DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
LENKA-MİCHAEL JACKSON
90
Cevap
4
Favori
22.332
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> LENKA-MİCHAEL JACKSON
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Er
      11 Mesaj
      20 Mayıs 2013 10:45:52 Konu Sahibi
      Arkadaşlar merhaba,

      Bu aralar pek çok dinlediğimiz bir şarkıcı aslında Lenka..
      Dün klibini izlerken fark ettim. Lenka Michael Jackson a ne kadar da benziyor değil mi..
      Jackson un bir aralar İlluminati ye hizmet verdiğini biliyoruz.
      Şimdi Ama o "ÖLDÜ" Diyeceksiniz fakat eminim bilmediğiniz birşey var.. O da:
      İlluminati ye üye olanlar ya hep orada kalır.. yada çıkmak için birşeyleri feda ederler.
      Sanırım M.J nin ünlülüğünü aldılar..
      Oda tekrar "Lenka" adıyla geldi..
      Arkadaşlar bu benim düşüncem fakat konu hakkında bilginiz varsa lütfen yazın. Bu arada "Saçmalama!" demeyın. tekrar diyorum bu benim düşüncem.



      |
      |
      _____________________________

      -Lykia-
    • Binbaşı
      1341 Mesaj
      20 Mayıs 2013 10:46:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: -Lykia-

      Arkadaşlar merhaba,

      Bu aralar pek çok dinlediğimiz bir şarkıcı aslında Lenka..
      Dün klibini izlerken fark ettim. Lenka Michael Jackson a ne kadar da benziyor değil mi..
      Jackson un bir aralar İlluminati ye hizmet verdiğini biliyoruz.
      Şimdi Ama o "ÖLDÜ" Diyeceksiniz fakat eminim bilmediğiniz birşey var.. O da:
      İlluminati ye üye olanlar ya hep orada kalır.. yada çıkmak için birşeyleri feda ederler.
      Sanırım M.J nin ünlülüğünü aldılar..
      Oda tekrar "Lenka" adıyla geldi..
      Arkadaşlar bu benim düşüncem fakat konu hakkında bilginiz varsa lütfen yazın. Bu arada "Saçmalama!" demeyın. tekrar diyorum bu benim düşüncem.

      aga sana ne verdiler
      |
      |
      _____________________________

      Katılım zamanı: 31 Ocak 2007
    • Binbaşı
      1411 Mesaj
      20 Mayıs 2013 10:47:58
      Oha
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      PSN:LightningTR

      Bir nefesine bile sahip olamadığımız bu dünya için zalime boyunmu eğeceğiz.
    • Onbaşı
      30 Mesaj
      20 Mayıs 2013 10:48:41
      Bir de 2pac ölmedi deiyenler var ya ahahahahahh

      2pac zaten rapin arasında sıkışmış bir bebe, hala "TUPEK ÖLMEDEEAA" diye bağıranları anlamıyorum
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      DONANIMHABER'İN İLK VE TEK SINGLE'I "DONANİŞLER" SİZE BİR TIK ÖTEDE
      SORU-CEVAP 2, BUGÜN YAYINLANDI! Flütte 6. yılım. Dersler parayla yalnız. :D:D / Eski HeyGirl'cü, kadinlarkulubu üyesi.
      [KUPA ÜÇLÜSÜ BİYOGRAFİ] Teknoloji ile şaka olmaz, kızlar teknolojide kaka olmaz. [KUPA ÜÇLÜSÜ BİYOGRAFİ]
    • Er
      11 Mesaj
      20 Mayıs 2013 10:51:23 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: emineua

      Bir de 2pac ölmedi deiyenler var ya ahahahahahh

      2pac zaten rapin arasında sıkışmış bir bebe, hala "TUPEK ÖLMEDEEAA" diye bağıranları anlamıyorum

      KONU 2PAC DEĞİL. ;)
      |
      |
      _____________________________

      -Lykia-
    • 20 Mayıs 2013 10:54:49


      Dünya Göz'e git en iyisi





      edit:

      burda benzemiş

      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2066 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:00:21
      Yani o bacaklar erkek bacağından dönme mi diyosun ?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Mayıs 2013 11:01:46
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • 20 Mayıs 2013 11:03:22
      |
      |
      _____________________________


      International Relations

      | Steam: bengercekdegilm | GameCenter: imnotreal | Xbox Live: imnotrealTR | CS:GO: imnotreal. | Last.fm: imnotreal54 |

      Kimseyi Bloklamayanlar Topluluğu
    • Yarbay
      2070 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:05:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: emineua

      Bir de 2pac ölmedi deiyenler var ya ahahahahahh

      2pac zaten rapin arasında sıkışmış bir bebe, hala "TUPEK ÖLMEDEEAA" diye bağıranları anlamıyorum

      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      New YorkKnicks
    • DH Yönetici
      3087 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:06:56
      Kafayı fazla kırmışsınız illuminati ile, ölmedi desen iyide, böyle lenka olarak geri geldi falanlar :)))
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      109 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:08:28
      aynısı lan
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      299 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:10:30
      Kaç kere söyledik foruma yaş sınırı koyun diye.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      Vikings
      Hail King Ragnar!
    • Yarbay
      3204 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Doktor Burak



      iOS Beta Tester
      20 Mayıs 2013 11:12:01



      olabilir beyler kız 2007'de aktifleşiyor ondan önce hiçbir şey yok mj 2009'da ölüyor ölmeden yaptırabilirler ayrıca üstteki resim benziyor ayrıca windows 8 müziği ile ünlü oldu bu kız ondan önce tanıyan yoktu
      _____________________________

      #forzaTT
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Mayıs 2013 11:12:43
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      396 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:13:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: emineua

      Bir de 2pac ölmedi deiyenler var ya ahahahahahh

      2pac zaten rapin arasında sıkışmış bir bebe, hala "TUPEK ÖLMEDEEAA" diye bağıranları anlamıyorum

      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1429 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:16:10
      Edward Moss kadar Michael Jackson'a benzeyen birini daha görmedim şu ana kadar..

      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1696 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:23:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: emineua

      Bir de 2pac ölmedi deiyenler var ya ahahahahahh

      2pac zaten rapin arasında sıkışmış bir bebe, hala "TUPEK ÖLMEDEEAA" diye bağıranları anlamıyorum

      bebe mi

      bunu ingilizceye çevirip yazsana

      fbi dan önce zenciler bulur seni
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Mayıs 2013 11:27:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: -Lykia-

      Arkadaşlar merhaba,

      Bu aralar pek çok dinlediğimiz bir şarkıcı aslında Lenka..
      Dün klibini izlerken fark ettim. Lenka Michael Jackson a ne kadar da benziyor değil mi..
      Jackson un bir aralar İlluminati ye hizmet verdiğini biliyoruz.
      Şimdi Ama o "ÖLDÜ" Diyeceksiniz fakat eminim bilmediğiniz birşey var.. O da:
      İlluminati ye üye olanlar ya hep orada kalır.. yada çıkmak için birşeyleri feda ederler.
      Sanırım M.J nin ünlülüğünü aldılar..
      Oda tekrar "Lenka" adıyla geldi..
      Arkadaşlar bu benim düşüncem fakat konu hakkında bilginiz varsa lütfen yazın. Bu arada "Saçmalama!" demeyın. tekrar diyorum bu benim düşüncem.


      ciddi cevap veriyorum. peki o vücut nasıl olcak?
      |
      |
      _____________________________

      alayınızın ...
    • Çavuş
      94 Mesaj
      20 Mayıs 2013 11:43:49
      |
      |
      _____________________________

      Breezy !
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.