Şimdi Ara

Lenovo 27” 165hz 1ms Full HD sepette 1699TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.207
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo G27C-10 27" 165Hz 1ms (HDMI+Display) FreeSync Full HD Curved Monitör 66A3GACBTK


    VA Panel Curved bu fiyata gayet güzel geldi bana


    Lenovo 27” 165hz 1ms Full HD sepette 1699TL

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • birazdan piksel sayma hobisi olanlar gelir
    _____________________________


    and remember respect is everything


    maybe one day 73' Beetle
  • Bazı sitelerde aynı ürün kodu için 4ms yazıyor. Kafa karıştırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LonedLy

    Bazı sitelerde aynı ürün kodu için 4ms yazıyor. Kafa karıştırdı.
    1 x 4 = 4ms yani doğru ürün 4ms. verilen değer minimum süreleri belirtiyor. normal değerler genelde 3 veya 4 katı oluyor.
    _____________________________
  • 27 ve FHD?

    _____________________________
  • visceroid V kullanıcısına yanıt
    gözünle arandaki mesafe 0 ise uymaz

    50-60 cm uzaktan bakacaksan sorun olmaz
    _____________________________
  • monitör ne kadar büyürse bu olayı o kadar görürsünüz şahin gözünüzün olmasına gerek yok 24 inçde FULLHD tam orantısındadır 27inçe FULLHDde aşğadaki fotodaki olayı yaşarsınız seçim sizin tabi..


    Lenovo 27” 165hz 1ms Full HD sepette 1699TL
    _____________________________
    Kullandığım sistemin fotoğrafları şu şekildedir; 1-- https://i.hizliresim.com/nbpcn71.jpeg 2--https://i.hizliresim.com/svag4ey.jpeg 3--https://i.hizliresim.com/aq1ob0j.jpeg # Ordu Üniversitesi-ElektronikTeknolojisi# # Iphone 12 Pro Max #https://steamcommunity.com/id/dolandiriciyim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1500 r kavis fazla 1800 r olsa düşünülebilirdi
    _____________________________
  • 1 - Kavisli ekran olması çok çok kötü
    2 - %100 ışık sızması var
    3 - 92 ppi
    4 - 6bit+frc
    5 - tepki süresi 14ms

    olan çöp monitör



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 6 Temmuz 2020; 21:28:22 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • göz ve ruh sağlığınız için önermiyorum.
    _____________________________
  • bjkyener kullanıcısına yanıt
    Başlıkta 1ms yazıyor agaaa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasansio

    Başlıkta 1ms yazıyor agaaa
    1ms diye panel yok max tepki süresi burada 14ms yazıyor
    https://www.displayspecifications.com/en/model/ad131d3c



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 6 Temmuz 2020; 21:45:13 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.