Şimdi Ara

Lenovo Z510 Batarya Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
8.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 24 gün 15 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SimurgFC (5 mesaj) ycanatilgan (3 mesaj) windwind (3 mesaj) erhan_66 (3 mesaj) thewiz5555 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (4 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Lenovo Z510 Batarya Sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Lenovo Z510 alalı 8 ay geçmesine rağmen bataryam en fazla 15dk gidiyor ve şarj göstergesi normal şekilde gitmiyor. Bilgisayarı teknik servise teknosa aracılığıyla gönderdim fakat sorun halledilmeden geri geldi. Batterybar programını indirip batarya yıpranmasını %93 olarak gördüm. Batarya yıpranmasının bu sürede bu kadar olması normal midir, değilse sorunu anlayıp gidermeme yardım edebilir misiniz? Sorularınız varsa yanıtlayabilirim. Teşekkürler...



    |
    |
  • Yarbay
    2596 Mesaj
    Orjinal şarj almalısınız eğer servis müdahale etmediyse.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    467 Mesaj

    TeknoSA ' ya şikayette bulunmadın mı peki ? Sorunu çözmeden geri gönderdikleri için . İş yerimde aynı pc'den kullanıyordum Batarya koruması vardı kendiliğinden onu kullanmışmıydın hiç ?
    |
    |
    Bahsedilenler: SimurgFC
  • Yarbay
    2952 Mesaj
    xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 19 Haziran 2020; 11:2:55 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    471 Mesaj
    Aldığın ürün teşir ürünü müydü? Tekrar gönder garantiye zaten aynı nedenden bi kaç defa gönderince ürünü değiştirmek zorundalar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    @PlusOne batarya koruması derken neyi kastettin anlamadım ?


    @hams deneyeyim teşekkürler

    @kucukcuce Teşhir ürünü olduğunu zannetmiyorum. Olmadı tekrar garantiye gönderirim teşekkürler


    Bunun haricinde bu bilgisayarı alıp da batarya sorunu çeken kimse yok mu?
  • Yüzbaşı
    471 Mesaj

    En doğrusu garantiye tekrar göndermek gibi duruyor. Eğer yine tamir edilmezse tüketici hakem heyetine başvurabilirsin.
    |
    |
    SimurgFC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Cevaplar için teşekkürler tekrardan servise vermeyi düşünüyorum. İyi forumlar
  • Teğmen
    166 Mesaj

    7 aydır kullandığım z510'da aynı sorunu bende yaşıyorum. şu anda şarj hiç dolmuyor. zayıf pil uyarısı veriyor.
    Seviste sorununuzu çözdüler mi?
    |
    |
    SimurgFC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: slamdunk393

    7 aydır kullandığım z510'da aynı sorunu bende yaşıyorum. şu anda şarj hiç dolmuyor. zayıf pil uyarısı veriyor.
    Seviste sorununuzu çözdüler mi?

    Servise tekrardan göndermedim, ilginçtir ama kendi kendine düzelme gösterdi
  • Yüzbaşı
    417 Mesaj

    1 yıldır kullanıyorum bende i5 modelini şarjı genelde %60 koruma modunda oluyor ama %100 dolu olduğu zaman 2 saat pil gidiyor garantisi varken gönderin bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SimurgFC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SimurgFC

    quote:

    Orijinalden alıntı: slamdunk393

    7 aydır kullandığım z510'da aynı sorunu bende yaşıyorum. şu anda şarj hiç dolmuyor. zayıf pil uyarısı veriyor.
    Seviste sorununuzu çözdüler mi?

    Servise tekrardan göndermedim, ilginçtir ama kendi kendine düzelme gösterdi

    Benzeri bir sorun var, pil çok yavaş şarj oluyor. Pil düşük uyarısı gelmeden kapanıyor ve mesela 30 dk pilde gezdim 30 dk şarj %99 ken birden uyarı vermeden sifirlaniyor.
    Sorun nasıl kendi kendine çözüldü?
    Bende şimdi ölçüm sıfirlama denicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çavuş
    75 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycan00


    quote:

    Orijinalden alıntı: SimurgFC

    quote:

    Orijinalden alıntı: slamdunk393

    7 aydır kullandığım z510'da aynı sorunu bende yaşıyorum. şu anda şarj hiç dolmuyor. zayıf pil uyarısı veriyor.
    Seviste sorununuzu çözdüler mi?

    Servise tekrardan göndermedim, ilginçtir ama kendi kendine düzelme gösterdi

    Benzeri bir sorun var, pil çok yavaş şarj oluyor. Pil düşük uyarısı gelmeden kapanıyor ve mesela 30 dk pilde gezdim 30 dk şarj %99 ken birden uyarı vermeden sifirlaniyor.
    Sorun nasıl kendi kendine çözüldü?
    Bende şimdi ölçüm sıfirlama denicem.

    aynı yazdığın bende de oluyor şu anda.. Hatta şu ada şarj 0 da 10 dk dir kullanıyorum. Önceden yüzde 10 a düşünce uyarı veriyordu artık vermeden kapanıyor. Bazen uzun sürede şarj oluyor açıkken, bazen de kısa sürede.. Ne yapmak lazım ?




  • Yüzbaşı
    417 Mesaj

    pil ölçüm sıfırlayın yada format atın yada müşteri hizmetlerini arayın bu teknoloji gerçekten şans işi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ainstain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ainstain

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycan00


    quote:

    Orijinalden alıntı: SimurgFC

    quote:

    Orijinalden alıntı: slamdunk393

    7 aydır kullandığım z510'da aynı sorunu bende yaşıyorum. şu anda şarj hiç dolmuyor. zayıf pil uyarısı veriyor.
    Seviste sorununuzu çözdüler mi?

    Servise tekrardan göndermedim, ilginçtir ama kendi kendine düzelme gösterdi

    Benzeri bir sorun var, pil çok yavaş şarj oluyor. Pil düşük uyarısı gelmeden kapanıyor ve mesela 30 dk pilde gezdim 30 dk şarj %99 ken birden uyarı vermeden sifirlaniyor.
    Sorun nasıl kendi kendine çözüldü?
    Bende şimdi ölçüm sıfirlama denicem.

    aynı yazdığın bende de oluyor şu anda.. Hatta şu ada şarj 0 da 10 dk dir kullanıyorum. Önceden yüzde 10 a düşünce uyarı veriyordu artık vermeden kapanıyor. Bazen uzun sürede şarj oluyor açıkken, bazen de kısa sürede.. Ne yapmak lazım ?

    Pil gitmeye başladı. Bende de düzelir gibi oldu şimdi. Pil normal gidiyor bazen doğru ölçüyor bazen yanlış ölçüyor. Yalnız pilde sorun yok yani kondisyonu yerinde haftasonu ölçüm sıfırlama deneyeceğim.
    |
    |




  • Er
    9 Mesaj
    Bende de z500 var i5 lik modelden alalı 2 yıla yaklaştı.Laptopu uzun bi süre kullanmamıştım yaklaşık 2 hafta , 2 hafta sonra laptopu açmaya çalıştım açılmadı.Şarja bağladığımda açıldı.Şuan laptop prizsiz çalışmıyor.%7 prize takılı doluyyor yazıyor.
    |
    |
  • Yarbay
    20574 Mesaj
    Bu sıkıntı z500,z510,g500 serilerinde çokça karşılaşılıyor belli bir süre sonra bataryada heralde sorun oluşuyor kronik bir sıkıntı diyebiliriz çok kişi muzdarip bu konuda.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    Büyük ihtimal kronik problem. Şu an sıfırlama yapıyorum. Sonucu yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    565 Mesaj
    Agustos basinda aldim 4 -5 ay olmus bilgisayari haftada 1 gun 2-3 saat aciyorum sadece ve ubuntu kullandigim halde 2 saati gorse sukur . Neyse ki sarja takilip takilmamasinj cok dert etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Evet beyler aynı sorun benimde başıma geldi. PC hep lazım 2.ci pc ayarlamadan servise veremem. Siz çözebildiniz mi? Çözebildiyseniz naptınız? Lenovo teknik destek aracılığıyla enerjiyi management programını kullanarak pile 2 defa Reşat attık ama olmadı. Pili full dolduruyorum gösterge azalmadan ekranda pil düşük uyarısı vermeden 45 dakika sonra kapanıyor kendiliğinden! Çözüm bulan varsa yardımcı olsun lütfen

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,290
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.