27.01.2021 tarhinde KVK huawei servisine 2 yıldır kullanmakta olduğum honor 10 telefonunun bataryasini değitirmek için gittim. Telefonu alan arkadaş telefonu aldı inceledi tamam 1 saate ücret karşılığinda değişım yapariz dedi anlaştik. 1 saat sonra telefonu almaya geldiğim yapamadiklarini söyleyip teslim tutanağı imzalatmak istediler telefonu görmeden imzalamam dedim.Telefon kutudan çiktıgında bana anakartın hasar görduğünü ,ekrana görüntüsünün gelmediği söylendi. daha önce mudahale edilmemiş telefonumun , yetkisiz müdahale yapılmiş evraği düzenlenerek hatalarını bana yikmaya çalıştılar özelikle Mağaza Müdür yrd. Sinan YILDIZ olayi bana yıkmak için çok çaba sarfetti. karşılştığım gorüntu merdiven alti bir yere gelmis gibiydi. Telefonun saglam çalışir teslim ettiğimi , arizali teslim aldığımı ifade eden evrak istedim kabul etmediler, telefonu teslim almadim tüketici hakem heyetine başvurup sonuç kısmına nasil teslim ettiysem o şekilde teslim almak istiyorum yazdim. mağdur oldum aman dikkat edin. Halil SOYKAN < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soykanhalil -- 31 Ocak 2021; 23:38:42 > |
Bildirim