Şimdi Ara

LATİTUDE'mu 508'mi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
0
Favori
32.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslan .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.


    Latitudenin gaz pedalını beğenmeyebilirsiniz ama klasik "Alman otobilleri" ve "Fransız otomobilleri" önyargısı devam ediyor.

    Latitude gibi (54.100 TL) 1.5 dCi motorlu ve donanımlı aynı fiyata sahip başka araç var mı acaba.

    vw jettayı incelediğimizde 1.2 moturlu 42.000 TL fiyat. Eski kalite kesinlikle yok. Zaten 2010 yılı kar şampiyonu vw, sattığı araçlara göre en fazla karı yapması düşündürücü değil mi? Yine 1.2 motorlu jetta 46.000 TL ve 5 vites.
    Arkaya üç kişinin oturması çok zor çünkü arka klima havalandırması, neredeyse arka koltukla birleşik. Ayrıca kapıların kapanma sesi tok bir ses değil.

    Yine bayide incelediğim golf 1.6 dizel 46.000 TL. Golfün kalitesine bir sözüm yok.

    Passatın benzinli ve yaklaşık 55.000 TL olan başlangıç fiyatına bakalım. Anahtarsız giriş yok, yağmur ve far sensörü yok. Hatta 55.000 TL veriyorsun ön sis farı yok vb.

    Beğeniler ve beklentileri hangi marka ve model bütçeye göre karşılıyorsa, o aracı almak en doğrusu.


    Söylemek istediğim bu yargılar da artık geçmişte kaldı.



    benim naçizane görüşüm artık aynı segment ve müşteri kitlesine hitap eden araçlarda kalite açısından çok fark olmadığı..

    artık size zevkinize uygun aracı beğenip alıyosunuz. örnek vermek gerekirse bugün dizel motorlu bir araç almak isteyen biri için 1.5 dci 1.6tdı 1.6 multijeti birbirinden kesin çizgilerle ayırmak mümkünmü??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki




    Anladık delikanlı, lüks araçlara biniyorsun
  • Daha piyasaya çıkmamış bir aracı nasıl önerebildiğinizi anlamış değilim.

    Fotoğraflarına bakarak ya da videolarını izleyerek, aracın Latitude'dan daha iyi olduğunu söyleyenler var.

    Aracın içine oturdunuz mu, test sürüşüne çıktınız mı, detaylı olarak incelediniz mi ki, 508 daha iyi diyorsunuz ?

    Arkadaşım, 508 de çıktığı zaman, al iki aracı da, test sürüşüne çık, içine otur öyle kararını ver.

    Hangisi içine daha çok siniyorsa onu al.

    Belki, Latitude içine sinecek keşke beklemeseydim diyeceksin, belki de 508 hoşuna gidecek, iyiki beklemişim, beklediğime değmiş diyeceksin, ama kafandaki soru işaretlerini atmış olacaksın.

    Keşke ötekine de baksaydım, acaba nasılmış demeyeceksin.

    Tabi karar senindir, ben kendi fikrimi söylüyorum sadece.
  • Ben peugeot sahibi olarak 508 öneriyorum.

    @Bergspyder
    Bakınca haklı gibisin ama bence bir aracı önermek için illa ki piyasaya çıkması gerekmez. Her markanın belli bir konfor-güvenlik-fiyat politikası vardır ve o çizgiden çok sık ayrılmazlar.
  • gaz pedalının yere yapışık olması sinir bozucu olabiliyor basmak istemesen bile basıyorsun (honda civic)
  • bence volkswagen eos alın (!)

    forumda alışkanlık olmuştu "2" araç arasında öneri soran kişiye 3. bir araç tavsiye etmek, dizel otomatik arıyorum diyene benzinli manuel araç önerip al, tüp taktırırsın demek, sedan sorana hb, hb isteyene station wagon, sıfır b sınıfı isteyene ikinci el d sınıfı, sıfır c sınıfı isteyene ikinci el d sınıfı önermek falan... bu başlıkta bir umut diyordum ki jetta önermiş bir arkadaş...

    bence 508 çıksın iki aracı da aynı gün sevdiklerinizle gidip inceleyin, güvenlik ekonomi konfor performans donanım tasarım yönlerinden puanlar verin ve en çok puanı alan aracı satın alın derim. bu yolla sonradan "keşke diğerini alsaydım" diyeceğinizi sanmıyorum
  • 508 iyi hoş görünüyor da .. bilmem pejo marka arabalar tasarım olarak güzel yapıyor ama diyorum


    çok sorun çıkartığı oluyor.. kişiden kişiye değişebilir.. ben renoyu tercih ederim çirkin olmasına rağmen

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunjack

    Ben peugeot sahibi olarak 508 öneriyorum.

    @Bergspyder
    Bakınca haklı gibisin ama bence bir aracı önermek için illa ki piyasaya çıkması gerekmez. Her markanın belli bir konfor-güvenlik-fiyat politikası vardır ve o çizgiden çok sık ayrılmazlar.


    Yine de kesin konuşmamak lazım.
  • Pejo 508 dış basında çok övülüyor. Vaktim olsa ve işe yarayacağını bilsem bir-iki yorumunu çevireceğim. Ama uğraşması zor.

    The independent gazetesinin sayfasında öve öve bitirilemiyor. Mercedes, Audi, BMW'nin önerdiği modellerden hiçbir eksiği yok deniyor.

    Honestjohn sitesinde ise şöyle bir soru soruluyor "Neden AB bürokratları bizim paramızla illa da Mercedes'e binmek zorunda? Bu 508 de gayet iyi, neden (makam arabası) bu olmasın?"

    Türkiye'de birilerinin 508'e alternatif olarak Jetta'yı önerdiğini duysalar epey şaşırırlar heralde...

    Not: Marka fanatiği değilim, önceki arabam Fiat'dı şimdi Reno. Uygun koşullarda bulursam içime sinerse her arabayı alırım. Golf Jetta vs'ye de binmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.


    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki




    2010 A6 binilemicek çok uzak bir araç değilken neden yalancı konumuna düşüreyim kendimi dimi?

    Yalanım yok 2010 A6'nın kollarıda kapıyı kendinize doğru çekerken o beğenmediğin latitude gibi çıtırdıyor , isteyen varsa gitsin galeride denesin baksın imkanı olan eşinden,dostundan rica etsin onun aracına baksın.Ben olamaz demiyorum araba bu ses yapar sonuçta.

    Tabi aracın octavia ee tabi vw üretiyor o markayıda hiç toz kondururmusun.Ne audi'ye neden başkasına.Sanki bundaki malzeme plastik değil bulunmaz hint kumaşı.

    Senin kadarda Vw hayranı,sempatizanı bir şahsiyet görmedim hatta bence bu sıfatlardan bi kademe yukarıdasında.




  • "OtoShow" ve "Otohaber" dergilerinin bugün çıkan sayısında 508 sürüş izlenimine yer verilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.


    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki




    2010 A6 binilemicek çok uzak bir araç değilken neden yalancı konumuna düşüreyim kendimi dimi?

    Yalanım yok 2010 A6'nın kollarıda kapıyı kendinize doğru çekerken o beğenmediğin latitude gibi çıtırdıyor , isteyen varsa gitsin galeride denesin baksın imkanı olan eşinden,dostundan rica etsin onun aracına baksın.Ben olamaz demiyorum araba bu ses yapar sonuçta.

    Tabi aracın octavia ee tabi vw üretiyor o markayıda hiç toz kondururmusun.Ne audi'ye neden başkasına.Sanki bundaki malzeme plastik değil bulunmaz hint kumaşı.

    Senin kadarda Vw hayranı,sempatizanı bir şahsiyet görmedim hatta bence bu sıfatlardan bi kademe yukarıdasında.


    Hocam ona bakarsan " Skoda " hepsinden iyi bir markaymış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.


    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki




    2010 A6 binilemicek çok uzak bir araç değilken neden yalancı konumuna düşüreyim kendimi dimi?

    Yalanım yok 2010 A6'nın kollarıda kapıyı kendinize doğru çekerken o beğenmediğin latitude gibi çıtırdıyor , isteyen varsa gitsin galeride denesin baksın imkanı olan eşinden,dostundan rica etsin onun aracına baksın.Ben olamaz demiyorum araba bu ses yapar sonuçta.

    Tabi aracın octavia ee tabi vw üretiyor o markayıda hiç toz kondururmusun.Ne audi'ye neden başkasına.Sanki bundaki malzeme plastik değil bulunmaz hint kumaşı.

    Senin kadarda Vw hayranı,sempatizanı bir şahsiyet görmedim hatta bence bu sıfatlardan bi kademe yukarıdasında.


    ne çıtırdıyor ne de yukarı aşağı oynuyor ama latitüdünki özellikle yukarı aşağı oynuyor tipik reno kalitesi

    yahu bana ne de mi megan sahibi biriyle ne tarışıyorum ki

    desturun 3 yıldızını savunanlarla ne gerek var

    :)))
    darısı başına en azından araba gibi araba




  • İlla Fransız olacak diyorsanız Reno olsun diğerlerine karışmayın bence. Başınız diğerine göre daha az ağrır hiç değilse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuflenmispeynir -- 28 Şubat 2011; 14:18:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.


    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki




    2010 A6 binilemicek çok uzak bir araç değilken neden yalancı konumuna düşüreyim kendimi dimi?

    Yalanım yok 2010 A6'nın kollarıda kapıyı kendinize doğru çekerken o beğenmediğin latitude gibi çıtırdıyor , isteyen varsa gitsin galeride denesin baksın imkanı olan eşinden,dostundan rica etsin onun aracına baksın.Ben olamaz demiyorum araba bu ses yapar sonuçta.

    Tabi aracın octavia ee tabi vw üretiyor o markayıda hiç toz kondururmusun.Ne audi'ye neden başkasına.Sanki bundaki malzeme plastik değil bulunmaz hint kumaşı.

    Senin kadarda Vw hayranı,sempatizanı bir şahsiyet görmedim hatta bence bu sıfatlardan bi kademe yukarıdasında.


    ne çıtırdıyor ne de yukarı aşağı oynuyor ama latitüdünki özellikle yukarı aşağı oynuyor tipik reno kalitesi

    yahu bana ne de mi megan sahibi biriyle ne tarışıyorum ki

    desturun 3 yıldızını savunanlarla ne gerek var

    :)))
    darısı başına en azından araba gibi araba


    Latitude'ninki çıtırdıyor doğru fakat yukarı aşağı falan oynamıyor ya sizin baktığınız araca has bir durumdu yada öyle birşey yok bende inceledim latitude gayet detaylı bi şekilde

    A6'nında kapı kolunu çekince aynı sesleri çıkarıyor bununda sonuna kadar arkasındayım.Sen söyleyince doğru ben söyleyince yalan mı oluyor?

    Duster'ın 3 yıldızını savunmadım ben okuduğunu anlamama kabiliyetin devam ediyor istersen mesajları bi daha oku ben ne anlatmışım orda.

    Anlamadıysan özet geçiyorum o konuyla ilgili dediğim şudur "Eger araçda Esp Standart olsaydı o yetişkin koruma yüzdesiyle 4 yıldız alırdı çünkü o yüzdeyle rahatlıkla 4 yıldız alan araçlar var"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 28 Şubat 2011; 15:15:15 >




  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 10 Mart 2011; 18:57:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    bence volkswagen eos alın (!)

    forumda alışkanlık olmuştu "2" araç arasında öneri soran kişiye 3. bir araç tavsiye etmek, dizel otomatik arıyorum diyene benzinli manuel araç önerip al, tüp taktırırsın demek, sedan sorana hb, hb isteyene station wagon, sıfır b sınıfı isteyene ikinci el d sınıfı, sıfır c sınıfı isteyene ikinci el d sınıfı önermek falan... bu başlıkta bir umut diyordum ki jetta önermiş bir arkadaş...

    bence 508 çıksın iki aracı da aynı gün sevdiklerinizle gidip inceleyin, güvenlik ekonomi konfor performans donanım tasarım yönlerinden puanlar verin ve en çok puanı alan aracı satın alın derim. bu yolla sonradan "keşke diğerini alsaydım" diyeceğinizi sanmıyorum

    çok doğru şeyler söylemişsiniz,bu durum biraz da bahsi geçen araçla ilgili net bilgi sahibi olmamakla ve/veya bir şeyler yazmak adına yapılıyor sanırım..

    asıl konuya dönersek,bu iki araç varsa 508i test etmeyi bekleyin -ilginç şekilde aracı görmeden,test etmeden 508 daha iyidir diyenler var- hangi araç sizde daha fazla güven duygusu uyandırırsa onu tercih edersiniz.Eğer denediğiniz de hala kararsız kalırsanız bir süre araçların piyasaya yayılmasını bekleyin daha rahat gözlem yapabilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asas1200


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    Laguna derim sonuçta yol tututş açısından porsche'den daha iyi hem E sınıfı konforu hemde formula'da mercedes motorları yanarken bu araç size uzun yıllar hizmet edecektir

    Düşünmeyin daha fazla



    Vay bee yol tutuşu porcheden iyimiş


    Aynen reis öğrendiğimiz iyi oldu ilerde lazım olu bu bilgi bize.

    Albert Einstein ALERT !!!!
  • 508 daha derli toplu ve daha şık bir araç. Latidude 'un fiyat avantajı var. C sınıfı ile Latitude arasında kalanlara Latitude'u öneriyorum ama D sınıfından bi araç seçilecekse 508 derim. Motoru da içi de dışı da şık. Latitude, Laguna III den farkı olmayacak bir araba.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.