Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

KREDİ KARTLARI TEHLİKE SEVİYESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
164
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> KREDİ KARTLARI TEHLİKE SEVİYESİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    Kredi kartları ne kadar güvenli? Özellikle internetten alışveriş yaparken sizce yeterince güvenli mi? Artı bir restoranda ödemeyi kartla yaptıktan sonra acaba kartınızın numarasının çalınması ve size dev faturalar yollaması korkusuna sahipmisiniz?



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2579 Mesaj
    kredi kartım yok
    |
    |
  • Teğmen
    188 Mesaj
    Kartlarım internet ve telefon bankacılığına kapalı... Garsonlara mümkün olduğunca vermiyorum kartı... Kalkıp kasadan kendim ödüyorum... Şimdiye kadar bi kere yapamadım bu hareketi... Babamın oğlu değilki güveneyim... Bi gün kartımı internet olmasada telefon bankacılığına açtırmak zorunda kalabilirim... Hatta kalıcam...

    Bireysel Emeklilik katkı payları vesaire için...

    İnternet içinse Sanal Kart kesinlikle tavsiye ediyorum...
    |
    |
    _____________________________
    Her gün güneş doğar,
    Yeterki açık olsun perdeler...
    Ş.F.
  • Binbaşı
    1758 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SkywalkeR3001

    Kartlarım internet ve telefon bankacılığına kapalı... Garsonlara mümkün olduğunca vermiyorum kartı... Kalkıp kasadan kendim ödüyorum... Şimdiye kadar bi kere yapamadım bu hareketi... Babamın oğlu değilki güveneyim... Bi gün kartımı internet olmasada telefon bankacılığına açtırmak zorunda kalabilirim... Hatta kalıcam...

    Bireysel Emeklilik katkı payları vesaire için...

    İnternet içinse Sanal Kart kesinlikle tavsiye ediyorum...



    +1
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    Bence güvenli. Yapmadığınız bir alışverişin faturasını ödetemezler.
    Bankaya itaraz etme hakkınız var
    Ben sürekli kullanıyorum ve hiç bişi olmadı daha
    |
    |
    _____________________________
    etiketin lüzumu yok bizi eskiler bilir.
    "?"
  • Binbaşı
    1168 Mesaj
    garsonlara güvenmiyorum fakat internet güveniyorum yine de son zamanlarda elimden geldiğince sanal kart kullanıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2537 Mesaj
    himm bu sanal kart denen zımbırtı BANKADAN MI TEMIN EDILIYOR???
    |
    |
    _____________________________
    LG 47LM660S
  • Yüzbaşı
    747 Mesaj
    internette yaklaşık 6 yıldır kredi kartımı kullanıyorum... nerede kullanacağını bildikten sonra sorun yaşamazsın... acemiler için ise tehlikeli...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    kredi kartım yok ama banka kartım var tabikii visa electron, ee bu kartla sadece kendime ait paramı kullanıyorum ve borçlanmıyorum neticede, bütçemi kendim biliyorum ve taksit yaptırmadığımm içinde fazla para ödemiyorum, alışverişlerde ise bazı yerlerde banka kartına ayrı fiyat, havaleye ayrı fiyat isteyen yerler var hani %3 komiston varya onu düşüyo havale ödemelerinde ama genelde önce makinadan paramı çekerim sonra mağazadan istediğimi pazarlıkla daha ucuza alırım, ne öyle karta taksit yapıp daha fazla ödeyeyim değil mi? bazı yerlerde inat eden satıcılar olsada çok yerde nakit para her zaman daha cazip geliyo..

    sizede tavsiye ederim peşin para kullanmayı ama kartın kolaylıklarıda var elbette, bazen bi fatura için o kadar yok gitmek ve istenilen bankaya ulaşmak için arabaya binmek yerine internetten ödemek, tabii bankamın internet şubesinden, daha avantajlı, üstelik başka banka bile olsa fiyat farketmeden 500.000 tl masraf alıyorlar ama kazancınız yine kendinize kalıyo...

    zaten kredi kartlarına karşıyım, varsa paranız yatırın bankaya normal banka kartı alın her banka kartı visa yada maestro destekli zaten heryerde geçiyo
    |
    |
    _____________________________
    "Gözlerde yas yoksa, ruh gökkusagina sahip olamaz."
    "Bayrağı indirtmem, vatanı böldürtmem, ezanı dindirtmem, Türk'e de sövdürtmem!"




  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    Peki hiç duydunuz mu? Taksim de restoranlarda kredi kartıyla ödeme yapan bazı kişilerin kart numaralarının alınıp satıldıklarını ve o satın alan kişilerse o karttan milyarlara para transfer ettiklerini biliyormusunuz? Bu konuda pek güvence yok sanırım. Artı bankanında yapabileceği bir şey olduğunu zannetmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corporal -- 21 Aralık 2004, 14:05:49 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1502 Mesaj
    internetten alışveriş yapmam ama restorantlarda hakıkaten her seferinde tırsoyorum acaba numaram alınmısmıdır 1 den fazla cekilmişmidir diye
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3835 Mesaj
    İsteyen istediği kadar kredi kartımın numarasını kopyalar ve milyarlarca Lira tutarında harcama yapar. O beni bağlamaz. Bankanın sorunudur. Sonuçda alışveriş yapılan yer imza karşılaştırması yapmak zorundadır. Atılan imza bana ait değilse alırım paramı geri. (Hiç zorluk çıkartmadan geri ödeme yaptılar da zaten)

    Yine Internet üzerinden yapılan alışverişlerde imza olmadığı için her zaman paranızı geri talep etme hakkınız vardır. Bu alışverişi ben yapmadım dediğiniz an olay biter. Siz yapmadığınızı değil onlar yaptığınızı ispat etmek durumundadır. (Bu da arkadaşımın başına geldi 1 aylık araştırma sonucunda parası geri iade edildi)

    NOT: Benim kartım Pamukbank (Artık Halkbank oldu) Arkadaşımın kart ise Yapı Kredi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vozer -- 21 Aralık 2004, 17:39:39 >
    |
    |
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
haberler
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.