Şimdi Ara

Lenovo İade Almamak İçin Yaptıkları Tuhaflıklar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi geceler, 21.10.2017 tarihinde Lenovo İdeapad 310 markalı dizüstü bilgisayar satın aldım. İşte belki hayatımda verdiğim en sıkıntılı kararlardan birine imza atmış bulundum. Herneyse cihazın fanı açılışta bile yüksek hızda dönebilmekte chrome açtığımda bile son devre çıkabilmekte. Hdd'den tıkırtı sesleri gelmekte. Geçen cuma teknik desteği arayarak arıza kaydı oluşturuldu pazartesi günü ürünü kargoya teslim ettim. Kargo ulaştı ve ürün onarım aşamasında yurt içinde stok bulunmadığından yurt dışı stoklarından sipariş edilmiştir yazmakta idi. Bende bugün saat 1 civarı teknik servisi aradım bu işlemler uzun sürecekse ben iade etmek istediğimi söyledim ve kabul ettiler. Faturamın resmini mail adreslerine göndermemi istediler ve gönderdim. Tekrar arayıp bilgilendirin dediler 5 dakika sonra aradım ve telefona çıkan şahsiyet sözde mail düşmedi vs diyerek geçiştirdi. Bende iade kabul edildiği için rahatladım ve işlerime baktım. Ancak saat 16 civarı telefonuma mesaj geldi ve ürünün onarımının yapıldığı ve kargoya verildiği yazıyordu :D:D. Yaklaşık 3-4 gündür beklenen sipariş mucizevi bi şekilde yalnızca 2 saat içinde ellerine ulaşmış, değişimi yapılmış ve kargoya verilmiş baya hızlılar bu konuda sanırım yada öyle sanıyorlar :D:D.

    Hemen ardından aradım dedim iade onayı verilen ürün nasıl kargoya çıkar dediler bi yanlışlık olmuştur, tek size hizmet vermiyoruz, ben iptal ettirim bayada beklettiler telefonda. 10 dakika sonra yine aradım bu sefer başka biri çıktı ve oda siz zaten iade amaçlı göndermemişsiniz, arkadaşlar zaten iptal için not almış vs. vs. gibi laflar ettiler. Bu arada mail attım 3-4 tane farklı mail adreslerine lenovonun kimse oralı bile olmadı ve saat 21.49 civarı kargo yola çıktı. Hani iptal ettirmiştiniz, teknik servis süreçlerini fazla bilmem ama beni arayıp ürünün şu şu arızalarını giderdik kargoya veriyoruz demeleri gerekmezmiydi sadece sms attılar ürün kargoya teslim edilmiştir diye.

    Herneyse çok uzattım şimdi bende iadenin başladığına dair ve onarım için yurtdışından parça beklendiğine dair mailler bulunmakta bunlar tüketici mahkemesi, hakem heyeti vb. konular hakkında kabul görür mü ? Yani ürün sorunsuz gelse bile bu yaptıklarından sonra kullanmak istemiyorum. İade edebilirmiyim? Lenovo alırken bence iyi düşünün yada düşünmeden hemen uzaklaşın çok sıkıntılı bilgisayarları ve onlardan daha sıkıntılı servisi bulunmakta tekrar iyi geceler.







  • Garip olaylar yasamissiniz gibi gozukuyor ama ben de ip310 aldim daha gecenlerde dediginiz gibi hdd den ses gelmekteydi, fan sesi cikmiyor bende oyun amacli kullanmadigim icin genelde tasarruf modlarinda laptop zaten. Hdd den gelen ses icin kendim goturup servise biraktim o gunun aksaminda arandim servis tarafindan yapilabilecek islemler hakkinda bilgilendirildim, ertesi gun ogleden sonra bilgisayariniz hazir gelip teslim alabilirsiniz mesaji geldi ve hallolmustu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bergomat B kullanıcısına yanıt
    Bende fazla oyun oynayan biri değilim lakin en ufak chrome sekmesi açtığımda fan baya hızlanmakta gündüzleri sorun olmaz ancak geceleri tezle uğraştığımdan kafa ütülüyor word, excel açtığımda dahi. Şuan beklemedeyim ürün gelsin yani benim için sorun insanları kandıran tipler çok fazla gördüğüm kadarıyla bu ekipte. Yurtdışından ürün temin ediliyor diye mesaj atıyorlar ama hangi parça sorun ne bilgi yok uzun sürecekse bu işlemler iade etmek istiyorum diyorum tamam diyorlar sonra başkası çıkıp siz iade amacıyla göndermemişsinizki diyorlar. Sonra apar topar güya 2 saat içinde yurtdışından parça gelip, bakım yapılıp hemen kargoya veriyorlar sonra bana mesaj atıyorlar.Kargoyu iptal ederiz diyorlar bu konuşmadan 1 saat sonra kargoyu teslim ediyorlar.

    Cevap için teşekkürler, beklemedeyim arızanın giderilmiş olma ihtimali düşük ama ürün bir gelsin bakalım. Ona göre bakacam artık 8 yıl sonra bir bilgisayar alayım, külüstür casperdan kurtulayım dedim, yanılmışım :D. Tekrar teşekkürler.




  • 2011'den beri Lenovo kullanıyodum (y560) ama kronik ekran kartı problemden dolayı bozuldu.

    Lenovo'nun teknik servisi ve garanti anlayışı rezalet. Bir daha hayatta kullanmam.

    2013'te, yani garantisinin dolmasına birkaç gün kala laptop şarj olmamaya başlamıştı. Garantiye gönderdim, sadece bataryayı değiştirip gönderdiler.

    Tabii ki sorun düzelmedi. Tekrar gönderdiğimde garanti süresi dolmuştu haliyle. 200 küsür lira istediler tamir için. Yani garanti süresi devam ederken çözmedikleri sorundan dolayı. Laptop'ı yapılmadan iade istersem de 100 tl civarında hasar tespit ücreti istediler.

    Dedim ki laptop sizde kalsın, ben hakkımı tüketici haklari ve sair hukuki yollarla arayıp sosyal medyada ifşa edeceğim.

    Hemen yapıp gönderdiler ama sağı solu kırık geldi, uğraşmadım. 3 yıl daha götürdü zaten.

    Neyse, diyeceğim o ki lenovo rezalet bir marka. Alırken 2 kere düşünmeli.

    Sizin konunuzla ilgisi yok ama hem bir up olsun, hem de bu topic'i gören lenovo'nun nasıl bir firma olduğunu daha iyi anlasın diye.

    Geçmiş olsun.




  • vectrac kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevap için, aynı şekilde insanlar böyle sözde kendilerini yetkili zanneden, insanları kandırmaya çalışan, sadece tek amaçları maddi kazanç olan firmaları bilsinler. Yani satın aldığımız yerler bir tuhaf, yetkili servisleri onlardan tuhaf. İlk satın aldığım yere götürdüm ürünü sessiz bir ortamda açtık dizüstü bilgisayarı yani boşta hiçbir işlem yapılmayan, sıcaklıkları 30-35 derecelerde dolaşan aletin fanı nasıl tam devirde dönebilir. Aldığım cevap normal yani fan çok hızlı dönmezse ısınır bilgisayar :D, servise gitsin biliyorlar zaten servisin kendilerinden beter olduğunu olan bizlere oluyor.

    Neyse ama ilk kez Lenovo aldım, bir daha yanından bile geçmem. Uygun fiyatlı ürünleri mevcut ama çoğu sıkıntılı ideapad 320, ve 520 serisindede inanılmaz derecede harddisk sesi mevcut alacak arkadaşların iyice düşünmesi yada hiç düşünmeyip başka markalara yönelmelerini öneririm, gerçi onları da bilmiyorum ama mecbur kalmadıkça Lenovo ürünleri alınmamalı. Sizede geçmiş olsun.




  • Ürünüm elime ulaştı arkadaşlar, sandığım gibi sorunlar çözülmemiş fan kafasına göre boşta hızlanıp, durmakta, harddisk değişmiş ancak aynı marka aynı seri hddyi takmışlar, 24.11.2016 tarihinde dosyalar bulunan bir harddisk şimdi sorsanız yurtdışından 0 geldi takıldı bu ürün, tıkırtı sesleri yine mevcut sözde onarılmış işte cihaz. Kargoya giderken üstü çizilmiş ekstradan hemen notlarını düşmüşler üründe çizik vardır diye.

    Yani diyecek kelimem yok daha fazla siz siz olun bulaşmayın bu markaya rezalet bir teknik servisi var. İade onayı aldığım gün 3.11.2017 saat 13.29 gibiydi. Bu ürünün format atıldığı windows kurulduğu tarih 3.11.2017 saat 15.44 yani bunlar hep tesadüf yoksa iade işlemi başlamasa da çoktan ürünü yapmışlardı ama yurtdışından parça bekleniyordu bir yandanda böyle yalancı adamlar işte.
  • kanka SSD al , bende aynı pc den aldım tek yol SSD almak. birde caddy al hdd yi dvd roma takarsın. Bak benim konumu oku.Aynı pc den bendede var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.