Şimdi Ara

LENOVO IDEAPAD Y900-Y700 İNCELEME VE KULLANICI KULÜBÜ

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
56
Cevap
5
Favori
10.012
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Lenovo (IBM) >> LENOVO IDEAPAD Y900-Y700 İNCELEME VE KULLANICI KULÜBÜ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1718 Mesaj
    DEVAMLI GUNCEL

    Merhaba arkadaslar lenovo yeni gaming serisi notebooklarini tanitti Y700 ve Y900. Kullanici klubu, incelemeler gerekli bilgiler bu baslik altindan verilecektir. Konuyu elimden geldigince guncellemeye ve guncel tutmaya calisacagim. Gerci suan bilgisayarim bozuk mobilden de konuyu guncellemek resmen iskence ama elimden geldigince guncellemeye calisacagim.

    Simdi isin can alici kismina gelelim ben lenovo y50-70 alicatim normalde, bugun vatan bilgisayara gittim stokta varmi veta baska bir subeden getirilebiliyormu diye sorucaktim ama aldigim cevap beni daha da sasirtti. Gorevlilerden aldigim bilgiye gore 2 hafta icinde veya ay sonuna dogru lenovonun yeni gaming laptoplari gelicek dendi (Y700 ve Y900 den bahsediyorum) fiyat olarak ise 4500-5000tl bandindan satisa sunulacagi bilgisini aldim. Y900 icin 2 haftaya geleceginden supheliyim lakin edindigim bilgi bu yonde.Y900 icin okudugum incelemelerde biri haziranda biri temmuzda amerikada satisa cikacak demis vatam bilgisayar ise 2 hafta sonra bizde diyor

    Vatan bilgisayara Y700 sonunda ulasti. 15inc $1249 etiketli 512gb ssd yerine 1tb hdd + 128gb ssd li model gelmis.

    http://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-y700-core-i7-6700hq-2-6ghz-16gb-ram-1tb-128-ssd-15-6-4gb-w10.html?srt=PU#genel-bakis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W O M B A T -- 29 Ocak 2016; 2:23:25 >



    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1718 Mesaj
    Editlenecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj
    15 inç olan güzelmiş kardeş. Kaç lira olr?899 dolar olan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    187 Mesaj
    y700 şuan zaten istanbul bilişimde var yemişim vatanı 4200e bulabilirsiniz.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Acikcasi benim bekledigim y900 eger denildigi gibi 2 hafta veya ay sonuna y900 gelirse bomba olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    edmraver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj
    Laptopun boyutu biraz büyük sankii. Ekranın alt tarafı fazla uzun?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Evet hocam o benimde dikkatimi cekti ama soyle dusunun yuksek bir masada veya sandalyesi masasina gore altta kalan bir masada bilgisayari kullandiginizi dusununce, klavyede yazi yazarken elinizin ekranin alt kismini kapamasi cok olasi duruyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BenQuaker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj

    Aslında onu da düşünmek lazım. Am özellikleri iyi yani bilgisayarın. Bakalım bakalım hayırlısını alırız inşşş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    The Lich King kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Asus N551VW ve bunun arasında kalmış durumdayım. Ama hali hazırda bir Lenovo kullanıcısı olarak sanırım bunu almak biraz daha mantıklı gibi. Tabi biraz daha araştırma yapmak lazım.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Hocam bende ayni durumdayim vatandakiler en kotu ay sonu diyor ama bugun baktim N551VW gelmis vatana fiyatida 4.149tl adamlar 4500 5000 arasi gelicek diyorlar lenovo icin y900 gelecegini zannetmiyorum cunku cogu sitede haziran temmuzda raflarda yerini alicak diyor. y700 gelir buyuk ihtimal. Heleki Y700un 15 inclik 8gb ramli ve 2gb 960m li modeli gelirse hic verilmez o paralar. Hatta o paralara cikana kadar Asus n551vw alinir amazondan ekstra 8gb veya daha yuksek ddr4 ram siparis edilir hatta asusun depolama kapasitesi bana yetmez diyenler var ise dvd okuyucu cikarilip yerine ssd veya hdd takilabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Abstract Technic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Aslında İstanbul Bilişim'den sipariş vermemek için kendimi zor tutuyorum ama halen kararsızım.

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/lenovo-ideapad-y700-80nv0026us-full-hd-gaming-notebook-fiyati,197844.html
    |
    |
    The Lich King kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Hocam alta dogru testleri var asusun ve ayni tabloda y700 de var.

    http://laptopmedia.com/review/asus-n551vw-review-although-the-n552-is-around-the-corner-the-new-n551-is-still-affordable-powerful-and-perfect-for-multimedia/

    Ekran konusunda y5070 e gore iyi ama halen vasat bir panel kullanilmis gibi duruyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Abstract Technic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Hocam bu testlere daha önce denk gelmiştim. Bir de Dell Inspiron 7559 var aklımda. Bu kadar beklemişken onu da bekleyeyim diyorum. Şubat ayı içinde geleceği söyleniyordu.
    |
    |
    The Lich King kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Hocam aciliyetiniz yoksa tabiki bekleyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Abstract Technic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj
    Arkadaslar vatana geldi

    http://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-y700-core-i7-6700hq-2-6ghz-16gb-ram-1tb-128-ssd-15-6-4gb-w10.html?srt=PU#genel-bakis

    Alsammi almasammi kararsiz kaldim alirsam haftasonu inceleme gelir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    640 Mesaj

    bende n551 ile y700 arasındayım.

    n551 de herkesde hafif olmucak şekilde ışık sızması var orta dereceli fotoğrafları görmüşsünüzdür zaten

    pıt sesi varmış bide hopörlörden gelen iyice soğudum .Şekli güzel çok ama bilemiyorum.

    Siz alırsanız bunu bizim için test edersiniz iyi olur

    Özellik açısından 2side aynı zaten
    |
    |
    The Lich King kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Hocam bozuk masaustunu duzelttim ekran karti falan siparisi verildi pazartesi geliyor format atilacak windows 10 a yukselticek falan laptop isi yalan oldu yaza dogru y900 gelicek diyorlar yeni ekran kartlari vs zamanda gecer fiyatlar ucuzlar bunun 1000tl fazlasina falan bellimi olur belki 980m li falan laptop alirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Trakyacus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj

    Edmraver hocam istanbul bilisim sitesi guvenilir midir? Bozuk, hatali, kutusu yirtik, hasarli gelme ihtimalleri var mi? Ayni sekilde ebrar bilgisayar icin de gecerpi sorularim.


    The Lich Kinh hocam ben bu haziranda alacagim. Y700 u koymustum kafaya. Simdi y900 dediginiz benim alacagim zamana cikarsa 700 ile farki nedir? Avantaji dezavantaji? Bide fiyat olarak fark fazla mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: The Lich King , edmraver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Che
  • Teğmen
    187 Mesaj
    Guvenilir hocam zaten adamlarla alakasi yok urunler sifir sonucta sorun her sekilde cikabilir nerden olursa olsun. Biz 2 wifi router,galaxy s3 ve bi lg led tv aldik zamaninda. Garantileri bitti yani bayadir kullaniyoruz sıkıntı yok. Kendiniz gidipte inceleyip alabilirsinz zaten kutuyu falan isterseniz sorun olup olmadigini görmek icin yanınızda acip bakabiliyosunuz. Ebrari bilmiyorum pek ama daha yeni 23" led monitor ve zalman psu aldim yarin tum parcalar tamamlaninca kurucam bakalim bi sorun yok ebrar acisindan ama sitelerine ups kargo yazip 13 tl alıyorlar yurticiyle geliyo farkli site yurticine 8tl aliyo..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    187 Mesaj
    Ayrica cok disarda kullanmiycaksaniz bence laptop almayin suanlik cok pahalilar ya 960 falan alabiliyorum ben mesela butceme gore cok hevesim vardi laptopa ama evden disari cikarmiycagim icin masaustu topladim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
bankalar.org
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.