Şimdi Ara

LANDİRENZO DESTEK PLATFORMU (96. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.526
Cevap
81
Favori
255.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • landirenzo enjektör takımım yeni değişti devamlı aynı istasyondan opet aygaz otogaz alıyorum bazen uzun yola gittiğimde mecburen farklı yerden almam gerekiyor farklı yerden alırsam motor arıza ışığı yanıyor ama motorda güç kaybı yaşamaıyorum sizce enjektörler bu kadar hassas olabilirmi ustama göre lpg enjektör meme ucu çaplarını genişletilmesi lazımmış enjektöre böyle bir müdahala mümkün olabilirmi sizce acaba
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waitu -- 22 Mayıs 2017; 12:19:28 >
  • waitu kullanıcısına yanıt
    Enjektörler değiştiğinde ECU'nun yeniden programlanması gerekir. Bu ayarlar tam manasıyla yapılmadığında böyle sorunlar oluşabilir. Enjektörlerinizin çap genişletmesi işlemi yapılabilir bir sakıncası yoktur ancak öncelikle ECU ayarlarının tam yapılması gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Enjektörler değiştiğinde ECU'nun yeniden programlanması gerekir. Bu ayarlar tam manasıyla yapılmadığında böyle sorunlar oluşabilir. Enjektörlerinizin çap genişletmesi işlemi yapılabilir bir sakıncası yoktur ancak öncelikle ECU ayarlarının tam yapılması gerekir.

    cevabınız için teşekkür ederim iyi çalışmalar
  • Merhaba arkadaşlar, 2011 yılında Ankara iskitler opiste 2009 model otomatik 102 bg jetta aracıma Landirenzo kit taktırmıştım. Bilmiyorum şansa mı yoksa gerçekten iyi bir montaj mı oldu ama 65000 km oldu bir kez bile servise gitmeme gerek kalmadı. Her yıl sadece lpg filtresini değiştirdim.

    Yalnız geçen hafta aracım ilk defa motor arızası yaktı. Volkswagen servisi araca bilgisayardan kontrol etti ve 3. silindirde yanma hatası olduğunu söyledi. Hataları sildi ve beni lpg servisine yönlendirdi.Sonra ben belki lpg filtresi kirlenmiştir diye sadece filtreyi değiştirdim ama bir hafta olmadı arıza lambası yeniden yandı. Ben hala lpg servisine gitmedim.

    Merak ettiklerim:

    1) Enjektörlerin değişim zamanı mı geldi?
    2) Enjektörlerin temizliği, yeniden ayarlanması için uğraşmaya değer mi?
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Yanma hatası diyorsunuz ama böyle bir hata hiç duymadım. Gaz kesme, ateşleme vb hatalar olabilir. Keşke hata kodunu paylaşsaydınız. Yine de şunları söyleyebilirim. LPG'nin yanma hatası, ateşlemeden, enjektörlerden kaynaklanabilir. Hatta ısı sensörünün hatalı ölçümü sonucu LPG regülatörü hatası da olabilir. Sizin yapmanız gereken öncelikle bir müddet benzinde kullanarak bu hatayı tekrar yapıp yapmadığının tespitidir. Eğer aracınız benzinde bu hatayı hiç yapmıyorsa, problem LPG sisteminizdedir. Bu durumda da LPG servisine gidip öncelikle enjektörlere makinayla ölçüm yaptırmanız gerekir. Enjektörlerden zayıf çalışan varsa, hataya neden olur. Enjektörlerin hepsi iyi çalışıyorsa o zaman LPG sistemindeki diğer parçalara bakmak, ECU ayarlarını kontrol etmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 24 Mayıs 2017; 14:34:6 >
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim. Ben tabiki teknik olarak hatalı yazmış olabilirim ama usta işte silindirlerde yetersiz besleme nedeniyle yetersiz yanma gibi bir tabir kullanmıştı. Bu nedenle lpg enjektörlerini kontrol ettirmemi tavsiye etti.

    Aracın probleminden bahsetmeyi unuttum. Aracım lpgye geçtiğinde rölantide sarsıntılı çalışmasına rağmen benzinde normal çalışıyor. Araç lpg de çalışırken enjektörlerin fişini tek tek çıkararak enjektörleri denedim ama her birini çıkarttığımda araç daha kötü çalışmaya başladı.

    Tavsiye ettiğiniz gibi aracı şu an benzinde kullanıyorum ama 1 hafta geçmesine rağmen motor arıza ışığı hala sönmedi.
  • İyi günler. honda civic 2006 model aracıma 2,5 yıl önce Landirenzo Evo kiti taktırdım. 10 gün öncesine kadar bir sorun yaşamadım. 10 gün önce motor arıza ışığı yaktı. bir kaç defa gaz ayarı yaptılar şimdide enjektör arızalı değişecek diyorlar. sorun enjektör olabilir mi, 2,5 yılda enjektör arızalanır mı?
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Servise uğrayıp arıza ışığını söndürtün ve bu şekilde sadece benzinde kullanmaya devam edin. Kesinlikle hiç bir zaman LPGye almadan 1 hafta kullanın. Arıza ışığı yanmaz, araçta herhangi bir sorun oluşmazsa LPG servisine gidin. Enjektörlerin denenmesi sizin yaptığınız şekilde olmaz. LPG servisinde bir el cihazı vardır ve enjektörler tek tek bağlanarak o cihazda denenir. Yani denemeyi siz yapamazsınız. LPG de rölanti sorunu yaşamanız, ya ECU ayarlarından, ya da enjektör, regülatör, ısı sensörü vs. gibi LPG parçalarından olur.
  • prog_ser P kullanıcısına yanıt
    Landirenzo da maalesef enjektörler çabuk arızalanıyorlar. Bu kadar güzel ve mükemmel bir kit içinde en zayıf halka, ne yazık ki enjektörler. Benim aracımda da enjektörlerden bir veya ikisi diğerlerine göre zayıf çalışıyor, yani arızalı kategorisine giriyor. Arada P170 hatası(yakıt kesme bank 1) verip arıza ışığı yakıyor. Ben de akıllı telefon ile kontrol edilen OBD II cihazı ile bakıyorum ve arıza ışığını söndürüp devam ediyorum. 4 enjektörün 800 TL olduğu düşünülünce en iyi geçici çözüm bu.
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    Bugün vw servisine gitmeden önce lpg ayarı ve kontrölü için landirenzo servisine gittim. LPG ECUsunu bilgisayara bağladılar ve enjektörlerin değişmesi gerektiğini söylediler. Sadece bilgisayara bağlayarak enjektör değişimine karar verilebilir mi emin değilim. Neyse sonra vw servisine arıza sildirmek için gittim. Arıza bildiriminde "3. ve 4. silindirde yanma kesintisi" arızası verdiğini gördüm, yani ateşleme arızası dediler.

    Dediğiniz gibi arıza silindikten sonra 1-2 hafta sadece benzin ile kullanıp durumu izleyeceğim, bakalım ne olacak...
  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    ECUyu bilgisayara bağlayarak enjektörlerin arızalı olduğunu anlamak konusunda ben de emin değilim. Zira benim gördüğüm cihaz, el cihazı ve enjektörlerin elektrik soketlerine takılıyor, ON düğmesine basıp enjektörün sesi dinleniyor. Ayrıca hız kademesi artırılarak enjektörün tepkisi gözlemleniyor. Diğer enjektörlere de aynısı yapılarak, zayıf çalışan, az veya geç tepki veren enjektörü arızalı diye teşhis yapıyorlardı. Ateşleme arızası bobin ve bobin kablolarından da olabilir. Siz bir müddet benzinde kullanın, arıza lambası yanmaz ve herhangi bir sorun çıkmazsa enjektör değiştirmeniz gerekiyor demektir.
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    kardeşim merhaba bende 1.8 lancer var landirenzo tüp var yakıt fazla yakıyor.ankarada bakım için tavsiye edebileceginiz yer var mı acaba???
  • Merhabalar.
    **ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-OLGUN OTO YEDEK PARÇA SAN. TİC. A.Ş
    Tel: 0312 278 00 33
    E-Mail: tanju@olgungrup.com
    Adres: BAHÇEKAPI MAH. 2551. CAD. NO:7 ŞAŞMAZ ETİMESGUT/ANKARA
    Şehir: ANKARA
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    Hocam lpg kitinin garantisi bitti, bu olgunlara gitsek bu benim araçtaki enjektörleri arıza var mı yok mu diye kontrol ettirsek herhangi bir ücret isterler mi? Bazı yerlerde duyuyorum, bilgisayara bağlamaya 50 lira istiyorlarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Merhabalar.
    **ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-OLGUN OTO YEDEK PARÇA SAN. TİC. A.Ş
    Tel: 0312 278 00 33
    E-Mail: tanju@olgungrup.com
    Adres: BAHÇEKAPI MAH. 2551. CAD. NO:7 ŞAŞMAZ ETİMESGUT/ANKARA
    Şehir: ANKARA

    Buraya gitmenizi tavsiye etmem. Ben sorun yaşadım. Tecrübeli bir usta göremedim. Daha genç ve standart işlere yoğunlaşmış bir ekip.
    Erciyes Toplu İş yerlerindeki yine Olgun LPG'ye ait yerdeki usta bir tık daha iyi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    ECUyu bilgisayara bağlayarak enjektörlerin arızalı olduğunu anlamak konusunda ben de emin değilim. Zira benim gördüğüm cihaz, el cihazı ve enjektörlerin elektrik soketlerine takılıyor, ON düğmesine basıp enjektörün sesi dinleniyor. Ayrıca hız kademesi artırılarak enjektörün tepkisi gözlemleniyor. Diğer enjektörlere de aynısı yapılarak, zayıf çalışan, az veya geç tepki veren enjektörü arızalı diye teşhis yapıyorlardı. Ateşleme arızası bobin ve bobin kablolarından da olabilir. Siz bir müddet benzinde kullanın, arıza lambası yanmaz ve herhangi bir sorun çıkmazsa enjektör değiştirmeniz gerekiyor demektir.

    El aleti de pek doğru ölçmüyor.
    Enjektörlerin basınç değerlerini ölçtürmek gerek.
    internette Rusça bir video buldum. Adamlar enjektörleri temizliyordu. Benzin gibi ber şeyin içinde işlem yapıp. Bu işe el atmak gerek.




  • osmanyasar kullanıcısına yanıt
    Tamamen insaflarına kalmış. İsteyebilirler de istemeyebilirler de. Ayrıca enjektör arızasını öğrenmek için mutlaka ölçtürmeye gerek yok. Aracınızda LPGde iken sıkıntı ve problem yaşıyorsanız gidin. Her şey normal ise, gitmenize gerek yoktur. LPG filtresi değiştirmeye gittiğinizde ölçtürebilirsiniz. Büyük ihtimalle ilave para almazlar.
  • sky_lark kullanıcısına yanıt
    El aletleri kabaca bir ölçüm yaparak arıza var mı yok mu belirliyor. Ancak ince hassas ölçümü elbette ki yapamaz. Bize gerekli olan arızalı mı değil mi, bunu belirlemek olduğundan el aleti, ilk teşhis için yeterlidir diye düşünüyorum. Videoyu da izleyelim. Çünkü en az 2 tane enjektörüm yavaş çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 26 Mayıs 2017; 9:4:12 >
  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.