.

  • Bay Exe kullanıcısına yanıt

    Guncelleme:


    2-3 ay kadar once tekrar bozuldu, fan tamamen bozulmus o yuzden onu soktum. Sadece isitip taktim.

    1 hafta once tekrar bozuldu. Yeni fan bakiyorum.

  • Arkadaşlar merhaba bende cihazımı saraç bilişime gönderdim sağolsunlar cihazı yapıp gönderdiler cihazı taktım çalışıyor tahminen 15 gün kadar olmuştur yalnız bir sorun var cihaz center bass fadd vs gibi hoparlör + - fonksiyonları cevap vermiyor cihazlarını bu firmada yaptıran arkdaşlarda böyle bir sorun varmı acaba ben yarın telefon açıp kendilerine sormak istiyorum iyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sencer2 S kullanıcısına yanıt
    Ben yaptırdım. Yaklaşık 2 sene oldu kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bay Exe kullanıcısına yanıt

    Tekrar isittim, fan taktim ve duzelmedi. Ben de arkadaslarin gonderdigi yere gonderiyorum.





    1 ayda neler olmus (:

  • @ozgurum35

    Hocam yaptırdığınız firmanın telefon numarasını verir misiniz?


    @Bay Exe

    Hocam nereye yaptırıyorsunuz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 13 Nisan 2022; 16:26:14 >
  • Öner kullanıcısına yanıt
    +90 (533) 607 43 45

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar. Lg bh6730t cihazım please wait hatası veriyor. Forumda birçok kişi bu sorunla karşı karşıya sanırım. Varmı bu sorunu nasıl çözeceğimizi bilen🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sencer2 S kullanıcısına yanıt

    Cihaz dün elime geçti. Kurdum aynı sorunu yaşıyorum. Saraç Bilişim cihazımı yapıp gönderdi ancak ses çıkışında sizin sorunun aynısını yaşadım.

    siz çözüm buldunuz mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleyküm arkadaşlar.Size tavsiyem,arızalanan,please waitte vs kalan cihazınız tüm denemelere rağmen açılmıyorsa,saç kurutma,fırına atma gibi yöntemleri denemeyin.Cihaza kalıcı zararlar verebilirsiniz.Zaten,saraç bilişime gönderip tamir ettirdiği halde sıkıntı yaşayan arkadaşlar,saç kurutma vs gibi yöntemler uygulayanlardır muhtemelen.Cihazı kullanmak istiyorsanız uygun,işin ehli bir tamirciye verip kalıcı çözüme kavuşturun bana sorarsanız.Saraç bilişim 20 cihaz gelmiştir belki böyle dedi sadece 2-3 tanesinde sorun yaşadık,o cihazlarda işlem gören,zarar gören cihazlardı dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende "please wait" soru yaşamam üzerine cihazı saraç bilişime gönderdim. cihazı aynı gün yapıp bana tekrar kargo ile gönderdiler. ayrıca yukarıda belirtildiği şekilde ses ayarlarında hiçbir sorun yaşamıyorum.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.