Şimdi Ara

lastik yanağı ters olursa zararı olurmu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
13.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim lastik patladı.
    Çivi girmiş.
    Lastikçi denen dangalak fitili taktı halletti falan.
    Sonra 10 lira istedi.Hadi len falan yaptım.Heryerde 5 liraya fitil atıyolar dedim.
    Neyse al dedım sonra bayıldık 10 lira.
    Bi baktım bu salak lastiği janta ters geçirmiş.
    Araba öne kanallar arkaya bakıyo.
    Değiştir dedim hemen.
    Abi bişey olmaz dedi.
    O kanallar zaten bi boka yaramıyor dedi.



    Değiştir len dedim.10 liraya lastık takıyon onu da yanlış takıyon dedim.
    Hiçbişe olmazsa da arabaya her binişimde benim gözüme batardı o.
    .bne lastikçi seni !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cermin007 -- 2 Mayıs 2009; 14:30:26 >
  • başka daha düzgün kurumsal bi lastikçiye daha sordum. O oda bişey olmaz dedi zaten tek teker, lastikte temiz dedi içimi rahatladı biraz. Bugünde biraz uzun yol yaptım. 160 kadar çıktım hiç bi rahatsızlık hissetmedim...

    Herşey bi yana arabayı satcam zaten masraf yapmam gereksiz olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 2 Mayıs 2009; 17:31:48 >
  • bence biran once lastıgı duzelt normal kuru yolda bişey farketmez ama yagmurlu bı yolda ani fren yaparsan ve arac kızaklarsa ozaman aracın o lastıgın ters oldugundan dolayı kontrolden cıkabılır kanalların ters olması ıslak zemınde basına dert acabilir
  • zaten satacalmısın alan yandı desene
  • Bahsettiğiniz lastikler asimetik olanlarıdır. İnside ve outside olarak iç ve dış kısmını belirten şekilde montajı yapılmalıdır. Bu lastiklerin en büyük özelliği su tahliyes, fren mesafesinin yanında virajlarda yüksel kavrama kabiliyetidir. İster sağa, ister sola dönüş yapın; yüksek hızlarda aracın lastiklerinden içe basan kısımlar yerden temasını hiç kesmez. Dış zemin kısmı yerden teması azalır. Bu sebeple asimetrik lastiklerin zemininde bir taraf yolu kavrayacak bir biçimde dizayn edilirken diğer tarafı su tahliyesini artırır. Kavrama noktası içe basan zeminlerdir. Emniyetli sürüş için lütfen asimetrik lastiklerde inside yazan kısımlar iç tarafa outside yazan yanak kısmının da dış tarafa gelmesine özen gösterin. Saygılarımla.
  • simetrik olan da farkeder yanaklar farklı yöne bakar bu sefr
  • arabayı sattım da o lastiğe verdiğim 60 milyona yanıorum meğer yanaktan yarıkmış şerefesiz lastikçi ondan öle takmış... Gittim iki çift laf söledim ama içimde kalmasın die
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.