Şimdi Ara

Lenovo yetkili servis sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar
    Lenovo'nun yetkili servisi olarak belirttiği "Büyük bayi" bilgisayarımı gerektiği şekilde tamir etmedi. Konuyu açmamın sebebi servisle ilgili işleriniz olduğunda burayı tercih etmemeniz ve önerilerinizi almak içindir.
    28 Ekim 2018 tarihinde, 1 yıl önce aldığım Lenovo'nun Ideapad 310 modeli laptop'umu sağ menteşenin kırılması ve dolayısıyla alt kasa ve lcd arka kasasındaki hasar nedeniyle servise gönderdim. Bilgisayar hiç bir şekilde düşmedi ya da darbe almadı tamamen ekran kapağını kaldırırken kırıldı.
    Kargoya verdikten bir kaç gün sonra bilgisayarın kullanıcı hatası olduğunu ve bütün kasanın değişmesi gerektiğini söylediler ve 690 lira fiyat çıkardılar. Bilgisayarın tamir edilmesini onaylayıp kredi kartından ödemeyi yaptım ve tamir edilerek(!) gönderildi fakat söyledikleri gibi kasanın değişmesi yerine kasa onarılarak gönderilmiş. Kırılan bölgeleri yapıştırmışlar. Servis tutanağı göndermelerini talep ettim fakat onu da göndermeyip üstüne kargoyu karşı ödemeli olarak göndermişler. Tekrar servisi aradığımda hiç bir şekilde olumlu geri dönüş olmadı. Kasayı yapıştırma işlemi hiç bir şekilde 690 lira tutmaz. Hakkımı nerede arayabilirim? Bu konuda önerileriniz var mı?
    Lenovo yetkili servis sorunuLenovo yetkili servis sorunuLenovo yetkili servis sorunuLenovo yetkili servis sorunuLenovo yetkili servis sorunu







  • Thh ye basvur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lenovo ip700 15isk notebook bilgisayarimin kapağını normal bi şekilde acarken mentese yuvasından cikti ve vidasi düştü. Sonra zarar vermemek adina kapatip servise gotureyim derken 2. Vida düştü ve suan sag arka taraf açık sekilde duruyor. Nette arastirdim lenovo laptopların kronik sorunuymus ve garanti dahilinde degil. Henüz vermedim ama muhtemelen kullanici hatasi diyecekler. Nasil bi yol izlemem gerekir sizce. Nasil garantiye dahil edebilirim. Hic bi zorlama dusurme ya da darbeye maruz kalmadi.

    Lenovo yetkili servis sorunu
    Lenovo yetkili servis sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muiestyfa -- 23 Ekim 2018; 3:35:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Garanti dahilinde yapildi cihazim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muiestyfa M kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Aynı sorun benim bilgisayarımda da oldu. Nasıl garanti kapsamında hallettiniz öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.