Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (1134. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: hayalet263 , hayalet263
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24.184
Cevap
248
Favori
1.644.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11321133113411351136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lag 2 faz 2 teyp nasıl sökülüyor arkadaşlar. Bir tane bile video bulamadım.

    Çakmaklığa takilan bi fm transmitterim var, üstünde de kulaklık çıkışı var. Bu aletten Aux kablosuyla ses almak istiyorum. Teybin arkasında aux çıkışı yapabileceğim bi yer var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sek0o0 S kullanıcısına yanıt
    sen latitudeyide sattın sanırım latitude forumunda gördümde:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva


    quote:

    Orijinalden alıntı: BLADEEEE

    Bu arada ankarada en iyi usta veya servis kimdir 2006 Laguna için. Saglam is yapan ücreti önemli değil.

    lagunadan önce 2004 model clio hb aracım vardı 1.5 yıl kullandım ve sadece 50tl masraf çıkarmıştı sonra laguna aldım ve sanayi maceram başladı bir çok tecrübe yaşadım ve şunu gördüm gidilebilecek en iyi yer yetkili servis %20 indirim zamanı gittiğimde sanayi ile aynı fiyata geliyor zaten ,ben coşkun altınyakıta gidiyorum gayette memnunum bu arada laguna ile başıma gelenler sıralayım

    ---direksiyon kolon kilidi arızası
    ---kronik ön cam düşmesi
    ---manyetik kaptör arızası
    ---rölantide oynama kendi kendine gaz verme kronik hastalık manifolt contası boğaz kelebeği o-ring değişimi
    ---egzoz emisyon arızası oksijen sensörü değişimi
    ---v kayışı kopması

    yani lagunanın bütün kronik arızaları başıma geldi iyiki bu forum var bu forum sayesinde çözüm buldum ve tamirciye fırsat vermeden şu parça değişssin diyorum manyetik kaptör için gittiğimde sanayideki ustam direk benzin pompası diyince adamla bütün ilişiğimi kestim :)


    Benim bir sorum olacak. Araçta yaşanan sıkıntı sanırım manifolt ve gaz kelebeği ile alakalı. Siz bu sorunu yaşadığınızda ani gaz verdiğinizde bir şakırtı oluyor muydu belirli devrin üzerinde?

    Rolanti devri gaz verdikten sonra düşmüyor bende. Min 1750 de kalıyor.



    Gaza hemen tepki vermiyor araç, yarım saniye kadar geç algılayıp bastığım kadar gaz almadığını hissettiriyor. Henüz sanayiye gidemedim. Bir de jeep patriot var onu kullanıyorum şimdilik.



    İşim gereği çok vakit de harcayamayacağım için net tespitle gidip halledeyim istiyorum :)



    Videoyu izleme şansınız olursa bahsettiğim şakırtı 5. Snde gaza bastıktan sonraki şakırtı. Rölantiden düşüp 300-400 devirde çıkardığı stop etmeme çabası sesi değil :)



    YouTube’da Toyota markasına ait de bir manifolt sorunu sesi buldum. Baya benzer bir ses bendeki de buna.

    Ama gaz tepkileri de ek olarak o kelebek arızası gibi geldi bana.

    Sizin değiştirmenize neden olan etken neydi? Nasıl bir sorunla karşılaşmıştınız? Bende motor Arıza ışığı hızlıca yanıp sönüyor bu sorun başlayınca. Kitapçıkta da hava filtresi ile ilgili bir problem olduğu yazıyor o ışığın.



    Toyota manifolt çatlağı videosu:

    https://youtu.be/aEEBKnB0qII



    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva


    quote:

    Orijinalden alıntı: BLADEEEE

    Bu arada ankarada en iyi usta veya servis kimdir 2006 Laguna için. Saglam is yapan ücreti önemli değil.

    lagunadan önce 2004 model clio hb aracım vardı 1.5 yıl kullandım ve sadece 50tl masraf çıkarmıştı sonra laguna aldım ve sanayi maceram başladı bir çok tecrübe yaşadım ve şunu gördüm gidilebilecek en iyi yer yetkili servis %20 indirim zamanı gittiğimde sanayi ile aynı fiyata geliyor zaten ,ben coşkun altınyakıta gidiyorum gayette memnunum bu arada laguna ile başıma gelenler sıralayım

    ---direksiyon kolon kilidi arızası
    ---kronik ön cam düşmesi
    ---manyetik kaptör arızası
    ---rölantide oynama kendi kendine gaz verme kronik hastalık manifolt contası boğaz kelebeği o-ring değişimi
    ---egzoz emisyon arızası oksijen sensörü değişimi
    ---v kayışı kopması

    yani lagunanın bütün kronik arızaları başıma geldi iyiki bu forum var bu forum sayesinde çözüm buldum ve tamirciye fırsat vermeden şu parça değişssin diyorum manyetik kaptör için gittiğimde sanayideki ustam direk benzin pompası diyince adamla bütün ilişiğimi kestim :)


    Benim bir sorum olacak. Araçta yaşanan sıkıntı sanırım manifolt ve gaz kelebeği ile alakalı. Siz bu sorunu yaşadığınızda ani gaz verdiğinizde bir şakırtı oluyor muydu belirli devrin üzerinde?

    Rolanti devri gaz verdikten sonra düşmüyor bende. Min 1750 de kalıyor.



    Gaza hemen tepki vermiyor araç, yarım saniye kadar geç algılayıp bastığım kadar gaz almadığını hissettiriyor. Henüz sanayiye gidemedim. Bir de jeep patriot var onu kullanıyorum şimdilik.



    İşim gereği çok vakit de harcayamayacağım için net tespitle gidip halledeyim istiyorum :)



    Videoyu izleme şansınız olursa bahsettiğim şakırtı 5. Snde gaza bastıktan sonraki şakırtı. Rölantiden düşüp 300-400 devirde çıkardığı stop etmeme çabası sesi değil :)



    YouTube’da Toyota markasına ait de bir manifolt sorunu sesi buldum. Baya benzer bir ses bendeki de buna.

    Ama gaz tepkileri de ek olarak o kelebek arızası gibi geldi bana.

    Sizin değiştirmenize neden olan etken neydi? Nasıl bir sorunla karşılaşmıştınız? Bende motor Arıza ışığı hızlıca yanıp sönüyor bu sorun başlayınca. Kitapçıkta da hava filtresi ile ilgili bir problem olduğu yazıyor o ışığın.



    Toyota manifolt çatlağı videosu:

    https://youtu.be/aEEBKnB0qII



    İyi forumlar



    bende şöyle oluyordu ışıklarda vites boşta beklerken araba kendi kendine gaz veriyordu ve rölanti 1000-2000 devir arası gidip geliyordu herhangi bir şakırtı yoktu birde 100le gidiyorum diyelim arabayı boşa attığımda devir çok çok yavaş düşüyordu rölantiye manifold contası ve boğaz kelebeği o-ringleri değişince sıkıntı kalmadı




  • benim aracımda da uzun zamandır devam eden bir sorun var araba tüpte iken 1. ve 2. viteste 3000 devirden sonra kesik kesik hızlanıyor vitesi 2500lerde değiştirirsem hissedilmiyor ama 3000 deviri geçersem çok belli oluyor bunu her zamandan yapmıyor örneğin sabah bir yere gidiyorum yapmıyor akşam gelirken deniyorum yapıyor bobinden olabilirmi acaba bu arada benzinde bunu yapmıyor.
    Benzinde de rölantide vuruntu hissi var aracı aldığımdan beri 40.000 km yol yaptım bunun 1000kmsi falan benzindir acaba benzinde hiç binilmediği içinmi vuruntu yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    sen latitudeyide sattın sanırım latitude forumunda gördümde:)

    aynen oda gitti...Ortalama 1-2 senede sıkılıyorum ne kullanırsam kullanayım :)
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler.

    Sabah ofise arabayla gelip öğle arası buradan bulduğum kurtay otoya aracı bırakacaktım fakat çetin emeçte araba stop etti. Konya yoluna dönüp gitmeye çalıştım fakat tam dönüşte tekrar stop etti ve çalışmadı bu sefer. memorial hastanesine kadar boşta indim aracı park ettim hastanenin karşısına. Birazdan çekici ile sanayiye gideceğim. Bakalım neymiş sebebi. Bana benzin gelmemesi ya da hava gelmemesi gibi geliyor ama göreceğiz yarına problem neymiş.



    Gitmişken selenoidleri de değiştirteceğim. Yokuşlarda vites arızası veriyor çünkü. Sürüşe engel değil ama o da aradan çıkmış olsun. Sonra uzunca bir zaman sorunsuz binerim diye düşünüyorum. Bizden önceki sahibi arabayla pek ilgilenmemiş ve evin önünde yatırmış muhtemelen. Bir bayan kullanmış uzunca süre. Elden geçince tertemiz olacağına inanıyorum :)



    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sabahki maceranın sonu pek iyi bitmedi. Ama yine buna şükür diyelim.

    Aracı akşam çekiciyle sanayiye götürdüm. Çekicinin şöförü araba triger sıyırmış motor boşa dönüyor dedi. Yolda da tahmini 1500 tl tutar dedi. Motor henüz açılmadı tabi ama götürdüğüm usta 2000 tl civarı bir masrafın olacak dedi.

    Götürdüğüm ustaya ilk defa gidiyorum. Çekici arkadaş ustayı tanıyıp tanımadığımı istersem iyi bir motor ustasına yönlendirebileceğini söyledi yolda giderken. Ben de ustayı buradan bulduğum için değiştirmedim fikrimi. Sonra gelince baktılar ki tanıyorlar birbirlerini. Usta da baktı arızayı söyledi hemen. Ek olarak şanzımanı da söyledim onda da selenoidleri değiştirecekler. Bir kaç ufak eksik de vardı onları da tamamlayıp cumaya teslim edecekler.



    Arabayı ilk aldığımın ertesi günü yani yaklaşık 1.5 ay önce ilk kez ustaya gittim. 3 ayrı ustaya trigerin durumunu sordum. Israrcı da oldum kontrol etmeleri için ama ilgilenmediler.



    En son gittiğim Ayrancı pazarının yanındaki usta da gerçekten çok iyiymiş! O çıkan ses subap sesi olmasına rağmen gitmeme izin vermiş.



    Gittiğim usta sağolsun ilgilendi baya. Yaklaşık 1 saat de sohbet ettik yol dahil. Yazılım dahil tüm sorunlarımı anlattım. Tüm sistemi kontrol edecek ve yapılacakları yapacak bakalım. En son iş bitiminde tarafsız yorumlarımı paylaşacağım. Erken konuşmak gibi olmasın ama Sanırım tavsiye edebileceğim bir ustaya kavuştum :)



    İyi forumlar herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kobe1984 K kullanıcısına yanıt
    dediğiniz usta kurtay otodaki hamza ustamı acaba bende 5 yıldır falan tanırım kendisini eskiden giderdim ama yaşadığım birkaç olaydan sonra güvenimi baya sarstı doğrusu
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Evet aynı Hamza usta :)

    Olumlu olumsuz yorumlar vardı, fiyat ile ilgili şikayetler olmuş. Ama ustalığı kötü diyen olmamış. Ben de ona istinaden sabah 8 de Aradım. Çekici tanıdığı yokmuş, netten bir çekici bulup onu aradım. Süper bir insan çıktı o da sağolsun çok hoş sohbet bir arkadaşmış, yol boyu ülkeyi kurtardık falan.



    Silindir kapağının değişmesi gerekmezse şayet çok sıkıntıya düşürmeyecek beni. Konuyu uzatmadığımızı düşünürseniz özelden ya da buradan usta ile ilgili yorumlarınızı dinlemek isterim.



    İyi forumlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe1984

    Evet aynı Hamza usta :)

    Olumlu olumsuz yorumlar vardı, fiyat ile ilgili şikayetler olmuş. Ama ustalığı kötü diyen olmamış. Ben de ona istinaden sabah 8 de Aradım. Çekici tanıdığı yokmuş, netten bir çekici bulup onu aradım. Süper bir insan çıktı o da sağolsun çok hoş sohbet bir arkadaşmış, yol boyu ülkeyi kurtardık falan.



    Silindir kapağının değişmesi gerekmezse şayet çok sıkıntıya düşürmeyecek beni. Konuyu uzatmadığımızı düşünürseniz özelden ya da buradan usta ile ilgili yorumlarınızı dinlemek isterim.



    İyi forumlar

    burda bahsedeyim okuyan arkadaşlarda fikir edinmiş olurlar;

    -renaultların kronik bir sorunu vardır manyetik kaptör başka isimleride var krank sensörü manyetik tutucu gibi arabam gıy gıy gıy yapıyor ama marş almıyordu foruma yazdım araştırdım sorunu biliyorum manyetik kaptör , hamza ustaya gittim sorunu anlattım videoya çekmiştim izlettim benzin pompası dedi direk araba sabah çalışmassa direk teşhisi odur burda mendiata58 adlı üye var yakın arkadaşım laguna sahibi onada aynısını demişti usta dedim manyetik kaptör olabilirmi ilk onu değiştirsek ondan da yapar dedi neyse orijinal parça olsun aman dedim ---çünkü arkadaşıma yan sanayi takmışlardı--neyse orijinal diye bir parça geldi taktılar ertesi gün ışıklarda araba stop ediyor 2-3 kere yaptı hamza ustayı aradık usta araba stop ediyo manyetik kaptör değişiminden sonra diye ondan olmaz kesinlikle senin benzin pompası bozuk diye inatlaşıyor bende tamam dedim kapattım,yetkili servise gittim pcye bağladık manyetik tutucu hatası verdi kablosuyla beraber değiştirdik işçilik dahil 200tl verdim sorunum halloldu hamza usta aracı getir bi pcye bağlayalım diyemedi :)

    -arabayı daha sonra bakıma götürdüm yetkili servis çok kalabalıktı özellikle söyledim kaç kere araca 5w-40 yağ konacak diye bakımı yapan usta 5w-30 koymuş problemmi hayır ama başka yağda konabilirdi araca uymayan birde hamza usta bana diyorki daha iyi yağ koymuşlar ben fiyat farkını almayacağım sanki bende çocuğum kandıracak şuan kavgalımıyız değiliz araba işi bu gün gelir yine götürürüm en azından piyasadaki akbaba tamircilerin içinde bilgili birisi ama temkinle yaklaşmanızda fayda var söylediklerlerini forumda araştırın yine derim ben :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cashuva -- 3 Nisan 2018; 9:48:1 >




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Merhaba tekrar, bilgiler için teşekkürler.

    Hamza usta bu sabah WhatsApptan fotoğraflarını gönderdi motorun. Zaten o motor açılınca üç aşağı beş yukarı aynı çıkıyor maliyet. Bir de motor bu ucuza kaçayım da denmiyor

    :(



    Güzel bir iş çıksın yeter ki. Sizin durum biraz tatsız olmuş evet haklısınız. İşin aslı ben bir esnaf olarak tutumunu beğendim ilk izlenim olarak ama tabi süreklilik durumunda ne yaşanır onu kestirmek zor şimdiden.



    Arabanın motorunun içini merak edenler için fotoğrafları da yükleyeyim :) baya kir pas içindeymiş içi. Ben herşeye rağmen en dandik motor bile pırıl pırıldır diyordum yanılmışım :)



    Selenoid değişimi ve motor testi sonrası tüm izlenimlerimi detaylı yazacağım :)



    İyi forumlar












    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe1984

    Merhaba tekrar, bilgiler için teşekkürler.

    Hamza usta bu sabah WhatsApptan fotoğraflarını gönderdi motorun. Zaten o motor açılınca üç aşağı beş yukarı aynı çıkıyor maliyet. Bir de motor bu ucuza kaçayım da denmiyor

    :(



    Güzel bir iş çıksın yeter ki. Sizin durum biraz tatsız olmuş evet haklısınız. İşin aslı ben bir esnaf olarak tutumunu beğendim ilk izlenim olarak ama tabi süreklilik durumunda ne yaşanır onu kestirmek zor şimdiden.



    Arabanın motorunun içini merak edenler için fotoğrafları da yükleyeyim :) baya kir pas içindeymiş içi. Ben herşeye rağmen en dandik motor bile pırıl pırıldır diyordum yanılmışım :)



    Selenoid değişimi ve motor testi sonrası tüm izlenimlerimi detaylı yazacağım :)



    İyi forumlar













    izlenimleri paylaştıkça zaten forumda bilgi büyüyor ve sonraki arkadaşlara inanılmaz faydası oluyor bende sonucu merakla bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe1984

    Merhaba tekrar, bilgiler için teşekkürler.

    Hamza usta bu sabah WhatsApptan fotoğraflarını gönderdi motorun. Zaten o motor açılınca üç aşağı beş yukarı aynı çıkıyor maliyet. Bir de motor bu ucuza kaçayım da denmiyor

    :(



    Güzel bir iş çıksın yeter ki. Sizin durum biraz tatsız olmuş evet haklısınız. İşin aslı ben bir esnaf olarak tutumunu beğendim ilk izlenim olarak ama tabi süreklilik durumunda ne yaşanır onu kestirmek zor şimdiden.



    Arabanın motorunun içini merak edenler için fotoğrafları da yükleyeyim :) baya kir pas içindeymiş içi. Ben herşeye rağmen en dandik motor bile pırıl pırıldır diyordum yanılmışım :)



    Selenoid değişimi ve motor testi sonrası tüm izlenimlerimi detaylı yazacağım :)



    İyi forumlar













    millerde eğilme var mı?
    emme ve egzos eksantrik millerinin orjinalini bulman çok zor. subaplar ve iticiler eğer orjinal malzeme kullanırsan malzeme miller dahil sadece 3.000-3.500 tutar .
    sana tavsiyem grank kasnağınıda değiştirmen yaklaşık 600-700 tl civarı ama kronik arızadır içindeki conta çürüyor.
    parçalara dikkat et. subsan subap kullanırsan şıkırtı duyarsın motorda. milleri de konya malı kullanma derim .
    tavsiyem yarım motor yaptıracağına sandık motor bul alt tarafta sıfırlansın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sek0o0 -- 3 Nisan 2018; 17:45:7 >




  • sek0o0 S kullanıcısına yanıt
    Dün bayağı araştırdım ülkenin her yerini aradım. Sıfır yarım motor buldum bir tane, dolu. Silindir kapağım zarar görmemiş yani yarım motor alırsam sadece üst kapağını takacak.

    Benim alt motor parçalarını da alıp fiyattan düşerlerse tadından yenmez :)

    Bugün tekrar konuşacağım netleşince hem işlemleri hem de ustanın neye ne kadar aldığını burada fikir vermesi açısından paylaşıyor olacağım.



    http://www—.renaultparcamarket.com/tr/motor-blogupiston-takimi-f4r-2.0-16v-megane-2-laguna-2-clio-2-7701474355--u

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar herkese hayırlı günler kazasız belasız inşallah.
    foruma yeni üyeyim 2003 model laguna faz 1 privilige sahibiyim. yaklaşık 6 aydır maddi manevi ve ruhen çok sıkıntılı günler geçirmekteyim. inşallah benim başıma gelenler sizlerin başına gelmez. umarım bu forum sayesinde de bu sıkıntıdan kurtulurum.

    aracımla ilgili olarak sıkıntım yaklaşık 1 sene öne araç otomatik vites kutusunda arıza var problemi vermeye başladı. vites kendini korumaya alıyor 3. viteste kilitleniyor. stop edip çalıştırınca düzeliyor fakat yaklasık 5-10 kilometre sonra tekrar aynı sorun oluyor ilk zamanlar çok sık verdiği bir problem değildi. zamanla artınca yaptığım araştırma sonucu istanbul ümraniye dudulluda bulunan özel servis şanzıman revizyon merkezinde araç şanzıman revizyonuna girdi. fakat bu iş çare olmadı ama 4400 tl para gitti. yapılan işlem garantili olduğu için aynı firma tarafından daha sonraki tarihlerde aracın selenoidleri yağı şanzıman beyni vs. değiştirildi sorun çözülmedi. basınç sensörü değişti çare olmadı. şanzıman yağı tekrar değişti olmadı. türbin bakıma girdi söküldü takıldı olmadı. şanzıman vites kutusu ile ilgili yapılması gereken ne varsa yapıldı olmadı. akü yü ölçtürdüm normal. boğaz kelebeği söküldü takıldı temizlendi. yaklaşık 6 bin tl para harcadım ama sonuç sıfır. sorunum çözülse para kısmından geçtim artık psikilojim bozuldu. arabayı göresim gelmiyor. böyle güzel konforlu kaliteli bi arabadan soğuttular beni. bütün forumu okudum nerdeyse yapılabilecek şeyleri buradan aldığım fikirlerle yaptırdım ama olmadı. son zamanlarda fark ettiğim konu şanzıman normalken arıza konumuna geçmemişken, arabayı yüksek devirlerde 3,5-4000 devir kullandığım zaman araç arıza vermiyor. nedendir bilmiyorum. şehir içinde araba dururken çalışır vaziyette rolantide 5-6 dakika çalışınca arıza veriyor. artık iyice kafam karışmış durumda. fikirleriniz için şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim1811

    arkadaşlar herkese hayırlı günler kazasız belasız inşallah.
    foruma yeni üyeyim 2003 model laguna faz 1 privilige sahibiyim. yaklaşık 6 aydır maddi manevi ve ruhen çok sıkıntılı günler geçirmekteyim. inşallah benim başıma gelenler sizlerin başına gelmez. umarım bu forum sayesinde de bu sıkıntıdan kurtulurum.

    aracımla ilgili olarak sıkıntım yaklaşık 1 sene öne araç otomatik vites kutusunda arıza var problemi vermeye başladı. vites kendini korumaya alıyor 3. viteste kilitleniyor. stop edip çalıştırınca düzeliyor fakat yaklasık 5-10 kilometre sonra tekrar aynı sorun oluyor ilk zamanlar çok sık verdiği bir problem değildi. zamanla artınca yaptığım araştırma sonucu istanbul ümraniye dudulluda bulunan özel servis şanzıman revizyon merkezinde araç şanzıman revizyonuna girdi. fakat bu iş çare olmadı ama 4400 tl para gitti. yapılan işlem garantili olduğu için aynı firma tarafından daha sonraki tarihlerde aracın selenoidleri yağı şanzıman beyni vs. değiştirildi sorun çözülmedi. basınç sensörü değişti çare olmadı. şanzıman yağı tekrar değişti olmadı. türbin bakıma girdi söküldü takıldı olmadı. şanzıman vites kutusu ile ilgili yapılması gereken ne varsa yapıldı olmadı. akü yü ölçtürdüm normal. boğaz kelebeği söküldü takıldı temizlendi. yaklaşık 6 bin tl para harcadım ama sonuç sıfır. sorunum çözülse para kısmından geçtim artık psikilojim bozuldu. arabayı göresim gelmiyor. böyle güzel konforlu kaliteli bi arabadan soğuttular beni. bütün forumu okudum nerdeyse yapılabilecek şeyleri buradan aldığım fikirlerle yaptırdım ama olmadı. son zamanlarda fark ettiğim konu şanzıman normalken arıza konumuna geçmemişken, arabayı yüksek devirlerde 3,5-4000 devir kullandığım zaman araç arıza vermiyor. nedendir bilmiyorum. şehir içinde araba dururken çalışır vaziyette rolantide 5-6 dakika çalışınca arıza veriyor. artık iyice kafam karışmış durumda. fikirleriniz için şimdiden teşekkürler

    Aracı satabiliyorsaniz satın üç lira aşağı verin gitsin. Yok kullanacağım derseniz en iyi yolu yetkili servisle çalışmaktır bu tarz marjinal arizalarda. Sorunu bir şekilde cozerler ama kesenin agizni acarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BLADEEEE kullanıcısına yanıt
    ne olursa olsun aracı bu şekilde arızalı bir şekilde satmak istemiyorum. piyasa değeri 29-30 lira olan arabaya şimdiden ağır bakımlarıyla birlikte 7,5-8 bin tl civarı masraf ettim. dahada masraf edecek takatim kalmadı. öneriniz için sağolun ama ben yetkili servislerin bu konuları çözebileceği konusunda sizin kadar iyimser değilim. kaldı ki bulunduğum il de yetkili servisler lpg li araç kabul etmiyorlar. başına bu gibi benzer hadiseler gelmiş tecrübeli laguna sahiplerinin önerileri benim için çok daha kıymetli olacaktır. ilginiz için sağolun
  • sek0o0 S kullanıcısına yanıt
    Bugün sandık motor bulduk sıfır. Bizim motoru da alınca 5000e veriyorlar. İşçilik, otomatik vites bakımı vs 8750-9000 arası tutuyor. Başka birşey çıkmazsa tabi :) arabaya 2-3 sene

    Binerim diye aldığım için motorunun sıfır olması hoş olacak ama bu kadar masrafa temiz bir lag 3 de alabilirdim. Kısmet tabi bu işler. Kimse araba alırken motoru söküp blok çatlak mı diye bakmıyor normal olarak. Ben sadece arabayı bu kadar hor kullanan insanlara kızıyorum. 2013te aldığım bir telefonu satarken üzerinde nokta kadar çizik yoktu. Çok özenli kullanırım sahip olduğum şeyleri. Ama bir arabayı bu kadar göz ardı etmek nasıl bir mantık gerçekten anlamıyorum.

    Neyse;

    Bu noktada benim bir sorum olacak. Bu yeni motoru ruhsata işletmek şart mı? Artık muayenede hafif kusur diye geçiyormuş aslı var mıdır? Tahminen 750-1000 tl arası da ona verilecek şayet işlenirse. Öneriniz ne olur böyle bir durumda?



    Herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kobe1984 K kullanıcısına yanıt
    Sandık motor bulduysaniz muhteşem. Bence en temizi olmuş 5000 lirayı o eski motor her türlü yerdi birkaç yıl içinde zaten. Şimdi sıfır araca bineceksiniz. Bence muayeneden geçmezse işletin ruhsata. Simdilik acele etmeyin o konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11321133113411351136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.