Şimdi Ara

KTM DUKE 125 ALMAK İSTİYORUM ACEMİYİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
6.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merabalar su aralar bir ktm duke 125 almak istiyorum fakat hic vitesli motorum olmadi cub motorlara bindim tek sikintim surebilirmiyim agirmi gelir diye korkuyorum ehliyet e de yazildim yakin zamanda alacagim hayirlisiyla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdurrahman27GS -- 6 Mayıs 2014; 10:38:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Yani surebilirmiyim yormasi pek problem degil devrilmeyelim sifir motorla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Ne demek yoracaktır?
    Bu arada nasıl bu ay ehliyet alabiliyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdurrahman27GS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Yani surebilirmiyim yormasi pek problem degil devrilmeyelim sifir motorla

    Sürebilirsin tabi ki 125cc motor başlangıç için ideal

    @burakaydin Yoracaktan kastım naked olduğu için rüzgarı çok fazla yer motor o yüzden sürücü belli süre sonra yorulur




  • Surersin hocam silinti olmaz YBR daha agir diye biliyorum bazilari motora elini bile sürmeden. 140-170 kg motora biniyolar 118 kg bisey değil korkma

    Sadece gaza gelmemeye çalıs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotoStunt -- 6 Mayıs 2014; 8:29:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MotoStunt kullanıcısına yanıt
    Cevap icin tesekkurler gaza gelicek birisi degilim sonucta motor a biniyorsun duştummu kotu olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakaydin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Ne demek yoracaktır?
    Bu arada nasıl bu ay ehliyet alabiliyorsunuz?

    Bir ay icinde olacak 1 haziranda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni başlayacak biri için en ideal seçeneklerden biri..
  • Dusme her an her motorla olabilir. Surebilirsin demek dusmeyeceksin anlamina gelmez. Sen dikkatli kullanmaya ozen goster ama ufak tefek dusus olursa da kafana takma. Motorun dusmus kalkmisi makbuldur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abdurrahman27GS kullanıcısına yanıt
    Çok iyi bir tercih bence ama ileride supersport kullanmak istiyosan ktm duke 125 biraz naked'a kaçıyor alışmanda bir sıkıntı olur mu bilemem ama ktm ile pişman olacağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peacee34

    Çok iyi bir tercih bence ama ileride supersport kullanmak istiyosan ktm duke 125 biraz naked'a kaçıyor alışmanda bir sıkıntı olur mu bilemem ama ktm ile pişman olacağını sanmıyorum.

    Supersport a geciste siki.ti olacagini sanmam ama tarzini durusunu cok begeniyorum duke lerin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • W1L3D kullanıcısına yanıt
    KTM parcalari zormu bulunuyor ve de pahalimi diyorsunuz biraz daha anlatabilirmisiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.

    Daelimmi hocam ne diyorsun sen hic sürmedin heralde bu motoru berbat bir şey.
    Ktm bence gayet iyi saglam motor parasini hak ediyor. Kıçı kırık cbr 125e 8000 vermektense ktm'ye 9000 veririm daha iyi.

    Bu yaza kismetse duke 390 yada Hyosung x5 alicam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevilesi adam -- 6 Mayıs 2014; 19:19:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.

    Daelimmi hocam ne diyorsun sen hic sürmedin heralde bu motoru berbat bir şey.
    Ktm bence gayet iyi saglam motor parasini hak ediyor. Kıçı kırık cbr 125e 8000 vermektense ktm'ye 9000 veririm daha iyi.

    Bu yaza kismetse duke 390 yada Hyosung x5 alicam

    Naked motor kullanımı basit falan demişsin de bu nakedlar ne işe yarar allah aşkına?

    ''* Yüksek sürate çıkamazsınız, rüzgar berbat eder sürücüyü, 100 kph'den sonra sürüş zevki kalmaz.
    * Scooter gibi kullanamazsınız, hantal kalır.
    * Uzun yolda zevksizdir, bir touringe benzemez.
    * Sıradan motosikletlere benzer, yolda diğerleri gibi dikkat çekmez, çok mütevazidir.
    * Araziye giremezsiniz.
    * Sportif kullanamazsınız, önünüzdeki bisiklet gidonu buna pek müsaade etmez.''

    Peki neden alınır bi naked motosiklet?

    Ayrıca kıçı kırık Cbr 125 R dediğin motosiklet en iyi başlangıç motorudur. Masraf istemez, yedek parçası ucuz, malzeme kalitesi başlı başına HONDA. Senin ki laf olsun torbada olsun hesabına gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cumadangeldim -- 6 Mayıs 2014; 20:43:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.

    Daelimmi hocam ne diyorsun sen hic sürmedin heralde bu motoru berbat bir şey.
    Ktm bence gayet iyi saglam motor parasini hak ediyor. Kıçı kırık cbr 125e 8000 vermektense ktm'ye 9000 veririm daha iyi.

    Bu yaza kismetse duke 390 yada Hyosung x5 alicam

    Naked motor kullanımı basit falan demişsin de bu nakedlar ne işe yarar allah aşkına?

    ''* Yüksek sürate çıkamazsınız, rüzgar berbat eder sürücüyü, 100 kph'den sonra sürüş zevki kalmaz.
    * Scooter gibi kullanamazsınız, hantal kalır.
    * Uzun yolda zevksizdir, bir touringe benzemez.
    * Sıradan motosikletlere benzer, yolda diğerleri gibi dikkat çekmez, çok mütevazidir.
    * Araziye giremezsiniz.
    * Sportif kullanamazsınız, önünüzdeki bisiklet gidonu buna pek müsaade etmez.''

    Peki neden alınır bi naked motosiklet?

    Ayrıca kıçı kırık Cbr 125 R dediğin motosiklet en iyi başlangıç motorudur. Masraf istemez, yedek parçası ucuz, malzeme kalitesi başlı başına HONDA. Senin ki laf olsun torbada olsun hesabına gelmiş.

    Yeni başlayan adam için 100'ün üstüne çıkmaması çok iyi bişey. 100'ün üstüne çıkmıyor anlamayın yazdığımdan.
    Ayağın vitese alıştıktan sonra çok iyi kullanırsın. Kuzenimde duke 125 vardı. Trafikte oyuncak gibi ordan girip burdan çıkıyordum.
    Duke'nin tasarımını görmedin sanırım. Bu motosiklette dikkat çekmeyecekse artık ne diyeyim.
    Araziye naked ile girilir. Supersport ile girilmez.
    Zaten alan adam eğik durmayı sevmediği için yüksek gidonlu tercih eder.



    Cbr kötü demiyorum. 8400 tl verilmez o motora. İlk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 6000 yada 6500 gibi bir fiyatı vardı o zaman kim ne derse desin cbr derdim. 8400 tl'ye o motor kesinlikle alınmaz. Marka fanatikliği yapmayın lütfen.
    Ben iki motoruda sürdüm. Sanırım sen sadece cbr sürmüşsün. Cbrda da sportif bi tarz yok. Bisiklet gidonu gibi oda. Serilik olarak ktm duke 125 cbr'dan daha iyi son hızı ölçmedim hiç ama ışıklarda cbr ile kalktığımda baya bi fark atmıştım.
    Kalite olarak konuşursakta emin ol hondayla eş değer kalitesi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevilesi adam -- 6 Mayıs 2014; 21:22:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.

    Daelimmi hocam ne diyorsun sen hic sürmedin heralde bu motoru berbat bir şey.
    Ktm bence gayet iyi saglam motor parasini hak ediyor. Kıçı kırık cbr 125e 8000 vermektense ktm'ye 9000 veririm daha iyi.

    Bu yaza kismetse duke 390 yada Hyosung x5 alicam

    Naked motor kullanımı basit falan demişsin de bu nakedlar ne işe yarar allah aşkına?

    ''* Yüksek sürate çıkamazsınız, rüzgar berbat eder sürücüyü, 100 kph'den sonra sürüş zevki kalmaz.
    * Scooter gibi kullanamazsınız, hantal kalır.
    * Uzun yolda zevksizdir, bir touringe benzemez.
    * Sıradan motosikletlere benzer, yolda diğerleri gibi dikkat çekmez, çok mütevazidir.
    * Araziye giremezsiniz.
    * Sportif kullanamazsınız, önünüzdeki bisiklet gidonu buna pek müsaade etmez.''

    Peki neden alınır bi naked motosiklet?

    Ayrıca kıçı kırık Cbr 125 R dediğin motosiklet en iyi başlangıç motorudur. Masraf istemez, yedek parçası ucuz, malzeme kalitesi başlı başına HONDA. Senin ki laf olsun torbada olsun hesabına gelmiş.

    Yeni başlayan adam için 100'ün üstüne çıkmaması çok iyi bişey. 100'ün üstüne çıkmıyor anlamayın yazdığımdan.
    Ayağın vitese alıştıktan sonra çok iyi kullanırsın. Kuzenimde duke 125 vardı. Trafikte oyuncak gibi ordan girip burdan çıkıyordum.
    Duke'nin tasarımını görmedin sanırım. Bu motosiklette dikkat çekmeyecekse artık ne diyeyim.
    Araziye naked ile girilir. Supersport ile girilmez.
    Zaten alan adam eğik durmayı sevmediği için yüksek gidonlu tercih eder.



    Cbr kötü demiyorum. 8400 tl verilmez o motora. İlk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 6000 yada 6500 gibi bir fiyatı vardı o zaman kim ne derse desin cbr derdim. 8400 tl'ye o motor kesinlikle alınmaz. Marka fanatikliği yapmayın lütfen.
    Ben iki motoruda sürdüm. Sanırım sen sadece cbr sürmüşsün. Cbrda da sportif bi tarz yok. Bisiklet gidonu gibi oda. Serilik olarak ktm duke 125 cbr'dan daha iyi son hızı ölçmedim hiç ama ışıklarda cbr ile kalktığımda baya bi fark atmıştım.
    Kalite olarak konuşursakta emin ol hondayla eş değer kalitesi var.

    Fikirlerine saygılıyım eyvallah ama kıçı kırık demen yanlıştı orda onu kabul edelim bi Bende 2013 Cbr var motor ne kadar ss olarak geçse de oturuş pozisyonu açısından ss motorlara hiç benzemiyor doğruya doğru. 7 bin küsüre almıştım ben geçen sene son hız 145i görüyor, tabi rödajı iyi yapılmışsa. Serilik konusuna bişey diyemem ancak başlangıç için ''yeni öğrenen'' bi adam için cbr daha rahat olur. Mesela kendimi örnek vericeksem hiç zorlanmadan kullandım/kullanıyorum Cbrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cumadangeldim

    118kg ağırlık var motorda yani = kuş gibi Ancak naked olduğu için seni fazla yoracaktır başlangıç motoru olarak

    Naked ogrenilmesi en kolay motorudur.

    kolayı zoru bırakında ktmden bahsediyoruz. adamı uyarında kararından vazgeçsin 9 10 bin lira para vericek en azından parası yazık olmasın...

    benden tavsiye türkiyede sektöründe asla müşteriyi üzmeyen direk parça sıkıntısını cözen firmaların motorlarını alın yamaha , honda , suzuki , kawasaki 4 markanın motorunda asla türkiyede sorun yaşamazsınız bunlara ek olarakda marka isterseniz daelim , hero , tvs , hyosung 'da alabilirsiniz.

    Daelimmi hocam ne diyorsun sen hic sürmedin heralde bu motoru berbat bir şey.
    Ktm bence gayet iyi saglam motor parasini hak ediyor. Kıçı kırık cbr 125e 8000 vermektense ktm'ye 9000 veririm daha iyi.

    Bu yaza kismetse duke 390 yada Hyosung x5 alicam

    Naked motor kullanımı basit falan demişsin de bu nakedlar ne işe yarar allah aşkına?

    ''* Yüksek sürate çıkamazsınız, rüzgar berbat eder sürücüyü, 100 kph'den sonra sürüş zevki kalmaz.
    * Scooter gibi kullanamazsınız, hantal kalır.
    * Uzun yolda zevksizdir, bir touringe benzemez.
    * Sıradan motosikletlere benzer, yolda diğerleri gibi dikkat çekmez, çok mütevazidir.
    * Araziye giremezsiniz.
    * Sportif kullanamazsınız, önünüzdeki bisiklet gidonu buna pek müsaade etmez.''

    Peki neden alınır bi naked motosiklet?

    Ayrıca kıçı kırık Cbr 125 R dediğin motosiklet en iyi başlangıç motorudur. Masraf istemez, yedek parçası ucuz, malzeme kalitesi başlı başına HONDA. Senin ki laf olsun torbada olsun hesabına gelmiş.

    Yeni başlayan adam için 100'ün üstüne çıkmaması çok iyi bişey. 100'ün üstüne çıkmıyor anlamayın yazdığımdan.
    Ayağın vitese alıştıktan sonra çok iyi kullanırsın. Kuzenimde duke 125 vardı. Trafikte oyuncak gibi ordan girip burdan çıkıyordum.
    Duke'nin tasarımını görmedin sanırım. Bu motosiklette dikkat çekmeyecekse artık ne diyeyim.
    Araziye naked ile girilir. Supersport ile girilmez.
    Zaten alan adam eğik durmayı sevmediği için yüksek gidonlu tercih eder.



    Cbr kötü demiyorum. 8400 tl verilmez o motora. İlk çıktığı zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 6000 yada 6500 gibi bir fiyatı vardı o zaman kim ne derse desin cbr derdim. 8400 tl'ye o motor kesinlikle alınmaz. Marka fanatikliği yapmayın lütfen.
    Ben iki motoruda sürdüm. Sanırım sen sadece cbr sürmüşsün. Cbrda da sportif bi tarz yok. Bisiklet gidonu gibi oda. Serilik olarak ktm duke 125 cbr'dan daha iyi son hızı ölçmedim hiç ama ışıklarda cbr ile kalktığımda baya bi fark atmıştım.
    Kalite olarak konuşursakta emin ol hondayla eş değer kalitesi var.

    Fikirlerine saygılıyım eyvallah ama kıçı kırık demen yanlıştı orda onu kabul edelim bi Bende 2013 Cbr var motor ne kadar ss olarak geçse de oturuş pozisyonu açısından ss motorlara hiç benzemiyor doğruya doğru. 7 bin küsüre almıştım ben geçen sene son hız 145i görüyor, tabi rödajı iyi yapılmışsa. Serilik konusuna bişey diyemem ancak başlangıç için ''yeni öğrenen'' bi adam için cbr daha rahat olur. Mesela kendimi örnek vericeksem hiç zorlanmadan kullandım/kullanıyorum Cbrı.

    Kullanımına lafım yok hocam. Cbr ile başlanır ama duke ile daha iyi başlanır. Aşırı rahat sürüş pozisyonu var bisiklet gibi hareket ettirebiliyorum motoru. Trafikte çok işe yarıyor. Viraj desen dizler yerde gidiyorum bu motorla. Yeni başlayan adam içinde rahat hareket önemlidir zaten.

    Cbr iyidir birazda şekil olsa daha iyi olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevilesi adam -- 6 Mayıs 2014; 21:54:54 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.