Şimdi Ara

kulaklık garantiye girer mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
20.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben kabloyı bile değiştirdim. Kulaklıkta değişir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilginiz için teşekkür ederim ürünü kargoluyup göndericem durumu sizlerle paylaşırım.
  • Teleservice ile ugrasilmaz, dogrudan apple a gonderin. Yasa geregi kutunun icindeki tum aksesuarlarin (sim kart ignesi bile dahil) garantiye girmesi lazim. Apple ile iletisime gecerseniz yardimci olurlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • millet ne güzel sallamış bilmeden aksasuar garantili sayılmaz diye :)
    ipod shufle ın kulaklığını bilmiyorum kaç sefer garantiden değişmişimdir...
    2 yılda en az 6 seferdir sanırım.
    garanti için cihazın beraberinde satıldığı makina imei için istiyorlar..
    ben shufle kulaklığını bi zamanlar kadıköyde garantiye bakan apple bayi vardı oraya elden bırakıyordum bırakırken shuflenin kendisini istiyorlardı cihan numarasına bakmak için...fatura da iş görür...
    kulaklıklarda tamir olmadığı için sıfır aksesuarınızı alacaksınız hayırlı olsun şimdiden..
  • normalde aksesuar garantiye girmez ama faturası ıle güzel bir konuşmayla ve cıhazı kısa bır zamanda aldıysanız olabilir şansınızı deneyınız bence
  • applenin telefonu var mı türkiyede olanın
  • Kazuistik kullanıcısına yanıt
    02162821511
  • Kutunun icindeki hersey garantiye girer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kazuistik

    Merhaba Değerli Müşterimiz


    Öncelikle detaylı ariza arastirmasi icin cihazinizi asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak faturanızla birlikte gonderebilirsiniz. Faturanın olmadığı durumlarda üretici kayıtlarına göre garanti kontrolü sağlanmaktadır.


    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:9 34848
    Maltepe/ İstanbul


    İyi Günler


    Cihazı niye istiyorlar benden onu anlamadım ya bunlar anlamadı yada ben anlatamadım

    Cihaz istenir çünkü cihazın kulaklığı bozma ihtimaline karşı bakmaları lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aksesuarlarda garantiye giriyor, girmez diyen mağaza olursa tüketici haklarına gidin. Sanırım aksesuarda 2 yıl değildi ama belli bir süre garantisi var. Satılan her ürün aksesuarda olsa garanti kapsamındadır. Ben daha önce nokia için sorun yaşamıştım cihazı istemediler kulaklık ve cihaz faturası ile değişim yaptılar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.