Şimdi Ara

kyk yurduna gaming laptop götürmek mantıklı mı ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
24
Cevap
0
Favori
735
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> kyk yurduna gaming laptop götürmek mantıklı mı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kilitli dolabımız var tabi ama güvenemiyor ki insan odada kimse yokken girip dolabı kırıp da alabilir yani odada yokken yanında taşısan dışarda o da riskli



    Kyk da gaming laptopu olanlar Ne gibi tedbirler alıyorsunuz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    Normal dolaba koyup kitliyorum. Kamera var zaten öyle rahat calamazlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    194 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lovemachine


    ikinci nick seçimim automatic gun fire'di.
    _____________________________
    man that girl really knocks me out
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Automatic Gun Fire

    ikinci nick seçimim automatic gun fire'di.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    Çalınmasından mı korktun

    Bak şimdi laptop u masaya koyuyorsun, arkadaşın diyor ki kardeş 2 müzik indireyim, 1 film izleyeyim, sen de kıyamıyorsun, tmm deyip derse gidiyorsun.

    Akşam dersten gelip 2 oyun atayım diyorsun, laptop açılmıyor, haydaa, arkadaşa diyorsun bir şey mi yaptın, yoo diyor.

    Gönderiyorsun garantiye, gelen cevap, klavyenin üstüne su dökülmüş, sıvı teması sonucu anakart yanmış , garanti dışı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci : Intel Core i7-8750H Ekran Kartı : NVIDIA GeForce RTX2070 8gb 256 bit Ram : 32 Gb 2666 Mhz DDR4 Sdd1 : İntel 512GB Ssd2 : Samsung 512GB 960 PRO M.2 Sata NVMe (Okuma Hızı 3500MB / Yazma Hızı 2100MB)Telefon : HUAWEI Mate 10 Pro
  • Yarbay
    4886 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Çalınmasından mı korktun

    Bak şimdi laptop u masaya koyuyorsun, arkadaşın diyor ki kardeş 2 müzik indireyim, 1 film izleyeyim, sen de kıyamıyorsun, tmm deyip derse gidiyorsun.

    Akşam dersten gelip 2 oyun atayım diyorsun, laptop açılmıyor, haydaa, arkadaşa diyorsun bir şey mi yaptın, yoo diyor.

    Gönderiyorsun garantiye, gelen cevap, klavyenin üstüne su dökülmüş, sıvı teması sonucu anakart yanmış , garanti dışı
    Başınıza daha once böyle bir olay mı geldi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    134 Mesaj
    Kilit varsa problem olmaz. Çalınsa bile hırsız kilitle uğraşacak kadar salaksa çabuk bulunur zaten. Eve gideceğin zamanlarda değerli şeyleri dolabında bırakma sadece.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1125 Mesaj
    Bizim dönemimizde google'ı 2 saatte yükleyen internet vardı şimdi oyun oynanabiliyor mu
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    130 Mesaj
    Valla ben de kyk da kalıyorum ve bizim kilitli dolaplarımız da yok ama laptopları masanın üstünde bırakıp çıkıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B0rd061Mavi -- 8 Aralık 2019; 22:21:38 >
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 16 saat 10 dakika kadarı kaldı.
    KYK yurdunda hic kalmadim ama duyduklarima bakarak soyleyecek olursam, goturme.

    EDIT: KYK'da yapilacak en guzel sey browser tabanli bir oyuna baslayip telefondan onu oynamak, ya da direkt mobile bir oyuna baslamak. PC falan ugrasilacak is degil yurtta. Ya da Nintendo Switch, 3DS falan olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bunker Boy -- 8 Aralık 2019; 22:5:5 >
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 16 saat 10 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: B0rd061Mavi

    Valla ben de kyk da kalıyorum ve bizim kilitli dolaplarımız da yok ama laptopları masanın üstünde bırakıp çıkıyoruz.
    Hocam bir karar ver, de ayri mi degil mi?
    _____________________________
  • Yarbay
    6714 Mesaj
    Gayet mantıklı, amme hizmeti yaparsın. Oda arkadaşların pek bi sevinir bu duruma.
    |
    |
    _____________________________
    Chi of love
  • Teğmen
    130 Mesaj

    Düzenledim hocam



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Noobmaster69 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    593 Mesaj
    Bizim hep masanın üstünde dururdu Oda da 3 kişiydik 3 laptop da hep masadaydi Dolaba falan hiç koymadık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Kendi açımdan konuşayım, ben götürdüm, en başta zaten kimse tutup da istemez bilgisayarını, ortamı tanıyana kadar dolapta kitli tuttum işim oldukça çıkarıp kullandım. Odadakilerle kaynaşınca dolabın kapağını açık bırakmaya başladım ama laptopu illa dolaba koyuyorum. Bi kaç kez istediler ders içinse vs gerekli uyarıları yapıp veriyorum maç izlemek falan içinse beyler k.b. kıyafet yiyecek vs istediğiniz gibi alın ama elektronik aletlerimi paylaşmayı sevmiyorum diyorum onlarda alınganlık yapmıyorlar.2 senedir dönem sonu tatili hariç dolabımı kitlemiyorum hep açık bi problem yaşamadım. Ama laptopu ortalıkta bırakıp da kimsenin aklına kötü şeyler getirmek istemiyorum durduk yere. Bir de genelde tüm kyklarda koridorlar vs kamerayla izleniyor laptop çalmak biraz sıkar. Saat olur nakit para olur kulaklık olur bu tür şeyleri korumaya bak cebine atar çıkar kanıtlayamazsın veya çok uğraşırsın ayrıca bu tür şeyler için cesaret eden daha fazla olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    430 Mesaj

    Yoo, olacakları diyorum sadece



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Moueson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşlemci : Intel Core i7-8750H Ekran Kartı : NVIDIA GeForce RTX2070 8gb 256 bit Ram : 32 Gb 2666 Mhz DDR4 Sdd1 : İntel 512GB Ssd2 : Samsung 512GB 960 PRO M.2 Sata NVMe (Okuma Hızı 3500MB / Yazma Hızı 2100MB)Telefon : HUAWEI Mate 10 Pro
  • Yarbay
    3305 Mesaj
    Kilitli dolap varsa sorun olmaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Olmuş olanla ve olacak olanla çok fazla ilgilisin.

    "Dün artık tarih oldu. Yarın ise bir bilmece. Ama bugün sana hediyedir bunun kıymetini bilmek gerekir."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TeKNoYDN

    Kilitli dolap varsa sorun olmaz
    Hocam kilitli dolap var da zorlaşan açılır direk yani sağlam değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    O kadar zenginsen niye eve cikmadin?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bizde yanlış olmaz, olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur.
  • Yüzbaşı
    669 Mesaj
    Yurtta dolabımızdan şampuanlar parfümler diş macunu İPhone kulaklıgı vs çalındı, gittik müdüre söyledik, yan odadaki elemanlardan da şüpheleniyorduk gidin arayın dedik odalarını, verilen cevap: bizim oda aramaya yetkimiz yok. Biri bir şeyini çalıp dolabına atarsa geçmiş olsun gitti her ne çaldıysa.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
emek server
Media Sözlük
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,528
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.