Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5.995
Cevap
3
Favori
416.456
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Mac OS >> Kurulabilen Mac os x for x86 internette doloşmaya başlamış
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2221 Mesaj
      12 Ağustos 2006 05:40:41
      afedersiniz. basit bir sorum. bu mac'i kurabilmek için illede 2. hdd mi gerekli?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2498 Mesaj
      12 Ağustos 2006 12:44:19
      tek hdd ile kurulum yapılabiliyor 2. ye ihtiyaç yok
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2498 Mesaj
      12 Ağustos 2006 12:52:00
      quote:

      Orjinalden alıntı: shaq t

      millet,

      bu leopard deli bi şey aşağıdaki linkte videolar var delirmiş apple...

      core animation
      bi de spaces ve time machine



      ben video göremedim nerede
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1797 Mesaj
      12 Ağustos 2006 13:03:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: waya_2000

      Arkadaşlar Merhaba;

      sonra bu diski seçerek kurulum adımına geçtim
      customize de tüm optionları işaretledim.

      sonuç söylediğim gibi.


      customizede iken en altta osx86 hack bölümünün yanındaki minik oka tıkla(dınmı?),açılan seçenekler göreceksin,o seçenekler içinde intel ve amd makinalar için ayrı ayrı seçenekler var,o seçeneklerden senin için uygun olanları işaretle(dinmi?) eğer bunu yapmadıysan sistem açılmayacaktır, customizeden o seçenekleri bul ve intel sse3 ve intel combo update i seç,amd ile ilgili olanları seçmeyip diger seçeneklerden sadece seni anakartında veya konfiginde olan birşey var sa seç,ve bu sekild ekurulumu tamamla,sorun çıkmaması lazım.
      |
      |
      _____________________________
      MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

      "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
      M.S.2009 SERIM




    • Er
      2 Mesaj
      12 Ağustos 2006 14:02:14
      Polatyy dostum teşekkür ederim işe yarayacağından eminim.

      Buarada hem benim için hemde ileride aynı şekilde kurulum yapacaklar adına sormak istiyorum

      Bu 80 lik hdd yi Sata ile birlikte taktığımda Satada yüklü olanWindowsumun boot up menüsünü seçimli hale getirmem mümkün olurmu.

      Tekrar teşekkür ederim
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2498 Mesaj
      12 Ağustos 2006 14:27:53
      Macos X Leopard görüntüleri

      Apple Spaces
      ichats
      trasformed dashboard
      time machine
      core animatio
      eopard mobile run in new ipod
      osx mobile
      live from wwdc 06



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinalhan -- 12 Ağustos 2006; 14:41:25 >
      |
      |
      _____________________________




    • Onbaşı
      30 Mesaj
      12 Ağustos 2006 19:04:45
      arkadaşlar formunuza yeni katıldım.
      ben 10.4.5 ve 10.4.6 arıyorum.
      bendeki sistem düşük ve sorunlu. ekran olayını çözemedim.
      bana yardımcı olursanız sevinirim.
      gönderebilcek arkadaşlar
      atalaygursu@gmail.com mesaj atarlarsa adresimi yollayacağım.
      şimdiden teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1797 Mesaj
      12 Ağustos 2006 23:06:42
      son dvd alan arkadaşlar ilgileneceklerdir eminim
      |
      |
      _____________________________
      MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

      "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
      M.S.2009 SERIM
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      13 Ağustos 2006 02:04:17
      quote:

      Orjinalden alıntı: metinalhan

      quote:

      Orjinalden alıntı: shaq t

      millet,

      bu leopard deli bi şey aşağıdaki linkte videolar var delirmiş apple...

      core animation
      bi de spaces ve time machine



      ben video göremedim nerede


      sayfanın üstünde leopard resminin içinde quicktime otomatik olarak videoyu yüklüyo...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 13 Ağustos 2006; 2:05:05 >
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      11033 Mesaj
      13 Ağustos 2006 03:40:08
      ya polat bişey soracağım.takip ediyormusun bilmiyorum ama OSXproject.org da bi EFI mevzusudur gidiyor,okudum okudum birşey anlamadım.ne yapmaya çalışıyor bu amcalar anladıysan anlatırmısın biraz?

      http://forum.insanelymac.com/index.php?showforum=74
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1797 Mesaj
      13 Ağustos 2006 03:56:10
      çoktandır bofor ugrasıp ön ayak olmaya calısıyor.bir ara bende kastım ama teknik nedenlerden ötürü çok ilerleyemedim.

      konu aslında çok basit.

      osx normalde su sekilde çalışıyor.

      EFI Bios-----> EFI boot loader----->system boot

      normalde 945 ve üstü tüm intel anakartlar efi bios destekliyor.bir çok yerde bunun aktive edilebildigi ama nasıl yapıldığının bulunamadığı yazıldı.

      adamların ugrastığı konu çok basit.efi boot ve efi bios olayını çözebilirlerse osx kırmaya gerek kalmayacak.apple konfige yakın tüm makinalara orjinal dvd den kurulabilecek dahası donanım çok daha saglıklı çalışırken updatelerde orjinal haliyle yüklenebilecek.bu muhtesem olurdu elbette
      |
      |
      _____________________________
      MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

      "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
      M.S.2009 SERIM
    • Yarbay
      11033 Mesaj
      13 Ağustos 2006 04:40:15
      yani eğer yöntemi bulabilirlerse Intel anakrtttaki EFI chipi üzerine orijinal Apple EFI dosyasını flashlayacaklar olacak sana bildiğimiz Mac doğrumu anladım?
      ya Apple yöntemi değiştirirse bunlar tam işi çözdüklerinde o zaman ne olacak?
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      13 Ağustos 2006 14:11:00
      polat hoca ve diğer arkadaşlar,


      eyooo, sonunda kurdum yeni sisteme macosx i 1 senedir takipteydim topic i; bende aranızdayım artık. khn arkaşıma teşekkür ederim bana yolladığı dvd den dolayı.

      ilginçtir 10.4.5 dvd sini native kurdum, hiçbişey yapmam gerekmedi, ps2 klavyem ve mouse çalışıyor boot olayında da; boot menü var anakartın seçiyom macosx diskini direkt giriyo, ses ve ethernet olayını araştırıyorum şimdi...
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      6 Mesaj
      13 Ağustos 2006 14:18:11
      selam arkadaşlar, şu anda Asus A8n sli anakart n force 4 ve 200 gb western hdd li amd 64 makinaya 10.4 kurmaya çlışıyorum ama hdd yi görmüyor. bunula ilgili ktext dosyası varmı veya nasıl çözebilirim. dhdd yokmuş gibi gözüküyor
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      13 Ağustos 2006 14:42:24
      harddiskin ide mi, ide ise eğer kurulum ekranında select destination bölümünde iken yukarda menüde utilities var disk aracını seçip harddiskni belirleyebilirsin, sonrasında kuracağın bölümü seç erase yap bu işlemlerden sonra kurulum ekranında disk gözükecek
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      6 Mesaj
      13 Ağustos 2006 14:45:56
      saol,

      hayır hdd sata ve sadece installer dvd gözüküyor disk bölümünde kurulumdaki disk utilityden baktım ve hiç bir şekilde hdd gözükmüyor. 10.4.4 macosx 86 hot iso dvdden kuruyorum ama sanırım amd için nforce 4 sata kext i yok AppleVIAATA.kext bahsediyorlar ama nforce 4 için ne yapılması gerek bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim kaldık makinanın başında 3 sa arıyoruz.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      13 Ağustos 2006 15:04:19
      quote:

      Orjinalden alıntı: egemania

      saol,

      hayır hdd sata ve sadece installer dvd gözüküyor disk bölümünde kurulumdaki disk utilityden baktım ve hiç bir şekilde hdd gözükmüyor. 10.4.4 macosx 86 hot iso dvdden kuruyorum ama sanırım amd için nforce 4 sata kext i yok AppleVIAATA.kext bahsediyorlar ama nforce 4 için ne yapılması gerek bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim kaldık makinanın başında 3 sa arıyoruz.


      kardeş

      forum bu siteden derdine derman bulabilirsin üye ol, hardware bölümünde bayaa şey yazıyo..
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1797 Mesaj
      13 Ağustos 2006 15:55:56
      quote:

      Orjinalden alıntı: ilkerinanç

      yani eğer yöntemi bulabilirlerse Intel anakrtttaki EFI chipi üzerine orijinal Apple EFI dosyasını flashlayacaklar olacak sana bildiğimiz Mac doğrumu anladım?
      ya Apple yöntemi değiştirirse bunlar tam işi çözdüklerinde o zaman ne olacak?

      aslında yöntemi bi noktaya kadar buldular,apple firmware update i kırarak firmware update yapmak gibi,lakin problem tek bir noktada değil,efi bios olayı ile birlite TPM yide çözmek gerekiyor,birde en önemlisi genel bir kullanıcı kitlesine ulasabilmek önemli,spesifik olarak bir kaç kişinin bunu başarması çok hayatın içinden ve kullanılabilr değil, ben mesela bir ara efi partition yartmaya calistim, bunun için bir takım araçlar var ,zaten malum itanium tabanlı pc lerde efi boot kullanıyor,ama sonunda pes ettim çünkü efi firmware update i denemek için riske atabilecegin bi kaç tane anakart ve teknik donanım lazım,sonucta bu işe ugrasırken anakartı elimize olmak büyük olasılık

      ama nihayetinde evet haklısın,eger bunu çözerlerse mac os x in olayı biter,ve burdaki asıl amaç şudur, osx86 da mac os x i hack lemeye calısmıyorlar,apple i mac os x i satmaya zorluyorlar
      |
      |
      _____________________________
      MARMARA SANAT OKULU Gitar Piyano Keman Yanflüt Klarinet Şan Eğitimi

      "Bizler bu Dünyaya Sahip olmak için değil Şahid olmak için geliyoruz."
      M.S.2009 SERIM




    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      14 Ağustos 2006 00:18:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: turanX

      Arkadaşlar Müjde Asus'un benim anakart dahil 945 chipsetli birçok anakartı bios update'i ile Core 2 Duo destekliyor...

      Satılık Pentium D 930 ..... Biosu Güncelledim bile gelsin Core 2 Duo



      turanx

      hocam ben amd kullanan biri olarak core 2 duo testlerinde tek bir şeye çok imrendim video encode testlerinde en düşük core 2 duo (e6300-1.86 ghz) amd'nin en baba işlemcisi fx-62 yi yakalamış(bu işlemci 800 $) bu en düşük intel işlemci 219 $ +kdv türkiye fiyatı... merak ettiğim; sende çok ilgilisin, dvd hazırlarken (ben ulead dvd workshop 2 kullanıyorum) herşeyi yapıp dvd ye yaz dediğimde başlıyo dvd encoding işlemine... acayip kasıyo makinayı ben de bi seferde en az 10 küsur video kullandığım için bitene kadar kafayı yiyiyorum. Video encode testlerine baktığımda acayip rakamlar görüyorum, bu kadar fark olurmu yaw...
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      14 Ağustos 2006 00:22:41
      bu arada

      turanx hoca yazmış bende bugün bi satıcının sitesinden bakıyodum gigabyte anakart core2 duo destekli 80$+kdv ve core 2 duo e6300 de 219 $ +kdv... meraklısına
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Satılık Köpek
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.