Şimdi Ara

Lenovo P2 Kullanıcı Kulübü (Ana Konu) (271. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.467
Cevap
82
Favori
608.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şarj aletim bozuldu eskisinin aratmayacak bir önerisi olan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Walled kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ultra gücü hiç kullanmayacağım... WhatsApp Gmail Messenger de sorun yok ama Facebook da bildirim sorunum devam ediyor... Gruplardan gelen bildirim maile gelmeye başladı ama kilit ekranına digerleri gibi düşmüyor... Facebook uygulaması isimlere baktim izinlerde sadece konum açık diğerinin açık olup olmaması fark ettirir mi... Arka planda çalışma kisminda WhatsApp Gmail Messenger gibi Facebook da beyaz renkte... Yani diğerleri gibi... Çaresi var mı bu işin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada fark ettim gmaile gelen bildirimlerin tamamı facebooka gelmemiş... Gelse bile bildirim olarak düşmüyor kilit ekranına... Duvarına biri yazınca geliyor ama diğerleri gelmiyor ki Facebook bildirim ayarlarında hepsi açık olmasına rağmen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle Facebook için arka plan da çalışması için onay verin, sonra güç optimizasyonu kısmından Facebook'u optimize etme olarak ayarlayın.sonra app ayarlarından Facebook için veri tasarrufunu kapatın yine gelmiyorsa uygulama temizleme ekranına geldiğinizde Facebook için kilit simgesine tıklayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ercüment Çizer

    hocam benim de ekran kırıldı.
    17 iş günü oldu. Muhtemelen ellerinde ekran yok. Nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeniz var mı? Bir de ekran parası + telefon parasını mı iade aldınız yoksa sadece telefon parasını mı?

    Arayip sorun durum ne diye

    Hala ekran yoksa ellerinde size form gonderecekler.

    O form ile telefonu aldiginiz yerden ister telefon ister para iadesi alacaksiniz



    Ekran tamiri icin verdiğiniz parayi alamazsiniz cunku servis tamir etmek yerine sifir telefon veriyor yükümlülüğünü yerine getirmiş oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Walled kullanıcısına yanıt
    Hemen kontrol ediyorum... Lenovo p 2 de arka planda çalışmasını istediklerimiz beyaz istemediklerimiz yeşil dimi... Bazıları tam tersi diyordu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Semih Baki -- 25 Aralık 2017; 19:34:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi aksamlar herkese..

    HB den Lenovo P2 aldım. Telefon bugün kargoyle geldi ama aldigima pisman oldum..telefonu açtım sistem guncellemesi başladi. Android 7 nougat. Guncelleme tamamlandi..telefon yeniden baslatildi ayni guncellemeyi tekrar sordu telefon, tamam dedim telefon guncellemeye basladi daha sonra kapandi ve bu saate kadar telefon acilmadi, acilmiyor.8 saat oldu telefonda tik yok.. Bu forumda ve google arattim bu durumu, bazi insanlarin basina ayni durum gelmis. Kimisi 15 dakikada duzelmis kimisi 2 saatte ama kimiside 12 saat oldu duzelmedi demis.. Bu problem nedir arkadaslar? Ariza mi? Farkli bir durummu?
    Telefon kapanmadan once sarj %65 gorunuyordu, zaten ilk actigimda %67 duzeyinde sarj vardi yaklasik iki saatlik kullanimla %65 duzeyine inmisti.
    Moralim cok bozuldu bir cozum bulamadim. HB yi aradim sim kart taktiniz iade olmaz diyorlar, aslinda iade almaya mecburlar ama belliki ugrastiracaklar.. Lenovo yetkili servise yonlendirdiler.. Fikir ve goruslerinizi bekliyorum.. Telefon aldik ilk gunden elimizde patladi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bthn1982 -- 25 Aralık 2017; 21:40:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bthn1982 B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Hard reset atmayı denediniz mi.

    Ayrıca almadan önce keşke forumu okusaydıniz.

    Ama sogutmayin kendinizi. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbes kullanıcısına yanıt
    Ozbes hocam maalesef sizin hb ile ilgili olan mesajlarınızda dahil forumun p2 sayfasını bu olay başıma gelince tamamen okudum. Genel olarak kullanicilar p2 hakkında çok olumsuz deneyimler paylasmamisti. Hatta bu sorunla ilgili mesajlarıda başıma aynısı gelince araştırdım ve gördüm.

    P2 yi uzun sure araştırmıştım ama böyle bi sorunla hiç karsilasmadim. Demek ki iyi araştırmamısim😞

    Hard reset demedim olmadı. Yabancı forumlarda da hard reset önerilmiş ama olmuyor.

    Bu arada hard reset ten kastiniz power tusu+ses açma kapama tuşlarına aynı anda basılması değilmi?

    Aslında en sinir bozucu kısmı telefonun bu sorunu değil hb müşteri temsilcisinin ukala tavriydi.

    Kargoyu Aras kargo şubesinden aldıktan sonra sabah işe yetişmek için karton hb kutusunu açmadan arabaya bindim. Karton hb kutusunu açınca gordumki Lenovo p2 nin mavi kutusunda jelatin yok sadece iki yanında yuvarlak lenovo banti vardı. Yakın zamanda mağazadan p2 alan varmı? P2 kutuları jelatinsizmi jelatinlimi? Bu durumu salak çağrı merkezi elemanına soyledim 'biz çok güzel paketleyip gönderiyoruz kargoya tutanak tuttursaydiniz dedi.. sinirimden kudurdum.

    100 lira ucuz diye hb den aldık başımıza gelene bak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar daha önce anneme lenovo p70 almıştık çok sorun çıkarttı ücret iadesi aldım geçenlerde kurtulduk şimdi bu cihazı düşünüyorum kronik sorun var mı p70 de ki gibi redmi note 4 le bunun arasında kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu dün vatandan aldım, genel olarak bir sıkıntısını görmedim ama galeri uygulaması olmaması gerçekten benim için sorun oldu. Google fotoğraflar diye bir uygulama var ama tam aynı işlevi görmüyor. Mesela SS alıyorum aldığım ss i bir türlü bulamıyorum. Galeri uygulaması olarak bir çözüme ihtiyacım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthn1982

    iyi aksamlar herkese..

    HB den Lenovo P2 aldım. Telefon bugün kargoyle geldi ama aldigima pisman oldum..telefonu açtım sistem guncellemesi başladi. Android 7 nougat. Guncelleme tamamlandi..telefon yeniden baslatildi ayni guncellemeyi tekrar sordu telefon, tamam dedim telefon guncellemeye basladi daha sonra kapandi ve bu saate kadar telefon acilmadi, acilmiyor.8 saat oldu telefonda tik yok.. Bu forumda ve google arattim bu durumu, bazi insanlarin basina ayni durum gelmis. Kimisi 15 dakikada duzelmis kimisi 2 saatte ama kimiside 12 saat oldu duzelmedi demis.. Bu problem nedir arkadaslar? Ariza mi? Farkli bir durummu?
    Telefon kapanmadan once sarj %65 gorunuyordu, zaten ilk actigimda %67 duzeyinde sarj vardi yaklasik iki saatlik kullanimla %65 duzeyine inmisti.
    Moralim cok bozuldu bir cozum bulamadim. HB yi aradim sim kart taktiniz iade olmaz diyorlar, aslinda iade almaya mecburlar ama belliki ugrastiracaklar.. Lenovo yetkili servise yonlendirdiler.. Fikir ve goruslerinizi bekliyorum.. Telefon aldik ilk gunden elimizde patladi..

    15 gündü galiba süresi ve almak zorundalar. Vakit kaybetmeden hakem heyetine bir danışın. Mağazadan bizzat alınan ürünler için sim kart takıldığı an iade alınmaz ama internet üzerinden alınan ürünler mesafeli satış sözleşmesi miydi neydi adı o sözleşme gereği iade şansı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthn1982

    iyi aksamlar herkese..

    HB den Lenovo P2 aldım. Telefon bugün kargoyle geldi ama aldigima pisman oldum..telefonu açtım sistem guncellemesi başladi. Android 7 nougat. Guncelleme tamamlandi..telefon yeniden baslatildi ayni guncellemeyi tekrar sordu telefon, tamam dedim telefon guncellemeye basladi daha sonra kapandi ve bu saate kadar telefon acilmadi, acilmiyor.8 saat oldu telefonda tik yok.. Bu forumda ve google arattim bu durumu, bazi insanlarin basina ayni durum gelmis. Kimisi 15 dakikada duzelmis kimisi 2 saatte ama kimiside 12 saat oldu duzelmedi demis.. Bu problem nedir arkadaslar? Ariza mi? Farkli bir durummu?
    Telefon kapanmadan once sarj %65 gorunuyordu, zaten ilk actigimda %67 duzeyinde sarj vardi yaklasik iki saatlik kullanimla %65 duzeyine inmisti.
    Moralim cok bozuldu bir cozum bulamadim. HB yi aradim sim kart taktiniz iade olmaz diyorlar, aslinda iade almaya mecburlar ama belliki ugrastiracaklar.. Lenovo yetkili servise yonlendirdiler.. Fikir ve goruslerinizi bekliyorum.. Telefon aldik ilk gunden elimizde patladi..

    Selamlar, sıkmayın canınızı. 6502 sayılı kanun madde 10. Seve seve iade alacaklar. Ancak HB ciddi anlamda dandik bir firma. Bende almış olduğum ürünün yanlış yazılan faturasını bir türlü düzelttirememiştim.



    Ürünü geri yollamayın, çünkü iade almayacaklar. Boşuna zaman kaybedersiniz. Yetkili servise bırakın. Ancak teslim formuna 6502 /10 maddeden iade istediğinizi yazdırın. Yetkili servis çalışanı, talebinizi, garanti belgesi yönetmeliğine göre açık ve aleni forma yazmak zorundadır. Onlar ya iade alacaklar ya da tamir edip size teslim edecekler. İade alırlarsa ne ala. Almazlarsa elinizdeki servis formu, iade talebi ve fatura ile THH ye bir dilekçe yazmanız yeter. Thh süreci işlerken hem telefonuda kullanmış olursunuz. :) İade işlemi sonrası ister yeni bir p2 alırsınız ya da beğenmediyseniz başka bir cihaza yönelirsiniz.



    Benim adım 6502 sayılı tüketici kanunu. Artık ezberledim. Bu işlemler sırasında takıldığınız bir durum olursa seve seve yardımcı olurum. Keyfinize bakın, strese girmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirmes -- 25 Aralık 2017; 23:34:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sayın ismail4444 teşekkürler cevabınız için.

    Moral bozukluğu ve sinirle aklıma gelen tüm sorulara biran önce cevap bulmak istiyorum ve o nedenle konudan konuya atlamisim onceki mesajlarimda.

    Sırayla gitmek gerekirse;

    1- telefonu bu haliyle direk hb ye mi göndereyim yoksa ankarada iki yetkili servis var onlardan birine kendimmi götüreyim? Hb çağrı merkezi kendim servise goturursem daha hızlı sonuc alacağını soyledi.

    2-bana gelen telefonun içinde Turkcell aplikasyonlari yukluydu. Bu durum hb nin p2 sayfasında kullanıcı yorumlarında başka kullanicilar tarafindanda dile getirilmiş. Bu telefonun daha önceden kullanıldığına ispat olur mu? Yoksa hb nin sattığı telefonlarda olağan bir durum mu?

    3-artik ispatlayamasamda telefonun kendi kutusu jelatinsizdi. Bu olağan bir durum mu lenovo icin ?

    4- telefonun daha önceden kullanılmış olup olmadığını bulma şansımız varmı?

    5-telefonda teknik bir sorun varsa ve parça değişimi vs gerekirse, tamirattan sonra telefonu iade almamazlik yapabilir mi hb? Yani telefon garanti kapsamında onarıldıktan sonra telefonu ben almak zorunda kalır mıyım?

    Sonuçta telefon iki saat açık kaldı ve daha sonra kendi kendine kapandı şu saat itibariyle 10 saattir kapali ve hiçbir şekilde acamiyorum/acilmiyor.

    Bu kadar para verdigimiz bir ürün kutuyu acmamizi takiben 2 saat sonra kapandı. Neden arızalı ürünü kullanmaya devam edeyim ki? İlk günden arizalanan cihazı kim kullanmaya devam etmek ister ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pirmes kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sayın pirmes. Sorduğum soruların cevabını siz benden önce yazmışsınız.

    Servis ve iade surecini anladım. Artık kendim servise getireceğim yarın.

    Açıkçası ben de telefonun daha önce kullanılmış en azından iade edilmiş bir ürün olduğu şüphesi de olustu. Bununla ilgili bir girişimde bulunabilir miyim thh ye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthn1982

    Sayın ismail4444 teşekkürler cevabınız için.

    Moral bozukluğu ve sinirle aklıma gelen tüm sorulara biran önce cevap bulmak istiyorum ve o nedenle konudan konuya atlamisim onceki mesajlarimda.

    Sırayla gitmek gerekirse;

    1- telefonu bu haliyle direk hb ye mi göndereyim yoksa ankarada iki yetkili servis var onlardan birine kendimmi götüreyim? Hb çağrı merkezi kendim servise goturursem daha hızlı sonuc alacağını soyledi.

    2-bana gelen telefonun içinde Turkcell aplikasyonlari yukluydu. Bu durum hb nin p2 sayfasında kullanıcı yorumlarında başka kullanicilar tarafindanda dile getirilmiş. Bu telefonun daha önceden kullanıldığına ispat olur mu? Yoksa hb nin sattığı telefonlarda olağan bir durum mu?

    3-artik ispatlayamasamda telefonun kendi kutusu jelatinsizdi. Bu olağan bir durum mu lenovo icin ?

    4- telefonun daha önceden kullanılmış olup olmadığını bulma şansımız varmı?

    5-telefonda teknik bir sorun varsa ve parça değişimi vs gerekirse, tamirattan sonra telefonu iade almamazlik yapabilir mi hb? Yani telefon garanti kapsamında onarıldıktan sonra telefonu ben almak zorunda kalır mıyım?

    Sonuçta telefon iki saat açık kaldı ve daha sonra kendi kendine kapandı şu saat itibariyle 10 saattir kapali ve hiçbir şekilde acamiyorum/acilmiyor.

    Bu kadar para verdigimiz bir ürün kutuyu acmamizi takiben 2 saat sonra kapandı. Neden arızalı ürünü kullanmaya devam edeyim ki? İlk günden arizalanan cihazı kim kullanmaya devam etmek ister ki?

    Ben bu soruların hepsine tek seferde cevap yazayım.



    Ürün ilk 6 ay içerisinde arızalanırsa, ispat yükü (arızalı ve ayıplı olmadığı) satıcıya ait olmak üzere, tüketicinin 4 seçimlik hakkı bulunur.



    1.tamir

    2.ayıp oranında indirim

    3.misli ile değişim

    4.fatura bedelinin iadesi



    Sim kart taktınız, kıtusunu açtınız, yan yattı, çamura battı yok. Kanun açık ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthn1982

    Teşekkürler sayın pirmes. Sorduğum soruların cevabını siz benden önce yazmışsınız.

    Servis ve iade surecini anladım. Artık kendim servise getireceğim yarın.

    Açıkçası ben de telefonun daha önce kullanılmış en azından iade edilmiş bir ürün olduğu şüphesi de olustu. Bununla ilgili bir girişimde bulunabilir miyim thh ye?

    Telefonun daha önce kullanılıp olmadığı detayı ile uğraşmayın. Dediğimi gibi yazılı taleple servise iade edin yeter.



    Aklınıza takılanlar için, servise teslim etmeden önce telefonla da bilgi alabilirsiniz benden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pirmes kullanıcısına yanıt
    Pirmes hocam çok geç oldu, vaktinizi almadan son bir soru sorayim. Diyelim ki yarın servise göturdüm telefonu ve servis görevlisi bir şekilde o anda telefonu acti ve herhangi bir arıza olmadığını belirtti. Yinede telefonu iade edebilir miyim? Çünkü telefon yaklaşık 11 saattir acilmiyor, ve bu durum beni telefondan soğuttu fazlasiyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthn1982

    Pirmes hocam çok geç oldu, vaktinizi almadan son bir soru sorayim. Diyelim ki yarın servise göturdüm telefonu ve servis görevlisi bir şekilde o anda telefonu acti ve herhangi bir arıza olmadığını belirtti. Yinede telefonu iade edebilir miyim? Çünkü telefon yaklaşık 11 saattir acilmiyor, ve bu durum beni telefondan soğuttu fazlasiyla.

    Kanuna göre edersiniz. Mesafeli satış sözleşmesine göre cayma hakkınızı kullanabilirsiniz HB ye karşı ama tecrübe ile sabittir işiniz baya zorlaşır. Ancak ilk 6 ay içerisinde 1 ya da garanti süresi boyunca 2 kez servis görürse rahatlıkla iade edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 aydır kullanıyorum bu cihazı, orjinal romunda güzel özellikler var miui'deki özelliklere benzeyen, fakat çok stabil değil.

    lineage os, aex ve rr denedim.


    şu an lineage os'tayım, cihaz stabil ve muhtemelen official olacak 1 ay içinde. ekran sağlamlığı konusu dışında çok fazla haksızlık ediyorsunuz bu cihaza bence.
  • 
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.