Şimdi Ara

Lara Croft - Braid - Limbo - Outland (Gardaşlık)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
0
Favori
2.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 42
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Razorback (42 mesaj) nlp (33 mesaj) kryy22 (27 mesaj) Mertesma (12 mesaj) Gny* (11 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> Lara Croft - Braid - Limbo - Outland (Gardaşlık)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Lara Croft and the Guardian of Light : 24.99 TL

    Braid: 18.99 TL

    Limbo: 24.99 TL

    Outland: 18.99 TL

    Toplam: 87.96 TL

    Adam başı: 18 TL

    Evet arkadaşlar gün geçmiyor ki yeni bir gardaşlığı konusu açılmasın. Yeni bir PSN kardeşliği ile yeniden birlikteyiz. Alacağımız oyunları yukarıya yazdım. Almak isteyenler varsa buyursun ismini yazdırsın. Oyunları ben alacağım. Garanti bankası hesabım var.


    Bu mesajı aynı konuyu açan başka bir forumdaşın mesajından aynen kopyala yapıştır yaptım... Fiyatlar değişmemiştir diye tahmin ediyorum.
    Şimdilik kişiler belli olsun. hesap numaramı veririm havale çekersiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razorback -- 3 Ağustos 2011; 8:07:46 >



    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    11222 Mesaj
    Katılmak istiyorum. Saygılar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1-Razorback
    2-Gny*
    3-
    4-
    5-


    Bu DLC'lerin bir listesi olsa ordan bakıp eklemede yapardık belki......
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5798 Mesaj
    Sadece lara croftun dlcleri var digerlerinde yok arkadaşlar Onlarıda almasanızda olur pek katkısı yok oyuna kısa sürüyo 1 tane karakter dlcsi bedava zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximum54 -- 2 Ağustos 2011; 9:40:52 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yani bu oyunlar dışındaindirilebilecek oyunlar varmıdır başka? listesini filan görsek bir yerden....
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5798 Mesaj
    yüzlerce oyun var psnde yok tavsiye dersen maximum psn kardeşligi konusunda 19 tane oyun aldık oradan bakabilirsin. youtube dan ve oyun sitelerindende araştırabilirsin ama şimdilik bu oyunlar sizi baya bi oyalar hoca.
    grubu dagıtmayın aynı hesap üzerinden her ay bikac oyun alabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    tavsiyene uyucam dostum... Teşekkürler..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    hocam ben katılmak isterim ama k.kartı falan yok. direkt hesaba bankadan para yatırılabiliyorsa yaz beni de.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    11222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kryy22

    hocam ben katılmak isterim ama k.kartı falan yok. direkt hesaba bankadan para yatırılabiliyorsa yaz beni de.


    Kartsız olarak ATM'lerden yatırma var hocam. Ben de öyle yapacağım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*


    quote:

    Orijinalden alıntı: kryy22

    hocam ben katılmak isterim ama k.kartı falan yok. direkt hesaba bankadan para yatırılabiliyorsa yaz beni de.


    Kartsız olarak ATM'lerden yatırma var hocam. Ben de öyle yapacağım.


    tamam o zaman hocam, yer varsa ben de varım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kryy22 -- 2 Ağustos 2011; 13:02:19 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1-Razorback
    2-Gny*
    3-kryy22
    4-
    5-


    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    661 Mesaj
    Yer varsa bende katılmak isterim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1-Razorback
    2-Gny*
    3-kryy22
    4-Mertesma
    5-

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar akşama eve gittiğimde oyunların fiyatları değişmişmi diye bakacağım. değişeceğini hiç sanmam. kuruşu kuruşuna yazıcam buraya..

    eklemek istediğiniz başka oyunlar varsa söyleyin.. tek seferde alır kurtuluruz... zaten para değil...


    son durum ortaya çıktıgında garanti bankası hesap numaramı vereceğim parayı yatırmanız için.
    yeni bir hesapla birlikte oyunları kredi kartım ile alacağım ve ardından psn hesabını GARDAŞLARA vereceğim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    hocam flower iyi olabilirdi aslında ama çoğu arkadaşta vardır herhalde?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5798 Mesaj
    almadıysanız
    -nfs hot pursuit
    -super stardust hd (ikisininde dlcleri mevcut)
    -shank
    -flower
    -gatling gears
    bunları sakın es gecmeyin süper oyunlar arkadaşlar Sizide baya idare ederler co-op ve multileride cok güzel



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    flower almak lazım kesinlikle.. demosu harikaydı...


    Arkadaşlar size uyarsa listeye ekleyebilirim??
    2-Gny*
    3-kryy22
    4-Mertesma
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Arkadaşlar yer varsa bende katılmak istiyorum ...
    |
    |
    _____________________________
    Psn: LeG0LaS5590


  • Yarbay
    5482 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1-Razorback
    2-Gny*
    3-kryy22
    4-Mertesma
    5-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razorback -- 2 Ağustos 2011; 15:07:53 >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Dostum ben ilk defa kardeşliğe katılıyorum şimdi nasıl yapıcaz oyunları nasıl indiricem kısa şekilde açıklar mısın ?
    |
    |
    _____________________________
    Psn: LeG0LaS5590


Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
ankara gülüş tasarımı
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,453
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.