Şimdi Ara

LANDİRENZO DESTEK PLATFORMU (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
2.526
Cevap
81
Favori
255.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba. yeni almış olduğum toyota corolla aracıma bayide landirenzo kit takıldı. gold garanti belgesi ekinde yer alan periyodik bakım tablosunda filtre değişimlerinde 10000 veya 6 ay da bir filtre değişmesi gerekir yazıyor. birçok lpg firmasında sanırım süre 1 yıl. landirenzoda neden 6 ay? ayrıca bakımlara uyulmadığı takdirde aracın garanti kapsamından çıkacağı yazyor. buna istinaden filtre değişimine 6 ayda bir mi yoksa yılda bir mi gitmek gerekir? cevaplarsanız sevinirim.
  • merhaba. yeni almış olduğum toyota corolla aracıma yetkili serviste landirenzo kit takıldı. LPG bayisi tarafından verilen garanti belgesi ekinde yer alan periyodik bakım tablosunda filtre değişimlerinde 10000 veya 6 ay da bir filtre değişmesi gerekir yazıyor. birçok lpg firmasında sanırım süre 1 yıl. landirenzoda neden 6 ay? ayrıca bakımlara uyulmadığı takdirde aracın garanti kapsamından çıkacağı yazyor. buna istinaden filtre değişimine 6 ayda bir mi yoksa yılda bir mi gitmek gerekir? cevaplarsanız sevinirim.
  • duru2013 D kullanıcısına yanıt
    Aracınız yeni ve garanti kapsamında olduğundan 10 bin km veya 6 ayda gitmeniz garantinin devamı için zorunlu görünmekte. Toyota ile Landirenzo arasında yapılan bir anlaşmanın gereği bu şekilde olması gerekiyor. Büyük ihtimalle, ülkemizde satılan çoğu otogazın kalite sorunu olduğundan, Toyota'nın araç motorunu daha fazla koruma açısından öne sürdüğü şart olabilir. Zira kirli otogaz, filtreyi çok çabuk kirletir ve motora temiz olmayan gaz gelince, bu hem motora hem de LPG enjektörlerine zarar verir. Garanti kapsamından çıktığından itibaren sadece 10 bin km de gidersiniz.
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    cevabınız için teşekkürler. öyle yapacağız artık.
  • Kia sportage 2018 sifir araç aldim. Lpg icin garantiyi bozmayan bir model var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • as340730 A kullanıcısına yanıt
    Bunun için araç fabrikası ve LPG şirketinin anlaşmış olması gerekiyor. Eğer bir anlaşma yoksa, hangi LPG sistemini taktırırsanız taktırın, garanti bozulur. Aracı aldığınız yer ile görüşün, böyle bir anlaşmaları varsa ve hangi LPG şirketi ile anlaştılarsa, o şirketin LPG sistemini size gösterdikleri serviste taktırmanız gerekir.
  • merhaba. serviste toyota corolla aracıma alırken taktırmış olduğum lpg yi ilk defa dün fulledim. depo dolduğunda pompa kendisi dolunca atması gerekirken tar tar diye bir sesle birlikte doldurmaya devam etti. ayrıca depo full olmasına rağmen göstergede 4 ışık yerine 3 ışık yanıyordu. sebebi ne olabilir ve ne yapmam gerekir? ilginize teşekkürler.
  • duru2013 D kullanıcısına yanıt
    Pompa bozuk. Benim de başıma geldi. Pompa dolduruyor gibi sayaçlar sürekli atıyor ancak, depoya bir gram bile gaz gitmiyor. Dolayısıyla gaz doldurulmuş gibi sizden doldurulmayan kısmın parası da alınıyor. Böyle bozuk pompalar depodaki şamandıranın ayarlarını da bozuyor.
  • omegas plus modeli için kendi ayarını kendi yapan var mı?
  • Herkese merhaba. Aracım rölantide dalgalanma ve vuruntulu çalışma başlarda 2. viteste gaz yememe problemi var. Bunun ilk başlarsa hem benzinde hem lpg’de yaşıyordum. Boğaz kelebeğiyle alakalı düşündüm. Ustaya götürdüm cihaza bağlayıp ateşleme sistemiyle alakalı problem olduğunu söyledi ve bujileri değiştirdi. ama araç bi nebze rahatlamasına rağmen benim sorunum çözülmedi. Daha sonra aracı benzine alıp belirli km benzinde devam ettim 100km civarı. Ve şuan problemlerimin hiç biri kalmadı. Araştırdığım kadarıyla benzin haritasıyla ilgili sorun olabilir diyorlar. Arabamın lpg bakımı yaptırsam problem çözülür mü ? tam olarak ne yapmam lazım ? Allah rızası için yardımcı olabilecek biri var mı ?
    Aracım Corsa. landirenzo marka kit takılı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uuRz kullanıcısına yanıt
    Ateşleme sistemi sadece bujiler değildir. Ateşleme bobini ve bobin kabloları LPG li araçlarda çok çabuk bozulan parçalardır. Eğer LPG de oluşan bir sorun ile sürmeye devam ederseniz, bu sorun aracın beynindeki değerleri de bozabiliyor bu doğrudur. Bunun için bir müddet benzinde kullanmak doğru bir çözümdür. Şimdi siz durumun düzeldiğini söylüyorsunuz. O halde LPG de kullanarak problemin ortadan kalkıp kalkmadığını tecrübe etmelisiniz. Eğer LPG de yine aynı sorunu yaşatmaya başlarsa, ateşleme bobini ve bobin kablolarını değiştirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 11 Aralık 2018; 11:18:1 >
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    yorumunuz için öncelikle çok teşekkür ederim. ustadan ustaya o kadar fark var ki bujileri değiştirdikten sonra eğer sorun hala devam ederse motor üst kapak işlem görüp rektefiye bile yapılabilir dedi. bana hiç ateşleme bobini ve kablolarından bahsetmedi.
    Konumuza dönersek uzun süre benzinde sürüp problem ortadan kalkıyor lpg’e aldığımda sorun tekrar nüksediyor. özellikle düşük devirde yoğun trafikte araç hiç tat vermiyor. aracı lpg’e götürcem standart bakımını yaptırmayalı 10bin km olmuştu. orada cihaza bağlayıp herhalde sorun anlaşılır diye umuyorum.
    Bu arada hocam ateşleme bobini dediğiniz maliyetli tutarlar mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uuRz kullanıcısına yanıt
    LPG ye geçince aynı sorunları özellikle de düşük devirlerde göstermesi, neredeyse %100 ateşleme bobini ve bobin kabloları sorunudur. 2 adet bobin ve 2 adet bobin kablolarının maliyeti araçtan araca değişiklik gösterse de yaklaşık 400-500 TL civarındadır. Aracınızdaki bu arızayı LPG ci direkt olarak bilemez. Ayrıca size LPG enjektörleri gitmiş değişmesi lazım deyip 1500 TL civarı masraf gösterebilir. Siz dediğimi yapıp bobin ve kablolarını değiştirin, bak göreceksiniz hiç bir sorununuz kalmayacak. (Tecrübe ile sabittir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 11 Aralık 2018; 13:40:26 >
  • 2. viteste arızayı hissetmeniz bobin ihtimalini arttırıyor.
    yeni bujiler standart mı yoksa iridyum/lpg buji mi: lpgli araçlarda iridyum buji tavsiye ederim. (lpg buji dedikleri de iridyum bujidir.) standart buji ise tırnak aralığını küçükltmeniz (genelde lpg de 0,7mm olur) ateşleme sorunlarını azaltır. tırnak aralığının azaltılması yada iridyum buji az da olsa performans ve tasarruf sağlar.
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim hocam bobinleri değiştirdikten sonra yorumu buraya yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Carisma70 kullanıcısına yanıt
    hiç bir bilgim yok hocam orjinal buji taktıklarını biliyorum sadece

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar kia sportage gdi motorda lpg li kullanan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model aracima lpg taktirali 23ay oldu.suan 40.000 km de.bakimlarini duzenli yaptridigim halde.10binde bir 2 lpg filtresini degistirdim.yakiti opet.po gibi bilindik yerlerden aldim.40binde lpg enjektorlerim arizalandi.garantiden degismesini bekliyorum.

    Daha onceki aracimda atiker vardi o dandik dedikleri enjektorler bile 100bin gitmisti.

    Ayrica landi nin enjektorleri cok pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bizim lpg'nin regülatör fiyatları ne durumda acaba. sorunum şu; regülatör hortumunun giriş kısmından su kaçırıyor. sanırım değişmesi lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qonrul kullanıcısına yanıt
    800 TL civarı olduğunu biliyorum ama tam fiyatı konusunda bilgim yok. Problem hortumdan olabilir, servise gidip baktırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 24 Aralık 2018; 21:2:12 >
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.