DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
KYK YEDEK BEKLEYENLER
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
159
Cevap
2
Favori
69.986
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Er
      9 Mesaj
      02 Eylül 2009 23:30:29
      Kocaeli yavuz selim yurdu 442 yedek gelirmi dersiniz beyler


      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      02 Eylül 2009 23:45:12
      Cinsiyet: Erkek
      Başvuru Türü: OSYM
      TC Kimlik Numarası: x
      Adı: x
      Soyadı: x
      Durumu: Genel ve Yüksek Ücretli Yurt Yedek
      Bölge Adı: İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
      Genel Yurt Adı:
      Adres:
      Genel Yurt Yedek Sırası: 4071
      Yüksek Ücretli Yurt Adı:
      Yüksek Ücretli Yurt Yedek Sırası: 2120



      Eee simdi n'apcam ben? Listeler asilacak falan deniyo', nereden takip edicem o listeleri, hangi yurttan?



      _____________________________

      one touch is all it took
      to draw you in
      to leave you hooked!
    • Er
      0 Mesaj
      03 Eylül 2009 12:47:14
      iyi günler ben yeni forum üyesiyim ve yine bu sene kocaeli üniversitesi neslek yüksek okulu elektronik bölümününde okuyacağım bana umuttepe deki yavuz selim yurdu çıkmış asıl aday olarak fakat bnm sormak istediğim orada kalmak sorun olur mu ve orada bnm gibi olan öğrenciler var mıdır yani iki yıllığa geçiş yapıp kampüs yurdun da kalan cvplrsnz sevinirimm


      _____________________________

      kocaeli üniversitesi elektronik bölümü
    • Yüzbaşı
      431 Mesaj
      03 Eylül 2009 23:55:39
      Bu nasıl bi saçmalıktır anlamadım. gidip 2 yıllıklara hem de umuttepede olmadığı halde yurt asilden çıkıyo, TIP fakültesine çıkmıyo. Onlar 2 yıl okip gitçekler, hem de umuttepe de de değil Biz en az 6 sene ordayız bize yurt çıkmıyo. Ben şimdi bulara ne küfür edeyim. Bi de yavuz selimde ki yedeklere sözüm ;

      Geçen sene 180 küsürüncüydüm gelmedi. Bu sene de 400. mü ne işte.

      Geçen sene en son yedek aralığa doğruydu yanılmıyorsam 55 lerde idi sonrada bitmişti. gerçi içerde boş yer oluyo ama torpili olanlara yaralıyorlar onlarıda. Şerefsiz herifler.



      _____________________________

    • Çavuş
      44 Mesaj
      04 Eylül 2009 00:08:14
      İstanbul'da 4000 küsürlerdeyim...


      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      04 Eylül 2009 01:11:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: gahanthegod

      Cinsiyet: Erkek
      Başvuru Türü: OSYM
      TC Kimlik Numarası: x
      Adı: x
      Soyadı: x
      Durumu: Genel ve Yüksek Ücretli Yurt Yedek
      Bölge Adı: İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
      Genel Yurt Adı:
      Adres:
      Genel Yurt Yedek Sırası: 4071
      Yüksek Ücretli Yurt Adı:
      Yüksek Ücretli Yurt Yedek Sırası: 2120



      Eee simdi n'apcam ben? Listeler asilacak falan deniyo', nereden takip edicem o listeleri, hangi yurttan?



      _____________________________

      one touch is all it took
      to draw you in
      to leave you hooked!
    • Onbaşı
      22 Mesaj
      12 Eylül 2009 15:20:40
      Trabzon Genel Yurt 366. sıradayım
      bana sıra gelir mi acaba?
      Bir de misafir olarak kalcaz tamam da önümdeki 365 kişi de misafir olarak kalmaya kara verirse sığacak mıyız hepimiz?
      ayrıca anlamadığım bişey daha misafir olarak kalabiliyosak demekki yer var niye biz yedekte bekliyoruz



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyasova19 -- 12 Eylül 2009; 15:20:31 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Eylül 2009 21:34:39
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      13 Eylül 2009 01:19:08
      Harbi ya süper tespit ben de bunu merak ediyordum ama bi türlü soramamdım. Bilen bir arkadaş açıklasın ya
      quote:

      Orijinalden alıntı: ilyasova19

      Trabzon Genel Yurt 366. sıradayım
      bana sıra gelir mi acaba?
      Bir de misafir olarak kalcaz tamam da önümdeki 365 kişi de misafir olarak kalmaya kara verirse sığacak mıyız hepimiz?
      ayrıca anlamadığım bişey daha misafir olarak kalabiliyosak demekki yer var niye biz yedekte bekliyoruz




      _____________________________

    • Teğmen
      153 Mesaj
      14 Eylül 2009 12:22:43
      ya ne saçmalık. istanbul bölge müdürlüğü'nün internet adresi var, başkent'in yok. illa ki uğraştıracaklar. bak ne güzel yazmış istanbul yedek listesini; niçin diğer illerdekiler yapmıyor. Ya da neden kyk.gov.tr'de bunlar yayımlanmıyor ki?


      _____________________________

    • Yarbay
      6037 Mesaj
      14 Eylül 2009 12:47:13
      Yedek kalanların kayıt işlemi bugün başlıyor.. Şehir dışında olanlar ne yapacak.


      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      14 Eylül 2009 14:16:25
      benim sıram yedekler 2300lerdeydı bugün baktım sıfır yazıo ayrıca yurt adı izmir bolge mudurlugu yazan yerde hıc bsy yazmıo ..
      bu ne demek oluoooooo?? nolur bırı cvp yazsınnnn.....



      _____________________________

    • Teğmen
      110 Mesaj
      14 Eylül 2009 15:08:45
      Yurda alımlarda ara sınıf öğrencilerine büyük haksızlıklar yapılıyor.

      misal bugün Ankarada yüzlerce kişi yurda yerleşirken ara sınıflardan 30 kişi almışlar.

      madem 30 kişi alacaksın neden herkesi bir yedek listeye aldın.

      bu nasıl bir mantıktır

      yazıklarolsun



      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      14 Eylül 2009 16:28:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: the_exorcist

      Harbi ya süper tespit ben de bunu merak ediyordum ama bi türlü soramamdım. Bilen bir arkadaş açıklasın ya

      Alıntıları Göster




      Bilen yok heralde zaten bu ülkede neyin neden yapıldığını bilen yoktur hiç bi zaman öyleyse öyledir yani



      _____________________________

    • Binbaşı
      1188 Mesaj
      14 Eylül 2009 16:33:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: magnifico

      Yurda alımlarda ara sınıf öğrencilerine büyük haksızlıklar yapılıyor.

      misal bugün Ankarada yüzlerce kişi yurda yerleşirken ara sınıflardan 30 kişi almışlar.

      madem 30 kişi alacaksın neden herkesi bir yedek listeye aldın.

      bu nasıl bir mantıktır

      yazıklarolsun


      kesinlikle.
      Eskişehir'de de 40tan fazla 1.sınıf kaydı almışlar,ara sınıftan alacakları kişi sayısı 7.
      Ara sınıf öğrencisi yurda başvurmuş ise zaten son çare olarak başvurmuştur,kalacak yeri yoktur.
      Herkesi aynı yedek listesine alıyorsan,kayıtta da ayrım yapmayacaksın,bu ne saçmalık yahu?



      _____________________________

      Yaşlı adam sinirlendi, "gelmesin zaten!"
    • Er
      0 Mesaj
      15 Eylül 2009 00:08:22
      LÜTFEN YARDIMCI OLUN GENEL YEDEK SIRAM 2847 İDİ VE ANK BÖLGE MÜD. YAZIYORDU AMA ŞUAN HİÇ BİŞEY YAZMIYOR SADECE TC. VE ADIM SOYADIM FALAN YAZIYOR VE GENEL YEDEK SIRASI 0 YAZIYO SEBEBİ NEDİR YURDU ARADIM AMA BİZ BİLGİ VEREMİYORUZ DEDİLER BU KONUDA BİLGİSİ OLAN BİRİ YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      776 Mesaj
      15 Eylül 2009 01:02:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: the_exorcist

      Harbi ya süper tespit ben de bunu merak ediyordum ama bi türlü soramamdım. Bilen bir arkadaş açıklasın ya

      Alıntıları Göster





      misafir öğrenciler için ayrıca yatak dolap falan konuyor misafir öğrenciler gittiğinde de kaldırılıyor o yer var dediğinde ise yurt çok kalabalık oluyor misafirler asile yerleşip yataklar kalkınca anlıyorsun yurdun ne kadar geniş olduğunu



      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      15 Eylül 2009 01:30:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: gollory



      Alıntıları Göster




      misafir öğrenciler için ayrıca yatak dolap falan konuyor misafir öğrenciler gittiğinde de kaldırılıyor o yer var dediğinde ise yurt çok kalabalık oluyor misafirler asile yerleşip yataklar kalkınca anlıyorsun yurdun ne kadar geniş olduğunu

      ooo iyimiş misafirken odalar temiz 10 kişilik çıkar heralde odalar arası halı saha maçı bile yaparız



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      15 Eylül 2009 03:32:43
      Ya da yataklar odaların içinde tamamen birleşik bir konumda süper kocaman tek bi yatak oluşturulabilir.
      quote:

      Orijinalden alıntı: ilyasova1



      Alıntıları Göster


      ooo iyimiş misafirken odalar temiz 10 kişilik çıkar heralde odalar arası halı saha maçı bile yaparız




      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      15 Eylül 2009 03:35:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: the_exorcist

      Ya da yataklar odaların içinde tamamen birleşik bir konumda süper kocaman tek bi yatak oluşturulabilir.

      Alıntıları Göster




      tabi örnekler çoğaltılabilir şaka maka biz kaç kişilik odalarda kalcaz şimdi ya tv falan ocalk mı
      gece kalkıp nba maçları izleyebilecek myim?



      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.