Şimdi Ara

Lenovo Z510 Batarya Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
8.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • windwind W kullanıcısına yanıt
    Bu serilerde kronik yukarıda da yazdım.
  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    Kronik olduğunu anladım da çözüm ne onu sormuştum ben. Karşılaşan arkadaşlar çözüm bulduysa yardım istedim. Lanet olsun lenovo ya 1,5 2 yılllık pc daha acayip dikkatli bi insanımdır. Le no vo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • windwind W kullanıcısına yanıt
    Mesajları okumuşsundur diye yazmadım ama yine de yazayım. PC servise gitti geldi buna rağmen sorun düzelmedi ama ilerleyen zamanlarda kendi kendine batarya giderek toparlanmaya başladı. Çözümü bilmiyorum. İyi forumlar
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce z510 ideapad diz üstü bilgisayar aldım.2 gündür uyarı vermeden kapanıyor.batarya %100 doluyken 5-10 dakka içinde %10 lara düşüyor kapanıyor.araştırdım belki 100 lerce bu konuda şikayet var.servise gönderenlere kullanıcı hatası diyip para talep ettikleri yazıyor.Aynı sorunu yaşayanlar ne yapmamı önerirsiniz?Cevap bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan_66

    Arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce z510 ideapad diz üstü bilgisayar aldım.2 gündür uyarı vermeden kapanıyor.batarya %100 doluyken 5-10 dakka içinde %10 lara düşüyor kapanıyor.araştırdım belki 100 lerce bu konuda şikayet var.servise gönderenlere kullanıcı hatası diyip para talep ettikleri yazıyor.Aynı sorunu yaşayanlar ne yapmamı önerirsiniz?Cevap bekliyorum.

    Hocam konu açsanız sizin açınızdan daha faydalı olur diye düşünüyorum , ama orjinal batarya alın
  • www.lenovoservisizmir.com adresinde canlı destek hattından bilgi alabilirsiniz.
  • yaklaşık 1 sene önce lenovaoz510 ideaped serisi dizüstü aldım.bir kaç hafta önce pil arızası oldu.batarya şarz almadı,şarja takılmayınca açılmadı,pil zayıf satın al uyarısı vermeye başladı.nette kullanıcı maili değiştirip girin vs çözüm yolları vardı bende becerebildiklerimi yaptım.pil şarjda iken %de olarak dolmuyor devamlı %0 gösteriyordu ama fişi şarjdan çekince 2-3 saat kadar pil bitmeden kullana biliyordum.teknik servise gönderdim 1-2 hafta sonra geldi.pil normal çalışıyor ama zayıf ücret karşılığı değiştiririz notu gönderilmiş.ama şimdi pil %100 doluyken 1 saat kadar sonra bitiyor.fiş takılıyken %99 doluyor %100 olmuyor.kısaca bilgisayarın pilini bozup göndermişler,birde değiştirmek için para istiyorlar.başka bir marka dizüstü bilgisayarımı 4 senedir kullanıyorum pili ilk günkü gibi olmasa da 2-3 saat dayanıyor.lenovo z510 ideaped dizüstü ve servisi hayal kırıklığı oldu.bilgisayar güzel ama teknik servis yukarda anlattığım gibi müşteri kazıklama peşinde.bu servisle muhatap olmamak için alırken 2 kere hatta 12 kere gerekirse 112 kere düşünün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan_66 -- 9 Ekim 2015; 15:45:24 >




  • yaklaşık 1 sene önce lenovaoz510 ideaped serisi dizüstü aldım.bir kaç hafta önce pil arızası oldu.batarya şarz almadı,şarja takılmayınca açılmadı,pil zayıf satın al uyarısı vermeye başladı.nette kullanıcı maili değiştirip girin vs çözüm yolları vardı bende becerebildiklerimi yaptım.pil şarjda iken %de olarak dolmuyor devamlı %0 gösteriyordu ama fişi şarjdan çekince 2-3 saat kadar pil bitmeden kullana biliyordum.teknik servise gönderdim 1-2 hafta sonra geldi.pil normal çalışıyor ama zayıf ücret karşılığı değiştiririz notu gönderilmiş.ama şimdi pil %100 doluyken 1 saat kadar sonra bitiyor.fiş takılıyken %99 doluyor %100 olmuyor.kısaca bilgisayarın pilini bozup göndermişler,birde değiştirmek için para istiyorlar.başka bir marka dizüstü bilgisayarımı 4 senedir kullanıyorum pili ilk günkü gibi olmasa da 2-3 saat dayanıyor.lenovo z510 ideaped dizüstü ve servisi hayal kırıklığı oldu.bilgisayar güzel ama teknik servis yukarda anlattığım gibi müşteri kazıklama peşinde.bu servisle muhatap olmamak için alırken 2 kere hatta 12 kere gerekirse 112 kere düşünün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan_66 -- 9 Ekim 2015; 15:45:42 >




  • arkadaşlar bu sorun ile ilgili çözüm bulan birisi oldu mu? Gelişmeleri yazabilir misiniz?

    Benzer bir problem bende de var maalesef.

    Yaklaşık 1,5 yıl önce aldığım z510 laptop' umda sarj başlarda uzun süre %0 da kalıyor, yarım saat - 1 saat sonra birden bire %100 çıkıyor.
    Ardından fişi çekip batarya ile kullanmaya başlıyorum, % 60 - % 70 ' lere geldiğinde birden bire hiç bir uyarı vermeden bilgisayar kapanıyor.

    Bundan sonra yukarıda belirttiğim gibi uzun süre %0' da kalıp yine birden %100 batarya gösteriyor. Bu döngü aynı şekilde devam ediyor.
    Önemli bir konuda % 0 gösterdiği sırada (sarj süresi 1 saati bulmasına rağmen) fişi çekince bilgisayar yine kapanıyor.

    Şimdi servise vereceğim 15-20 gün bekletip batarya bozuk diyecekler ve eminin bir dünya da fatura çıkaracaklar.
    laptop un bataryasının çıkmaması çok büyük bir problemmiş, aksi halde gider yenisini alır servis vs. uğraşmazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maniac34 -- 2 Ocak 2016; 14:39:20 >




  • Valla kendileri kaybeder. ucuz uygun diye almıştım zamanında. Bir daha asla. Hp asus vb bilindik markalara yönelin.(ayrıca tweeter üzerinden lenovotr ye şikayetimi ilettim hiç sallayan olmadı, ne arayan ne soran ne tweete cvp veren olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwind -- 2 Ocak 2016; 15:33:30 >
  • Servise gönderdim.
    Batarya yazılım güncellemesi yapıp geri gönderdiler.
    Cihazda şu anda sorun yok.


    Aynı cihazdan 2 tane var bende diğer cihazım için ;
    Sorun Batarya yazılım güncellemesi ile çözülebiliyorsa güncellemeyi gönderin ben yüklerim dedim.
    Batarya yazılım güncellemesi sadece serviste yapılabiliyor dediler.
  • Epeydir paylaşım olmamış ama umarım yeni sorun yaşayanlardan çözüm arayan olursa tesadüfen bulduğum aşağıdaki linkten indirecekleri firmware ile büyük oranda sorunun çözüldüğü söyleniyor. Bir kişinin de işine yarar ve buradan paylaşırsa mutlu olurum...



    https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-P-Y-and-Z-series/Ideapad-Z400-Z500-Z510-battery-will-not-charge-plugged-in-not/ta-p/1139477 bu linkteki modelinize uygun güncellemeyi bilgisayarınıza indirin...Sıkıştırılmış dosyadan çıkartın ve klasör içinde ki oku beni dosyasında ki talimatları uygulayın...




  • sonsav S kullanıcısına yanıt
    hocam çok teşekkürler paylaştığın link için. bilg.ı aldıktan 1 ay sonra yaşadım ben bu problemi
    ama vakitsizlikten bir türlü servise de gönderememiştim. yaklaşık 2 yıldır çekiyorum yani bu sorunu.
    bugün pil bakarken bu konuya denk geldim. paylaştığın linkteki programı yükledim ve iki yıldır ilk kez
    bilg. şarj oluyor gösteriyor. bakalım nasıl olacak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonsav

    Epeydir paylaşım olmamış ama umarım yeni sorun yaşayanlardan çözüm arayan olursa tesadüfen bulduğum aşağıdaki linkten indirecekleri firmware ile büyük oranda sorunun çözüldüğü söyleniyor. Bir kişinin de işine yarar ve buradan paylaşırsa mutlu olurum...



    https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-P-Y-and-Z-series/Ideapad-Z400-Z500-Z510-battery-will-not-charge-plugged-in-not/ta-p/1139477 bu linkteki modelinize uygun güncellemeyi bilgisayarınıza indirin...Sıkıştırılmış dosyadan çıkartın ve klasör içinde ki oku beni dosyasında ki talimatları uygulayın...

    Çok teşekkürler işe yaradı. Bir haltı beceremeyen Lenovo servisleri şu ufacık yazılımı paylaşma girişiminde bulunmadılar bile; bende 2 senedir şarj almayan pille yoluma devam ediyodum. Tabiki pilin performansı düşmüştür haram olsun verdiğim paralar. Sanki nasada çalışıyorlar gibi bir tek serviste güncelleme oluyor demişler. Yazık hain bunlar...
    Arkadaşım tekrardan Allah razı olsun çok sağol.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.