Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the-punisher -- 11 Mart 2022; 15:56:36 >



  • "kardeş uzatma yeter."



    bu nasıl bir üslup

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    "kardeş uzatma yeter."



    bu nasıl bir üslup

  • Hayırdır babasının oğlu musun uzatma kardeş ayağı çekiyor?

  • Katiller de Ağlar kullanıcısına yanıt

    Öyle zannediyor galiba kendince.

  • Maalesef hocam işte böyle bunlar...

  • n11'den çok zorda kalmadıkça birşey almam,ağır çöp bir platform,letgodan farksız

  • Ben bu gidişle internetten hiçbir şey almayacağım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1A1F3FD31

    Bu mesaj silindi.

    Aynen sonuna kadar katılıyorum. Mağazadan alırken bozuk çıkar mı acaba diye korkarak internetten alırdım, nasılsa iade hakkım var diye. Şimdi ise internetten almaya korkar oldum, ne yapacağız bu gidişle ben de bilmiyorum. Adamla muhatap olmamak için cevap bile vermedim o mesajına ama istesem onun anlayacağı dilden çok güzel muhatap olurdum. Gerekli yerlere şikayette bulundum, onlarla çok güzel muhatap olur o zaten.

  • n11 pişmanlık gibi geliyor bana. Gördüğüm şikayetlerin büyük çoğunluğu n11 üzerinden yapılan alışverişler hakkında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, şikayetiniz takibimizde olup, tarafınıza tekrar bilgilendirme sağlanacaktır.Tüm talepleriniz için https://www.n11.com/giris-yap?donusurl=%2Fhesabim%2Fsiparislerim sayfasından 7/24 hizmet alabilirsiniz.

  • r.H kullanıcısına yanıt

    Merhaba, n11.com olarak sizlere 11 konuda güvence veriyoruz. Detaylara https://www.n11.com/genel/11-guvence-183250 sayfasından ulaşabilirsiniz. 

  • %100 tüketici hatası. Eğer bilinçli bir tüketici olsaydınız ambalajını açmadan önce sorunlu ürün olduğunu anlardınız. Hem ürünün ambalajını aç hem de şikayet et, oh ne güzel dünya. Hadi görüntüsünden anlayamadınız, cızırtının kokusunu alıp anlasaydınız bari.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar "Dandikoviç" bir firma olduğunu bize gösterdiğin için teşekkür ederim.

    Sipariş vermeden önce "Tabi Efendim" Siparişten sonra "Kardeş bağrımı deş" saçma sapan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merzifonlu Joe

    %100 tüketici hatası. Eğer bilinçli bir tüketici olsaydınız ambalajını açmadan önce sorunlu ürün olduğunu anlardınız. Hem ürünün ambalajını aç hem de şikayet et, oh ne güzel dünya. Hadi görüntüsünden anlayamadınız, cızırtının kokusunu alıp anlasaydınız bari.

    Aynen hocam kesinlikle. Telepatik güçlerimi kullanarak daha sipariş bile vermeden ürünün sorunlu olduğunu anlamam gerekirdi aslında.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: searchleyenadam

    Ne kadar "Dandikoviç" bir firma olduğunu bize gösterdiğin için teşekkür ederim.

    Sipariş vermeden önce "Tabi Efendim" Siparişten sonra "Kardeş bağrımı deş" saçma sapan.

    Rica ederim. Zaten bu konuyu açmamdaki amaç da buydu. Benim başıma geldi, başkasının da gelmesin. N11 sitesi güya mağazaya yaptırım uygulanacak diyor ama daha dün gördüm, aynı kulaklıktan bir tane daha aynı mağazadan satılmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: the-punisher

    Ben bu gidişle internetten hiçbir şey almayacağım.

    ben almayı bıraktım bile 2 sene oldu

  • Geçmiş olsun hocam, ülkede satıcılar "Nasıl olsa insanlar ses çıkarmıyor." kafasında olduğu için uyduruk bir sözleşme dayatıp insanların tüketici haklarını ellerinden almaya çalışıyorlar.


    N11`de ve Apple`ın X bir resmi satıcısında aynısını yaşadım. Ürünü alırken saçma sapan bir şeyler yazmışlar sözleşmeye, "Bak, bak, kabul ettin." diye cevap geldi. Avukata başvurdum,"böyle bir sözleşme uygulamaya hakları yok, iade/değişim hakkını elinden alamazlar." demesi üzerine mahkemeye vermiştim. Telefonları açmayan firmalar, bir anda günde sabah 9`dan itibaren defalarca aramaya başladı. Her seferinde "Bu sefer ben size 3 iş günü+24 saat içerisinde dönüş yapacağım." diyerek kapatmıştım. 

  • n11 N kullanıcısına yanıt

    n11 net bir şekilde tüketiciyi satıcının kucağına atan bir platformdan öte birşey değildir. Hiç bir şeyi koruduğunuz yok. O attığınız yardım sayfalarında yazan "müşteri temsilcileri" daha uzak mesafe sözleşmesinde ne yazdığından haberi yok.


    Son yaşadığım olaydan sonra ben de kullanmıyorum artık. çevremdeki kimseye de kullandırmıyorum.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.