Şimdi Ara

Laptop çözünürlük sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 gün 16 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Rappapompom (4 mesaj) GameMan (2 mesaj) bozukpcbenimki (1 mesaj) Elfen Lied (1 mesaj) sething (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Laptop çözünürlük sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Exper karisma serisi bir laptopum var format atmadan önce sanıyorum ki 75 hz kullanıyordum ekran yenileme sıklığını formattan sonra kendi cdsindeki driverları felan yükledim ama 60 tan yukarı çıkmadı.Ekran kartı markası Sis mirage 3 graphics yazıyor.Bir yolu var mı?



    |
    |
  • Çavuş
    95 Mesaj
    ekranını DVI olarak mı bağlıyorsun. yanlış yazmış olabilirim, yani dijital bağlantı mı yapıyorsun analog mu?
  • Yarbay
    10532 Mesaj
    EKRANIN 75 hertz de çalışması söz konusu değildir burda crt den değil lcd den bahsdiyoruz.LCD lerde tazelem hızı sabit olup 60 hertz dir.notebooklarda ekran kartının drıverını yüklediğiniz zaman çözünürlük ve tazeleme hızı otomatıkman ayarlanıyor ekstra bi şey yapmanıza gerek yoktur.iyi forumlar.
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: selahattin1987

    EKRANIN 75 hertz de çalışması söz konusu değildir burda crt den değil lcd den bahsdiyoruz.LCD lerde tazelem hızı sabit olup 60 hertz dir.notebooklarda ekran kartının drıverını yüklediğiniz zaman çözünürlük ve tazeleme hızı otomatıkman ayarlanıyor ekstra bi şey yapmanıza gerek yoktur.iyi forumlar.


    Masaüstüm lcd 85 kullanıyorm.Dediğin doğru değil.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GameMan

    ekranını DVI olarak mı bağlıyorsun. yanlış yazmış olabilirim, yani dijital bağlantı mı yapıyorsun analog mu?


    Valla bilmyorum ki zaten laptop ekranı.

    http://img412.imageshack.us/img412/5266/ekranalntsmvq.png


    http://img822.imageshack.us/img822/1101/84504021.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rappapompom -- 7 Ekim 2010; 16:00:14 >




  • Çavuş
    95 Mesaj
    laptopsa zaten ekranı bağlamak için bir kablo kullanmıyorsun demektir. ayrıca ''LCD lerde tazelem hızı sabit olup 60 hertz dir'' sanırım doğru bu konuda kesin bir bilgim olmasada LCD ekranım var kurulumunu yaptıktan sonra otomatik 60 hertz'e geliyor. [ seçeneklere tıkladığım zaman bende 59 hertz'de çıkıyor :) ] şuan bir sorun var ondan mı değiştirmek istiyorsun hertz'ini?
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bi sorun yokta 85 daha iyi biliyorum gözü felan daha az yoruyormuş, yazıların okunması felan daha kolaymış.Birde formattan önce 75 seçeneği olduğunu anımsıyordum oluyodu heralde. :D
  • Yüzbaşı
    889 Mesaj
    LCD ekanlarının standart yenileme hızı 60 Hz'dir. DVI ile LCD ekranınızı bağladığınızda 60'HZ üstü kullanamazsınız. Yalnız bazı LCD monitörler analog bağlantı yapıldığında 75 HZ / 85 HZ seçeneğide kullanılabilir olarak gösterebilir. Lakin LCD'ler teknolojisi gereği CRT monitörler gibi yüksek tazeleme hızlarında yarar sağlamazlar kafa karışıklığını yol açan bir durum olsada LCD monitörlerin standart ve ideal tazeleme hızı 60 HZ'dir. Driverlarınızı yüklediğiniz de büyük ihtimal DVI bağlantı standartlarına göre düzenlediği için yenileme hızını 60 HZ olarak gösterecektir yada DVI bağlantısı yaptınız. Ama 60 ve 75 HZ arasında gözle görülebilir bir yarar farkı yoktur LCD'ler için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elfen Lied -- 8 Ekim 2010; 10:43:42 >
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hmm peki teşekürler.O zaman sorun yok.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    302 Mesaj
    aynı ekran kartı bende var.oc olmuyor.riva tunner indir ve 8x speed yap.60hz yazar ama yinede etkili oluyor.arkadaş doğru diyo lcd de 60 dan yukarı olmaz.
    dediğimi dene istersen
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.