Şimdi Ara

Kullanici adiniz ruhunuzdur bedeninizdir onunla yasayin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
125
Cevap
1
Favori
1.277
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kullanici adiniz ruhunuzdur bedeninizdir onunla yasayin
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    590 Mesaj
    Nick konu uyumsuzluğu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: maşık

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: maşık

    bide üvanımı kendi üstüne alırsın çek kılıcını

    Bize kiliç çekmek yakismaz saygi sevgi yakisir birbirimizi opelim kucaklasalim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ''Kişilikli olmak kimse görmediği zaman da doğru olani yapmaktir.''
    J.C. Watts
    Aklim başimda değil ki sebebini bilmiyorum.
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: maşık

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: maşık

    ünvanımı elde etmek isteyen önce canımı almalı

    İlk once kendi canimi sonra senin canini alirim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''Kişilikli olmak kimse görmediği zaman da doğru olani yapmaktir.''
    J.C. Watts
    Aklim başimda değil ki sebebini bilmiyorum.
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Molotov Cocktail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Molotov Cocktail



    Anarchy forever demiş birde ya gel bunu patakla işte.
    _____________________________
    "First shalt thou take out the Holy Pin. Then, shalt thou count to three. No more. No less. Three shalt be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once at the number three, being the third number to be reached, then, lobbest thou thy Holy Hand Grenade of Antioch towards thy foe, who, being naughty in My sight, shall snuff it."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?
    _____________________________
    Nothing is something that can be explained with nothing, and there is nothing that can be called "nothing".
    .
    There's no variables, only constants, and the amount of time you use "Variables" and "Nothingness" to explain the nothing is the measurement of how ignorant you are.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: DesBurak

    http://www.uludagsozluk.com/k/444-4-444/
    quote:

    Orijinalden alıntı: DesBurak

    http://www.uludagsozluk.com/k/444-4-444/

    Eee?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''Kişilikli olmak kimse görmediği zaman da doğru olani yapmaktir.''
    J.C. Watts
    Aklim başimda değil ki sebebini bilmiyorum.




  • Yarbay
    2840 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ochikonde

    o zamann

    Lelouch Vi Britanna ga meijiru... omaetachi wa, watashi no dorei to naru!
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lelouch Vi Britannia

    o zamann

    Lelouch Vi Britanna ga meijiru... omaetachi wa, watashi no dorei to naru!

    Code Geass tamamlandı mı? Şuan ben R2 19. Bölümdeyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Kitap defter vb herseyde isim kisminda oxygen yaziyor.arasira Carter yaziyorum yanina



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1040 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Qnq ben ne yapacam



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Aynen knk katılıyom sana.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Limonlu Maden Suyu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Qnq ben ne yapacam

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Limonlu Maden Suyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Qnq ben ne yapacam

    İçeriz qnq



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ''Kişilikli olmak kimse görmediği zaman da doğru olani yapmaktir.''
    J.C. Watts
    Aklim başimda değil ki sebebini bilmiyorum.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kisilikli adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilum

    Dünün trollü abilerine özenip sonunda olgunlaşmaya karar vermiş, bu konu neden iplendi anlayamadım...

    Eski kullanici adi mesaj uyumu

    Azıcık kişilik sahibi bir insan olup düşünceme saygı duysaydın keşke, rolünden kopmanı görmek istemezdim, başarısız bir troll örneği...

    Dusuncene saygi gosterdim zaten senin soyledigin şey 'abilerine ozenip olgun biri olmaya karar vermis' bende seni ornek verdim sonradan olgun biri olmussun galiba

    Biraz daha dikkâtli birisi olsaydın, veyahut daha az önyargılı olsaydın böyle bir yanılgıya düşmezdin, Pomocu nicki ve sonrasında Pomocus2 yapan kişi ile ben aynı kişi değilim kardeşim, kendisi komşum olur, forumu bıraktı, benim orjinal üyeliğim de defalarca söyledim 2006 kayıtlıdır, çok istersen eski nickimi veririm önemli değil, bu üyelik son 1 yıl kadardır Pomocu'nun değil.

    Tabi konu ben değil orası ayrı, konu daha düne kadar(Gerçek anlamda...) ortalığı trolleyen adamın birden olgunlaşmasıyla alâkalı, hayırdır kötü bir şey mi oldu? Forumca karşılıksız dert dinlemeyi seven insanlarız, varsa sorun aç konusunu konuşalım, samimi ol yeter ki, bu konu gerçekten acayip samimiyetsiz ki normalde zararsız birisisin, insanları güldürüyorsun diye eleştireceğim bir adam değilsin.

    Ben nerden bilebilirim senin hesabinin komşunun oldugu

    Bu hakaretleri baska birine etseydin simdiden küfur etmeye baslamisti buna forumda yuzlerce kes şahit olduk. Ben kullanici adimla uyumlu olmasaydim şuanda sana hakaret etmeye baslardim. Konulari trolleyebilirim ancak pm atarsan elimden geldigi kadar yardimci olmaya çalisirim.

    Bilemezsin, o yüzden BU KADAR önyargılı olmamalısın dedim zaten...


    İki lafımı tahrik edici bulacak kadar hoşgörüsüzsen bu senin bakış açındır, gayet anlayışlı olup bunları sadece basit eleştiriler olarak gören kişilikli arkadaşlarımız da vardır illâki forumda.

    Kullanıcı adınla uyumlu olmasan küfür etmeye mi başlardın? Yani uyumlu olmak için mi etmiyorsun yoksa zaten uyumlu olduğun için edesin mi gelmiyor? Neden sakince kalıp eleştiri olarak algılamadın, hani kişilikli olmak gösterişten uzak olmaktı?

    Tahrik edici bulmayanlar derken sen onlari adamdan saymiyor musun ? Adam degilsin dedin bu buyuk bi hakarettir. Benim normalde boyle oldugum icin o nicki aldim.

    Tam tersi, tahrik edici bulanan kişilik bozukluğuna sahiptir diyorum, bunu hâkaret olarak algıladıysan sana tavsiyem avukat ordusu tutup bütün psikiatristleri mahkemeye vermen, zirâ birine bozuk kişiliğe sahip demek hâkaretmiş ya...
    |
    |
    _____________________________
    Nothing is something that can be explained with nothing, and there is nothing that can be called "nothing".
    .
    There's no variables, only constants, and the amount of time you use "Variables" and "Nothingness" to explain the nothing is the measurement of how ignorant you are.




  • Binbaşı
    1178 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    196 Mesaj
    ben son derece uyumluyum mesela nick im ile hele avatarım her derde devadır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi II-YAKUZA -- 24 Eylül 2014; 21:59:09 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    Ben gayet uyumlu olduğumu düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheogorath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Molotov Cocktail



    Anarchy forever demiş birde ya gel bunu patakla işte.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheogorath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Molotov Cocktail



    Anarchy forever demiş birde ya gel bunu patakla işte.

    Oradaki -de eki ayrı yazılır paşam, öğrenin şunu.

    Ayrıca benimle bir derdin varsa çık, delikanlı gibi söyle. Yanımda bana abi çekecek adam bana sürreal ortamda fasa fiso yapmasın. Şuursuzca, deli fişek gibi hoplayıp zıplamanın lüzumu yok.

    Hadi eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Molotov Cocktail -- 24 Eylül 2014; 22:19:07 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang

    Sen uyma bu tavsiyelere @Anus Destroyer
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taylor Gang

    Sen uyma bu tavsiyelere @Anus Destroyer

    Ulan
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 2600 3.9GHZ OC / Sapphire RX5700 / Msı B450 Gaming Plus / Corsair Vengeance LPX 3000MHZ (3200MHZ OC) CL16 2X8 16GB / Xpg Sx8200 Pro 256Gb / WD Blue 1TB 7200RPM / Fsp Hydro 600W / Phanteks P300
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    Bende daha çok avatarımla uyumluyum
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Persheid1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lelouch Vi Britannia

    o zamann

    Lelouch Vi Britanna ga meijiru... omaetachi wa, watashi no dorei to naru!

    Code Geass tamamlandı mı? Şuan ben R2 19. Bölümdeyim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Persheid1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lelouch Vi Britannia

    o zamann

    Lelouch Vi Britanna ga meijiru... omaetachi wa, watashi no dorei to naru!

    Code Geass tamamlandı mı? Şuan ben R2 19. Bölümdeyim.

    r2 2. sezon var tamamlandı yeni sezon yok boukoku no akito diye ovalardan oluşan bi seri var
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.