Merhaba arkadaşlar, bilgisayarımın iç ekranı kırıldığı için laptopumu 29 ekim tarihinde mediamarkttan teknik servise gönderdim. 30 Ekimde teknik servise ulaşmış gözüküyodu, 1 hafta bekledikten sonra mediamarkt ve lenovonun teknik desteğini sırayla aradım ve bana kullanıcı hatası olduğunu, bir ücret belirlediklerini ve bu ücreti 1 hafta içinde ödememem durumunda cihazı geri yollayacaklarını söylediler. 6 kasımda fiyat bilgilendirmesini yaptılar, ben de 11 kasımda belirttikleri miktarı hesaplarına yolladım. Bunun üzerine tekrardan iki teknik servisi de arayıp parayı yatırdım başka bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sorduğumda hayır yapmanıza gerek yok cevabını aldım. Bu olayların üzerinden 13 gün geçtikten sonra yani 24 kasımda bilgisayarın durumunu merak edip tekrardan lenovo teknik desteğini aradım, bana belirtilen ücreti söyledikleri zamanda yollamadığımı bu yüzden bilgisayarın tekrardan mediamarkta gönderdiklerini, bir daha bilgisayarın tekrardan lenovoya geldiğini ve işleme 23 kasımda yeni başladıklarını söylediler. Bana her şeyi söyledikleri gibi yapmama rağmen 1 ayı geçkin bir süredir bilgisayarım yok ve vizelerime ve derslerime bu sebepten dolayı telefonumla zorlanarak girmek zorunda kalıyorum. Şimdi sorum şu bildiğiniz üzere teknik servislerde 20 iş günü olayı var, bu 20 iş gününü saymaya bilgisayarı ilk ellerine aldıkları günden mi saymaya başlamalıyım yoksa gerçekten söyledikleri gibi işleme gerçekten başladıkları 23 kasım tarihinden mi? Lenovonun internet sayfasındaki garanti yerinde biletlerim böyle gözüküyor. Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum eğer yanlış yere açtıysam özür dilerim. Konu hakkında yardımcı olabilecek varsa gerçekten çok iyi olur. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum, iyi günler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ventorin -- 3 Aralık 2020; 9:48:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim