|
Isınma sorunu yaşadığım laptop'ım için Thermal Grizzly sıvı metal sipariş ettim 5gr olandan. Uygularken nelere dikkat etmeliyim? Önemli noktalardan biri izolasyonu iyi yapmak ve miktarı abartmamak galiba. Sizce izolasyon için ekran kartının kenarlarında şeffaf oje kullanmalı mıyım yoksa kapton bant uygulasam yeterli olur mu? Ekran kartının kenarlarını güvene aldığım gibi işlemciye de aynı prosedürü yapmaya gerek var mıdır? Tecübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum. İyi forumlar :) |
|
_____________________________
Bu üye hiçbir koşula bağlı olmaksızın asla ve kat'a kimseyi bloklamaz ve bloklamamıştır. Öyle ki bloklandığında ne olduğunu tecrübe dahi etmemiştir. Yazdıklarınıza tahammül edemeyecek kadar zayıf olsam foruma girmezdim.
**Antiblok hareketi |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






