Şimdi Ara

KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
6.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DemirAtlıAdam kullanıcısına yanıt
    yahu kardeş modifiye konusu olmuş pahalı bisiklet kavgası.. her neyse... xc250 yi ilk aldığınızda yerden yere vurmuştunuz. umarım şimdi memnunsunuzdur. istanbula yakınım ama gidip gelemem. internetten lastik ve km saatinizin aynısından aynı fiyata satılan bir yer var mı? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mandakulağı

    yahu kardeş modifiye konusu olmuş pahalı bisiklet kavgası.. her neyse... xc250 yi ilk aldığınızda yerden yere vurmuştunuz. umarım şimdi memnunsunuzdur. istanbula yakınım ama gidip gelemem. internetten lastik ve km saatinizin aynısından aynı fiyata satılan bir yer var mı? teşekkürler.

    xc250'yi yerden yere vurduğumu nereden çıkardın kardeş, başkasıyla karıştırdın sanırım :)

    Lastiğin aynısını internette zor bulursun sanırım.

    Km saati
    http://bisikletgungorler.com/index.php?route=product/product&product_id=176




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Housefly

    Kardeş kusura bakma fakat 500 lira bu bisiklete masraf yapacağına satıp, üzerine 500 lira koyup daha iyi bir şey alabilirdin. Cadillac oldu derken pek performansı arttıran pek bir şey göremedim ben bir tek maşa değişmiş o da 500 liraya değmez.

    performansını artıran derken neyi kastettin ? motor takacak halim yok ya :) Ayrıca xc250 kadro tasarımı hoşuma gittiği için başka bisiklet almak istemedim.

    Üstüne 500 koyup 1000 liralık al diyorsun ama bin liraya sadece boş bir bisiklet alırsın.Aksesuardı şuydu buydu derken olur sana 1300 lira.
    Bendeki xc250 deyim yerindeyse full+full ve bisiklet de dahil toplam gider 1000 lira ve vites sistemi olsun amortisör olsun frenler olsun çok şükür dört dörtlük, tıkır tıkır çalışıyor.

    Bin liraya alacağım bisikletin benim xc250den tek farkı, disk frenleri ve vites sistemidir.(o da en fazla alivio olur) Sadece bunun için 500 lira daha vermek sence daha mı mantıklı ?

    Bana mı anlatıyorsun bunları 1000 liraya boş bisiklet alırsın diyor, 950 liraya aldığım bisikleti getireyim sana, kendi bisikletinle karşılaştır bakalım. Performans için motor takmana gerek yok zaten bunu diyen birinin hayatında bindiği en iyi bisikleti tahmin etmek zor değil. Tek fark disk frenleri ve vites sistemi demişsin bisiklet sadece bunlardan oluşmuyor bunun jantı var, maşası var,kadro kalitesi var ama amatör bir kullanıcı bunları pek önemsemez. Ayrıca senin bisikletinle benim bisikletim arasında da 2kg ağırlık farkı var bilmiyorsan söyleyeyim 2 kg az bir ağırlık değil. Tourney serisine dört dörtlük diyen birisine de bisikletimi göstermekle uğraşmam belli amatör olduğun ya neyse.. Sonuç olarak senin iyi dediğin bisikleti bakkala gitmek için anca kullanırım bu yüzden, sana yetiyorsa sorun yok anladığım kadarıyla da tecrübesizsin ilk bisikletin bu zamanla tecrübe kazanır öğrenirsin. Güle güle kullan bisikletini

    Jant, maşa, kadro kalitesi ?
    Maşayı değiştirdiğim
    Attırıcıyı değiştirdim
    Jantların ne gibi bir etki yapacağını bilemedim doğrusu ağırlık konusuysa geçin bunları :)
    Kadro kalitesine gelince xc250'nin kadrosu 7005 aliminyum.Ayrıca uçak endüstrisinde de tercih edilen bir teknoloji :) 6061 alu kadrolar esnek yapılı olmasından dolayı pedala uyguladığınız gücü sömürebiliyor.

    Senin bakkala gitmek için kullanacağın bisikletle ben şuan 4bin km'yi devirdim :)

    Yani kısaca 2 kg daha hafif olması için milyarlar dökmek profesyonellikse, ben amatör olarak mutluyum hocam :)

    Bilmedigin cok sey var bos bos konusuyorsun iste. Ugrasamam seninle amator genc

     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]




    10.8kg

    quote:

    DemirAtlıAdam


    Güle güle kullan dostum renkler hoşuma gitti




  • Allah paradan önce akil fikir vermeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçen gün Kadıköy'de bir tane XC250 gördüm çok beğendim. Bu da çok güzel modifiye olmuş. Güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Housefly

    Kardeş kusura bakma fakat 500 lira bu bisiklete masraf yapacağına satıp, üzerine 500 lira koyup daha iyi bir şey alabilirdin. Cadillac oldu derken pek performansı arttıran pek bir şey göremedim ben bir tek maşa değişmiş o da 500 liraya değmez.

    performansını artıran derken neyi kastettin ? motor takacak halim yok ya :) Ayrıca xc250 kadro tasarımı hoşuma gittiği için başka bisiklet almak istemedim.

    Üstüne 500 koyup 1000 liralık al diyorsun ama bin liraya sadece boş bir bisiklet alırsın.Aksesuardı şuydu buydu derken olur sana 1300 lira.
    Bendeki xc250 deyim yerindeyse full+full ve bisiklet de dahil toplam gider 1000 lira ve vites sistemi olsun amortisör olsun frenler olsun çok şükür dört dörtlük, tıkır tıkır çalışıyor.

    Bin liraya alacağım bisikletin benim xc250den tek farkı, disk frenleri ve vites sistemidir.(o da en fazla alivio olur) Sadece bunun için 500 lira daha vermek sence daha mı mantıklı ?

    Bana mı anlatıyorsun bunları 1000 liraya boş bisiklet alırsın diyor, 950 liraya aldığım bisikleti getireyim sana, kendi bisikletinle karşılaştır bakalım. Performans için motor takmana gerek yok zaten bunu diyen birinin hayatında bindiği en iyi bisikleti tahmin etmek zor değil. Tek fark disk frenleri ve vites sistemi demişsin bisiklet sadece bunlardan oluşmuyor bunun jantı var, maşası var,kadro kalitesi var ama amatör bir kullanıcı bunları pek önemsemez. Ayrıca senin bisikletinle benim bisikletim arasında da 2kg ağırlık farkı var bilmiyorsan söyleyeyim 2 kg az bir ağırlık değil. Tourney serisine dört dörtlük diyen birisine de bisikletimi göstermekle uğraşmam belli amatör olduğun ya neyse.. Sonuç olarak senin iyi dediğin bisikleti bakkala gitmek için anca kullanırım bu yüzden, sana yetiyorsa sorun yok anladığım kadarıyla da tecrübesizsin ilk bisikletin bu zamanla tecrübe kazanır öğrenirsin. Güle güle kullan bisikletini

    Jant, maşa, kadro kalitesi ?
    Maşayı değiştirdiğim
    Attırıcıyı değiştirdim
    Jantların ne gibi bir etki yapacağını bilemedim doğrusu ağırlık konusuysa geçin bunları :)
    Kadro kalitesine gelince xc250'nin kadrosu 7005 aliminyum.Ayrıca uçak endüstrisinde de tercih edilen bir teknoloji :) 6061 alu kadrolar esnek yapılı olmasından dolayı pedala uyguladığınız gücü sömürebiliyor.

    Senin bakkala gitmek için kullanacağın bisikletle ben şuan 4bin km'yi devirdim :)

    Yani kısaca 2 kg daha hafif olması için milyarlar dökmek profesyonellikse, ben amatör olarak mutluyum hocam :)

    Bilmedigin cok sey var bos bos konusuyorsun iste. Ugrasamam seninle amator genc

     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]




    10.8kg

    quote:

    DemirAtlıAdam


    Güle güle kullan dostum renkler hoşuma gitti

    10.8 kg olsa ne olacak dostum ? Seni de tanıyoruz paran var ama pek anladığın yok bisikletten sen de yenisin. Ama makineye laf yok mantıklı seçim




  • araba kornası olarak hangi kornayı taktınız ?
  • Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.

    Dostum adamın bir şeyden anladıgı yok laf kalabalığı yapmaktan başka . Boşver kendi kendine konuşsun . Bizler bisikleti spor , eğlence , hobi olarak yapıyoruz . Bu arkadaş bin liralık bisikletle ne oldum delisi olmuş . Atatürk ne demiş : ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim . Altında değil bin lira 10 bin liralık bisiklet olsun . Ataturkun saydıgı o ozellıkler yoksa yemişim senin bisikletini .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRO319 -- 13 Temmuz 2013; 14:10:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Housefly

    Kardeş kusura bakma fakat 500 lira bu bisiklete masraf yapacağına satıp, üzerine 500 lira koyup daha iyi bir şey alabilirdin. Cadillac oldu derken pek performansı arttıran pek bir şey göremedim ben bir tek maşa değişmiş o da 500 liraya değmez.

    performansını artıran derken neyi kastettin ? motor takacak halim yok ya :) Ayrıca xc250 kadro tasarımı hoşuma gittiği için başka bisiklet almak istemedim.

    Üstüne 500 koyup 1000 liralık al diyorsun ama bin liraya sadece boş bir bisiklet alırsın.Aksesuardı şuydu buydu derken olur sana 1300 lira.
    Bendeki xc250 deyim yerindeyse full+full ve bisiklet de dahil toplam gider 1000 lira ve vites sistemi olsun amortisör olsun frenler olsun çok şükür dört dörtlük, tıkır tıkır çalışıyor.

    Bin liraya alacağım bisikletin benim xc250den tek farkı, disk frenleri ve vites sistemidir.(o da en fazla alivio olur) Sadece bunun için 500 lira daha vermek sence daha mı mantıklı ?

    Bana mı anlatıyorsun bunları 1000 liraya boş bisiklet alırsın diyor, 950 liraya aldığım bisikleti getireyim sana, kendi bisikletinle karşılaştır bakalım. Performans için motor takmana gerek yok zaten bunu diyen birinin hayatında bindiği en iyi bisikleti tahmin etmek zor değil. Tek fark disk frenleri ve vites sistemi demişsin bisiklet sadece bunlardan oluşmuyor bunun jantı var, maşası var,kadro kalitesi var ama amatör bir kullanıcı bunları pek önemsemez. Ayrıca senin bisikletinle benim bisikletim arasında da 2kg ağırlık farkı var bilmiyorsan söyleyeyim 2 kg az bir ağırlık değil. Tourney serisine dört dörtlük diyen birisine de bisikletimi göstermekle uğraşmam belli amatör olduğun ya neyse.. Sonuç olarak senin iyi dediğin bisikleti bakkala gitmek için anca kullanırım bu yüzden, sana yetiyorsa sorun yok anladığım kadarıyla da tecrübesizsin ilk bisikletin bu zamanla tecrübe kazanır öğrenirsin. Güle güle kullan bisikletini

    Jant, maşa, kadro kalitesi ?
    Maşayı değiştirdiğim
    Attırıcıyı değiştirdim
    Jantların ne gibi bir etki yapacağını bilemedim doğrusu ağırlık konusuysa geçin bunları :)
    Kadro kalitesine gelince xc250'nin kadrosu 7005 aliminyum.Ayrıca uçak endüstrisinde de tercih edilen bir teknoloji :) 6061 alu kadrolar esnek yapılı olmasından dolayı pedala uyguladığınız gücü sömürebiliyor.

    Senin bakkala gitmek için kullanacağın bisikletle ben şuan 4bin km'yi devirdim :)

    Yani kısaca 2 kg daha hafif olması için milyarlar dökmek profesyonellikse, ben amatör olarak mutluyum hocam :)

    Bilmedigin cok sey var bos bos konusuyorsun iste. Ugrasamam seninle amator genc

     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]




    10.8kg

    quote:

    DemirAtlıAdam


    Güle güle kullan dostum renkler hoşuma gitti

    10.8 kg olsa ne olacak dostum ? Seni de tanıyoruz paran var ama pek anladığın yok bisikletten sen de yenisin. Ama makineye laf yok mantıklı seçim

    He la he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.

    İyi teker teker anlatiyorum duzgun bir sekilde, bence bu kadroya para harcamaya degmez 7005 aluminyum olmasi da pek bir sey farkettirmez kadronun acilari, kaynak noktalari, rijitligi, agirligi gibi daha bircok faktor var. Not: Alt seviye Kron kadrolari bu konuda cok basarili degil. Gelelim vites sistemine arkadas sadece arka aktariciyi degistirmis vitesi degistirdim diyor ama vites sistemi sadece bunden olusmuyor ki bunun zinciri, rublesi, vites kollari, aynakolu da var. Ne kadar fark edecek diyenler icin ise pedala kuvvet uygulayinca hissettigin tepki (orta gobek burada cok onemli bir hollowtech orta gobekli aynakolun tepkileri gercekten farkediyor digerlerine gore), en zor sartlarda bile kusursuz gecen vitesler vs. Masaya gelirsek bence masanin agirligi cok onemli arkadasin masasi tahminimce 2.5 kg civari ( benim masam da 2.6 kg kesinlikle asagilama amacim yok) cok onemli. Mesela v fren uyumlu havali bir masa alsa bisikleti 1 kg daha hafiflerdi ki 1 kg agirlik cok farkeder ve havali masa kullandi mi bilmiyorum ama gidip bir kullansin su anda bisikletine taktigi Rst Gila masanin yuzune bile bakmaz. Jantlara geleyim jantlarda gobekler cok cok onemli sonucta bisikleti goturen sey gobekler onlar dondukce ilerliyor bisiklet. Rulmanli gobekler bu konuda daha cok tavsiye edilir dagilma sorunu yok ve cok daha performansli. Kisaca ben illa bir seyler degistirecek olsam bir havali masa alirim ve teker gobeklerini degistirirdim. İstersen bir de bu dediklerimi degistir farki gor, bana hak vereceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    500 lira masraf ile xc250'nin Cadillac'a dönüşümü :)

    Değişenler:
    RST Gila 100mm Ön Amortisör (Çalışırken Tıs Tıs ses çıkarıyor belediye otobüsü gibi :D ), Arka attırıcı, lastikler, kırmızı jant telleri, jelli sele ve jelli kılıf(son resimde görünüyor), fren bacakları ve pabuçlar(Baradine 3 renk aldım resimdekiler değil sonradan taktım) Suluk kafesine 12v 1.2A akü taktım ve araba kornası bağladım, müzik sistemi de yaptım yani mini hoparlör taktım.Aküye 4 adet usb çıkışlı şarj sistemi bağladım böylelikle hem hoparlörü hem de telefonumu şarj edebiliyor :) öne 2 tane far arkaya stop lambası, uzun turlar için portbagaj ve bagaj çantası taktım.Gidonun yüksekliğini maşanın borusunu kesmeyerek ek penslerle yükselttim.Şimdi boynum ve belim ağrımadan, fazla eğilmeden kullanıyorum.Arkadaşlarıma verince bisikleti Cadillac gibi diyorlar ki gerçekten öyle acayip konforlu oldu.Ben onların bisikletlerine binince tahtadan bisiklete binmiş gibi oluyorum resmen :)


     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]



    Suluğu nerden aldınız hocam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.

    İyi teker teker anlatiyorum duzgun bir sekilde, bence bu kadroya para harcamaya degmez 7005 aluminyum olmasi da pek bir sey farkettirmez kadronun acilari, kaynak noktalari, rijitligi, agirligi gibi daha bircok faktor var. Not: Alt seviye Kron kadrolari bu konuda cok basarili degil. Gelelim vites sistemine arkadas sadece arka aktariciyi degistirmis vitesi degistirdim diyor ama vites sistemi sadece bunden olusmuyor ki bunun zinciri, rublesi, vites kollari, aynakolu da var. Ne kadar fark edecek diyenler icin ise pedala kuvvet uygulayinca hissettigin tepki (orta gobek burada cok onemli bir hollowtech orta gobekli aynakolun tepkileri gercekten farkediyor digerlerine gore), en zor sartlarda bile kusursuz gecen vitesler vs. Masaya gelirsek bence masanin agirligi cok onemli arkadasin masasi tahminimce 2.5 kg civari ( benim masam da 2.6 kg kesinlikle asagilama amacim yok) cok onemli. Mesela v fren uyumlu havali bir masa alsa bisikleti 1 kg daha hafiflerdi ki 1 kg agirlik cok farkeder ve havali masa kullandi mi bilmiyorum ama gidip bir kullansin su anda bisikletine taktigi Rst Gila masanin yuzune bile bakmaz. Jantlara geleyim jantlarda gobekler cok cok onemli sonucta bisikleti goturen sey gobekler onlar dondukce ilerliyor bisiklet. Rulmanli gobekler bu konuda daha cok tavsiye edilir dagilma sorunu yok ve cok daha performansli. Kisaca ben illa bir seyler degistirecek olsam bir havali masa alirim ve teker gobeklerini degistirirdim. İstersen bir de bu dediklerimi degistir farki gor, bana hak vereceksin.

    Kardeşim göbekler zaten rulmanlı ve ben maşadan memnunum.Havalı maşa alacak olsam senin dediklerine ters düşmüş olurum yani daha fazla para harcamış olurum ki ben maşadan gayet memnunum tepkimesi falan çok iyi.Hatta arkadaşım 1500 liraya Sedona 751 aldı onun maşasını test ettim, benim maşa ondan bile daha akıcı ve hassas çalışıyor.

    Şimdi gelip hollowtech, havalı maşa falan taksaydın diyorsun da ben bi maşayı, attırıcıyı değiştirdim bu kadar laf yaptın bi de onları taksam neler derdin kim bilir :) yani hep kendinle çelişiyorsun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    500 lira masraf ile xc250'nin Cadillac'a dönüşümü :)

    Değişenler:
    RST Gila 100mm Ön Amortisör (Çalışırken Tıs Tıs ses çıkarıyor belediye otobüsü gibi :D ), Arka attırıcı, lastikler, kırmızı jant telleri, jelli sele ve jelli kılıf(son resimde görünüyor), fren bacakları ve pabuçlar(Baradine 3 renk aldım resimdekiler değil sonradan taktım) Suluk kafesine 12v 1.2A akü taktım ve araba kornası bağladım, müzik sistemi de yaptım yani mini hoparlör taktım.Aküye 4 adet usb çıkışlı şarj sistemi bağladım böylelikle hem hoparlörü hem de telefonumu şarj edebiliyor :) öne 2 tane far arkaya stop lambası, uzun turlar için portbagaj ve bagaj çantası taktım.Gidonun yüksekliğini maşanın borusunu kesmeyerek ek penslerle yükselttim.Şimdi boynum ve belim ağrımadan, fazla eğilmeden kullanıyorum.Arkadaşlarıma verince bisikleti Cadillac gibi diyorlar ki gerçekten öyle acayip konforlu oldu.Ben onların bisikletlerine binince tahtadan bisiklete binmiş gibi oluyorum resmen :)


     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]



    Suluğu nerden aldınız hocam?

    sirkeciden kendi yerinden yani efor bisikletten aldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.

    İyi teker teker anlatiyorum duzgun bir sekilde, bence bu kadroya para harcamaya degmez 7005 aluminyum olmasi da pek bir sey farkettirmez kadronun acilari, kaynak noktalari, rijitligi, agirligi gibi daha bircok faktor var. Not: Alt seviye Kron kadrolari bu konuda cok basarili degil. Gelelim vites sistemine arkadas sadece arka aktariciyi degistirmis vitesi degistirdim diyor ama vites sistemi sadece bunden olusmuyor ki bunun zinciri, rublesi, vites kollari, aynakolu da var. Ne kadar fark edecek diyenler icin ise pedala kuvvet uygulayinca hissettigin tepki (orta gobek burada cok onemli bir hollowtech orta gobekli aynakolun tepkileri gercekten farkediyor digerlerine gore), en zor sartlarda bile kusursuz gecen vitesler vs. Masaya gelirsek bence masanin agirligi cok onemli arkadasin masasi tahminimce 2.5 kg civari ( benim masam da 2.6 kg kesinlikle asagilama amacim yok) cok onemli. Mesela v fren uyumlu havali bir masa alsa bisikleti 1 kg daha hafiflerdi ki 1 kg agirlik cok farkeder ve havali masa kullandi mi bilmiyorum ama gidip bir kullansin su anda bisikletine taktigi Rst Gila masanin yuzune bile bakmaz. Jantlara geleyim jantlarda gobekler cok cok onemli sonucta bisikleti goturen sey gobekler onlar dondukce ilerliyor bisiklet. Rulmanli gobekler bu konuda daha cok tavsiye edilir dagilma sorunu yok ve cok daha performansli. Kisaca ben illa bir seyler degistirecek olsam bir havali masa alirim ve teker gobeklerini degistirirdim. İstersen bir de bu dediklerimi degistir farki gor, bana hak vereceksin.

    Kardeşim göbekler zaten rulmanlı ve ben maşadan memnunum.Havalı maşa alacak olsam senin dediklerine ters düşmüş olurum yani daha fazla para harcamış olurum ki ben maşadan gayet memnunum tepkimesi falan çok iyi.Hatta arkadaşım 1500 liraya Sedona 751 aldı onun maşasını test ettim, benim maşa ondan bile daha akıcı ve hassas çalışıyor.

    Şimdi gelip hollowtech, havalı maşa falan taksaydın diyorsun da ben bi maşayı, attırıcıyı değiştirdim bu kadar laf yaptın bi de onları taksam neler derdin kim bilir :) yani hep kendinle çelişiyorsun :)





    Gobeklerinin markasi shimano mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba arkadaslar.. bende bisiklet bakiyorum..
    1700 tl ve asagisina bisiklet onerileriniz var mi... cift
    disk hidrolik fren dag bisikleti olsun boyum 182.
    benim icin onemli olan ilk once kadronun saglamligi
    ve kalitesi sonra donanim... 1700 liraya alabilecegim
    en saglam kalitelisi ve en donanimlisi hangisini
    onerirsiniz.... birde relaight talus 29 comp ve salcano
    insomnia 30. nasil.. linkleri veriyorum ....
    relaight fiyati 1700 tl
    www.raleighusa.com/arch...ntain/talus-29-
    comp-12/
    salcano fiyati 1350 tl
    www.salcano.com/Urunler.aspx?idurun=1082
    pazarlik yapilmis hallleri... orjinal fiyati ise relaight
    1920 tl saolcano 1635 tl
    bu pts almak istiyorum artik cok arastirdim ve
    kafam cok karisti.. relaight goruntusi cok
    mukemmel ozelliklerini sordugumda ise o para etmez
    diyorlar.. dedigim gibi benim icin oncelik saglamlik
    kalite dayanikli olmasi sonra ozellilere bakarim..
    yardimlarinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    500 lira masraf ile xc250'nin Cadillac'a dönüşümü :)

    Değişenler:
    RST Gila 100mm Ön Amortisör (Çalışırken Tıs Tıs ses çıkarıyor belediye otobüsü gibi :D ), Arka attırıcı, lastikler, kırmızı jant telleri, jelli sele ve jelli kılıf(son resimde görünüyor), fren bacakları ve pabuçlar(Baradine 3 renk aldım resimdekiler değil sonradan taktım) Suluk kafesine 12v 1.2A akü taktım ve araba kornası bağladım, müzik sistemi de yaptım yani mini hoparlör taktım.Aküye 4 adet usb çıkışlı şarj sistemi bağladım böylelikle hem hoparlörü hem de telefonumu şarj edebiliyor :) öne 2 tane far arkaya stop lambası, uzun turlar için portbagaj ve bagaj çantası taktım.Gidonun yüksekliğini maşanın borusunu kesmeyerek ek penslerle yükselttim.Şimdi boynum ve belim ağrımadan, fazla eğilmeden kullanıyorum.Arkadaşlarıma verince bisikleti Cadillac gibi diyorlar ki gerçekten öyle acayip konforlu oldu.Ben onların bisikletlerine binince tahtadan bisiklete binmiş gibi oluyorum resmen :)


     KRON XC250'nin İLK VE SON HALİ [+500lira masraf]



    Suluğu nerden aldınız hocam?

    sirkeciden kendi yerinden yani efor bisikletten aldım

    Ücretini göndersem bana alır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    Suluğu nerden aldınız hocam?

    sirkeciden kendi yerinden yani efor bisikletten aldım

    Ücretini göndersem bana alır mısınız?

    Gittigidiyorda satılıyor 15 liraya istediğin renkte.Fakat matara kafesin plastik değilse tavsiye etmem.Demir kafesler mataranın yüzeyini soyuyor benimki soyuldu kısmen.Onun için plastik kafesle kullanmanı tavsiye ederim

    http://urun.gittigidiyor.com/spor/paslanmaz-celik-matara-suluk-0-75-litre-89029161

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam


    Kardeşim göbekler zaten rulmanlı ve ben maşadan memnunum.Havalı maşa alacak olsam senin dediklerine ters düşmüş olurum yani daha fazla para harcamış olurum ki ben maşadan gayet memnunum tepkimesi falan çok iyi.Hatta arkadaşım 1500 liraya Sedona 751 aldı onun maşasını test ettim, benim maşa ondan bile daha akıcı ve hassas çalışıyor.

    Şimdi gelip hollowtech, havalı maşa falan taksaydın diyorsun da ben bi maşayı, attırıcıyı değiştirdim bu kadar laf yaptın bi de onları taksam neler derdin kim bilir :) yani hep kendinle çelişiyorsun :)


    Gobeklerinin markasi shimano mu ?

    Men Join




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yuyushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: DT Swiss

    Kardeşim biraz saygısızca yaklaşmış olabilirim kusura bakma ama yine de tecrübesiz olduğun çok konu var bilmemek ayıp değil ama bilmeyip te bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun. Tek tek her şeyini açıklayayım istersen sana ama boş tecrübe edip öğrenmek lazım açıklasam da anlamazsın çünkü. Neyse uzatmaya gerek yok güle güle bin işte @DemirAtlıAdam

    Gelişi güzel bu başlığa girdim, tüm yazılanları da okudum ama anlamadığım bir nokta oldu.
    "... bilmişlik taslama lütfen :) Ben de taslıyorum ama bir şeyler biliyorum en azından onları aktarmaya çalışıyorum ama sen direnmeye devam ediyorsun." demişsin de pardon sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Senin yazdıklarından anladığım tek şey; "xc250 alıp onu modifiye etmek yerine aynı paraya daha iyi bisiklet alabilirdin" diye ısrarların. Neden, niçin böyle düşündüğüne dair hiçbir şey yok, nasıl daha iyi bir performans sağlanabilir hakkında bilgi de vermiyorsun. Sadece laf kalabalığı yapıp duruyorsun.

    Hayır yani yazılanlardan bir şey anlamayan tek ben miyim diye bakıyorum, o konuda da sıkıntı yok. Başlıktakilerin çoğunluğu senin zırvalarından bir şey anlamıyor. Şimdi otur ciddi ciddi, düşündüklerini, bildiklerini anlatarak xc250 modifiyesine neden karşı olduğunu anlat da buradakiler anlasın ya da "siz ne anlarsınız yea!" gibi söylemlerle çıkıntılık yapmayı bir kenara bırak.

    İyi teker teker anlatiyorum duzgun bir sekilde, bence bu kadroya para harcamaya degmez 7005 aluminyum olmasi da pek bir sey farkettirmez kadronun acilari, kaynak noktalari, rijitligi, agirligi gibi daha bircok faktor var. Not: Alt seviye Kron kadrolari bu konuda cok basarili degil. Gelelim vites sistemine arkadas sadece arka aktariciyi degistirmis vitesi degistirdim diyor ama vites sistemi sadece bunden olusmuyor ki bunun zinciri, rublesi, vites kollari, aynakolu da var. Ne kadar fark edecek diyenler icin ise pedala kuvvet uygulayinca hissettigin tepki (orta gobek burada cok onemli bir hollowtech orta gobekli aynakolun tepkileri gercekten farkediyor digerlerine gore), en zor sartlarda bile kusursuz gecen vitesler vs. Masaya gelirsek bence masanin agirligi cok onemli arkadasin masasi tahminimce 2.5 kg civari ( benim masam da 2.6 kg kesinlikle asagilama amacim yok) cok onemli. Mesela v fren uyumlu havali bir masa alsa bisikleti 1 kg daha hafiflerdi ki 1 kg agirlik cok farkeder ve havali masa kullandi mi bilmiyorum ama gidip bir kullansin su anda bisikletine taktigi Rst Gila masanin yuzune bile bakmaz. Jantlara geleyim jantlarda gobekler cok cok onemli sonucta bisikleti goturen sey gobekler onlar dondukce ilerliyor bisiklet. Rulmanli gobekler bu konuda daha cok tavsiye edilir dagilma sorunu yok ve cok daha performansli. Kisaca ben illa bir seyler degistirecek olsam bir havali masa alirim ve teker gobeklerini degistirirdim. İstersen bir de bu dediklerimi degistir farki gor, bana hak vereceksin.

    Kardeşim göbekler zaten rulmanlı ve ben maşadan memnunum.Havalı maşa alacak olsam senin dediklerine ters düşmüş olurum yani daha fazla para harcamış olurum ki ben maşadan gayet memnunum tepkimesi falan çok iyi.Hatta arkadaşım 1500 liraya Sedona 751 aldı onun maşasını test ettim, benim maşa ondan bile daha akıcı ve hassas çalışıyor.

    Şimdi gelip hollowtech, havalı maşa falan taksaydın diyorsun da ben bi maşayı, attırıcıyı değiştirdim bu kadar laf yaptın bi de onları taksam neler derdin kim bilir :) yani hep kendinle çelişiyorsun :)





    İyi de kardeşim sen beni yine anlamadın :) Sen bisiklet Cadillac oldu falan demişsin buradan da anlaşılıyor ki bisiklette performansı etkileyen şeyler olmuş he olmuş ona lafım yok maşa ve aktarıcıyı değiştirmişsin ama benim demek istediğim 500 liraya daha çok performans alırdın. Sen , kardeşim ben performans aramıyorum keyfime yaptım bunları desen tamam derim ama sen hala bana yok maşam şöyle çalışıyor yok 1500 liralık bisikletten daha iyi, yok kadrom uzay teknolojisi falan filan diyerek üste çıkmaya çalıştın. Ben de yanlış düşündüğünü, o paraya daha iyi performans alacağın şeyler yapabileceğini söylüyorum ki bu konuda haklıyım kusura bakma. Belli ki senin amacın hobi performansa ihtiyacın yok, o zaman bunu bu şekilde söylemen gerekirdi. Sen ise bunun yerine bana zıt gitmeyi tercih ettin. En iysi uzatmayalım da konu daha fazla kirlenmesin, amacına yönelik geliştirmişsin bisikletini güle güle kullan :) Memnunsan sorun yok




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.