Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (744. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.183
Cevap
249
Favori
1.644.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 742743744745746
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba,yaklaşık bir ay önce laguna 2 faz 1 aldım,eski kullanıcılara bir kaç şey soracağım şu koltuklarda bulunan plastik üçgen lerden nasıl bulabiliriz ? Servise sordum tek satılmıyormuş 8 li satılıyor ve fiyatı da 480 tl,bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: romeo37

    Arkadaşlar herkese merhaba,yaklaşık bir ay önce laguna 2 faz 1 aldım,eski kullanıcılara bir kaç şey soracağım şu koltuklarda bulunan plastik üçgen lerden nasıl bulabiliriz ? Servise sordum tek satılmıyormuş 8 li satılıyor ve fiyatı da 480 tl,bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

    çıkma bakıcan arkadaş, hurda araç üzerinden falan sökebilirsin. bulamazsan da o ebatlarda el yordamıyla plastikten oluşturucan başka çare gözükmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valek2006

    beyler iyi günler.
    2 yıl öncesine kadar laguna 1 aracım vardı sattım o aractan hastalık kaldı şimdilerde 1.6 privilege almayı düşünüyorum 21000 gibi bir bütçem var.Tavsiye edermisiniz? alıpta pişman olan varmı kronik arızası varmıdır. lpg li düşünüyorum şehir içi yakıt tüketimi nekadar oluyor? yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    yokmu yardım edecek arkadaş?
  • Merhabalar arkadaşlar.
    Aracım: 2003 Laguna II Privilage 2.0 Tiptronik - Yıllardır (2006'dan beri) çözüme ulaştıramadığım uğruna MAIS'da bir çok beyin değişimi ve masraf yaptığım ama halla çözüm bulamadığım birkaç sorunum var bunların çözümleri için yardımınızı bekliyorum. Bunu dışında bir çok konuda yardımıza ihtiyacım olacak.
    - Öncelikle aracım 2006 da sunroof kanalları tıkanması sonucu motora su aldığı söylenerek sorunum başladı. Araç kendi kendine son gaz verip gitmeye başladı, yolda kalmalar başladı, enjeksiyon hataları başladı, vites hataları başladı, genel olarak performans düşüklüğü başladı. Bir çok beyin değişti ama sonuç yok araç Bursa merkez MAIS dahil olmak üzere Türkiye'nin yarısında ki yetkili servisleri dolaştı ama hiç bir çözüm bulamadılar. Aksine her yetkili servis aracımın bir yerini bozdu (ABS, araç kart ayarları, ateşleme, cam krikoları, konsol ve torpido sallanmaları ve dişli kırılmaları, eksik veya gevşek takılan vidalar sonucu gelen sesler...).
    -Buraya kadar sabırla okuyan arkadaşlara teşekkür edip asıl konuya geliyorum. Aracımda bir çok şeyi kendim veya yetkili olmayan ustalarla hallettim. Kalan ve asıl sorunum performans ve çekiş azalması.
    -Vites otomatik konumdayken,rampada veya düz yolda araca ne kadar gaz verirsem vereyim ne devir bastığım kadar artıyor ne araç bastığım kadar gidiyor. 2. Vites 2 kademeli çalışıyor (araç vitesi şöyle atıyor 1,2,2,3,4) 3. vites ve sonrasında devir hafif rampada bile asla hızlanmayıp aksine çekiş kaybına uğruyor. Düz yolda da aynı 3. Vites ve sonrası performans düşüyor. Aracın 90km/s den sonra motordan aşırı ses gelmeye başlıyor. Motor rolantide traktör gibi çalışıyor.
    -Şimdilik aklıma gelen böyle çözüm bulabilecek olan varsa çok memnun olurum.
    -Bu konu ile ilgili; Buji seti, enjeksiyon bişeyleri, gaz pedalı, aracın komple elektrik kabloları tek tek çıkarılıp bakıldı, araç komple sökülüp takıldı 2 defa. Kendi yaptırdıklarım.

    - Aracımın değerini bildiğim için satmayı hiç aklıma getirmiyorum keyif alamayacağım başka arabalardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: valek2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: valek2006

    beyler iyi günler.
    2 yıl öncesine kadar laguna 1 aracım vardı sattım o aractan hastalık kaldı şimdilerde 1.6 privilege almayı düşünüyorum 21000 gibi bir bütçem var.Tavsiye edermisiniz? alıpta pişman olan varmı kronik arızası varmıdır. lpg li düşünüyorum şehir içi yakıt tüketimi nekadar oluyor? yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    yokmu yardım edecek arkadaş?

    öncelikle şunu söyliyim 1.6 lagunalar eğer konu yakıt ise kesinlikle 2.0 lardan fiyat farkını hissettirecek kadar az yakmazlar. üstelik şehir dışında uzun yolda ve bir iki kişiyle edilecek seyehat 2.0 ın yakıtını kıyasladığında 1.6 sahibini hüsrana uğratabilir. zira 2.0 torkunu kullanarak daha rahat hareket ettireceği için az yakıt harcar. Birinci konu buydu.
    kronik arızalar dediğimiz arızalar her araçta olabilecek arızalardır forumu araştırırsanız genelde kullanıcıların yaşadığı sorunlar ve çözümleri belirtilmiştir, hatta geri sayfalarda kimi arkadaşlar almadan önce dikkat edilecekler şeklinde bol maddeli klavuz gibi yazı hazırlamışlardı.

    diğer konuda eldeki 21000 lik bütçe ile alabildiğiniz en dolu donanımlısını alın lagunanın, çünki o laguna satılırken donanıma göre satılacak.
    örneğin sunroof yada deri-elektrikli koltuklu olan bir lagunayı aynı fiyatta yada 500tl fark olan bir arabaya tercih edeceklerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan_Akcay
    Kalan ve asıl sorunum performans ve çekiş azalması.
    -Vites otomatik konumdayken,rampada veya düz yolda araca ne kadar gaz verirsem vereyim ne devir bastığım kadar artıyor ne araç bastığım kadar gidiyor. 2. Vites 2 kademeli çalışıyor (araç vitesi şöyle atıyor 1,2,2,3,4) 3. vites ve sonrasında devir hafif rampada bile asla hızlanmayıp aksine çekiş kaybına uğruyor. Düz yolda da aynı 3. Vites ve sonrası performans düşüyor. Aracın 90km/s den sonra motordan aşırı ses gelmeye başlıyor. Motor rolantide traktör gibi çalışıyor.
    -Şimdilik aklıma gelen böyle çözüm bulabilecek olan varsa çok memnun olurum.
    -Bu konu ile ilgili; Buji seti, enjeksiyon bişeyleri, gaz pedalı, aracın komple elektrik kabloları tek tek çıkarılıp bakıldı, araç komple sökülüp takıldı 2 defa. Kendi yaptırdıklarım.


    Bu kadar yazıyı okurken kafamdan arızaları muhtemel olarak geçirdiğimde öncelikle takıldığım konu motorun rolantide traktör gibi çalışması ile, 90km den sonra aşırı ses gelme olayı, bu söyledikleriniz mekaniksel sorunlar büyük ihtimalle, çekiş düşüklüğüde göz önüne alındığında en masumhane egzantrik iticiler v.s. geliyor aklıma , ama en kötüsüde motor olarak sorun oluşması geliyor, yataklar v.s. şeklinde. laguna ecusu araca vuruntu yaptırmaz, bundan dolayıda aracı retard a çekiyor olabilir performans düşüklüğünde. bunların hepsi faraza tabi önce bi dinlemek lazım aracın sesini ve ne sesi olduğuna kanaat getirmeli.
    şanzımanda zaten muhtemelen arıza var. kademeli geçişten yola çıkarak bunu söyleyebiliriz, bu aynı zamanda sizin gaz verdiğiniz kadar gitmemesinide sağlar. yani zaten şanzımanda bir problem varsa gaz pedalına basarsınız ama araç gaz yemez, motordan belki ses çıkar ama aktarma sağlanamıyordur araç gerektiği gibi süratlenmez..
    bence güzel bir mekanik bakıma ihtiyaç var aracınızın. belliki pek evvelleri ehil olmayan kişilere gidilmiş. bu konuda istanbuldaysanız bu tarz çözülemez, yada uğraşılmasına rağmen sonuç alınamamış araçlarla uğraşmayı seven kimselere yöneltebilirim sizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psyclock

    quote:

    Orijinalden alıntı: valek2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: valek2006

    beyler iyi günler.
    2 yıl öncesine kadar laguna 1 aracım vardı sattım o aractan hastalık kaldı şimdilerde 1.6 privilege almayı düşünüyorum 21000 gibi bir bütçem var.Tavsiye edermisiniz? alıpta pişman olan varmı kronik arızası varmıdır. lpg li düşünüyorum şehir içi yakıt tüketimi nekadar oluyor? yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    yokmu yardım edecek arkadaş?

    öncelikle şunu söyliyim 1.6 lagunalar eğer konu yakıt ise kesinlikle 2.0 lardan fiyat farkını hissettirecek kadar az yakmazlar. üstelik şehir dışında uzun yolda ve bir iki kişiyle edilecek seyehat 2.0 ın yakıtını kıyasladığında 1.6 sahibini hüsrana uğratabilir. zira 2.0 torkunu kullanarak daha rahat hareket ettireceği için az yakıt harcar. Birinci konu buydu.
    kronik arızalar dediğimiz arızalar her araçta olabilecek arızalardır forumu araştırırsanız genelde kullanıcıların yaşadığı sorunlar ve çözümleri belirtilmiştir, hatta geri sayfalarda kimi arkadaşlar almadan önce dikkat edilecekler şeklinde bol maddeli klavuz gibi yazı hazırlamışlardı.

    diğer konuda eldeki 21000 lik bütçe ile alabildiğiniz en dolu donanımlısını alın lagunanın, çünki o laguna satılırken donanıma göre satılacak.
    örneğin sunroof yada deri-elektrikli koltuklu olan bir lagunayı aynı fiyatta yada 500tl fark olan bir arabaya tercih edeceklerdir.

    cevap verdiğiniz için öncelikle teşekkür ederim. 2.0 laguna benimde tercihim olurdu ancak bildiğim kadarıyla 2.0 manuel vites yok yarı otomatik şanzuman kullanıyor. manuel olsa tercih sebebim olurdu.




  • Atakan_Akcay A kullanıcısına yanıt
    hiç değişmediyse şanzıman yağınızı öncelikle değiştirin,acilen.2. olarakta elektrovana ve açı kaydırıcıyı kontrol ettirin.elektrovanayı kendinizde sökerek 12 v verdiğinizde çalışıp çalışmadığını test edebilirsiniz.çalışıyorsa balata spreyi ve diş fırçasıyla güzelce temizleyerek yerine takın.birde kam mili konum sensörü var.bozulduğunu belli eder,ama tam bozulmadysa uyarı yakmaz.küçük bir su hortumunu kalağınıza dayayıp traktör sesi dediğiniz sesin nereden geldiğini netleştirmeye çalışın.umarım kolay yoldan çözersiniz.
  • psyclock P kullanıcısına yanıt
    Bunu çözebilecek birinin araca bakması çok iyi olur tek sorun işlem öncesi bana bir fiyat çıkarır mı şanzıman dışında aracın maliyeti sizce ne kadar tutar ve şanzıman en kötü ne kadar maliyet çıkarır. Teşekkürler @psyclock

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drfx77 D kullanıcısına yanıt
    Elektrovanayı nasıl sökebilirim ve ne işe yarar kendisi ötekileri de Psyclock un önereceği ustaya sorabilirim sanırım.
    Teşekkürler. @drfx77

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atakan_Akcay A kullanıcısına yanıt
    elektrovana kam mili sensöründen aldığı veriye göre açı kaydırıcı yı motor yağ basınsıyla aç kapa şeklinde çalışarak devreye sokar veya çıkarır.eliniz yatkınsa 10 numara vidasını sökerek oturduğu yuvasundan çıkarıyoruz.eliniz yatkın değilse ellemeyin.
  • kardeş bende var çıkma...bej renk için
  • drfx77 D kullanıcısına yanıt
    O zaman Psyclock'dan usta önerilerini bekliyorum
    Teşekkürler @drfx77

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atakan_Akcay

    Merhabalar arkadaşlar.
    Aracım: 2003 Laguna II Privilage 2.0 Tiptronik - Yıllardır (2006'dan beri) çözüme ulaştıramadığım uğruna MAIS'da bir çok beyin değişimi ve masraf yaptığım ama halla çözüm bulamadığım birkaç sorunum var bunların çözümleri için yardımınızı bekliyorum. Bunu dışında bir çok konuda yardımıza ihtiyacım olacak.
    - Öncelikle aracım 2006 da sunroof kanalları tıkanması sonucu motora su aldığı söylenerek sorunum başladı. Araç kendi kendine son gaz verip gitmeye başladı, yolda kalmalar başladı, enjeksiyon hataları başladı, vites hataları başladı, genel olarak performans düşüklüğü başladı. Bir çok beyin değişti ama sonuç yok araç Bursa merkez MAIS dahil olmak üzere Türkiye'nin yarısında ki yetkili servisleri dolaştı ama hiç bir çözüm bulamadılar. Aksine her yetkili servis aracımın bir yerini bozdu (ABS, araç kart ayarları, ateşleme, cam krikoları, konsol ve torpido sallanmaları ve dişli kırılmaları, eksik veya gevşek takılan vidalar sonucu gelen sesler...).
    -Buraya kadar sabırla okuyan arkadaşlara teşekkür edip asıl konuya geliyorum. Aracımda bir çok şeyi kendim veya yetkili olmayan ustalarla hallettim. Kalan ve asıl sorunum performans ve çekiş azalması.
    -Vites otomatik konumdayken,rampada veya düz yolda araca ne kadar gaz verirsem vereyim ne devir bastığım kadar artıyor ne araç bastığım kadar gidiyor. 2. Vites 2 kademeli çalışıyor (araç vitesi şöyle atıyor 1,2,2,3,4) 3. vites ve sonrasında devir hafif rampada bile asla hızlanmayıp aksine çekiş kaybına uğruyor. Düz yolda da aynı 3. Vites ve sonrası performans düşüyor. Aracın 90km/s den sonra motordan aşırı ses gelmeye başlıyor. Motor rolantide traktör gibi çalışıyor.
    -Şimdilik aklıma gelen böyle çözüm bulabilecek olan varsa çok memnun olurum.
    -Bu konu ile ilgili; Buji seti, enjeksiyon bişeyleri, gaz pedalı, aracın komple elektrik kabloları tek tek çıkarılıp bakıldı, araç komple sökülüp takıldı 2 defa. Kendi yaptırdıklarım.

    - Aracımın değerini bildiğim için satmayı hiç aklıma getirmiyorum keyif alamayacağım başka arabalardan.

    dostum bende 4 yıldır laguna kullanıyorum. vites geçişleri aynı bahsettiğin gibi. 2 ve 3 viteslerde yapar. çok dik rampadan kalkışta 1 de de yapar. bu normaldir. ancak elektrovana ve şanzuman yağı değiştirmende fayda var. 90'dan sonra dediğin ses için de muhtemelen devire istinaden artan bir ses vardır. araç boştayken devir arttığında da gelmesi gerekir. alternatör kayışına bağlı kasnak veya bilyalardan geliyordur muhtemelen. benim klima kompresörü aynı şekilde ses yapıyordu. 3000 devirde başlayıp devir arttıkça ses de artıyordu




  • Vay ben duymadım, vay benim haberim yoktu diyenler için tüm Lagunacıların buluşma noktası olan sitemizi arada bir hatırlatmak lazım.


    www.lagunaturkiye.com
  • fuk_18 F kullanıcısına yanıt
    http://araba.com/217987376/Renault-Laguna-16-Privilege buradan bakabilirsiniz
  • doganmazlum D kullanıcısına yanıt
    güzel durmus,araci neden satiyorsunuz ust modelmi alcaksiniz ?
  • arkadaşlar sunroof uma n'oldu bilen var mı? Toplam 6 kademe kumanda biliyorsunuz 3 kademe ters 3 kademe geri doğru açılıyor. Şu an ters açılımın en son kademesinde ve sunroof kapalı, bir tık alıyorum öne aşağı doğru iniyor, sonra bir tane daha bir tane daha ve diğer yöne çevirince de biraz açılıp sıkışıp kalıyor ne oldu buna ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordplanett

    arkadaşlar sunroof uma n'oldu bilen var mı? Toplam 6 kademe kumanda biliyorsunuz 3 kademe ters 3 kademe geri doğru açılıyor. Şu an ters açılımın en son kademesinde ve sunroof kapalı, bir tık alıyorum öne aşağı doğru iniyor, sonra bir tane daha bir tane daha ve diğer yöne çevirince de biraz açılıp sıkışıp kalıyor ne oldu buna ya

    Sunroof sıkışma hissettiğinde araçdaki sıkışma korumasından dolayı komple kapanır , o nedenle sıkışma olduğuna eminmisiniz ?
    hangi yöne doğru giderken yapıyor sıkışmayı ? kıçını havaya kaldırırken sorun yoktur genelde geriye doğru açılırken sorun yaratır, ondada kafanızı sunroofa yaklaştırın bir sağda bir solda, sunroof kapalıyken tam camın orta hizasında sağlı sollu karşılıklı ince birer çubuk vardır açılı olarak duran, onlar yerinde takılımı bi kontrol edermisiniz ?




  • 
Sayfa: önceki 742743744745746
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.