Şimdi Ara

Lenovo miix 2 10 | Ana Konu (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
571
Cevap
12
Favori
20.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 75
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 22
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 6 saat 17 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 15
  • Favoriye Eklediklerim 12
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • catik (75 mesaj) Theologist (62 mesaj) ekdellal (54 mesaj) tgezer (44 mesaj) Ahmet© (39 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (152 mesaj) Tablet (137 mesaj) Mini (26 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Beyler bu tablet 128 gb micro sd destekliyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar size bir bilgilendirme yapayim. Sanalmarketim kampanyasindan alanlardanim. 2 defa kronik sorunlar yuzunden cihazim servise gitti geldi. 3ncu defa ayni ariza olunca servisi aradim ancak cihazimin garantisi bitmis gorunuyor !!!!
    Servisi biraz zorlayinca cihazin (herkesin ayni olmayabilir ama tahminim cok cok buyuk ihtimal hemen herkes icin ayni durum gecerli ) degisim urunu oldugunu ogrendim. Benim cihaz 23.02.2015 arena bilgisayar tarafindan degisim yapildigini ogrendim. Ve dolayisi ile servis degisim ya da para iadesi icin rapor verme sansimiz yok daha once degisim yapildigi icin diyor. Hatta cihazin faturasi sebebi ile lenovo yurtdisina mail attiklarini ve garanti suresi icerisinde islem yapilabilecegini ama garantisi olmadigini (inisiyatif kullaniyorlar sanirim musteri memnuniyeti acisindan ) soyluyorlar.

    Simdi bir de soru sorayim; ben bu cihazin degisim urunu oldugunu bilmiyordum ki hic birimiz bilmiyorduk ve dolayisi ile sifir urun diye aldik bu cihazlari. Garanti velgesi yonetmeliginin 9. Maddesi geregi ben urumun garanti suresi icerisinde (hali hazirda cihazim garantisiz gorunse dahi yasal mevzuat geregi 2 yil garantisi olmak zorunda) 2defadan fazla ariza verdigi icin sifiri ile degismesini yada ustmodelini istiyorum.bu konu ile ilgili ne yapabilirim? Para iadesi istemiyorum cunku cihazdan ve cihazin tasarimindan memnunum ve para iadesi olmasi halinde o fiyata benzer binurun alma sansim yok, kaldi ki o zamanki dolar kuru ile su an ki dolar kuru arasinda bile ciddi fark var.

    Hangi acidan bakarsak bakalim bi magduriyet soz konusu. Bilgisi ya da tecrubesi olan varsa paylasmasini rica ediyorum

    Edit: bu mesaji yaziktan sonra faturaya baktim da, cihazi aralik 2014te satin almisim. Yani ben cihazi aldiktan 3 ay sonra degisim goruyor lenovonun sisteminde. Bu kadar sacmalik olur. Hatta telefonda gorustugum musteri temsilcisi cihazin garantisinin 2014 yilinda bittigini soyledi ama cihaz 2013 haziranda satisa cikmis dunyada. İgrendim valla bu isten.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkozgen -- 14 Ocak 2016; 0:22:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • herhalde sorun suz cıhaz gelenlerden bırıyım sayımız da oldukca az su urunu aldım 7-8 gun oldu alalı

    http://www.hepsiburada.com/asus-vx229h-21-5-5ms-analog-2xhdmi-full-hd-ips-led-monitor-pm-bd800982


    n11 444tl geldı bıldgın harıka bır bılg dondu cıhaz... 22 ınc ekran cok ıyı geldı....sızede tafsıye ederım kucuk ekranından yoruldu ısenız
  • Arkadaşlar merhaba bu cihaza sopcast yüklesek sorunsuz çalıştırır mı kullanan veya deneyebilecek olan var mı acaba ?
  • BYLER OFFİCE SURESI BITTI sankı alırken ucretsız kullanılabırlıgımız vardı dıye hatırlıyorum

    ogrecn ı paketı mı neydı

    offıce 365 tekerar kullanamya devam edebılıyor musunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    Arkadaslar size bir bilgilendirme yapayim. Sanalmarketim kampanyasindan alanlardanim. 2 defa kronik sorunlar yuzunden cihazim servise gitti geldi. 3ncu defa ayni ariza olunca servisi aradim ancak cihazimin garantisi bitmis gorunuyor !!!!
    Servisi biraz zorlayinca cihazin (herkesin ayni olmayabilir ama tahminim cok cok buyuk ihtimal hemen herkes icin ayni durum gecerli ) degisim urunu oldugunu ogrendim. Benim cihaz 23.02.2015 arena bilgisayar tarafindan degisim yapildigini ogrendim. Ve dolayisi ile servis degisim ya da para iadesi icin rapor verme sansimiz yok daha once degisim yapildigi icin diyor. Hatta cihazin faturasi sebebi ile lenovo yurtdisina mail attiklarini ve garanti suresi icerisinde islem yapilabilecegini ama garantisi olmadigini (inisiyatif kullaniyorlar sanirim musteri memnuniyeti acisindan ) soyluyorlar.

    Simdi bir de soru sorayim; ben bu cihazin degisim urunu oldugunu bilmiyordum ki hic birimiz bilmiyorduk ve dolayisi ile sifir urun diye aldik bu cihazlari. Garanti velgesi yonetmeliginin 9. Maddesi geregi ben urumun garanti suresi icerisinde (hali hazirda cihazim garantisiz gorunse dahi yasal mevzuat geregi 2 yil garantisi olmak zorunda) 2defadan fazla ariza verdigi icin sifiri ile degismesini yada ustmodelini istiyorum.bu konu ile ilgili ne yapabilirim? Para iadesi istemiyorum cunku cihazdan ve cihazin tasarimindan memnunum ve para iadesi olmasi halinde o fiyata benzer binurun alma sansim yok, kaldi ki o zamanki dolar kuru ile su an ki dolar kuru arasinda bile ciddi fark var.

    Hangi acidan bakarsak bakalim bi magduriyet soz konusu. Bilgisi ya da tecrubesi olan varsa paylasmasini rica ediyorum

    Edit: bu mesaji yaziktan sonra faturaya baktim da, cihazi aralik 2014te satin almisim. Yani ben cihazi aldiktan 3 ay sonra degisim goruyor lenovonun sisteminde. Bu kadar sacmalik olur. Hatta telefonda gorustugum musteri temsilcisi cihazin garantisinin 2014 yilinda bittigini soyledi ama cihaz 2013 haziranda satisa cikmis dunyada. İgrendim valla bu isten.

    Edit: imla

    kaymakamlığa git hangi ilçedeysen. fatura kimin üzerine ise onunla git kendi üzerine ise daha rahat. kimlik, faturalar, garanti belgesi ve servis raporlarının ikişer tane fotokopisini götür. orada herşeyi halledersin.

    tavsiyem para iadesi al.
    http://forum.donanimhaber.com/m_116499195//tm.htm#116499195
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/lenovo-yoga-2-59k28420-tablet-pc-fiyati,206836.html




  • Dokunmatik problemi yasiyorum.belli sure sonra ekran dokunmatigi calismiyor.ne yapmam gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu dönemsel olarak ben de yaşıyordum. Ne yapsam çözememiştim Korkarım kronik sorunu bu cihazların.
  • Yani buyuk olcude cihazlardaki isinmaya bagli olarak devreye giren ve yazilim guncellemeleri ile cozulemeyecek bir sorun.yabanci forumlarda ekran kablolarinin degistirilerek yada cikarip yeniden takilarak cozulebilecegini soyluyorlardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verin tuketici hakem heyetine alin paralarinizi geri. Resmen sorunlu ve genel anlamda iade edilmis urunleri sattilar bize.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ekran ve ses probleminden dolayı 2 kere değişim aldım. En sonunda tamir edip gönderdiler. Ta dokunmatik gidiyor ya ses. Kronik sorun bunlar. Hatta sağlam giden tabletim kırık geri geldi. Hiçbir hak iddaa edemedim. En son yine ses gittiğinde Windows güncellemelerini geri aldım, düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.