1.0 tsi dsg leon 231.000 liradan satışa çıkınca herkes kisa süreli bir şok gecirdi .Muadil markaların 1.5-1.6 turbo benzinli araçlarının 2.elinden bile düşük bir fiyatti bu. Haliyle yüksek hacim benzinliler elde kaldı. Leonun fiyati öylesine cazipti ki 100 bin lira fazla ödeyip dizel otomatik focus almak da çok mantıksızdi 1.0 tsi furyasına octavia da katılınca dizel otomatik arabayi reşat altini zannedip aylar öncesinden stoklayan ve su an 425.000 liraya dizel oto focus, 3008 vs satmaya çalışanların da ellerinde müthiş bir patlama yaşandı Asil eglence 1.0 tsi octavianin alt dilime düşmesiyle başlayacak ki 299.000 olan fiyati 294.000 e düşmüş durumda .Eli kulağında denebilir 1.0 tsi fırtınası devam ederken bir hamle de toyotadan geldi. Hal böyleyken artik c segment bir arac düşünen vatandas ayni modelin 1.5 veya 1.6 motorlusuna 70 bin fazla odeyip 300.000 liralar vermez .Ikinci ele hic vermez Bu durum 1.4-1.5-1.6 dizellerin de sonunun geldiğinin kanıtıdır. 3 litre az yakacak diye kimsenin 100.000 fazlayi dizele sayacağini da düşünmüyorum. Yaz gelecekmiş piyasa uçacakmis felan hikaye bunlar Bir taraftan kendi aracimizin değeri düştü diyebiliriz ama üzülmüyorum hic .Cunku açgözlülük edip piyasayı bu hale getirenler tel tel dökülüyorlar su anda . Ayrica bu saatten sonra artık 1.4 -1.6 hacim diliminde arac satışının ciddi anlamda düşeceğini düşünüyorum. Tipki 2.0 litre hacimleri unuttuğumuz gibi bu hacim aralığını da unutacağız. Saglik olsun < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 5 Mart 2021; 22:15:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Leon ve corolla dengeleri alt üst etti
-
-
Aslında ondan ziyade 180 200 bandı pastasını yemek için yapıldı bu hamleler yoksa dacia ile egea cross pastayı gömmeye başladı çoktan
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.4 -1.5-1.6 litre hacimleri bitti diye düşünüyorum artik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katiliyorum
Bu kadar fazla makas araligi olursa hic kimse ayni araca birkaç donanim için min 70 bin lira fazla ödemez. Odeyenin de ikinci elde elinde patlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Jocker351.4 -1.5-1.6 litre hacimleri bitti diye düşünüyorum artik
ben insanlardaki 1.6-1.5 benzinli motor sevdasını zaten çözemedim. adamlar gayet yeterli güçte 1.0 yapmışlar(mobilet motoru diyecekler gelir birazdan) e küçük olduğu için doğal olarak daha da az yakacak bin git işte. ha yakıta ayıracak çok paran varsa hız yapmayı da seviyorsan(performans olarak 1.6 atmosferiklerin içinden geçen bir motor, ki 1.5 turbolu olanları da kullandım fark var ama öyle vovvvv bu ne ya böyle denecek bir fark değil) orası ayrı ama ne gerek var be kardeşim...
-
Leon evet ama corolla 1.5 atmosferik motor test etmeden almamak lazım zira ne ekonomik ne lpg uyumlu ne de performans var. Özel sistem lpg yapılsada ilerde sorunu bitmez gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla kirsalda hissediyorsun farki
Ailece binip çıktın mı yola 1.0 litrenin de nefesi fazla uzamiyor .Ama şu şartlarda mantikli tabi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açıkçası doğuşun temel amacı da buydu, piyasayı kendi araçlarını bekler konuma soktu. Ancak gel gelelim tüm ekonomistlerin beklentisi dövizin mevcut konumuna oturması şeklinde. Haliyle bu fiyatlar geçici denilebilir. Dilim değişmedikçe mevcut araçlar kapanın elinde kalacak tabiri caizse.
Şu anda ikinci elin durumu da vatandaşın düşecek beklentisinden dolayı bitik, ancak kur buralarda kalırsa düşecek durumu da hayal. Leon meselesine gelince sayılı miktarda araç düşüm fiyattan o da ufak tefek hesaplarla ucu ucuna vergi dilimine göre geldi. Ancak kur bir anda fırlayınca artık o durum da hayal.
Meali şu ara uygun bulunan araç alınır. bu ara alan alır alamayan şansına küssün, zira en düşük fiyatlar bunlar olacak gibi, yaz mevsimi, mekanların açılışı ve haliyle piyasanın canlanması, kurdaki artış, asgari ücret artışının her şeye yansıması vs derken yine fiyatlar yukarı gidecek gibi duruyor.
Golf bekleyenler boşa zorlamaksınız uygun leon’a geçse üzülmezler zira doğuş beklentiyi öyle bir yükseltti ki eski golfte bile fiyatları sembolik olarak düşük gösterdi vs alıcısını çok zinde tuttu, gözü dönenler yüksek fiyatlara kapışabilirler. Kaldı ki doğuş golfü o dilimde tutarken artık aralarında uçurum olmayan leon’u bu fiyatta tutmaz, leon da golf fiyatlarına uçacak. Alma niyeti olanlar elini çabuk tutmalı kısacası, belli ki bu leon fiyatları son birkaç yılın en iyi vurgunu olacak alıcıları için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
1.0 3 silindir olmaz hocam. 4 silindir 4 teker için idealdir. Rampada kamyonun arkasında bayılırsın. Artık diğer araçlarda çok kuvvetli. Rampada arkandan 140 ile gelirken. 3 silindir iyiymiş 80 ile çıkıyorum rampayı dediğin an en sağ şeride atarlar seni.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Emekkk
Aslında ondan ziyade 180 200 bandı pastasını yemek için yapıldı bu hamleler yoksa dacia ile egea cross pastayı gömmeye başladı çoktanben de bunu yazmaya gelmiştim, full donanım egea sedan ve giriş donanım yeni sandero stepway 160 binden satılmasaydı görürdüm ben o şimdi kuyruğu kıstıran ama zamanında burnundan kıl aldırmayan bayileri.
-
Doğru bir analiz
Dizel otomatik araba stoklayanlar arabaları kucağa aldı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: RenocuCsedanyaniMegane1.0 3 silindir olmaz hocam. 4 silindir 4 teker için idealdir. Rampada kamyonun arkasında bayılırsın. Artık diğer araçlarda çok kuvvetli. Rampada arkandan 140 ile gelirken. 3 silindir iyiymiş 80 ile çıkıyorum rampayı dediğin an en sağ şeride atarlar seni.
silindir sayısıyla teker sayısı arasındaki ilişkiyi kuramadım da, 1.0 tsi motor kesinlikle 1.6 atmosferiklerden iyi hem performans hem de yakış konusunda. rampada 80'e düşme olayı falan yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 5 Mart 2021; 9:17:56 > -
Dengeleri değiştirmiş miş...1.0 turbo egea heçbek 190000 liralara satılıyor.Asıl dengeyi değiştiren bu.Bu araç varken neden gidip leona 40000 lira fazladan vereyim ki
-
Vallaha hocam manuel joy 180 bine aldım otomatik joy dizel 235 di şimdi 280 diyorlar 10 yıl binsem benzine 30 bin mazota 20 bin verecektim aradaki farkı bankaya attım faizi ile dizel araçtan az yakıyorum. 50 bin bankada en düşük faiz 10 olsa 400 verir. Benzini bedavaya getiriyorum. Dizel 350 yakar benzin 450 yakar. Aylık 100 lira için dizel almak saflıktır. Aradaki farkı bankaya koy ve keyfine bak. Yılda yaptığımız km zaten 10bin km. Hafta sonu uzun yol yapsak zaten 5 litre yakıyor megane benzin 1.3 tce. Miss gibi. İcon alanlarada şaşıyorum. Digital kadran için dokunmatik ekran için 80 bin fazla vermek ultra lüx yemin ederim. Motor önemli beyler motor. Şanzıman uyumu ve motor önemli şu an en iyisi tce 1.3 joy
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizel isteyen hala büyük bir çoğunluk var. Egea Cross&Egea HB o boşluğu kullanır. Diğer araçlarda (VW grubu,Toyota vs) dizel motor seçeneklerinin bitmesi ikinci eldeki dizel araçlara farklı bir bakış getirecektir..
-
Merhabalar. Bilmiyorum 1.0 tsi 110 hp 200 tork lu araç kullandınız mı? o dediğiniz rampada 80 ile gidersin bunlarda yok. Ben 1.0 i10 ,1.4 corsa , kullandım evet bunlar rampada bayılıyor, bağırıyor. Fakat yeni leon aldım. (1.0 etsi dsg) hiç bayılma yok , kaptırıp gidiyor çok rahat. 1.0 motor demezsiniz. Zaten aynı motor golf,octavia da kullanıyor. Onlarında incelemerini izleyebilrsiniz. Çok tatmin ediyor.
-
Egea hep ucuzdu
Pazara yon verebilecek kalitede bir arac olmadigi için önemsenmedi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 5 Mart 2021; 9:58:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konunun ana fikrine uygun bir örnek oldunuz
Dedigim gibi küçük hacim turbo benzinliler şu otv sisteminde çok daha cazip
Dizel suv segmentini belki bir süre götürür
Ama otomobil olayında dizelin sonudur bence bu otv uçurumları
Devlet bunu bilinçli mi yaptı bilemiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea hep ucuzdu
Pazara yon verebilecek bir arac degil
Elektrikli olsa dahi bir şey degistiremez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Aslında ondan ziyade 180 200 bandı pastasını yemek için yapıldı bu hamleler yoksa dacia ile egea cross pastayı gömmeye başladı çoktan
|
silindir sayısıyla teker sayısı arasındaki ilişkiyi kuramadım da, 1.0 tsi motor kesinlikle 1.6 atmosferiklerden iyi hem performans hem de yakış konusunda. rampada 80'e düşme olayı falan yok. |
0.9 Tce motoru torku 140nm. Gücü 90 hp Çok merak ediyorum 140 torkla 90 hp ile kimi tokatladın ? gerçekten ciddi soruyorum Bu DH Otomotiv bölümü trollden geçilmiyor |
Merhabalar. Bilmiyorum 1.0 tsi 110 hp 200 tork lu araç kullandınız mı? o dediğiniz rampada 80 ile gidersin bunlarda yok. Ben 1.0 i10 ,1.4 corsa , kullandım evet bunlar rampada bayılıyor, bağırıyor. Fakat yeni leon aldım. (1.0 etsi dsg) hiç bayılma yok , kaptırıp gidiyor çok rahat. 1.0 motor demezsiniz. Zaten aynı motor golf,octavia da kullanıyor. Onlarında incelemerini izleyebilrsiniz. Çok tatmin ediyor. |
hocam corollanın en boş paketinde bile diz hava yastığı sunuyor 7 airbag var arabanın boş donanım olmasına rağmen yeterli bir donanımı var egea ile karşılaştırılamaz bile hmm birde egeaya bakalım baz paketinde 2 hava yastığı sunuyor ne kadar da güvenli bir aile arabası |
2012 Focus 1.0 Ecoboost'u sıfır alıp 9 yıl kullandım. Geçen hafta aracımı sattım. Bir gün olsun rampada çekiş problemi vs yaşamadım. Pozantı Yokuşunda (bilen bilir) 140-150 ile en sol şeritten rahatlıkla gidiyordum... Memnun olmasam 9 yıl binmezdim emin olun. Km yükseldiği için değiştirdim. |
1.0 turbo 110hp motorlar gayet güzel gidiyor,rampa falan zorlamıyor,3sene bu motorlu araç kullandım,son 6 aydır 1,8 hybrid atmosferik toyota kullanıyorum,1,0 motor daha güçlüydü rampalarda.1,6 atmosferik motordan da daha iyiydi üç silindirli motor. |
Clio 4 0.9 TCE kullandım bir süre fındık kadar moturu var diye dalga geçilir. C segmenti popüler çuvalla para verilen X markaların atmosferik motoruyla yolda yokuşta dalga geçer ensesine yapışır selektör atar sıfır aldığın içinde kasıldığın atmosferik arabadan soğutur clio beni geçti diye |
1.2 - 1.4 - 1.6 atmosferik arabalara 2021 yılında hala sıfır diye çuvalla para verilip sonrada yokuşta klima açık çekmiyo bu diyerek vites düşürmeye başlayınca konuşalım bunları istersen. Sizden daha trolü yok merak etme.... |
Benzer içerikler
- komple pasta cila fiyat
- 175 65 r14 hava basıncı
- mercedes c serisi hangi segment
- citroen c4 cactus kronik sorunlar
- yük nakli hususi ne demek
- elektrikli araba küçük
- skoda octavia 2022
- equilibre 1.0 tce x-tronic 90 hp
- en çok tutulan arabalar
- togg batarya kapasitesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X