Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (856. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.182
Cevap
249
Favori
1.644.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 854855856857858
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun.çözülmesine sevindim.güle güle sıkıntısız kullanın inş.
  • HEPHAISTOS H kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle çok teşekkür ederim. Bu siteye yeni üye oldum. Gerçekten oldukça faydalı bilgiler okudum. Sizin açıklamanız gayet güzel olmuş. Sorun sizin anlattığınız şekilde. dış sıcaklık 10-14 arasında önce sıcak sonra soğuk üflüyor. Ancak bazen de inanılmaz güzel çalışıyor. Örneğin dün akşam saatlerinde sıcaklık 10 derecenin altında idi Ankara'da ve tüm ısı değerlerinde örneğin 24-25-25.5'lerde denediğimde normal modda gayet güzel çalıştı. Bir sorun olmadı. Biraz daha gözlemleyip sizin dediğiniz gibi clip'e bağlattıracağım. Ancak benim anlamadığım neden araç ayarlanan değere göre hava üflemiyor normal modda? Auto moda 25.5'e ayarlasam dış hava sıcaklığına bağlı olarak soğuk hava üflemesine anlam verebilirim. Ancak manuel modda dış-iç sıcaklığı göz ardı etmesi gerekmez mi sistemin? Bu araçta oldukça farklı bir mantık var sanırım. Anladığım kadarı ile normal modda olsa auto modda olsa iç-dış-nem unsurlarına bakarak hava üflüyor? Şimdiden tekrar teşekkürler




  • Arkadaşlar merhaba,

    Sağ ön cam açma-kapama butonunun nasıl söküldüğünü bilen var mı? Dışardan biraz zorladım, çıkmayınca kırılmasından korktum.

    Arabanın tüm aydınlatmalarını led ile değiştirdimi bir o kaldı.

    Start-stop butonunu olması gerektiği gibi motor çalışmazken beyaz, çalışınca komple kırmızı yanar hale getirdim led ile. Çok güzel oldu, benim gibi aydınlatma meraklılarına ilham olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basartenk

    Arkadaşlar merhaba,

    Sağ ön cam açma-kapama butonunun nasıl söküldüğünü bilen var mı? Dışardan biraz zorladım, çıkmayınca kırılmasından korktum.

    Arabanın tüm aydınlatmalarını led ile değiştirdimi bir o kaldı.

    Start-stop butonunu olması gerektiği gibi motor çalışmazken beyaz, çalışınca komple kırmızı yanar hale getirdim led ile. Çok güzel oldu, benim gibi aydınlatma meraklılarına ilham olabilir.

    Start-stop fazI de aydınlatması var mı ki? İşlemi tarif ederseniz bir de şu anki görüntüsünü paylaşırsanız ben de bir bakayım. Sağ cam açma tuşunu geçen gün elektrikçi söktü hiç de zorlanmadı altına küçük bir tornavida taktı ve çıkardı fakat bağlantıları sebebiyle çalışmanız rahat olmayabilir belki kapı iç döşemesini sökmeniz gerekebilir. Alttaki iki adet ve kapı açma mandalının altındaki bir adet tors başlı vidayı söküp bir kenarından başlayarak orta sert kuvvetle çekerseniz klipslerinden ayrılıp geliyor.




  • basartenk kullanıcısına yanıt
    kapi kolunu sokmen lazim bunun icin ise kapi dosemesini cikartip arkada kapi kolunu tutan 3 tane vidayi ikisi yukarda biri asagida sokup cikarman lazim ic tarfatan oturtuyorsun cam dugmesini disari cikan sadece dis citasi onu disardan sokmak biraz imkansiz gibi o yuzden sokmen gerek kapi dosemesini
  • naim@gop kullanıcısına yanıt
    iki aracda en bos modelleri lagunanin,bence alcaksaniz fulunu almalisiniz
  • faz 1 dede start stop aydinlatmasi var iki tane ampül var icinde dugmenin helogen ampül birincisi araba calismiyorken vites bosda iken yaniyor ikincisi arac calisinsa dugemnin yerini gostermesi icin yaniyor altaki linkde ayrintili olarak resimli anlattim

    http://www.lagunaturkiye.com/elektrik-elektronik/laguna-2-startstop-dugmesi-isigi-problemi-t207.0.html
  • Arkadaşlar hepinize selamlar. Yakıt ile ilgili ufak bir sorum olacak;

    6 Eylülde 70 litre benzin aldım. Aracı sürekli lpg de kullanıyorum. Dün akşam servis modundan kalan benzine baktığımda 28 litre gösteriyor. Lpg de kullanırken benzin göstergesinin düştüğünü biliyorum ancak servis modunda gerçek değeri göstermesi gerekmez mi?

    Değer gerçekse yaklaşık 2 ayda o kadar benzin yakması normal mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuk_18

    faz 1 dede start stop aydinlatmasi var iki tane ampül var icinde dugmenin helogen ampül birincisi araba calismiyorken vites bosda iken yaniyor ikincisi arac calisinsa dugemnin yerini gostermesi icin yaniyor altaki linkde ayrintili olarak resimli anlattim

    http://www.lagunaturkiye.com/elektrik-elektronik/laguna-2-startstop-dugmesi-isigi-problemi-t207.0.html


    acaba beyaz aydınlatma benim araçta var mı onu düşünüyorum yok gibi sanki. Diğer ışık da renkli oluyor öyle mi? Bu tuşun nasıl çıkacağını yazmamışlar ya da ben göremedim tarif edebilir misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: basartenk

    Arkadaşlar merhaba,

    Sağ ön cam açma-kapama butonunun nasıl söküldüğünü bilen var mı? Dışardan biraz zorladım, çıkmayınca kırılmasından korktum.

    Arabanın tüm aydınlatmalarını led ile değiştirdimi bir o kaldı.

    Start-stop butonunu olması gerektiği gibi motor çalışmazken beyaz, çalışınca komple kırmızı yanar hale getirdim led ile. Çok güzel oldu, benim gibi aydınlatma meraklılarına ilham olabilir.

    Start-stop fazI de aydınlatması var mı ki? İşlemi tarif ederseniz bir de şu anki görüntüsünü paylaşırsanız ben de bir bakayım. Sağ cam açma tuşunu geçen gün elektrikçi söktü hiç de zorlanmadı altına küçük bir tornavida taktı ve çıkardı fakat bağlantıları sebebiyle çalışmanız rahat olmayabilir belki kapı iç döşemesini sökmeniz gerekebilir. Alttaki iki adet ve kapı açma mandalının altındaki bir adet tors başlı vidayı söküp bir kenarından başlayarak orta sert kuvvetle çekerseniz klipslerinden ayrılıp geliyor.

    Faz 1 de araç çalışmıyorken beyaz yanıyor, çalışınca altta küçücük bir yeşil ışık yanıyor ki bu ışıklar klasik halogen olduğu için çok sönük veya kesildiği için hiç yanmıyor.

    Ben ise 3 adet led ve 2 direnç ile işi hallettim. Çok güzel oldu. Şu anda araç çalışmıyorken çok canlı bir beyaz (gündüz bile görünüyor) çalışınca beyaz komple canlı bir kırmızıya dönüşüyor. Alttaki küçük ışığa da yeşil led taktım, yani buton komple kırmızı oluyor, altta da yeşil led yanıyor. Gece çok güzel bir görüntü oldu. Resimle paylaşırım.




  • fuk_18 F kullanıcısına yanıt
    Hocam yazan özellikler yeterli değil mi. Fulünde bundan fazla ne var?
  • Ticari taksi olarak kullanmıyorsanız pek normal görünmüyor bana 10 litre 1 ay kadar gidiyor sabah akşam 1 kere çalıştırıyorum h.sonu 8-10 oluyor bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bizim araçlarda rolanti motoru veya düzenleyici bi zamazingo varmı,benim araçtaki yüksek devirle uzun süre çalışma sorunu seyir halindeyken debriyaja basınca iyice belli ediyor kendini,boğaz kelebeği ve manifolt contalarını değiştirecem muhtemel bi kaçak yüzünden ama rolanti düzenleyici bişey varsa onada baktırayım diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Arkadaşlar bizim araçlarda rolanti motoru veya düzenleyici bi zamazingo varmı,benim araçtaki yüksek devirle uzun süre çalışma sorunu seyir halindeyken debriyaja basınca iyice belli ediyor kendini,boğaz kelebeği ve manifolt contalarını değiştirecem muhtemel bi kaçak yüzünden ama rolanti düzenleyici bişey varsa onada baktırayım diyorum

    bildiğim kadarıyla kelebeğin içinde bu işi yapan sensörler var. Ben manifold contalarını değiştirdim, çıkanlar bırakın contayı plastikten bile sert bir maddeye dönüşmüştü değişim hiçbirşey farketmedi. yalnızca onun işi değil bence. eğer belli bir süre sonra kesiliyorsa kelebekle alakalı da değil. sizinkiyle farklılık gösterse de ben de silkeleme-stop etme yaşadım ortak noktamız sıcaklıkla ilişkisi olması. benimki oksijen sensöründen çıktı. sensörleri gözden geçirmenizde fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Arkadaşlar bizim araçlarda rolanti motoru veya düzenleyici bi zamazingo varmı,benim araçtaki yüksek devirle uzun süre çalışma sorunu seyir halindeyken debriyaja basınca iyice belli ediyor kendini,boğaz kelebeği ve manifolt contalarını değiştirecem muhtemel bi kaçak yüzünden ama rolanti düzenleyici bişey varsa onada baktırayım diyorum

    bildiğim kadarıyla kelebeğin içinde bu işi yapan sensörler var. Ben manifold contalarını değiştirdim, çıkanlar bırakın contayı plastikten bile sert bir maddeye dönüşmüştü değişim hiçbirşey farketmedi. yalnızca onun işi değil bence. eğer belli bir süre sonra kesiliyorsa kelebekle alakalı da değil. sizinkiyle farklılık gösterse de ben de silkeleme-stop etme yaşadım ortak noktamız sıcaklıkla ilişkisi olması. benimki oksijen sensöründen çıktı. sensörleri gözden geçirmenizde fayda var.

    Cihaza bağlandığında arıza belli oluyomuydu peki,hangi sensörde sorun olduğu belli olurmu yoksa deneme yanılma yoluylamı buldunuz.motor ısınınca sorun kalmıyor contalardan veya boğaz kelebeğinden olsa her zaman yapar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar otomatik şanzıman aracınızda frene basmadan çalışıyormu.Benimki çalışıyor normal mi anlayamadım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naim@gop

    Hocam yazan özellikler yeterli değil mi. Fulünde bundan fazla ne var?

    katlanır ayna ...dijital çift bölge klima...esp..yarı deri kadife döşeme...far sensörü....yağmur sensörü.....bunlar prilivegede olanlar ek olarak birde paket alındıysa sunroof,far yıkama,elektrikli ısıtmalı deri koltuklar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Arkadaşlar bizim araçlarda rolanti motoru veya düzenleyici bi zamazingo varmı,benim araçtaki yüksek devirle uzun süre çalışma sorunu seyir halindeyken debriyaja basınca iyice belli ediyor kendini,boğaz kelebeği ve manifolt contalarını değiştirecem muhtemel bi kaçak yüzünden ama rolanti düzenleyici bişey varsa onada baktırayım diyorum

    bildiğim kadarıyla kelebeğin içinde bu işi yapan sensörler var. Ben manifold contalarını değiştirdim, çıkanlar bırakın contayı plastikten bile sert bir maddeye dönüşmüştü değişim hiçbirşey farketmedi. yalnızca onun işi değil bence. eğer belli bir süre sonra kesiliyorsa kelebekle alakalı da değil. sizinkiyle farklılık gösterse de ben de silkeleme-stop etme yaşadım ortak noktamız sıcaklıkla ilişkisi olması. benimki oksijen sensöründen çıktı. sensörleri gözden geçirmenizde fayda var.

    Cihaza bağlandığında arıza belli oluyomuydu peki,hangi sensörde sorun olduğu belli olurmu yoksa deneme yanılma yoluylamı buldunuz.motor ısınınca sorun kalmıyor contalardan veya boğaz kelebeğinden olsa her zaman yapar diye düşünüyorum.

    benim arıza 1 yıl boyunca görünmedi ama son bilgisayar bağlantısı ile yapılan taramada çıktı. Motor bloğu ve manifold haricinde haricinde ısıyı seven başka parça yoktur sanırım. Isı için sensör var mesela manifold üzerinde ondan başlayabilirsiniz. Yine de önce orijinal programı ile test etmek en güzeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tncykçtn

    arkadaşlar otomatik şanzıman aracınızda frene basmadan çalışıyormu.Benimki çalışıyor normal mi anlayamadım ?

    vites P konumundayken çalışması lazım zaten alman araçları çalışmıyor galiba onlarla karıştı.
  • tusu cikarmak icin o disindaki krom olan parci cikarmak gerek o parcayi tutan 3 tane tirnak benzeri cikinri var 8 5 yonunde ve 12 yonunde zor cikan bir parca kirilabilir korkmayin kirilsada yerine takiliyor cikmiyor ve senin aracdada var 2 tane isik biri alta biri ortada patlamistir o yuzden gormuyorsun benim aracda faz 1
  • 
Sayfa: önceki 854855856857858
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.