Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Laptop ekranımın parlaklığı arkaplana göre değişiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
260
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Monster >> Laptop ekranımın parlaklığı arkaplana göre değişiyor?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    162 Mesaj
    Merhaba, Monster Tulpar v2.6 kullanıyorum ilk zamanlarda yoktu şuan ise ekrandaki renk tonlarına göre parlaklığı değişiklik gösteriyor, güç tasarrufu gibi birşey değil bence çünkü masaüstüm siyah temalı falan masaüstüne gittiğimde sönüyor, google açsam full parlıyor. Yüksek performansta tutuyor ve pilini hiç takmıyorum, hep prizde.



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    bu sorunu ben de yaşıyorum. herkes güç tasarrufundan bahsediyor ancak güç tasarrufunu ayarladığımda yalnızca prize takılı değilken renkler değişmiyor. prize taktığımda tekrar aynı sorunu yaşıyorum.
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj

    ben pilini elektrikler kesilmediği sürece hiç takmıyorum zaten. Çözemedim valla ama bi anda parlaklığın azalması can sıkıcı olabiliyor
    |
    |
    Marko Ramius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    122 Mesaj

    Sorununuz belki şundan dolayıdır. İntel control paneli / güç / pilde / şeklinde girin ve güç tasarrufu ile ilgili seçenekleri devre dışı bırakın bakalım düzelecek mi ben bu şekilde çözdüm bu sorunu.
    |
    |
    Bahsedilenler: Marko Ramius , Pinky Lady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj

    zaten hepsini de maksimum başarıma almış, gerieye kalan tasarrufla ilgili herşeyi devre dışı bırakmıştım :/ windows 10 update falan yaptı ondan mı acaba?
    |
    |
    Ektwp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    122 Mesaj

    Update yapmadan önce böyle bir sorun var mıydı ? eğer yoksa zaten dediğiniz gibi W10'dan kaynaklı bir durumdur.
    |
    |
    Pinky Lady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    Sorunun batarya takmaman muhtemelen. Yanlış yapıyorsunuz elektrikler kesildiğinde laptop zarar oluşabilir. Ayrıca tam dolu şekilde batarya bekletmek daha fazla yıpratır hücreleri. Pil dolduğunda zaten tam dolu yazdımı şarj işlemi bitmiştir demektir.

    Haftada 1-2 defa doldur boşalt yapmalısın ama asla tam boşaltma %5 altına inme yoksa zarar verirsin batarya. Batarya ve bilgisayar için en uzun sorunsuz kullanım biçimi budur. Bide eğer uzun süre 1 haftadan fazla laptop kullanmayacaksan batarya tam dolu olmasın %60 seviyesinde olsun %100 bırakırsan ömrü kısalır.
    bataryalar hakkında daha fazla bilgi için http://www.enpedi.com/2010/09/notebooklarda-batarya-nasl-kullanlmal.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royalfth -- 24 Ağustos 2015; 16:08:36 >
    |
    |
    Pinky Lady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    162 Mesaj

    Hım yani mesela diyelim ki batarya tamamen doldu, artık pil devre dışı kalır üzerinde beklemesi sorun çıkartmaz dimi? Evet elektrikler gitti bi defa korktum valla bişey olursa diye. Laptopu sürekli kullanıyorum hergün açık yani o halde üzerinde 100% hep takılı mı kalsın?
    |
    |
    royalfth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    217 Mesaj

    Batarya takılı kalsın ama sen haftada 1-2 defa %50 %10 kadar kullan dolum yap kafana göre. Ama %5 altına inme ve eğer 1 haftadan fazla laptop kullanmıyacaksan batarya tam dolu bırakma %60 dolu olsun. Kafanada çok takma elektronik alet olacağı varsa olur :)
    |
    |
    Pinky Lady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj

    çok karışık geldi ya sürekli kullanıyorum oyun falan oynuyorum hep yüksek performansta zaten, %50 lere kadar indirmek için fişten falan mı çıkarmam gerekecek bilemedim risk alsam elektrik kesintilerine karşı? :D
    |
    |
    royalfth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    11125 Mesaj
    Bu sorunda son durum nedir?
    |
    |
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.