Kur Korumalı Mevduat Sona Erdi… Merkez Bankası Duyurdu.
-
-
Buna bile para yatırmayın diyen çıkmasıyla hatırlayacağım.
Dolar mevduat faizinden fazla artarsa dolar arttığı kadar kâr ediyordun. Dolar düşse bile doların sabit kalıyor üstüne mevduat faizi geliri elde ediyordun.
Devlet için saçmalık, buna girecek olan için kaybetmenin imkansız olduğu muazzam bir teklifti.
Ona rağmen bu forumun dolar konusunda sakın bulaşmayın fiziki dolar alın diyorlardı.
Hatırladığım kadarıyla duyurulduğu gün dolar %50 düştü. Bir de bu teklifi doların %50 düştüğü yerden alıyorsunuz yani neredeyse kesin dolar yükselecek faizden çok kazanacaksınız. Öyle de oldu neredeyse 2 sene dolar faizden çok yükseldi girenler çok iyi para kazandı.
0,69 faiz oranınlı kredi kampanyasını da ekşi sözlük yorumlarıyla hatırlayacağım.
“Betona para mı gömülür? Ev alacağıma dünyayı gezerim” vs.
3-4 sene sonra 100.000lik ev 2.000.000 oldu. Her gün kira fiyatları ile ilgili başlık açıyorlardı.
Tlnin değer kaybı ve fahiş asgari ücret zamlarıyla bu kampanyaya katılanların son yıl ödedikleri taksitler 2 bira parasına düşmüştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie
-
Bakalım faizleri indirince dövizi tutabilecekler mi veya faizi indirmeye cesaret edebilecekler mi bu karardan sonra gerçi önceden söylenmisdi bitecek diye.. yüksek faiz yüksek kur devam edecek muhtemelen seçim öncesi emekli-memur ve asgari ücret artışları PKK açılımı üstüne hile hurda seçim kazandırabilek mi göreceğiz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
doların euronun %50 olması gerekenin altında. sırf baskıladılar işler buralara geldi. benim de kenarda bir 5000 euro civarı param vardı. artarsa bakalım belki ev arsa vs birşeyler kapatmak için ön ödeme olarak gönderebilirim. ama euro en az 70-75 lira olmalı.
_____________________________ -
Oh be sonunda şu ucube sistemden kurtulduk. Millet dolar almasın diye hazineden ve bankalardan para verilmesi kadar saçma bir sistem yok. Onu geçtim en büyük sıkıntısı kul hakkı. Gerçi insanlar artık kul hakkını önemsemiyor onu unutmuşum...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derlemeler -- 23 Ağustos 2025; 2:49:26 >_____________________________ KURGUCU: Edius, Adobe Premier, Adobe After Effect, Adobe Photoshop , Adobe Fireworks...
SİSTEM: AMD Ryzen 7600 İşlemci - Arctic Liquid Freezer II 240 sıvı soğutma -MSİ B650 Tomahawk Anakart - GAINWARD RTX 4070Tİ PHOENIX Ekran kartı- Kingston Fury Beast 32 GB(2x16) DDR5 6000 MHz CL36 Ram - MSI MPG A850G PCIE5 850W + GOLD Power Supply - Samsung 970 Evo 512GB M.2 - Kingston Fury Renegade 1 TB ( 7300 -6000) Soğutuculu 1TB M.2 - ASUS TUF GT 501 KASA - ASUS TUF GAMING 27" VG27AQ1A 170Hz monitör... -
Akabenin ben ekonomistim diyenin ülkeye attığı en büyük kazıklardan sadece bir tanesidir bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Aslında ucube sistem basılan paranın bir karşılığının olmamasıdır. 1971'den beri Fed bize buna inandırdı.... Şimdi de millet dolar almasın diye %30-40 reel doları verdik 2 senedir ..parası olana %30-40 dolar faizi verecek kadar zengin mi çalışan kesim? asıl kul hakkı bu olsa gerek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
RTE yapmadı ki bunu , o yapmış olsa 22 senedir yapardı ... Paranın bir karşılığının olması gerektiği fikrini insanların kabul edememesi oldukça enteresan bir konu . İnsan 1 liraya 1 kilo buğday aldığında 10 sene sonrada yine 1 liraya 1 kilo buğday almayı niye kabul edemiyor yıllardır bunu anlamıyorum . Bunda kimsenin zararı da yok .1 kilo buğday 2 sene sonra 5 lira olmuşsa aradaki 4 lirayı (çok para basıp değerini düşüren) MB'nin ödemesi vatandaşın kazıklanmaktan kurtarılması denilebilir aslında. Ama yüksek enflasyonda vatandaş kazıklanmaktan kurtulamaz yine de asıl bunun çözülmesi gerekir ama halkta böyle bir talep olmaz maalesef özellikle devletten maaş alanlarda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 23 Ağustos 2025; 6:3:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
Giden paraların hesabını kim verecek?
Bugüne kadar yapılanların nasılsa hesabını kimse vermeyecekse bu da öyle.
Paralar pufff
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bunun çok zararı oldu çoookk
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Dövizde artış TL de değer kayıplarının emareleridir planıdır. Yatırım tavsiyesi değildir...
_____________________________ -
yüzyılın icadı niye kalktı peh, akp nin en yaptığı batırıcı işler bir bu 2. eyt daha 20+ sene fix böyle gider chp gelecek beni kurtaracak diye hiç boş hayallerde dolanmayın gidin kendinizi kurtarın.
statüler arası çıta iyice açıldı ya iyi eğitim kariyer meslek yapacaksınız iyi şartlarda rahat yaşamak için yada çilekeş kaderinize razı olucaksınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 23 Ağustos 2025; 13:10:25 >_____________________________ -
Oh ne alaydı 2,5 yıldır. Hem kur korumalı hem faizde hem baskılanmış kurlarla dövizi olan dövizini katladı zararı millete kaldı, anlaşılan kur üzerindeki baskıyı da kaldıracaklar. Devalüasyon is loading mi?
_____________________________ İnsanlar Ay'a benzer.Herkesin kimseye göstermediği bir karanlık yüzü vardır. -
Önemli olan, bu sistemin hangi sebeple getirildiğini, neredeyse bir ayda üç katına çıkan doları hatırlamak.
O süreçte kimlerin bu süreçten nemalanıp, malını mülkünü dolara çevirip üç katı zenginleştiğini bulmak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 23 Ağustos 2025; 17:3:13 >_____________________________ -
zararı kim yaptı ve kim ödeyecek tabikide halk ödeyecek
_____________________________ -
Birincisi eyt
_____________________________ [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link] -
Hükümet memura, emekliye ,yandaşa vaat ettiği maaş ve ihale bedelini ödemesi için parasal genişlemeye ihtiyaç duyuyor veya yüksek faizle tahvil çıkartıp borçlanıyor . MB parasal genişlemeden dolayı bir kazancı var zaten ( diğer bankalarında var ) KKM 'deki kur farkı MB'nin kazancından ödenebilir pekala zaten durmadan para basıyor . Oysa bütçe açığı olmasa hükümet parasal genişleme için baskı yapmaz yüksek faizle tahvil çıkarmazdı. Yani sorun farklı , bu sorunu görmeden çözüm bulunmaz... Yüksek faiz ile toplum daha da fakirleşti ( özellikle yabancılara servet transferi oldu )bu CHP'nin işine gelecektir oyları artacağı için ama halkın işine gelmeyecektir ama farkında olmayacak muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
Dolar bir gecede 3 katına çıkmadı. Bir süreç yaşandı. Enflasyon 50lere tırmanırken faizler 8'lere indirildi. Israrla ve defaatle hergün faiz aleyhine konuşuldu. Pek çok insan yapmayın etmeyin dövizi zıplatacaksınız derken dinlenmedi. Hatta Çin modeli dendi, döviz artacak isgücü ucuz hale gelecek ve türkiyede fabrikalar kurulacak diyenler çıktı. Döviz öyle bir noktaya çıktı ki, en sonunda da bu acı reçeteyi içmek zorunda kaldık. Parası olan insanlara takviye yaptık hep beraber. Bana göre hükümet kkm yerine artık faizi baskılamayacağını ilan etseydi daha düşük bir bedelle bu sıkıntılı durumu aşabilirdik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Otobüs şöförleri ne anlasın ekonomiden?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Mevcut rejimde hesap verme yükümlülüğü yok. O yüzden ölümüne devam ediyorlar, gayet net.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
En Beğenilen Yanıtlar
|
Akabenin ben ekonomistim diyenin ülkeye attığı en büyük kazıklardan sadece bir tanesidir bu.
|
|
Dolar bir gecede 3 katına çıkmadı. Bir süreç yaşandı. Enflasyon 50lere tırmanırken faizler 8'lere indirildi. Israrla ve defaatle hergün faiz aleyhine konuşuldu. Pek çok insan yapmayın etmeyin dövizi zıplatacaksınız derken dinlenmedi. Hatta Çin modeli dendi, döviz artacak isgücü ucuz hale gelecek ve türkiyede fabrikalar kurulacak diyenler çıktı. Döviz öyle bir noktaya çıktı ki, en sonunda da bu acı reçeteyi içmek zorunda kaldık. Parası olan insanlara takviye yaptık hep beraber. Bana göre hükümet kkm yerine artık faizi baskılamayacağını ilan etseydi daha düşük bir bedelle bu sıkıntılı durumu aşabilirdik. |
|
Mevcut rejimde hesap verme yükümlülüğü yok. O yüzden ölümüne devam ediyorlar, gayet net.
|
Benzer içerikler
- kaçak elektrik cezası ödenmezse ne olur
- pasaport kayıtlı iphone
- lipton sparkling
- tayyip erdoğan neden yürüyemiyor
- parayla diploma veren üniversiteler
- samsung s25 fiyat
- e sim kaç tl
- tarife karşılaştırma
- mobil veri çekmiyor
- togg ısı pompası var mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






