Şimdi Ara

Lenovo BDH teknik servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
34
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BDH teknik servisten şikayetçiyim.

    Geçen sene Nisan ayından itibaren Lenovo Z13 Gen1 cihazımı tam 4 kez servise getirdim.

    1. Klavye değişikliği (kullanıcı hatası kabul edildi) ve bıos sorunu vardı, her açıldığında ses çıkartıyordu.

    Ses sorunu çözüldü, fakat bilgi verilmeden farklı renkte kasa takılmış (üst kapak bakır rengi, alt kasa gümüş rengi). Ödediğim paranın karşılığında stok yok denildi, sesimi çıkarmadım.

    2. Sağ USB Type-C girişini ilk defa kullanmak istedim, bozuk çıktı. Ana kart değişti.

    3. Bluetooth bağlantısını ilk defa kullanmak istedim, bozuk çıktı. Wi-Fi kartı değişmiş.

    4. Bluetooth bağlantısını cihazı teslim aldıktan sonra kullanmak istedim, sorun giderilmemiş. Bluetooth anteni yeniden sabitlenmiş.

    5. Şimdi ise Trackpoint kırmızı düğme çift tıklandığında çalışmıyor. Tekrar getirmem mi gerekiyor?


    Her gelişimde özellikle rica ettim, lütfen cihazı teslim etmeden dikkatlice kontrol edin.

    Cihazdan ve Lenovo markasından daha ne kadar soğumam gerekiyor!









  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.