Şimdi Ara

Latitude neden tutmadı?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
37
Cevap
1
Favori
2.355
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1478 Mesaj
    Benim büyük biraderde var. D sınıfı ağırlığı vermiyor araç, C+ gibi. Konforu dingil mesafesinden dolayı iyi sayılır ama plastik aksam çok kaliteli durmuyor. Bagajına dünyalar sığar. İçi tipik Renault, pek bir artısı yok. Donanımı bol tipik Renault.
    2. el satışı yavaş ve sıfır alan için değer kaybı büyük.
    Yedek parçası yurtdışından geliyor ve pahalı. Motordan bahsetmiyorum. Motor 110hp 1.5dci Fluence Megane motoru. Diğer kaporta parçaları direkt yurtdışından geliyor.

    Yol tutuşunu pek bir över kendisi. Demre-Antalya arası Finike'nin virajlı yollarında araçtan çok memnun. Aynı virajlarda ben Clio ile çok tedirgin oldum önceki yaz. Benim araç daha çok arkadan kaymaya meyilli gibiydi. Alalı da çok olmamıştı aracı, daha huyunu suyunu bilmiyordum.

    Latitude'nin en sevmediğim özelliği arka stop lambalarının çok küçük olması. Otomatik yükseklik ayarlı mercekli farları çok güzel. En dolusunda Xenon olarak geliyor.
    |
    |
    _____________________________
    Fractal Design Define C | Ryzen 5 2600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 | Gigabyte B350 Gaming 3 | Crucial 275 GB SSD | WD 1TB | Corsair RM650X | Windows 10 Pro
    MSI GTX 1080 Gaming X 8GB




  • Yüzbaşı
    739 Mesaj
    Aynı segmentte iki adet araç çıkarmış oluyordu da ondan. Fluence boyutları ve platformu itibariyle C+ bir araçtı, full pakedi de zamanının Passat Confortline'ından pek eksik değildi. Ama Latidute de platformu itibariyle C+ bir araçtı. D segmenti olmuyordu tam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2661 Mesaj

    aracın boyu 4897mm. bu mu c+ sınıfı?

    quote:

    Latitude'nin en sevmediğim özelliği arka stop lambalarının çok küçük olması


    stoplar nasıl küçük? biraz daha büyük olsa iki taraf bitişecek. ikiniz de atarken biraz destekli atın lütfen. 2012 den beri latitude sahibiyiz. eleştirilebilir yönleri olabilir ama bu saydıklarınız kesinlikle değil.


    quote:

    Linea'dan bir fazlası yok ondan olabilir, debriyajı neredeyse bırakmaya yakın kavrıyor rezalet bir araç. Tek tutar yanı dizel motoru ama o bile DCI'ye göre fazla yakıyor. 7-8 litre fazla o araç için


    seni uzun süredir takip ediyorum ama bu kadar saçmaladığın bir yorum görmemiştim. hani desen ki passatla rekabette özelliklerinden geri kalıyor amenna ama linea nedir birader?
    |
    |
    TakemasterTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    3638 Mesaj

    Boy var da hacim yok Latitude'de. Talisman çok daha hacimli ve iri bir araç.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    texjrwillerjr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2661 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Irishman

    Boy var da hacim yok Latitude'de. Talisman çok daha hacimli ve iri bir araç.
    nerede hacim yok? önde de arkada da gayet hacimli. 7 yıldır bindiğim arabayı bana öğretmeye kalkmayın. deseniz ki tip yok herkesin kendi görüşü derim, ama hacim yok nedir?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1887 Mesaj

    Talisman şu an alınbilecek en uygun fiyatlı, en donanımlı, en gösterişli araç. Bence D segmentte artık Renault göz ardı edilemez hocam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    GODLİİKEE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    280 Mesaj
    13 aydır Latitude kullanıyorum. Uzun yol ortalamam 4.2 (fabrika verisi 4.6).

    Piyasadaki en uzun kasa D sınıfı araçtır. Daha uzununu bilen varsa söylesin.

    Yol tutuşu donanımları ve iç mekan kalitesinden çok memnunum.

    Renault'a karşı antipatiniz var diye bilmediğiniz modellere çamur atmanız anlamsız. Gidin kronik sorunlu passatınızı alın, bir siz binin ona bir o binsin.

    Yukarıdaki eleştiriler arasında tek katıldığım nokta Renault'un özgüven eksikliği ve bu yüzden ikide bir isim değiştirmesi. Gül gibi Safrane veya Laguna isimleriyle devam etseydi millet biraz daha saygı duyabilirdi. O konuda haklısınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 Model Renault Latitude Executive 1.5 dCi Manuel
    2012 Model Renault Fluence Dynamic 1.5 DCi Manuel
    2011 Model Renault Symbol Authentique 1.5 DCi Manuel
    2005 Model Renault Clio Symbol Authentique 1.5 DCi Manuel
    1989 Model Ford Taunus GLS 2.0 Manuel
  • Yarbay
    11327 Mesaj
    Bir modelin ağırlığının olması için hem isim değişmeyecek hem de tasarım felsefesi.

    Millet VW'ler hep aynı diyor ama gerçekten olması gereken bu. Modelin bir ruhu olacak ve yaşayacak, belki absürd olacak ama porsche aston martin vb. bunlar da hep belli bir tarzda gidiyor.

    Passat'ın şekli şemali uzun süre aynı gidiyor, sunduğu şeyler de hep benzer oluyor. Ama bakın mesela Peugeot 508 güzel araçtır; ama önceki kasasına göre çok ciddi değişim geçirdi. Bence çok doğru değil.

    Renault zaten D segmentinde uzuuun yıllardır kayıplarda. Latitude birden pat diye çıktı ortaya tutmadı, daha sonra Megane tabanlı Talisman geldi. Araç kötü değil ama değişiklik milleti korkutuyor. Çünkü bir sene sonra mevcut kasa alakasız bir şekilde ortada kalabiliyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    15667 Mesaj
    Reno deyince akla hala clio geldiği için olabilir. 2004 clio ile laguna aynı fiyat oda farklı bir saçmalık.
    |
    |
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj

    Chery kimo 1.3
  • Yarbay
    2367 Mesaj
    Vaktinde incelemiştim ama "laguna3 daha iyi ya la" deyip vazgeçmiştim. Cidden laguna 3 ten kötü bir araç kendisi. Süspansiyon kalitesi çok zayıf...
    |
    |
    _____________________________
    Erbaa'lı
  • Yüzbaşı
    841 Mesaj
    Uzun süredir laguna 3 kullanıyorum zamanında alırken dolu laguna boş fluence ile aynı fiyattaydı. Renault'nun d segmenti tutmuyor ama sık araba değiştirmeyen ve fiyatına göre yüksek konfor arayanlar için mükemmel bir seçenek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antares -- 23 Kasım 2019; 16:49:21 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    507 Mesaj
    2011 yilinda executive cam tavani sifir 69a aldim..kapilar yavas kapatirsan tok hizli kaparsan teneke sesi cikariyor, bose ses sistemi vw nin cogu standart ses sisteminden kotu, ici oldukca genis takirti tukurtu yok, kabini sessiz motor sesi az geliyor, 198km sinirlayici var..
    En onemli sorunu 70km uzeri herhangi bir hizda arka tekerlerden herhangi biri tumsek yada cukurdan gecerse arac anormal bir sekilde yalpaliyor viraj yada duz yol fark etmez..kapi kollari soyuluyor, bixenon farlar cok iyi aydinlatiyor ve adaptif, vites oranlari 6 olmasina ragmen kisa
    tüm bunlara ragmen bana gore tutulmamasinin asil nedeni marka imaji o paralara cikinca insanlar 2.el kaygisi ve marka nedeniyle passat aliyorlar..bende alacaktim ancak bayi sahibi iyi tanidikti vazgecemedik
    1yil sonra da araci sattim zaten👍



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2661 Mesaj

    katılıyorum. renault bayisine gittiğim zaman satış temsilcilerine söylüyorum: latitude, talisman , koleos satmak istiyorsanız symbol satmayacaksınız. marka imajını en kalitesi araç belirliyor.
    |
    |
    serhat:_19 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2258 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kataruna

    13 aydır Latitude kullanıyorum. Uzun yol ortalamam 4.2 (fabrika verisi 4.6).

    Piyasadaki en uzun kasa D sınıfı araçtır. Daha uzununu bilen varsa söylesin.

    Yol tutuşu donanımları ve iç mekan kalitesinden çok memnunum.

    Renault'a karşı antipatiniz var diye bilmediğiniz modellere çamur atmanız anlamsız. Gidin kronik sorunlu passatınızı alın, bir siz binin ona bir o binsin.

    Yukarıdaki eleştiriler arasında tek katıldığım nokta Renault'un özgüven eksikliği ve bu yüzden ikide bir isim değiştirmesi. Gül gibi Safrane veya Laguna isimleriyle devam etseydi millet biraz daha saygı duyabilirdi. O konuda haklısınız.
    Uzun süre Dci 1.9 Laguna II kullanmış

    Sadece binmek(sürmek) için Latitude 1.5 dci kullanmış biri olarak KATILIYORUM....

    2006 model, Faz II Laguna Privilige, döneminin en dolu otomobillerinden...

    Latitude Privilige ve Executive de çok dolu dolu otomobiller...

    1.5 dci, o kasaya gerçekten çok hantal kalıyor. Perfonmans arabaları değiller ama yakıt ekonomisi + konfor 10 numara 5 yıldız.

    45-50 bin lira civarında kendime, Laguna III 1.5 dci alacağım (privilige ve executive)

    Fransız otomobillerinin üç sıkıntısı var.Bunlar:

    1- Elektrik arızası verdiler mi baş belası oluyorlar. Oto elektriçisinin sözleri "abi, fransız otomobillerinin elektrik arızasında bir yerini yaparsın, başk yerinden arıza çıkar, orayı yaparsın, bir başka bir yer veya ilk yaptığın yer"
    "toyota-honda da elektrik arızasını giderirsin, bir daha kolay kolay arıza çıkarmaz oradan"
    "volkswagen-audi ise, bu fransız ve japon otomobillerinin arasında bir yerde bu arıza konusunda"

    2- Perfonmans. Aynı güçteki ve segmentteki Volkswagen gibi rakiplerinden perfonmans bakımından 1-2 tık gerisindeler. Hantallar.

    3- Yedek parça fiyatları. Megane II, bugün Laguna II ile aynı fiyatta veya daha pahalı. AMA iş yedek parça fiyatlarına girince Lagunanın parçaları çok pahalı. Bazı yerlerde 2-3 katı. AMA bozuluncaya kadar da sağlamdırlar (KM bakımından, çok uzun KM'ler sonunda arıza veriyorlar)
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
bankalar.org
Canlı Tv izle
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.