Şimdi Ara

Lastiğimdeki Çatlaklar Tehlikeli mi? (Resimli) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
31.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kauçuk özelliğini kaybetmiş gibi. Tedbirli olup lastiği değiştirmekte fayda var.
  • Her 3-4 senede bir lastiklerin komple değiştirilmesi şart. Kilometre yapmamış olsa bile. Lastiği yumuşak yapan bir gaz zamanla etin içinde korozyona uğruyor. Lastik gevrekleşiyor çok tehlikeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muss@

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Sürat var mı, sürat? 160, 170? :)

    Zaman gelmiş. Tabandan çok yanaktaki çatlaklar daha önemli. Eğer o çatlaklardan janta yakın olan, iç bükey gibi olmaya başlayan "topuk" denilen kısımda da varsa, kararsız kalmayın değiştirin.

    genelde sol şeritten gittiğim için hızlı kullanıyorum, otoyolda duruma göre 200'e çıktığım da oluyor.
    yanaklarda pek çatlak yok aslında. bir yerde okumuştum çatlaklar hava basıncının temas yerlerdeyse her an patlama riski var diyordu, bendeki çatlaklar da aynen burada.

    Son fotograf belli ediyor. Bu halde diş yırtılmaları artacaktır.




  • erimiş resmen, lastikler can taşıyan şeyler bence önemli
  • Benim bildiğim yazdan sonbahara girerken lastikler değiştirilir. Yazın zaten lastikler eriyecek. Değişim için kötü bir zaman. Aldığınız sıfır lastiklerin 1 yıllık ömrünü sıcak asfalta yedireceksiniz. Aynı şey silecek lastikleri için de geçerlidir. Yaz çıkışında yağmurlar başlarken raç lastği ve silecek lastiği değiştirmek daha mantıklıdır.
  • lastikleri yarın kısmetse michelin primacy 3 ile değiştirecem.

    adrenalinleri 42.500 km kullandım, ikisi 3.3 mm diğer ikisi 4.3 mm diş derinliği kalmış.
  • o lastiklerle ıslak kaygan yerden geçmeyin
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.