Şimdi Ara

LENOVO VİBE P1-P1 PRO ANAKONU (364. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16.179
Cevap
119
Favori
469.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozbes kullanıcısına yanıt
    Hayır mikrofon üst kısımda
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de almayı düşünüyorum ancak pilin %20 nin altına düştüğünde kapanma sorunu ve şu videoda da görülen



    telefonun sürekli yeniden başlaması sorunu beni endişelendiriyor. Lenovo teknik servise de kalırsak hizmet berbatmış. Bu sorunların çözümü var mı, yoksa alırken ne çıkarsa bahtımıza mı diyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    oh beeee "W.Klitschko" suz serii bissuru sey yazilmis, zevkle okudum !

  • Telefonda müzik player yok galiba. Önerebileceginiz program var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknosdan gelenide actym onun ekranynda kesinlikle sorun yok. onu kullanmak istiyorum acaba gittidiyorda problem cykaryrlarmy iade için? ayryca teknosadan gelen s145 sürüm ve %38 sarjla gittigidiyordan gelen s152 ve %48 sarjla geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motomurat

    teknosdan gelenide actym onun ekranynda kesinlikle sorun yok. onu kullanmak istiyorum acaba gittidiyorda problem cykaryrlarmy iade için? ayryca teknosadan gelen s145 sürüm ve %38 sarjla gittigidiyordan gelen s152 ve %48 sarjla geldi.

    Hocam o sarj olayı değişken her alanda farklı çıkıyor.Bakalım yarın bende yüzde kaçla çıkcak.Hayırlı olsun keşke 2gün önce dediğimi yapıp gittigidiyoru iptal etseydiniz
  • sorma hocam seni dinlemedik iste. sorun cıkmaz heralde zira su madde bile var . Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışıla geldiği gibi kullanılması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz.
  • ustadlar biliyorsunuz bir hata edip media markt gittigidiyor dükkanından birtelefon satın aldım. iade etmek için süreci baslattım . İade Bilgilerini Gir tıkladıgımda sağ tarafta ürünün altında satis kodu SCxxxxxxxx yazıyor. bu kodla ürünü bana getiren aras kargoya mı gidecegim? cünkü sol tarafta kargofirmasını secin var. nasıl yapacagım yardımcı olursanız cok sevinirim.zira bu adi meia markt hicbir soruma yanıt vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motomurat

    sorma hocam seni dinlemedik iste. sorun cıkmaz heralde zira su madde bile var . Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışıla geldiği gibi kullanılması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz.

    paranız onlarda kalmaz kalmamasınada o süreç sıkıntı baya benimde pek bilgim yok :(
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    hocam iade bilgileri girerken bircok kargo firması yazar ekranda. Satıcının istediği bir kargo firması yok ise(bunu sorabilirsin satıcıya) ekranda gördüğün firmalardan biriyle iadeye yollayabilirsin.Ürünü kargo firmasına verdiğinde takip kodu verirler.Onu da o ekrana gireceksin ki işlem tamamlanmıs olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cleveland Cavaliers

    quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    oh beeee "W.Klitschko" suz serii bissuru sey yazilmis, zevkle okudum !



    oooo ohh, sabahın körü aynı huzur ve sükûnet devam ediyor.
    neyse görüşleri okuyayım........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lights.Out

    Ben de almayı düşünüyorum ancak pilin %20 nin altına düştüğünde kapanma sorunu ve şu videoda da görülen

    telefonun sürekli yeniden başlaması sorunu beni endişelendiriyor. Lenovo teknik servise de kalırsak hizmet berbatmış. Bu sorunların çözümü var mı, yoksa alırken ne çıkarsa bahtımıza mı diyoruz?


    .... staa, "yeniden başlama" korkutucu bi durum, topic 'te yazi veya bunu yasayan varmi ?
    link lutfen video acmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arel.gr -- 25 Mart 2016; 0:06:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cleveland Cavaliers

    quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    oh beeee "W.Klitschko" suz serii bissuru sey yazilmis, zevkle okudum !



    oooo ohh, sabahın körü aynı huzur ve sükûnet devam ediyor.
    neyse görüşleri okuyayım........

    Sen baya takmışsın adama he




  • motomurat kullanıcısına yanıt
    İnternetten aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar %20-15 gibi telefon kapaniyormus cozumu varmi bana soruyorlar hep

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huwaei G8 mi Lenovo Vİbe P1 mi

    Özellikle çekim gücü , ahize sesi ve kamera kalitesi acısından degerlendirilirse hangisi agır basar.
    Pil konusuna hıc gırmıyorum.

    iki cihazıda denemiş arkadaslar var ise görüşlerini yazarsa sevinirim.
  • Critos kullanıcısına yanıt
    öyle bir şey yok. 3 aydır kullanıyorum telefonu. 1 defa bile yeniden başlatmadı. yüzde 20-25lerde kapanma ise hiç görmediğim bir şey. yüzde 1 de bile telefon tam güçte çalışıyor. kapanacağı zamanda uyarı veriyor zaten. bir kişi böyle bir sorun yaşıyor sonra firmayı kötülüyor. genel bir sorun olsa hepimizde olurdu. bilinçli yorumlar yapalım lütfen.
  • lostlast kullanıcısına yanıt
    Hocam peki sag tarafta urunun altunda sc ile baslayip rakamlarla devam eden bi numara var bu numarayi ksrgo sirketine belirtmelimiyiz? Bu arada satici malum hucbir soruya yanit vermedigi gibi bu siruyada cevap vermedi. Ama bu urun bana aras kargo ile geldi muhtemelen aras ile gonderecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P1 mi z5 Compact mı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P1 mi z5 Compact mı...
    Son dönemeçteyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.