Şimdi Ara

Laptop birden kapaniyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba. Samsung R580 marka laptobum var. Az once normal.bi sekilde laptopda internette takilirken tak diye kapandi pc. Kapandiktan sonra tekrar acmaya calistim. Calismaya basladiktan 2-3 saniye sonra ( bu arada ekrana samsung yazisi geliyor pc calisiyor) yine kapaniyor. Sonra acildi biraz takildim tekrar kapandi. Bu sefer kapandiktan sonra pc kendisi otomatik acildi ben power tusuna basmadigim halde. Durduk yere boyle bi durum oldu. Isidan kaynaklandigini sanmiyorum cunku laptop sogutucum var ona ragmen kapandi. Zaten laptobun altini tuttugumda somsoguk alti. Bu sorunun kaynagi nedir arkadaslar sizce bu arada garantisi bitti cihazin. Simdiden tesekkurler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Pilden dolayı olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    Pilden dolayı olabilir mi?

    Pilin omru mu bitti diyorsunuz ? Valla pc yi alali 3 yil oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis


    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    Pilden dolayı olabilir mi?

    Pilin omru mu bitti diyorsunuz ? Valla pc yi alali 3 yil oldu

    Bilgisayarın pilini sonuna kadar kullanın. Ta ki bilgisayarı açma tuşuna bastığınız zaman bile açılmasın. Sonrasında 16 saat şarj edin. Düzelirse ne mutlu, düzelmezse pil değişmeli. Sorun pilden dolayı ise eğer işe yarayabilir. Benim 2 senelik dizüstü bilgisayarımın pili de arızalıydı. %0 da 30 dakika bilgisayarda takılabildim. Sonrasında dediğim olayı uyguladım. Şuan problemsiz kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis


    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    Pilden dolayı olabilir mi?

    Pilin omru mu bitti diyorsunuz ? Valla pc yi alali 3 yil oldu

    Bilgisayarın pilini sonuna kadar kullanın. Ta ki bilgisayarı açma tuşuna bastığınız zaman bile açılmasın. Sonrasında 16 saat şarj edin. Düzelirse ne mutlu, düzelmezse pil değişmeli. Sorun pilden dolayı ise eğer işe yarayabilir. Benim 2 senelik dizüstü bilgisayarımın pili de arızalıydı. %0 da 30 dakika bilgisayarda takılabildim. Sonrasında dediğim olayı uyguladım. Şuan problemsiz kullanıyorum.

    başka bir donanımdan kaynaklanma ihtimali falan var mı peki ? bu dediğinizi uygulayacam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis


    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    Pilden dolayı olabilir mi?

    Pilin omru mu bitti diyorsunuz ? Valla pc yi alali 3 yil oldu

    Bilgisayarın pilini sonuna kadar kullanın. Ta ki bilgisayarı açma tuşuna bastığınız zaman bile açılmasın. Sonrasında 16 saat şarj edin. Düzelirse ne mutlu, düzelmezse pil değişmeli. Sorun pilden dolayı ise eğer işe yarayabilir. Benim 2 senelik dizüstü bilgisayarımın pili de arızalıydı. %0 da 30 dakika bilgisayarda takılabildim. Sonrasında dediğim olayı uyguladım. Şuan problemsiz kullanıyorum.

    başka bir donanımdan kaynaklanma ihtimali falan var mı peki ? bu dediğinizi uygulayacam

    Bu durum hakkında başka bir fikrim yok. Isınmada olmuyor dediğiniz için. Benim fikrim yok tabii, başkasının başka bir fikri var mı bilemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertinyakis


    quote:

    Orijinalden alıntı: beer.

    Pilden dolayı olabilir mi?

    Pilin omru mu bitti diyorsunuz ? Valla pc yi alali 3 yil oldu

    Bilgisayarın pilini sonuna kadar kullanın. Ta ki bilgisayarı açma tuşuna bastığınız zaman bile açılmasın. Sonrasında 16 saat şarj edin. Düzelirse ne mutlu, düzelmezse pil değişmeli. Sorun pilden dolayı ise eğer işe yarayabilir. Benim 2 senelik dizüstü bilgisayarımın pili de arızalıydı. %0 da 30 dakika bilgisayarda takılabildim. Sonrasında dediğim olayı uyguladım. Şuan problemsiz kullanıyorum.

    başka bir donanımdan kaynaklanma ihtimali falan var mı peki ? bu dediğinizi uygulayacam

    Bu durum hakkında başka bir fikrim yok. Isınmada olmuyor dediğiniz için. Benim fikrim yok tabii, başkasının başka bir fikri var mı bilemem.

    Anladım. Teşekkürler yardımınız için




  • selam arkadaşlar bend efikirlerimi sunam altında sogutu var diyorsunuz ama yinede fan bölumu pislenmişdir yani sogutucu varda pislenmes diye duşunmen 2 ci önerim bataryasız deneyin yine aynı sorun varsa ekran kartından dolayı yapabilir incelemeden bişey diyemem kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu_3438

    selam arkadaşlar bend efikirlerimi sunam altında sogutu var diyorsunuz ama yinede fan bölumu pislenmişdir yani sogutucu varda pislenmes diye duşunmen 2 ci önerim bataryasız deneyin yine aynı sorun varsa ekran kartından dolayı yapabilir incelemeden bişey diyemem kolay gelsin

    Ici pislik dolmustur dogru. Bataryasiz da denedim daha pc calismaya basladiktan 2-3 sn sonra kapandi. Yarin servise vericem bakim nolcak. Hem format atilmis da olur daha iyi :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %90 ihtimalle ısınmadan kaynaklı sıkıntınız. Fanımız temizlenip yağlanıcak. Işlemci üzerindeki termal macun ve termal padler değişecek 50 liralık bir masrafı var. Tavsiyem 6 aydan 6 aya bakım düzenli bakım yaptırın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41jesus

    %90 ihtimalle ısınmadan kaynaklı sıkıntınız. Fanımız temizlenip yağlanıcak. Işlemci üzerindeki termal macun ve termal padler değişecek 50 liralık bir masrafı var. Tavsiyem 6 aydan 6 aya bakım düzenli bakım yaptırın.

    Verdik servise bugun bakalim ne kadar masraf cikacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimal ısınmadan kaynaklanıyor , macunları yenileyip fanı temizleyip vericeklerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dafuq

    Büyük ihtimal ısınmadan kaynaklanıyor , macunları yenileyip fanı temizleyip vericeklerdir

    Insallah oyledir de masraf cikmasin fazladan. En azindan format falan atilir temizlenir pc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar az once samsung servisten aradjlar ve sorunun islemcide oldugunu ve 1000 lira masraf cikacagini soylediler. Sagolsunlar 1000 lira diyince yataktan firladim uykumu actilar. Urunu yaptirmadan geri istedim haliyle. Tanidigim guvendigim bir bilgisayarci var artik ona gostericem son care. Cok ters zamanda bozuldu su pc valla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r580 sıfırını 699 tl ye satıyorlardı 1 sene önce şu servisleri anlamıyorum.bu fiyata yaptıran oluyor mu acaba sıfır anakart 350 tl işlemciyide 100 tlye bulduk diyelim işçiliğide koy 100 tl 550 desen bile yaptırmaz kimse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atof

    r580 sıfırını 699 tl ye satıyorlardı 1 sene önce şu servisleri anlamıyorum.bu fiyata yaptıran oluyor mu acaba sıfır anakart 350 tl işlemciyide 100 tlye bulduk diyelim işçiliğide koy 100 tl 550 desen bile yaptırmaz kimse...

    Aynen oyle hocam. Dun tanidik bi bilgisayarciya verdim ona 1000 lira istediklerini soyledigimde o bile inanamadi o kadar fiyat cekilir mi diye. Islemci i5 di eger soket uyarsa anakarta i3 de taktirabilirim. Artik oyun falan yuklemem pc ye daha 2gun one ps3 aldim sirf oyun oynamak icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000 lira ? sadece tamir mi ediceklermiş? yanında müzik seti televizyon falan bişeyler verecekmisiniz diye sorsaydın :D
  • pilden değildir sarja takılı biçimde dene eğer sorun yoksa pildendir yok devam ediyorsa arkadaşında dediği gibi fan kısmı ve anakartı pislenmiştir kompresörle yada süpürge makinesiyle laptopun hava gozeneklerinden içine hava tut. yok devam ediyorsa bir bilgisayarcıya götür içini açsın macununu falan ayarlasn ama adamın yanından ayrılma nolur nolmaz öyle hırsız parça alan çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan3100

    pilden değildir sarja takılı biçimde dene eğer sorun yoksa pildendir yok devam ediyorsa arkadaşında dediği gibi fan kısmı ve anakartı pislenmiştir kompresörle yada süpürge makinesiyle laptopun hava gozeneklerinden içine hava tut. yok devam ediyorsa bir bilgisayarcıya götür içini açsın macununu falan ayarlasn ama adamın yanından ayrılma nolur nolmaz öyle hırsız parça alan çok.

    Verdim dun pc yi bakalim. Parca hirsizligi durumu olma imkani yok cunku soyle soylim, bu adami ben ilk atarimi ondan aldigim gunden beri taniyorum :D bi kac kez masaustu de teslim etmistim hicbir sikinti olnamisti. O acidan sikinti yok da insallah tozdan falandir cunku yeni islemci taksan yine de belli bi meblag vermek zorunda kalicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Soldierblood*

    1000 lira ? sadece tamir mi ediceklermiş? yanında müzik seti televizyon falan bişeyler verecekmisiniz diye sorsaydın :D

    1000 lira veririm ama onlarda arkadan yeni bi tane notebook vermeliler :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.