Şimdi Ara

Lastik Hakkında Herşey (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
15
Favori
26.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar benim sorum iki aşamalı olucak : astra j 2012 aracımada 215/50 r17 45-11 tarihli hankook yaz lastikleri mevcut 50 bin km , kullanıldı kış döneminde ayrıca kışlık kullanıldı ancak diş derinlikleri gayet iyi durumda. şimdi bu boyda premium lastiklerin fiyatları 600 civarı hakook 500 falan, birde alt sınıf lastikler var barum petlas benim fiyat aldıklarım onlar da 300-350 falan ben alt sınıf alırsam yerli diyerekten petlas alma niyetindeyim onun da kalitesi maalesef çok tartışmalı.şimdi ben elimdekini kullansam mı daha iyi yoksa petlas veya barum almak mı daha iyi yoksa paraya kıyıp conti michelin mi almalı. şimdiden teşekkür ediyorum..
  • Kızıl Baron kullanıcısına yanıt
    Fiyat/performans dengesi iyi seçenekler: ZE914, KU39 ve Nfera SU1
    Bütçe kısıtı yoksa: ZLine, S1 Evo2, CSC5, CPC6
  • merhabalar sitenizi ziyaret ettim hayırlı olsun bu arada.
    bende Fiat Linea 2013 1.3 Dizel araç var, Lastiklerim 185 65 15 ve bitik durumda. muayeneye de az kaldı lastikleri 16 yapayım diyorum orjinal ebat olarak 195 55 16 öneriliyor. ben 205 55 16 takmak istiyorum lastik hesaplayıcıdan baktım %1 mi ne çıkıyor. bu sebepten muayenede de sorun olmayacağını düşünüyorum.
    siz önerirmisiniz?
    birde lastik seçimi konusunda çok kararsız kaldım. üzerindeki lastikler conti eco contact 3. hakikaten çok iyiler oldukça memnunum ancak biraz ekonomik anlamda da beni çok zorlamayacak bir lastik seçmek istiyorum çünkü daha jant da alacağım. olmuşken tam olsun :)
    Petlas 205/55 R16 91H ProGreen PT525 düşünüyordum petlasın olumsuz yorumu çok fazla bu yüzden bilemiyorum dunlopun eşdeğer serilerine de bakıyorum hankook ve falken 'e de bakıyorum.
    sizin öneriniz bana ne olur yardımcı olursanız çok sevinirim. hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master KENOBI

    Evet Hocam 14'jantları var. 1.3 motor.
    Gerekirse değiştirebilirim.

    Yollarınız kötü ise 14 jant kalsın.
    Az yaksın , ses az olsun derseniz 601 mm çapında 175/70R14 alınabilir.
    Yol tutuşu iyi olsun derseniz 596 mm çapında 185/65R14 alınabilir.

    175/65r15: 609 mm çapındadır, jazz ın orjinal lastiğidir.
    175/65R14: 583 mm çapındadır, hyundai i10 felan kullanır.

    Alıntıları Göster
    Bu sabah aracıma tavsiye etmiş olduğunuz ölçüde Lassa Greenways 175/70/14' taktırdım.
    Tavsiyeniz için tekrar Teşekkür Ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master KENOBI -- 7 Eylül 2018; 11:28:23 >




  • 185 65 14 lastik arıyorum.

    lassa greenways
    petlas imperium
    falken ecorun

    arasında kaldım. iyi markalar 450den başlıyor sanki beyaz eşya alıyoruz önceden bu fiyata 4 tane alırdık
  • @lordford50

    Hocam merhaba,

    Yaklaşık 1 aydır lassa driveways kullanıyorum.
    Nasıl bilirsin bunu, pişman olurmuyum ?
    Kuru zemin için iyi gibi ama yagmurda nasıldır vs?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar; uzun zamandır iş yoğunluğu nedeni ile konudan uzak kaldım. En azından günde bir kere konuyu ziyaret ederek sorularınıza cevap vermeye çalışacağım. Saygılarımla..
  • hocam selamlar, kışlık lastikleri taktırırken usta ile bi iddiaya girdik ama mantıklı bi açıklama yapamadığım için ikna edemedim.


    205/55/16 ve 225/55/16 2'şer adet lastik var diyelim.

    Usta diyor ki 225 olanlar arkaya takılır. Ben de diyorum ki; ön çekişli araca ön geniş, arka dar takılır usta ise tam tersini söylüyor.

    Hatta ustaya arka'dan itiş arabaya arka geniş takılır, ön dar takılır usta ise çekiş farketmez geniş lastik her zaman arkaya takılır diyor.

    Şimdi hangimiz haklıyız ve bunun matematiksel bir formulü veya fizik ile nasıl açıklayabiliriz.
  • iburak İ kullanıcısına yanıt
    Aracın fabrikasyon ebadındaki lastikler,

    İter veya çeker aksa takılır.

    Usta haklı gibi,
    Ön teker sağa sola döndüğü için dar olan öne takılır.
    Arka sabit döndüüü için geniş olan arkaya takılır.

    Ama eğer aracın orjinal ebatı 225 ise , bu öne takılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 6 Aralık 2018; 16:29:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb.
    aracım Kia rio 2015, kocaelide kullanıyorum.
    195/55/r16 orijinal tekerlekler.
    205/55/r16 michelin crossclimate plus almayı düşünüyorum.
    tamamen ekonomik sebepten. 2018-2019 üretimi tekerlek için 195/55/r16 ile arasında tekerlek başı en az 200 tl fark var.
    zarar görür müyüm. illa orijinal 195 mi almak lazım.
  • oguz3001 O kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, 205/55R16 genel ebat olduğu için daha uygun fiyata satılıyor, bizim tavsiyemiz orijinal ebadın dışına çıkmamanız, lastiğiniz 205 ebadına çıkarken sadece taban taban genişliği genişlemiyor aynı zamanda yanak yüksekliği de büyümektedir.https://www.polatlastik.com/kategori/195-65-r16-yaz-lastigi buraya tıklayarak gerçekten kaliteli başka markaları da uygun fiyata bulabilirsiniz.195 65 R16 Yaz Lastiği




  • hankook ventus prime 3 215/60/17 lastik kullanıyorum.

    ıslak zeminde a notuna sahip.

    kuru zeminde yol tutuşu ve frenlemesinden çok memnunum. yola yapışıyor diyebilirim. en sert virajlarda bile esp açtığına pek şahit olmadım.

    ıslak zeminde özellikle sert kalkışlarda biraz kızaklaması var, ama tehlike yaşatacak bir şey yaşamadım. gayet iyi diyebilirim. frenleme ve yol tutuşu ıslakta muazzam olmasa da, normal bir kullanıcı için başarılı. yani ıslak zeminde hız yapmıyorsanız iyidir.
  • iburak İ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar; İddaa da usta haklı, her zaman geniş lastik arkaya takılır, çeker lastiğin hangisi olduğu fark etmez, Bunun en önemli sebebi ön lastiğin döner aksamda olmasıdır. yol tutuş ile alakası yoktur. Sizin örnek verdiğiniz ebatlarda ön arka kombinasyonu olmaz ama, 205 taban genişliğine sahip 55 yanaklı lastik ile 225 taban genişliğine sahip 55 yanaklı lastik aynı yükseklikte değildir. Çünkü 55 yanak tabanın yüzdesidir. 205 in %55 i ile 225 in %55 farklı yüksekliktedir. Böyle bir arka genişletme yapacaksanız eğer arka lastiğin yanağı düşürülmelidir. Yoksa araç statiği bozulur, arka taraf daha yüksek olur,
    https://www.polatlastik.com/sayfa/lastik-hesaplama sayfasını kullanarak ebatlar arasında hesaplama yapabilirsiniz. Sayfa açıldıktan sonra biraz aşağı kaydırıp hesaplama alanını kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polatcoskun -- 21 Mayıs 2019; 12:26:37 >




  • Uzun yola çıkmadan önce lastik havası arttırılır diye birşey okudum . Bunun teknik sebebi nedir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Lastiğin yere temas yüzeyini ve dolayısıyla sürtünmeyi azaltmak yakıt tasarrufu yapmak bence hiç gerek yok üreticinin önerdiği basınçla kullanın aracınızı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babapars -- 21 Mayıs 2019; 13:5:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Uzun yola genellikle daha fazla kişi ve bagaj yükü ile çıkıldığı için böyle bir tavsiye vardır.
  • Bizim aracın ön iki lastikle arka iki lastik farklı marka ve kilometrelerde. Bu haliyle birkaç kere uzun yol yaptık. Bir sıkıntı çıkarır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars B kullanıcısına yanıt
    daha fazla kişi ve bagaj olduğunda zaten üretici hava basıncının 2 bar fazla yapılmasını tavsiye eder
  • Merhabalar bende yaz lastiği alıcam bir türlü seçemedim ölçülerim 225-45-19 nokian powerproof etiket değerleri güzel ama internette nokian için çok şikayet var, sizce hangisini tercih etmeyelim kaliteli olsun istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polatcoskun P kullanıcısına yanıt
    Tabi eğer varsa artırılır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.