Dün ilgili forum başlığı altına Superonline'daki maağduriyetimle ilgili böyle bir başlık açtım. Konuyu uzun uzun okumanızı beklemiyorum. Bir kaç konuda bilginize danışmak istiyorum.
Biliyorsunuz ki müşteri hizmetleri telefonlarıyla yaptığımız görüşmeler kayıt altına alınıyor. Bu kayıtlara bizim ulaşma imkanımız var mıdır? Beni mağdur eden firmadan bunu talep edebilir miyim? Çünkü firmaya ilgili görüşmelerde yanlış bilgilendirmede bulunduklarını iddia ettim. Bana dinlediklerini ancak herhangi bir yanlış olmadığını söylediler. istiyroum ki benimle birlikte dinlesinler. Neden tek taraflı dinliyorlar?
Bu konuyla ilgili bir de şöyle bir durum ortada. Superonline müşteri hizmetleri veya ana merkezi diyeyim, kendi abone merkezlerinin - satış şubelerinin ses kayıtlarına ulaşamadığını söylüyor. Bu doğru mudur? Benim abone merkezine ses kayıtlarını Superonline merkezi ile paylaşma talebim olabilir mi?
yani superonline politikasına göre yapabilir.yapmazsa yargı yoluyla bu kayıtları talep edersiniz.
firma aleyhine unsurlar içeriyorsa genelde paylaşmıyorlar. veya kayıtlara ulaşamadık diyorlar
Anladığım kadarıyla böyle bir hakkım var ve bu kayıtların benimle paylaşılmasında hukuki bir en gel yok. BTK'ya gideceğim. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
Araştırmalarım ve çevremedeki Superonline kullanıcılarından edindiğim bilgilere dayanarak insanları yanıltarak satış yapmayı Superonline veya abone merkezinin huy edindiğini düşünüyoum. Keşke bu konu kamu davasına dönüşebilse. Yapılan satışların ses kayıtları tümüyle incelenebilse. Ama nasıl yapılabilir bilemiyorum.
Söz konusu olayın içeriğini incelemedim ama mağduriyetinizi bir dava açarak ve dava dilekçesinde söz konusu kayıtların Superonline'a müzekkere yazılarak çıkarılmasını ve mahkemeye sunulmasını talep ederek söz konusu kayıtları davada delil olarak kullanabilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme