Şimdi Ara

LENOVO K5 NOTE ANA KONU - KULLANICILAR KULÜBÜ (KUTU AÇILIMI - İNCELEME) (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.517
Cevap
60
Favori
217.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yurtdışı cihazların şebeke problemi 4g çekmeme problemi çözüldü.....

    sorun modem dosyalarında s312 rom kulalnanlar (2016 da gelen cihazlar) s318 e yükseltmeyin şimdilik. s312 yi yükleyin ve internetten indirdiğiniz modem dosyasını yükleyiniz. isteyene özelden link atabilirim.

    2017 de gelen cihazlar band20 (800mhz) bandı açık olan cihazlar.

    s318 rom yükleyecek ve rom dosyasının içindeki modem dosyasını yükleyecekler..

    bilmeyenlere özelden tarif ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    Servis tecrübesi olan var mı şikayetvarda problem çok gibi. Power butonu için göndermeyi düşünüyorum

    Yarın S1 Lite göndereceğim batarya problemi için. Geldiğinde dönüş yaparım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThePoseidon kullanıcısına yanıt
    Basit konu ancak ben 650 tl ye almıştım ilginç bir sebeple para iade kararı veriyorlarmış kullanıcıya sormuyormuş. Benim işime gelmiyor bu paraya daha iyi alamam çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inexo kullanıcısına yanıt
    Bu müşterinin tercihine bağlı ya aynısını isteyebilir ya da para iadesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    Basit konu ancak ben 650 tl ye almıştım ilginç bir sebeple para iade kararı veriyorlarmış kullanıcıya sormuyormuş. Benim işime gelmiyor bu paraya daha iyi alamam çünkü.

    Eğer söylediğiniz gibiyse cidden mantıksız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThePoseidon kullanıcısına yanıt
    Buton ile ilgili değil yanlış anlaşılmasın farklı basit bir arıza ile ilgili okuduklarım böyleydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    Nasıl yani hocam? Arıza kaydı açtırmadan direkt olarak internette yazan adrese mi kargoladınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    Nasıl yani hocam? Arıza kaydı açtırmadan direkt olarak internette yazan adrese mi kargoladınız

    Aynen hocam yolladım gitti servis telefonu açmadı ki kayıt açtırayım lenovo müş hizmetlerine söyledim bir kod verdi bunla yolla dedi kayıt açmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eğer modeme müdahale şansı varsa, channel no'da değişiklik yapıp deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    Nasıl yani hocam? Arıza kaydı açtırmadan direkt olarak internette yazan adrese mi kargoladınız

    Aynen hocam yolladım gitti servis telefonu açmadı ki kayıt açtırayım lenovo müş hizmetlerine söyledim bir kod verdi bunla yolla dedi kayıt açmadı.

    Bilgisayar servisi şöyle çalışıyordu; Müşteri hizmetlerine bağlanıp sorununu anlatıyordun, o da duruma göre arıza kaydı açıyordu ve senin ev adresine UPS kargo kuryesi yönlendiriyordu. Bu kurye senden cihazı teslim alıp bir de kargo takip kodu veriyor. Cihaz kargo ile servise gidip tamir edildikten sonra tekrar UPS kargo ile geri geliyor.

    Size de kargo numarası vermiş sonuçta bir sorun olacağını sanmıyorum. Lenovo'nun internet sitesinden süreci takip etmeyi denediniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    Nasıl yani hocam? Arıza kaydı açtırmadan direkt olarak internette yazan adrese mi kargoladınız

    Aynen hocam yolladım gitti servis telefonu açmadı ki kayıt açtırayım lenovo müş hizmetlerine söyledim bir kod verdi bunla yolla dedi kayıt açmadı.

    Bilgisayar servisi şöyle çalışıyordu; Müşteri hizmetlerine bağlanıp sorununu anlatıyordun, o da duruma göre arıza kaydı açıyordu ve senin ev adresine UPS kargo kuryesi yönlendiriyordu. Bu kurye senden cihazı teslim alıp bir de kargo takip kodu veriyor. Cihaz kargo ile servise gidip tamir edildikten sonra tekrar UPS kargo ile geri geliyor.

    Size de kargo numarası vermiş sonuçta bir sorun olacağını sanmıyorum. Lenovo'nun internet sitesinden süreci takip etmeyi denediniz mi?

    Hocam verdiği kod müşteri kodu yani size kodu versem bir kalem kargolamak için kodu söyleseniz kime hangi adrese kargolayacağınızı belirten kod sadece bana özel takip etmemi sağlayacak bir kod değil malesef. Servise zaten ulaşılmıyor pazartesi lenovo servisini arayacağız artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Garantiye gönderdim direk servise ama servisin haberi yok sıkıntı olur mu sizce

    Nasıl yani hocam? Arıza kaydı açtırmadan direkt olarak internette yazan adrese mi kargoladınız

    Aynen hocam yolladım gitti servis telefonu açmadı ki kayıt açtırayım lenovo müş hizmetlerine söyledim bir kod verdi bunla yolla dedi kayıt açmadı.

    Bilgisayar servisi şöyle çalışıyordu; Müşteri hizmetlerine bağlanıp sorununu anlatıyordun, o da duruma göre arıza kaydı açıyordu ve senin ev adresine UPS kargo kuryesi yönlendiriyordu. Bu kurye senden cihazı teslim alıp bir de kargo takip kodu veriyor. Cihaz kargo ile servise gidip tamir edildikten sonra tekrar UPS kargo ile geri geliyor.

    Size de kargo numarası vermiş sonuçta bir sorun olacağını sanmıyorum. Lenovo'nun internet sitesinden süreci takip etmeyi denediniz mi?

    Hocam verdiği kod müşteri kodu yani size kodu versem bir kalem kargolamak için kodu söyleseniz kime hangi adrese kargolayacağınızı belirten kod sadece bana özel takip etmemi sağlayacak bir kod değil malesef. Servise zaten ulaşılmıyor pazartesi lenovo servisini arayacağız artık.
    https://support.lenovo.com/tr/tr/

    Demek istediğinizi anladım. Yukarıda belirttiğim siteye girerek kendinize hesap oluşturun. Daha sonra telefonunuzun IMEI numarası ile ürünlerinize ekleyin. Orada gerekli garanti talepleri veya garanti sürecini takip edebiliyorsunuz. Ben bunu demek istemiştim, şimdiden kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThePoseidon -- 6 Mayıs 2017; 17:17:47 >




  • ThePoseidon kullanıcısına yanıt
    aynen hocam bende beklemedeyim lütfen servise kapanma/reset atma sorunundan verip olumlu yada olumsuz dönüş alanlar yazabilirmi merak ediyorum 10-15 gun ıcınde musaıt olunca bende verecegım ugrasmak ıstemedıgım ıcın aldıgım ılk haftadan berı gunde 1 kez reset atmasına ragmen veremedım 2 aylık cıhaz ve yıne gunde 1 kez reset atıyor ozellıkle sosyal medyada bazen whatsappta.
  • arkadaslar bence restart sorunu icin bir sey yapmazlar formatlayip gonderirler en iyisi kullanip ilerde saglam urun almaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıla yaklaşan k5 note telefonumdan gayet memnundum. Bir kere yere düştü ondan sanırım mikrofondan karşıya ses gitme sorunu yüzünden kvk'ya verdim telefonu. 20 iş günü dolmasına rağmen cihaz onarilamadi.

    Servis telefon açtı, aksesuar ile kutu ve faturayı servise getirin diye... %95 değişim raporu verecekler. Sizce k5 note mu alayım yeniden, yoksa k6 note mu? Malum daha yeni :)

    veya başka cihaz da alabilirmi?im farkını vermek şartıyla. Ne yapayım sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cok_yasa_kamil

    1 yıla yaklaşan k5 note telefonumdan gayet memnundum. Bir kere yere düştü ondan sanırım mikrofondan karşıya ses gitme sorunu yüzünden kvk'ya verdim telefonu. 20 iş günü dolmasına rağmen cihaz onarilamadi.

    Servis telefon açtı, aksesuar ile kutu ve faturayı servise getirin diye... %95 değişim raporu verecekler. Sizce k5 note mu alayım yeniden, yoksa k6 note mu? Malum daha yeni :)

    veya başka cihaz da alabilirmi?im farkını vermek şartıyla. Ne yapayım sizce?

    K6 Note alın android 7 alacak hiç değilse (Lenovo bu konuda kazık atabiliyor ama).
  • cok_yasa_kamil kullanıcısına yanıt
    Su an k6 note kullaniyorum. Sorularin varsa sor. K5 note dan K6 noteye geçmek icin deger ne war sence ? Ancak fiyatlari cok yakin almisken k6 al bataryası daha iyi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: cok_yasa_kamil

    1 yıla yaklaşan k5 note telefonumdan gayet memnundum. Bir kere yere düştü ondan sanırım mikrofondan karşıya ses gitme sorunu yüzünden kvk'ya verdim telefonu. 20 iş günü dolmasına rağmen cihaz onarilamadi.

    Servis telefon açtı, aksesuar ile kutu ve faturayı servise getirin diye... %95 değişim raporu verecekler. Sizce k5 note mu alayım yeniden, yoksa k6 note mu? Malum daha yeni :)

    veya başka cihaz da alabilirmi?im farkını vermek şartıyla. Ne yapayım sizce?

    K6 Note alın android 7 alacak hiç değilse (Lenovo bu konuda kazık atabiliyor ama).

    Ben de güncelleme açısından tercih ediyorum k6'yı ama, ilginçtir yeni çıkan cihazın işlemcisi k5'ten daha zayıf gibi kağıt üzerinde. ondan biraz huylandım. bir de mikrofondan sesin kısık gittiğini okuyunca tereddüt ettim. k5'ten hiç şikayetim yoktu, hem gelen seste hem giden seste. k5'in tek kusuru kulaklıktan ses çok kötü geliyor olması. başka kusuru yoktu kullanırken.

    1.000-1.100 aralığında başka f/p ürünü de yok zannımca :) başka markaya yönelsem mi diyorum ama, bu fiyata zor sanki :)

    @general4242
    hocam, mikrofonla alakalı şikayetler varmış, ses karşıya net gitmiyor diye. bunu merak ediyorum, bir de kulaklık sesi nasıl?
    diğer özellikleri k5'i kullandığım için biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cok_yasa_kamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: cok_yasa_kamil

    1 yıla yaklaşan k5 note telefonumdan gayet memnundum. Bir kere yere düştü ondan sanırım mikrofondan karşıya ses gitme sorunu yüzünden kvk'ya verdim telefonu. 20 iş günü dolmasına rağmen cihaz onarilamadi.

    Servis telefon açtı, aksesuar ile kutu ve faturayı servise getirin diye... %95 değişim raporu verecekler. Sizce k5 note mu alayım yeniden, yoksa k6 note mu? Malum daha yeni :)

    veya başka cihaz da alabilirmi?im farkını vermek şartıyla. Ne yapayım sizce?

    K6 Note alın android 7 alacak hiç değilse (Lenovo bu konuda kazık atabiliyor ama).

    Ben de güncelleme açısından tercih ediyorum k6'yı ama, ilginçtir yeni çıkan cihazın işlemcisi k5'ten daha zayıf gibi kağıt üzerinde. ondan biraz huylandım. bir de mikrofondan sesin kısık gittiğini okuyunca tereddüt ettim. k5'ten hiç şikayetim yoktu, hem gelen seste hem giden seste. k5'in tek kusuru kulaklıktan ses çok kötü geliyor olması. başka kusuru yoktu kullanırken.

    1.000-1.100 aralığında başka f/p ürünü de yok zannımca :) başka markaya yönelsem mi diyorum ama, bu fiyata zor sanki :)

    @general4242
    hocam, mikrofonla alakalı şikayetler varmış, ses karşıya net gitmiyor diye. bunu merak ediyorum, bir de kulaklık sesi nasıl?
    diğer özellikleri k5'i kullandığım için biliyorum.

    Yakında Ulefone Metal modelini inceleyeceğim 765 TL fiyatı olacak uygun bakılıyorsa değerlendirilebilir ama K5 Notedan geçilmesine pek gerek yok açıkçası.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.