Şimdi Ara

LG & SAMSUNG 2023-2024 OLED TV QNED TV QLED TV (BABA KONU) SATIN ALMA BİLGİ PAYLAŞMA. (227. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Aykutoz , Aykutoz Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21.340
Cevap
398
Favori
631.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_special

    arkadaşlar bizim burada elektrik kesintisi çok sık oluyor hatta o yüzden panasonic plazma televizyonumun power kartı ile y-sus kartı arızalandı. Komşumda ki vestel 4k televizyon elektrik kesintilerinde elektrik geldiğinde otomatik açılmıyor stand by konumunda kalıyor. Panasonic televizyonum elektrik kesintilerinde elektrik geldiğinde otomatik açılıyordu bence bozulmasında bununda çok etkisi oldu lg tvlerde elektrik kesintilerinde otomatik açılıyor mu yoksa stand by konumunda mı kalıyor yada şöyle yapabilirmisiniz lg televizyonunuz açıkken fişi çekip taktığınızda otomatik açılacak mı yoksa stand by konumundamı kalıcak teşekkür ederim
    Merhaba,

    Sizin işinizi ONLİNE bir UPS çözecektir, En az 1KVA lık ONLİNE bir UPS alırsanız bütün sorunlarınız biter kolay gelsin.




  • skymasterrr kullanıcısına yanıt
    Netflix 4k

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kullanıcısı olduğum bu ürün Amazon’da geçen hafta 6499 TL’den satıldı..Tek ürün olarak Media Mark’ta mevcut.2019 model SM9010’dan daha pahalı satıyorlar..Bence takipte kalın..Ansızın 6000 bandına düşürürler...SK gerçekten EFSANE.....
    LG & SAMSUNG 2023-2024 OLED TV QNED TV QLED TV (BABA KONU) SATIN ALMA BİLGİ PAYLAŞMA.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smolwarf

    LG düşünüyorsanız 55SM8600 altına düşmeyin.....Başka bir marka düşünüyorsanız SONY 55XF9005....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    iyi akşamlar dostlar,
    55sm8600 tv nihayet geldi ve kuruldu, alışmaya çalışıyorum, fakat ilk izlenimim çok kötü, nedenmi? you tube dan film izleme testi yaparken bir alkış sahnesinde ellerin hareketi kesik kesik geliyor, bunun nedeni ne olabilir? yenileme hızı 100 hz diye aldık bu tv yi.
    Birde akıllı telefonlara yüklenen kumanda yazılımlarının en iyisi hangisi? bu konularda yardımcı olacak bir dost varmı? şimdiden çok teşekkür ederim.
    2 gün önce böyle bir mesaj atmıştım, teknosadan aldığım 55 sm 8600 tv kuruldu,servis ok dedi gitti, 38 yıllık emekli elektronikci ( bu mesleğe lambalı tv ile başlamış biriyim ) hemen performans testlerine başladım, oyun oynamayan fakat film hastası biriyim, fakat mesajımda yazdığım gibi dakika bir gol bir, normal sahnede bile el-kol hareketleri slowmotion çekim gibi gölgeli geliyor, 50 hz lik tv de bile böyle birşey yok.sizden gelen tavsiyeleri uyguladım ama değişen birşey olmadı.ekran görüntüsünü alamıyorum çünkü anlık bir olay,kamera yetişmiyor o sahneye, netten tüm tavsiyeleri uyguladım. yok hangi ayarı değiştirdimse durum aynı , hiçbir şekilde tepki alamıyorum tv den, ayrıca her tv yi açtığımda kumanda yazılımı güncelleniyor diyor bekletiyor. sonunda 444 lü lg danışmayı aradım, sorun söylüyorum bi dakka diyor 3 dk sonra dönüp şu ayarı yap, yok oyun moduna al,olumuyor, yok uydu sinyallerine bak %90 diyorum iyi diyor,internetteki filmin uydu sinyali ne alakası var diyorum cevap yok,yarım saat sonra bizde kayıtlı böyle problem-sorun kayıtlı değil servis yönlendirelim dedi, bende sen sorun yok diyorsan aynısını servis diyecek,servis parası (80 Tl ) banamı monte edilecek dedim evet dedi. Ama tv den hiç anlamayan komşumu çağırdım o bile hareketlerde neden bulanıklık var dedi, yorumu size bırakıyorum.yarın tv yi iade edeceğim teknosaya, ayrıca bugün kutuyu kontrol ettiğimde kolide çift bantlama yapılmış,yani açılıp kapanmış, ama kumanda-kullanma klavuzu ve pillerin poşetleri servis tarafından açıldığını gördüm.Bugün teknosaya gittim idari hiçbir personel yoktu, yarın sabah manisa şubesinde iyibir curcuna çıkacak.başınızı ağrıttım kusura bakmayın iyi akşamlar.Yorum size kalmış artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhabbetcii -- 4 Aralık 2019; 20:4:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    2 gün önce böyle bir mesaj atmıştım, teknosadan aldığım 55 sm 8600 tv kuruldu,servis ok dedi gitti, 38 yıllık emekli elektronikci ( bu mesleğe lambalı tv ile başlamış biriyim ) hemen performans testlerine başladım, oyun oynamayan fakat film hastası biriyim, fakat mesajımda yazdığım gibi dakika bir gol bir, normal sahnede bile el-kol hareketleri slowmotion çekim gibi gölgeli geliyor, 50 hz lik tv de bile böyle birşey yok.sizden gelen tavsiyeleri uyguladım ama değişen birşey olmadı.ekran görüntüsünü alamıyorum çünkü anlık bir olay,kamera yetişmiyor o sahneye, netten tüm tavsiyeleri uyguladım. yok hangi ayarı değiştirdimse durum aynı , hiçbir şekilde tepki alamıyorum tv den, ayrıca her tv yi açtığımda kumanda yazılımı güncelleniyor diyor bekletiyor. sonunda 444 lü lg danışmayı aradım, sorun söylüyorum bi dakka diyor 3 dk sonra dönüp şu ayarı yap, yok oyun moduna al,olumuyor, yok uydu sinyallerine bak %90 diyorum iyi diyor,internetteki filmin uydu sinyali ne alakası var diyorum cevap yok,yarım saat sonra bizde kayıtlı böyle problem-sorun kayıtlı değil servis yönlendirelim dedi, bende sen sorun yok diyorsan aynısını servis diyecek,servis parası (80 Tl ) banamı monte edilecek dedim evet dedi. Ama tv den hiç anlamayan komşumu çağırdım o bile hareketlerde neden bulanıklık var dedi, yorumu size bırakıyorum.yarın tv yi iade edeceğim teknosaya, ayrıca bugün kutuyu kontrol ettiğimde kolide çift bantlama yapılmış,yani açılıp kapanmış, ama kumanda-kullanma klavuzu ve pillerin poşetleri servis tarafından açıldığını gördüm.Bugün teknosaya gittim idari hiçbir personel yoktu, yarın sabah manisa şubesinde iyibir curcuna çıkacak.başınızı ağrıttım kusura bakmayın iyi akşamlar.Yorum size kalmış artık.

    Alıntıları Göster
    Hocam cok geçmiş olsun siz iadesini yapın ben size sıfır kutu ayarlayım göndereğim.
    Telofondada konuştuk sizinle hocam yarın duruma göre tekrardan konuşalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam cok geçmiş olsun siz iadesini yapın ben size sıfır kutu ayarlayım göndereğim.
    Telofondada konuştuk sizinle hocam yarın duruma göre tekrardan konuşalım.

    Alıntıları Göster
    ilginiz için teşekkür ederim, yarın görüşmek üzere
  • muhabbetcii M kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl bir sorunmuş o..Bende Manisa’da ikamet ediyorum...Herkeste olmayan bir sorun bu..Sizin şansınıza böyle denk gelmiştir..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smolwarf

    Hocam nasıl bir sorunmuş o..Bende Manisa’da ikamet ediyorum...Herkeste olmayan bir sorun bu..Sizin şansınıza böyle denk gelmiştir..
    hocam bende anlamadım bunu :) , teknosa gibi bir mağaza açılmış bir koliyi nasıl sıfır gibi gönderir? lg gibi marka bizde böyle bir arıza kayıtlı değil diyebilir, gelen serviste bu sorun normal, sorun yok derse servis parasını bana nasıl kilitler anlamış değilim, bence danışıklı dövüş bu durum, yıllar önce arçelik buzdolabındada tamirli cihaz gönderdiler tespit ettim burunlarından getirmiştim, şimdi bununla uğraşacağım, emekli adamım uğraş lazım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smolwarf

    Hocam nasıl bir sorunmuş o..Bende Manisa’da ikamet ediyorum...Herkeste olmayan bir sorun bu..Sizin şansınıza böyle denk gelmiştir..
    keşke daha önce haberleşmiş olsakta gelip görseymişiniz, yarın sabahın köründe teknosa ile beraber kepenkleri beraber açacağım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhabbetcii -- 4 Aralık 2019; 20:23:57 >
  • Teknosayla ilgili bu şikayetler daha önce okumuştum..Açılmış kutu daha öncede gönderim çok yapmışlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    ilginiz için teşekkür ederim, yarın görüşmek üzere

    Alıntıları Göster


  • Sevgili forumdaş büyüklerim ve kardeşlerim.
    Şimdi şöyle bir gerçek var ticarette kimse zararına ürün satmaz satarsa zaten ticaret olmaz.
    İnternet üzerinden uygun nasıl satılıyor diye soracaksınız ?
    Kısaca örnek vereyim sizlere bizim mağzamızdan herhangi bir modelimizi aldınız ve üründe herhangi bir sorun sıkıntı cıktı yetkili servis bu ürüne değişim raporu yazıyor ürün değişim veya para iadesi alabiliyorsunuz.
    Değişim olan ürün fabrika servise gidiyor fabrika serviste genel panel değişimi veya anakart değişmi v.s oluyor olan ürünler sonradan LG üzerinden internet firmalarına bilgisayar firmaları %20 %25 indirimli satılıyor.
    LG satarken diyorki!!! bu ürünleri tüketiciye satarken özellikle belirtin panel değişti anakarat değişti v.s parça değişti diye ama bizim ülkemizde bunu bu şekilde satan çok firma var 300tl 500tl aşağısana satıyor.Bu ürünler tespit edilemıyor taki başına bir sorun sıkıntı gelecek serviste kayıt cıkacak orda ortaya cıkıyor yoksa o şekilde kullanılıyor.
    Kimse üstüne alınmasın bizim insanlarımız 300 500 aşağı aldık diye seviniyor ama 2 el ürün almış oluyor.
    LG bayiliği olmayan internet firmalarının %80 bu işi bu şekilde yapıyor.
    Sonuç olarak şöyle düşünün sizin bayiğiliniz var ve siz bir yatırım yapmışınız tv olarak 500adet 1000adet stoğunuz var ama rakip bir firma(internet ve bilgisayar firmaları) 10 15 adet stoğu var sizden daha uygun satıyor:) ???
    Marketlere gelince TEKNOSA MEDİA MARKET VATAN BİLGİSAYAR bunlarda çoğu zaman sattıkları ürünü (teşir olduğunu)söylemıyor söylememesindeki nedende ortalama 200 250 adet mağzaları oluyor TÜRKİYE geneli teşir olarak her mağazaya 1 adet ürün acıyor sonra internet üzerinden kampanya diye %10 %15 indirim yapıyor bi anda orada stoklarını eritiyor buradada coğu ürün teşir gidebilıyor her ürün teşir gönderiyor demıyorum bakın. Aklınızda olsun marketlerde aldığınız veya alacağınız ürünü mutlaka görmek isteğin depodan kapalı kutu cıkarın görüm değin gerekıyorsa üzerine adınızı yazın veya o ürünün yan tarafından seri numarasını cekin size gelen o ürün olduğuna emin olun.
    Bunları kafanız karışsın diye yazmıyorum kimse beni yanlış anlamasın bende mağzanın dışına cıktınmı bende sizin gibi tüketiciğim sonuç olarak şu zamanda kimse kolay para kazanmıyor bi ürün alırken bu ayrıntı bu detayı bilmek herkezin hakkı.
    SAYGILARIMLA
    BURAK KESKİN
    KENTPARK AVM
    LG PREMIUMSHOP
    MAĞAZA MÜDÜRÜ.
    0506 620 31 32



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 4 Aralık 2019; 20:58:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    keşke daha önce haberleşmiş olsakta gelip görseymişiniz, yarın sabahın köründe teknosa ile beraber kepenkleri beraber açacağım :)

    Alıntıları Göster
    Sonucu merak edıyorum hocam inşllah sizi uğraştırmadan alırlar sorunsuz bir şekilde:)
  • muhabbetcii M kullanıcısına yanıt
    Emekli adamsınız aman dikkat edin tansiyon filan yükselmesin çünkü Teknosa o tv yi iade almayacak. Servise yönlendirecek. İnternetten aldıysanız başka tabii. Geçmiş olsun umarım çözülür sorun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhabbetcii

    2 gün önce böyle bir mesaj atmıştım, teknosadan aldığım 55 sm 8600 tv kuruldu,servis ok dedi gitti, 38 yıllık emekli elektronikci ( bu mesleğe lambalı tv ile başlamış biriyim ) hemen performans testlerine başladım, oyun oynamayan fakat film hastası biriyim, fakat mesajımda yazdığım gibi dakika bir gol bir, normal sahnede bile el-kol hareketleri slowmotion çekim gibi gölgeli geliyor, 50 hz lik tv de bile böyle birşey yok.sizden gelen tavsiyeleri uyguladım ama değişen birşey olmadı.ekran görüntüsünü alamıyorum çünkü anlık bir olay,kamera yetişmiyor o sahneye, netten tüm tavsiyeleri uyguladım. yok hangi ayarı değiştirdimse durum aynı , hiçbir şekilde tepki alamıyorum tv den, ayrıca her tv yi açtığımda kumanda yazılımı güncelleniyor diyor bekletiyor. sonunda 444 lü lg danışmayı aradım, sorun söylüyorum bi dakka diyor 3 dk sonra dönüp şu ayarı yap, yok oyun moduna al,olumuyor, yok uydu sinyallerine bak %90 diyorum iyi diyor,internetteki filmin uydu sinyali ne alakası var diyorum cevap yok,yarım saat sonra bizde kayıtlı böyle problem-sorun kayıtlı değil servis yönlendirelim dedi, bende sen sorun yok diyorsan aynısını servis diyecek,servis parası (80 Tl ) banamı monte edilecek dedim evet dedi. Ama tv den hiç anlamayan komşumu çağırdım o bile hareketlerde neden bulanıklık var dedi, yorumu size bırakıyorum.yarın tv yi iade edeceğim teknosaya, ayrıca bugün kutuyu kontrol ettiğimde kolide çift bantlama yapılmış,yani açılıp kapanmış, ama kumanda-kullanma klavuzu ve pillerin poşetleri servis tarafından açıldığını gördüm.Bugün teknosaya gittim idari hiçbir personel yoktu, yarın sabah manisa şubesinde iyibir curcuna çıkacak.başınızı ağrıttım kusura bakmayın iyi akşamlar.Yorum size kalmış artık.

    Alıntıları Göster
    Bende vatandan geçen cuma günü 49 sm8600 aldım daha kargodan gelmedi ürünü bekliyorum fakat şimdi sizin mesajı okuyunca benide bir korku aldı ya bende de böyle bir sorun çıkarsa diye, sonra uğraş dur

    Bu arada merak ettiğim bir konu var internet magazasından aldığımız ürünü sorgusuz sualsiz 14 gün içinde iade hakkımız var diye biliyorum yanılıyor muyum? Yani tv de herhangi bir sıkıntı çıkmasa bile misal tv geldi ama sonradan içime sinmedi tv yi iade edebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki hepsiburada, Teknosa, Trendyol vd gibi sitelerde satış yapan yetkili bayii e güvenebilir miyiz? Samsun için bir modelin fiyatına saydığım sanal mağazalardan baktım ayrıca gittim yetkili satıcının sitesinden baktım arada fark vardı. Sanal mağazada daha düşük fiyat koymuşlardı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İzmir Bornova forum Teknosa teşhir ürününü abi elimizde bir tane kaldı bugün son gün Teknosa nın web sitesinde bile görünmüyor bu indirim isterseniz getirtelim yanında a80 Samsung telefon hediye dedi. Vatana gittim aynı fiyata aynı hediye ile aynı tv vardı ama çocuk abi teşhir ürünü bunlar dedi. Dedim Teknosa söylemedi teşhir olduğunu. Açtı bilgisayardan gösterdi hangi illerde hangi modeller teşhir ürünü diye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    Peki hepsiburada, Teknosa, Trendyol vd gibi sitelerde satış yapan yetkili bayii e güvenebilir miyiz? Samsun için bir modelin fiyatına saydığım sanal mağazalardan baktım ayrıca gittim yetkili satıcının sitesinden baktım arada fark vardı. Sanal mağazada daha düşük fiyat koymuşlardı.
    Hocam ben sadece bilgi vermek amaçlı yazdım kimse beni yanlış anlamasın.
    Güvenilir yerler yapmaz zanetmıyorum hocam ama bazen onlarda insanları yanıltabılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    İzmir Bornova forum Teknosa teşhir ürününü abi elimizde bir tane kaldı bugün son gün Teknosa nın web sitesinde bile görünmüyor bu indirim isterseniz getirtelim yanında a80 Samsung telefon hediye dedi. Vatana gittim aynı fiyata aynı hediye ile aynı tv vardı ama çocuk abi teşhir ürünü bunlar dedi. Dedim Teknosa söylemedi teşhir olduğunu. Açtı bilgisayardan gösterdi hangi illerde hangi modeller teşhir ürünü diye.
    Hocam 1 mağzada 1 tane ürün varsa bu ürün %99 teşirdir bunu söyler veya söylemez gözünüzle görmediğiniz sürece inanmayın derim.
  • 
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.