Şimdi Ara

Lenovo Yurtdışı Parça (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
147
Cevap
1
Favori
8.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Laptopu salı günü kargolayıp servise gönderdim.Ekranda titreme mor yeşil çizgiler vardı yani muhtemelen lcd'nin değişmesi gerekiyordu.Gönderdikten sonra 5 gün içinde falan gelmesini beklerken yurt dışından parça sipariş yazısını görünce dedim yandık bir de buraya baktım yorumları gördüm kesin 20-25 gün laptop gelmez,ondan sonra iadeydi değişimdi uğraşırız dururuz diyordum ta ki düne kadar. Dün ürünüm kargolandı ve şuan elime ulaştı lcd değiştirilmiş tamir edilmiş 4-5 gün içerisinde sapasağlam geldi.Ben lenovo servisinden çok çok memnum kaldım teşekkürler Lenovo
  • Benim de Lenovo notebookum 13 Ağustos'ta arıza kaydı yapılıp 14 Ağustos'ta kargoya verdiğimden beri yurtdışından parça getirilecek diye 21 gündür haber yok. Bu 23 iş günü Süresi telefondan arıza bildirimi yapıldığından itibaren mi başlıyor yoksa bilgisayar onlara ulaştıktan sonra mı? Bir de Cumartesi günlerini de sayabilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler biraz hort olacak ama gondereli 12 gun oldu yaklasik 15 gun daha beklicem yurtdisindan parca bekleniyormusmusmus. Bir cok kisi de degisim yapmis . Soracagim soru laptopun aynisindan geri mi alacagim mediamarkttan yoksa degerinde baska bir cihazda alabilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı modelden varsa alabilirsin aynı cihazdan ama genelde olmuyor. Paranı verirler direk istediğini alırsın ya da almazsın. Dolar kuru yüksek şu an zaten alabiliyorsan aynı modelden talep et tabi fiyat farkı istemezlerse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hortlatiyorum konuyu ancak bi kac sorum olacak

    2 gun once cihazi mecidiyekoy deki servise elden teslim ettim. Cihazin garantisi servise vermeden 1 ay önce bitmişti.
    Anakart arizasi dediler. Fiyati onayladim ödedim. Simdi mesaj geldi yurtdisi stoktan siparis verildi diye. Konudaki tum mesajlari okudum bi arkadas haricinde genelde 23is gununu gecmis. Peki bu süre benim de gecerse ( ki insallah geçmez) ben sadece odedigim parayimi iade alacagim? Baska secenegim yok mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu servis son zamanlarda değişmedi mi acaba ürünü verdim yurt dışından parça gelecek diye mesaj geldi. Çinden bile 5 günde geliyor sipariş verince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine hort oldu galiba ama, bana da sıkıntı bir süreç yaşattılar. 24 Mayıs 2018 de Hepsiburada'dan aldığım Lenovo laptopu bir müddet sorunsuz kullandım, 18 Temmuzda laptopumda bir problem oldu. Şarja takınca 3-4 saniye aralıklarla bir şarj olup bir şarj olmuyordu. Evde ve iş yerinde farklı prizlerde denediğim halde problem devam ediyordu. Bu durumdan dolayı garanti kapsamında 18 Temmuzda Lenovo teknik servisine gönderdim. Şarj problemi ile ilgili sorunla karşılaşılmadığı söylendi yalnız harddiskte hata olduğu için değişim yapıldı. Servisten geri dönüşte tekrar denedim. Yine aynı sorun devam ediyordu. Onun için 15 Ağustosta tekrar teknik servise gönderdim. Bilgisayarın tekrar incelendiği ve sorunla karşılaşılmadığı için bilgisayarı bana tekrar göndereceklerini söylediler, ben de o zaman arızanın videosunu çekeyim bir daha sorun olursa bu videodan incelemelerini söyledim ve olumlu yanıt aldım. Gelince yine kontrol ettim sorun devam ediyordu ve geri gönderdim. 3 Eylülde Lenovo yetkili servisine ulaşan laptopum için 13 Eylül de anakart değişim kararı verildi. 19 Eylül tarihinde yurtdışı stoklarından parça talep edildi. Ara ara sorduğumda parçanın gelip gelmediğini bilmiyoruz sadece yurtdışından talep edildi gözüküyor diyorlardı. En son 16 Ekimde servisi aradım 20 iş günü içinde işlem tamamlanamamıştı ve laptopu Hepsiburadadan değişim yapabilmem için bana göndermelerini istedim. Tamam dediler, değişim raporuyla birlikte göndereceğiz dediler. Ertesi günü yani bugün elime ulaşan laptop tamir edilmiş şekilde geldi. Tekrar arayıp sorduğumda parçanın 16 Ekimde ben aradıktan sonra (İlginç bir durum) geldiğini söylediler. Neyse de geç de olsa işlem tamam ancak serviste neler dönüyor anlamış değilim. Yani 1,5 ayda problem olduğu kabul edildi, 1,5 ayda da tamir edilip gönderilmiş oldu. Toplamda 3 ayda sorun çözüldü...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.