Selam arkadaşlar , 2016 ağustos ayında sırf şarjı çok iyi gidiyor diye Vipe 1 aldım.Aldıktan bir kaç gün sonra telefon şarjı % 20'lerde iken kapanmaya başladı . Telefonu şarja koyduğumda aslında şarjı % 1 olduğunu gördüm.Telefonsuz kalmamak için uzun süre servise vermemekle direttim.
Aralık ayında servise verdim 2 hafta kaldı ''Parça Değişimi'' yapıldı dediler.Fakat 2 gün sonra yine şarjı % 20 iken kapandı.Ocak ayında yine servise verdim yaklaşık 2 hafta kaldı. Bu sefer ''Anakart Değişimi '' yaptık dediler. Dün yine % 10'da kapandı. Anlayacağınız servis hiçbir şey yapmadan sadece yazılım güncelleme yapıp gönderiyor.
Son bir kez servise göndereceğim , sorunum düzelmezse hakkımı Tüketici hakem heyetinde arayacağım.
300-400 tl fazla verin başka model alın.Kendi paranızla rezil olmayın. Boşuna demiyorlar Çin Malı dandik olur diye.
Aynen Öyle Hocam , Bende Daha yeni gönderdim maltepe teleservice e hala %15 te kapanıyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme