Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım ***

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cakin Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
23.585
Cevap
228
Favori
1.452.931
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Renault >> LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım ***
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: say156

    arkadaşlar kilimanın gazını değiştireceğim
    dikkat etmem gereken noktalar varsa bilgilendirirseniz sevinirim
    quote:

    Orijinalden alıntı: say156

    arkadaşlar kilimanın gazını değiştireceğim
    dikkat etmem gereken noktalar varsa bilgilendirirseniz sevinirim



    hocam bilen birine değiştir de.. bizim araçlarda gaz basmak için tek sibop var...
    çoğu araçta ise 2 sibop bulunuyor. bu yüzden bilmeyene yaptırma... bana krank kasnağı ve alternatör kayışına mal oldu... ben özel reno servisine git derim..
    |
    |
    _____________________________
    2009 Avensis 2.0 Premium MultiDrive S (BRC'li)
  • Er
    14 Mesaj
    arkadaşlar merhaba
    akü arıza lambası yük bindikçe (klima açıkken, direksiyon tam kırılıp manevra yapılırken) ara ara yanıp sönüyordu. özel bir tamirhenede aküde bir problemin olmadığı şarj dinamosunun şarj etmediğini söyledi usta. şarj dinamosu söküldü usta şarj dinoma ksanağının bilyelerinin dağıldığını ve boşa döndüğünü söyleyerek değişilmesi gerktiğini söyledi. parça siparişi verildi erttesi gün kasnak kdv dahil 195 tl 55 tl de işçilik 250 tl bir hesap çıktı. arabayı çalıştırıp klimayı açtık ve para ödemek için muhasebeye didip gelinceye kadar araba çalıştı. geri döndüğümde akü arıza lambası aynen yanıyordu. usta kaportayı açtı ki yoğun bir plastik kokusuyla beraber v kayışı yanıp koptu. arabayı durdurduk, usta bu sefer krak kasnağının bozuk olduğunu bu yüzden meydana geldiğini söyledi. biraz tartıştık ve arabayı bırakıp gittim. şimdi bugün yeniden geldiğimde krank kasnağı sipariş edilmesi gerektiğini söylediler 400-430 tl arası, sorun hallolmadığı takdirde bunun parasını almayacağını söylediler.
    şimdi en önemlisi ustaya güvenim sarsıldı, acaba asıl sorun ne krank kasnağı mı boşa değiştirilen dinamo kasnağı mı, parça fiyatları makulmüdür? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. gerçekten insanın asabı bozuluyor, herkese sorunsuz sürüşler dilerim.
    |
    |
    _____________________________
    2006 LAGUNA II PRİVİLEGE 1.9 DCI




  • Çavuş
    48 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar;

    Akü arıza lambası bende de yanıyordu. Geçen hafta lpg takılırken , aküde sorun sinyali yanmıs ve araç çalışmamış. Üst sıralarda anlattığım gibi, marş dinamosu onarıldı . Aracın çalışmasında sorun yok, lpg ayarları yapıldı.
    Haftasonu Antalyaya gittim. 150 km. yaklasık uzun yol gittim. sorun yok. öğlen vakti durduk 1 saat sonra geldim. Araç yine aküde sorun var-stop yazdı. stoplayıp çalıstırdım, yine aynı, 3. kezde aynısı olunca yapacak birşey yok deyip devam ettim. Tesadüfen kemer yolundaki renault yetkili servisine gördüm ve girdim. Çok yoğun bir servis, detaylı inceleyemediler ama elektrikçisi baktı sagolsun. Aracı 3-4 kez istop edip çalıştırdı ama sorun yok. Hiçbirşey yazmadı, durumu anlattım. Ustanın bana dediği aküde sorun varsa marş değil şarj dinamosundan kaynaklanır. Marş dinamosuyla alakası yoktur.

    Ben de senin gibi kararsız kaldım şimdi. Aracı yeni aldım, ve akü de sorun var- stop tekrar yazar mı bilmiyorum.

    Bu arada , dönüşte klima açık ve yokuş yukarı(denizden anadoluya :-) ) geldik. Aracıda denemek için birazda bastım. Hiç sorun var yazmadı. Yorumlarınızı bekliyorum....

    Sizce ne yapmalı?_
    |
    |
    _____________________________
    ISPARTA
    2004 Laguna II 2.0 16V BVA (Triptonik) Privilege
    + Atiker LPG

    Övülmek istiyorsanız alçakgönüllülüğü elden bırakmayın...!!!!




  • Teğmen
    138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustallica

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    Start Butonuna ilk basista araci calismayan arac sahiplerinin dikkatine,

    ......
    ...
    Start olamama problemi!

    Daha önceden de söz etmiştim. Aracımın defalarca start etmeme rağmen çalışmadığını.. Nisan ayı başında 15-20 defa start ettikten ve 20 dakika geçtikten sonra çalışan aracımı servise götürmüş, benzin filtresinden çıkan pisliğin çokluğuna bakarak bunun benzin deposunu, sonrasında benzin pompasını ve nihai olarak da benzin filtresini tıkayan pisliklerden kaynaklandığı teşhisini koymuştu ustam. Sonrasında 3 ay boyunca, sadece 3 veya 4 kez start olmadı ilk denemelerde, ama 2. veya 3 denemelerde start oldu.

    Ama şu anda, sorun benzindeki pisliğin pompa veya filtreyi tıkamasından kaynaklanmıyormuş gibi bir durum oldu.

    10 gün önce, akşamüstü aracım çalışmadı. 70-80 defa start yaptım, olmadı. Ertesi gün sanayiden ustamla birlikte gittik başına, yeni benzin pompası denedi olmadı. Yeni tespitine göre, krank mili ya da kolu sensörü çalışmıyordu, şanzımanın P-park konumunda olduğunu okuyamıyordu, bu nedenle de motora benzin enjekte edilmiyordu, marş dinamosu çalışmasına rağmen, ve tabii araç motoru çalışmıyordu. Aracım çektirildi, bir parça için, Ankara'da bulunmadığından, Bursa'ya sipariş verildi. Serviste 180 TL imiş bana 150 TL ye gelmiş, 50 işçilik, 100 TL araç çektrime 300 TL ile sorun halloldu.

    Çıkan sensör parçasının fotosunu çekip koyarım sonra.

    Bu arada eşim için Astra Classic III HB dizel easytronik aldık. Laguna'ya arada sırada laf sokan eşim yeni aracın sürüşünü beğenmedi ve acaba ben Laguna'yı kullansam sen Astra'yı..!?? demeye başladı..

    Laguna, iyi araba :) Biraz derdi ile uğraşmak gerekiyor :)
    Orijinalden alıntı: mustallica


    Orijinalden alıntı: ohayyam

    Start Butonuna ilk basista araci calismayan arac sahiplerinin dikkatine,

    ......
    ...
    Start olamama problemi!

    Daha önceden de söz etmiştim. Aracımın defalarca start etmeme rağmen çalışmadığını.. Nisan ayı başında 15-20 defa start ettikten ve 20 dakika geçtikten sonra çalışan aracımı servise götürmüş, benzin filtresinden çıkan pisliğin çokluğuna bakarak bunun benzin deposunu, sonrasında benzin pompasını ve nihai olarak da benzin filtresini tıkayan pisliklerden kaynaklandığı teşhisini koymuştu ustam. Sonrasında 3 ay boyunca, sadece 3 veya 4 kez start olmadı ilk denemelerde, ama 2. veya 3 denemelerde start oldu.

    Ama şu anda, sorun benzindeki pisliğin pompa veya filtreyi tıkamasından kaynaklanmıyormuş gibi bir durum oldu.

    10 gün önce, akşamüstü aracım çalışmadı. 70-80 defa start yaptım, olmadı. Ertesi gün sanayiden ustamla birlikte gittik başına, yeni benzin pompası denedi olmadı. Yeni tespitine göre, krank mili ya da kolu sensörü çalışmıyordu, şanzımanın P-park konumunda olduğunu okuyamıyordu, bu nedenle de motora benzin enjekte edilmiyordu, marş dinamosu çalışmasına rağmen, ve tabii araç motoru çalışmıyordu. Aracım çektirildi, bir parça için, Ankara'da bulunmadığından, Bursa'ya sipariş verildi. Serviste 180 TL imiş bana 150 TL ye gelmiş, 50 işçilik, 100 TL araç çektrime 300 TL ile sorun halloldu.

    Çıkan sensör parçasının fotosunu çekip koyarım sonra.

    Bu arada eşim için Astra Classic III HB dizel easytronik aldık. Laguna'ya arada sırada laf sokan eşim yeni aracın sürüşünü beğenmedi ve acaba ben Laguna'yı kullansam sen Astra'yı..!?? demeye başladı..

    Laguna, iyi araba :) Biraz derdi ile uğraşmak gerekiyor :)



    sevgili arkadaşlar.. Geçen ay bana 300 TL ye ve arabasız üç güne malolan problem sonucu değişen parça budur.


    |
    |
    _____________________________
    Samsung Galaxy Tab 7.7 Apple iPad Air 2011 Opel Astra HB Classic CDTI Easytronik 2013 Renault Latitude Executive 1.5 dci EDC




  • Binbaşı
    1535 Mesaj
    bu parçanın adı manyetik kaptör
    motorun ön alt tarafında bulunur (manuellerde başka bir tarafta olabilir)
    pistonların vs. durumunu yani motorun iç durumunu beyne bildirir.
    beyin bu kaptörden aldığı bilgiyle arabanın çalışmasına müsade eder.
    bilgi almaz ise kendini emniyete alır ve çalışmasına müsade etmez.

    daha önce defalarca kartı taktıktan sonra çalıştıramassanız önce bu parçaya baktırın demiştim ama
    mustallica kardeşim dikkat etmediniz sanırım.
    genelde bozulan bir parça değil. sökülüp temizlenip geri takılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nickozy -- 1 Ağustos 2011; 14:18:17 >
    |
    |
    _____________________________
    Şimdiki: 2013 Skoda Superb Elagance 1.6 dizel otomatik (DSG) Önceki: 2012 Kia Ceed HB 1.6 Dizel Otomatik, Daha Önceki: 2003 Laguna II 2.0 16V BVA (Triptonik) Privilege (BRC LPG'li)
  • Binbaşı
    1535 Mesaj
    kürşat
    her zaman beklerim kardeşim...
    be arada gerçekten 2.0 motorun manel olanıda çok keyifli...
    ben de kürşatın arabasını kullandım. bulunduğumuz yer sürat yapmaya müsait değildi ama yine de genel olarak fikir verdi diyebilirim.

    sonuç
    manuel de iktidar kullanıcı da oluyor
    otomatik de iktidarı şanzumanla paylaşıyorsunuz haliyle :)
    ama ne yalan söyleyim hala otomatiğin konforu ağır basıyor benim için...
    beki de çok alıştığım içindir... :))
    |
    |
    _____________________________
    Şimdiki: 2013 Skoda Superb Elagance 1.6 dizel otomatik (DSG) Önceki: 2012 Kia Ceed HB 1.6 Dizel Otomatik, Daha Önceki: 2003 Laguna II 2.0 16V BVA (Triptonik) Privilege (BRC LPG'li)
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Arkadaşlar , herkese iyi ramazanlar dilerim.. Aracıma ; checklist yaptığımda akü de sorun var diyor..Aküyü ölçmeye götürdüm . Çıkan değerler şöyle , voltaj : 12, 59 Marş gücü : %86 Usta akü iyi gözüküyor ama buraya gelene kadar şarj etmiştir kendini dedi..Benim aklım bilgisayar ekranında ki kırmızı akü de sorun var yazısında...
    Bu arada lpg filtre değişimi için BRC servisine gittim. Usta '' gaz girişlerini aşağıdan yukarı yapmışlar , tüketim artar , performans düşer ,300 TL civarında düzeltirim '' dedi.. Manuelde vites arttırdığımda , gaza basıyorum araba bir kaç saniye sonra kavrayıp hızlanıyor.. Sanırım usta doğru söylüyor..
    |
    |
    _____________________________
    2013 Mitsubishi ASX İnvite
  • Binbaşı
    1535 Mesaj
    akünün uyarı rengi kırmızıdır zaten yani akü normalken ikaz ışığı beyaz değildir...
    o kırmızı uyarı ile birlikte başka hata kodları da görülmesi lazım bilgisayar ekranında arızalı olması için
    o arıza kodlarının ne anlama geldiğini de ohayyam yazmıştı daha önce...
    bu başlık altında aratırsanız bulabilirsiniz sanırım 15-20 sayfa kadar geride idi diye hatırlıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Şimdiki: 2013 Skoda Superb Elagance 1.6 dizel otomatik (DSG) Önceki: 2012 Kia Ceed HB 1.6 Dizel Otomatik, Daha Önceki: 2003 Laguna II 2.0 16V BVA (Triptonik) Privilege (BRC LPG'li)
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Nickozy teşekkürler.. Herhangi bir hata kodu vermiyor , sadece kırmızı akü de sorun var yazıyor.. Bu durumda önemli bir problem yok. Bu arada dün ilk kez aracımla şehir dışına 1 saatlik yola gittim , inanılmaz keyif aldım..Yol hiç bitmesin istedim..
    |
    |
    _____________________________
    2013 Mitsubishi ASX İnvite
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lagunix

    arkadaşlar merhaba
    akü arıza lambası yük bindikçe (klima açıkken, direksiyon tam kırılıp manevra yapılırken) ara ara yanıp sönüyordu. özel bir tamirhenede aküde bir problemin olmadığı şarj dinamosunun şarj etmediğini söyledi usta. şarj dinamosu söküldü usta şarj dinoma ksanağının bilyelerinin dağıldığını ve boşa döndüğünü söyleyerek değişilmesi gerktiğini söyledi. parça siparişi verildi erttesi gün kasnak kdv dahil 195 tl 55 tl de işçilik 250 tl bir hesap çıktı. arabayı çalıştırıp klimayı açtık ve para ödemek için muhasebeye didip gelinceye kadar araba çalıştı. geri döndüğümde akü arıza lambası aynen yanıyordu. usta kaportayı açtı ki yoğun bir plastik kokusuyla beraber v kayışı yanıp koptu. arabayı durdurduk, usta bu sefer krak kasnağının bozuk olduğunu bu yüzden meydana geldiğini söyledi. biraz tartıştık ve arabayı bırakıp gittim. şimdi bugün yeniden geldiğimde krank kasnağı sipariş edilmesi gerektiğini söylediler 400-430 tl arası, sorun hallolmadığı takdirde bunun parasını almayacağını söylediler.
    şimdi en önemlisi ustaya güvenim sarsıldı, acaba asıl sorun ne krank kasnağı mı boşa değiştirilen dinamo kasnağı mı, parça fiyatları makulmüdür? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. gerçekten insanın asabı bozuluyor, herkese sorunsuz sürüşler dilerim.


    arkadaşım serin sorunun %99 klima kompresörü. şarj dinamosu falan yalan... muhtemelen krank kasnağında da değişmesi gerekir. kayışın kopma anındaki zorlamayla sıyırmıştır. çok değil 15 gün önce aynı durumu yaşadım.
    sen öncelikle aracı bilgisayara bağlat ve klimada sıkıntı olup olmadığına baktır. benim yaşadığım sıkıntı hakkında 2-3 sayfa gerideki mesajlarıma bakabilirsin...
    |
    |
    _____________________________
    2009 Avensis 2.0 Premium MultiDrive S (BRC'li)




  • Teğmen
    138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nickozy

    bu parçanın adı manyetik kaptör
    motorun ön alt tarafında bulunur (manuellerde başka bir tarafta olabilir)
    pistonların vs. durumunu yani motorun iç durumunu beyne bildirir.
    beyin bu kaptörden aldığı bilgiyle arabanın çalışmasına müsade eder.
    bilgi almaz ise kendini emniyete alır ve çalışmasına müsade etmez.

    daha önce defalarca kartı taktıktan sonra çalıştıramassanız önce bu parçaya baktırın demiştim ama
    mustallica kardeşim dikkat etmediniz sanırım.
    genelde bozulan bir parça değil. sökülüp temizlenip geri takılıyor



    Nickozy bey, forum olmuş 120 sayfa, okumamak kolayıma geliyordu. Keşke ilk aldığımda foruma üye olsaymışım, şunun şurasında bir yıl bile olmadı foruma geldiğim.

    Bu arada arabamı kapalı garaja koydum, 2 haftadır yatıyor. Bu arızalar beni yavaştan soğutuyor, acaba sıfır koltuk taktırsam mı? Mesela benim koltukta ısıtma var ama hareketler elektrik motoruyla değil manuel olarak yapılıyor. Acaba şöför tarafına elektrikli bir koltuk mu alsam?

    Bir de sevgili nickozy, aracını satıp mesela Laguna III alacağın zaman birkaç ay öncesinden bize de haber ver, seninle aynı anda model değiştirmek için şartlarımı zorlayayım. Nasıl olsa sen çalışmış olursun. :)
    |
    |
    _____________________________
    Samsung Galaxy Tab 7.7 Apple iPad Air 2011 Opel Astra HB Classic CDTI Easytronik 2013 Renault Latitude Executive 1.5 dci EDC




  • Er
    14 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BURALDİNYO


    quote:

    Orijinalden alıntı: lagunix

    arkadaşlar merhaba
    akü arıza lambası yük bindikçe (klima açıkken, direksiyon tam kırılıp manevra yapılırken) ara ara yanıp sönüyordu. özel bir tamirhenede aküde bir problemin olmadığı şarj dinamosunun şarj etmediğini söyledi usta. şarj dinamosu söküldü usta şarj dinoma ksanağının bilyelerinin dağıldığını ve boşa döndüğünü söyleyerek değişilmesi gerktiğini söyledi. parça siparişi verildi erttesi gün kasnak kdv dahil 195 tl 55 tl de işçilik 250 tl bir hesap çıktı. arabayı çalıştırıp klimayı açtık ve para ödemek için muhasebeye didip gelinceye kadar araba çalıştı. geri döndüğümde akü arıza lambası aynen yanıyordu. usta kaportayı açtı ki yoğun bir plastik kokusuyla beraber v kayışı yanıp koptu. arabayı durdurduk, usta bu sefer krak kasnağının bozuk olduğunu bu yüzden meydana geldiğini söyledi. biraz tartıştık ve arabayı bırakıp gittim. şimdi bugün yeniden geldiğimde krank kasnağı sipariş edilmesi gerektiğini söylediler 400-430 tl arası, sorun hallolmadığı takdirde bunun parasını almayacağını söylediler.
    şimdi en önemlisi ustaya güvenim sarsıldı, acaba asıl sorun ne krank kasnağı mı boşa değiştirilen dinamo kasnağı mı, parça fiyatları makulmüdür? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. gerçekten insanın asabı bozuluyor, herkese sorunsuz sürüşler dilerim.


    arkadaşım serin sorunun %99 klima kompresörü. şarj dinamosu falan yalan... muhtemelen krank kasnağında da değişmesi gerekir. kayışın kopma anındaki zorlamayla sıyırmıştır. çok değil 15 gün önce aynı durumu yaşadım.
    sen öncelikle aracı bilgisayara bağlat ve klimada sıkıntı olup olmadığına baktır. benim yaşadığım sıkıntı hakkında 2-3 sayfa gerideki mesajlarıma bakabilirsin...


    buraldinya bey,
    önceki sayfalarda başınızdan geçenleri okudum ama anladığım kadarıyla sıkıntınızı gidermişsiniz, geçmiş olsun. benim araçta akü arıza lambası arabanın direksiyonunu tam kırıp geri çıktığım zamanlarda oluyordu, daha sonra düzeliyordu. havalar ısınıp klimayı çalıştırdığım ilk zamanlarda herhangi bir sıkıntı yoktu fakat daha sonra özellikle rölentide klima açıksa arıza ışı veriyordu. bu arada klimanında gaz basıldığı halde istediğim şekilde soğutmadığını da hatırlatayım. benzer durum sizde de varmıydı? cehaletime verin ama yağ boşaltımından bahsediyorsunuz bu yağın ne olduğunu söylerseniz sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
    2006 LAGUNA II PRİVİLEGE 1.9 DCI




  • Yüzbaşı
    512 Mesaj


    buraldinya bey,
    önceki sayfalarda başınızdan geçenleri okudum ama anladığım kadarıyla sıkıntınızı gidermişsiniz, geçmiş olsun. benim araçta akü arıza lambası arabanın direksiyonunu tam kırıp geri çıktığım zamanlarda oluyordu, daha sonra düzeliyordu. havalar ısınıp klimayı çalıştırdığım ilk zamanlarda herhangi bir sıkıntı yoktu fakat daha sonra özellikle rölentide klima açıksa arıza ışı veriyordu. bu arada klimanında gaz basıldığı halde istediğim şekilde soğutmadığını da hatırlatayım. benzer durum sizde de varmıydı? cehaletime verin ama yağ boşaltımından bahsediyorsunuz bu yağın ne olduğunu söylerseniz sevinirim.


    bu yağ klima sisteminde bulunması gereken max 10 cc civarında bir yağ.
    altenatör kayışının kopma durumu krankkasnağı üzerinden hareket alan şarj dinamosu klima kompresörü veya direksiyon aksamından birinin sistemi zorlamasından kaynaklanır. bunların rulmanlarını üzerinde kayış yokken kontrol edin. rahat dönüyorsa sorun bu sistemi dönüşünü durdurabilecek enbüyük etken olan klima kompresöründedir. muhakkak bilgisayara bağlatın. klimanın gazını yeni mi bastırdınız?
    |
    |
    _____________________________
    2009 Avensis 2.0 Premium MultiDrive S (BRC'li)




  • Er
    14 Mesaj
    yaklaşık bir ay oldu klima gazı koyulalı, klima kapalı alanlarda yada bulutlu havalarda nisbeten iyiydi fakat sıcak güneşli havalarda performans düşüklüğü oluyordu.
    |
    |
    _____________________________
    2006 LAGUNA II PRİVİLEGE 1.9 DCI
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: murat cem


    quote:

    Orijinalden alıntı: melihv6


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat cem

    Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım aracım 3.0 2003 model sızlerden bir konuda bilgi almak isterim aracı aldığımda katalitik konvektör ağrızası nedeni ile içi boşaltılmış egzostemisyon sistem ağrıza hata mesajı alıyorum en uygun konvektoru nasıl bulurum servis 1500 TL malolur dedi sızım yorumlarınız?


    Selamlar arkadaşım senin gibi türkiyedeki şanslı 34 arkadaştan biriyim araclarımız aynı model sakın servisten 1500tl ye katalitik konvektör alıp çarpılma ben daha 4 ay önce yeni değiştirdim 1 nolu manifolt katalizörü maslakta atatürk sanayi sitesi 1 adada cemalettin abi var ekgoz imalatcısı ayrıca hermarka aracın katalitik konvektörlerini yurt dışından uygun fiyata getirip satıyor ben 600tl ye aldım bilgin olsun,istersen adresini verebilirim sana da bir soru sorayım bildiğin iyi bir şanzıman ustası varmıdır.

    melih 600 tl orj. Mi taktı yoksa yan sanayi mi


    selamlar takılan katalizör aractan çıkan katalizörle birebir aynı idi tabii üzerinde renault arması falan yoktu ancak gariptirki çıkan eski katalizördede bir marka ibaresi yoktu ben değiştirmeden serviste bire bir parcayı gördüm takılan parcaya servisin verdiği fiyat maalesef 2000tl idi...aynısını 600tl ye taktırdım şu an katalizölr ile alakalı bir sıkıntım yok artık karar size kalmış,iyi günler.
    |
    |
    _____________________________
    2011 PORSCHE PANAMERA 4 3.6 V6( 300HP) ALLAH HERKESE NASİP ETSİN............




  • Çavuş
    56 Mesaj
    Sayın arkadaşlar bu aralar deli gibi laguna III coupe arac arıyorum lakin bulamadım kullanan arekadaşlar var ise artıları nelerdir birde sıkıntıları varmıdır olur ya eşiniz dostunuz satıyordur hemen müşterisi hazır haberiniz olsun,iyiden iyiye lagunacı oldum böylede kalacağız galiba hayırlısı artık cevap yazan arkadaşlara şimdiden tşkler iyi yorumlar dilerim.
    |
    |
    _____________________________
    2011 PORSCHE PANAMERA 4 3.6 V6( 300HP) ALLAH HERKESE NASİP ETSİN............
  • Çavuş
    48 Mesaj
    Sanırım akü sorunu neden kaynaklanır bilgisi olan yok.

    Bilgisi olan varsa, ya da önerisi olan...

    1- Park sensörümün sol baştaki gözü yok. Vardı birden yok oldu, anlayamadım, düştü heralde. tek bir tanesi eksik, nereden bulabilirim???

    2- Bagaj kapağını kaldırdıgında beraber kalkan, arka cam güneşliğinin tutan sağlı-sollu iplerin bir tanesinin cama yakın olan tarafındaki (üstteki) tutacak yok. İp boşta sallanıyor. Nasıl temin edebilirim?

    Araç yeni oldugundan , bir de oruç ilgilenemedim. Tavsiyeleriniz doğrultusunda eksikleri tamamlamaya çalısacagım.


    Cevap veren arkadaslarıma şimdiden tesekkürler....

    Herkese hayırlı ramazanlar...
    |
    |
    _____________________________
    ISPARTA
    2004 Laguna II 2.0 16V BVA (Triptonik) Privilege
    + Atiker LPG

    Övülmek istiyorsanız alçakgönüllülüğü elden bırakmayın...!!!!
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dtoguz

    Sanırım akü sorunu neden kaynaklanır bilgisi olan yok.

    Bilgisi olan varsa, ya da önerisi olan...

    1- Park sensörümün sol baştaki gözü yok. Vardı birden yok oldu, anlayamadım, düştü heralde. tek bir tanesi eksik, nereden bulabilirim???

    2- Bagaj kapağını kaldırdıgında beraber kalkan, arka cam güneşliğinin tutan sağlı-sollu iplerin bir tanesinin cama yakın olan tarafındaki (üstteki) tutacak yok. İp boşta sallanıyor. Nasıl temin edebilirim?

    Araç yeni oldugundan , bir de oruç ilgilenemedim. Tavsiyeleriniz doğrultusunda eksikleri tamamlamaya çalısacagım.


    Cevap veren arkadaslarıma şimdiden tesekkürler....

    Herkese hayırlı ramazanlar...




    aküde sorun var yazıyor ve stop diyorsa araba o an için sarj etmiyor demektir buda neden olabilir alternatör kasnağından bazen kasnak görevini yerine getiriyor bazende getirmiyor olabilir bence göstermekte yarar var...
    |
    |
    _____________________________
    2004 1.6 PRVLG+LPG G.Antep-Nizip




  • Binbaşı
    1502 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kursathanunal

    Arkadaşlar 2 haftalık tatilimden gelmiş bulunmaktayım.. 2500 km lik yolculuktan sonra sorunsuz olarak geriye geldim çok şükür.. Dün nickozy ile tanıştık sağolsun oturduk etli ekmeğimizde yedik :)) onunda dediği gibi laguna sıcak havayı sevmiyor, ilk gittiğim günlerde vites ile ilgili sorun yaşadım ama tahminimce debriyaj hidroliği ile alakalı onu göstereceğim ama şimdi hiç bir sorun yok.. Size tavsiyem lagunalarınız oda sıcaklığında muhafaza edin :))

    Birde bu arada, nickozy nin arabasını kullandım ohayyamın kinden sonra .. Otomatik vitese ön yargımı birazcık azalttı.. Sanırım ohayyamın lagunası referans olamadı bana :)


    Valla ne diyeyim :) sen Lagunadan anlamiyorsun ...Nickozynin ustasi bile arabama hasta olmustu, bi sen begenemedin
    |
    |
    _____________________________
    Talisman 1.6 Icon 160HP - Monster Tulpar T7 V5.x - Note 8 Dual Sim




  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    Olsun be OHayyam!!! En azından bu sefer şanzıman sağlam gelmiş :) Gene de hoş gelmiş. 1 hafta boyunca görelim dedik ama olmadı ne yapalım. devamı sen nasıl olsa ankaraya geleceksin görüşürüz.
    |
    |
    _____________________________
    Renault Laguna 2009 dCi 1.5 prv, Atım Arap...
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
haberler
Orjinal Laptop Yedek Parça
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.