Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.159
Cevap
187
Favori
561.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuMé®@NG
    sonunda

    garanti 60 TL

    akbank 52 TL

    iade etti

    gunnesser kardeş sağol.. varol..

    ekstreden de küçük bir kısım ekledim..





    akbanka dönen paraya ait fotoyu da ekleyebilir misin?

    ne inatçı bankaymış yahu..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • arkadaşlar aynı bankanın hem kredı kartı hem bankamatıgını kullanıyorum. bu kesıntıler sadece tek hesaptan yapılıyor değil mi? yani sadece bankamatikten, yoksa kredı kartı ıcın ayrı bankamatık ıcın ayrı mı kesıntı yapılıyor?

    tesekkurler.
  • bu bankaların aldıgı hayırlı dualar heralde gerceklesecek yakında :D
  • Ayrı ayrı kesilir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: rui

    arkadaşlar aynı bankanın hem kredı kartı hem bankamatıgını kullanıyorum. bu kesıntıler sadece tek hesaptan yapılıyor değil mi? yani sadece bankamatikten, yoksa kredı kartı ıcın ayrı bankamatık ıcın ayrı mı kesıntı yapılıyor?

    tesekkurler.
  • iş bankası vadesiz hesabımda 5 6 tane otomatik ödeme var.
    haricen maximum kredi kartım var ve senelik 25 tl ucret yansımış.
    aramadım banakyı. web sitesinden açıklayıcı bir kaç guzel cümle yazdım. ödemek istemediğimi belirttim
    bir sonraki sabah uyandığımda 25tl ödemeyi iptal ettiklerini içeren mailimi okudum,kontrol ettim 25 tl silinmiş..
    Allah tüm bankaları iş bankası gibi yapmayı nasip etsin..
  • Arkadaşlar bende aynı şeyi Hsbc de yaşadım mail attım 2 defa dedim ki ya bu seferki hesap işletim ücretini almazsınız yada sizi tüketici hakem heyetine şikayet eder bundan önceki ödediklerimi de alırım dedim hemen iptal etmişler aynı yolla gecen sene de iptal ettirmiştim:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğu
    akbanka dönen paraya ait fotoyu da ekleyebilir misin?
    ne inatçı bankaymış yahu..

    maalesef akbank'tan internet bankacılığı şifrem yok onu telefonla öğrendim.. ekstrem henüz elime ulaşmadı gelsin ilk işim buraya eklemek olacak..

    bu arada akbanktan aldığım iade annemden ek kart çıkartmıştım o karta yansıtılmıştı kart ve üyelik ücreti.. ayrıca geçen yıl kartı iptal ettirmiştim ama yine de sonuca ulaştım
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Vakıfbank'tan 30 TL'yi alabilen var mı?
  • Yapı Kredi'yi aradım, kart ücretini iptal etmelerini istediğimi söyledim. Bir süre bazı bilgilere baktıktan sonra uzun süredir aktif müşterileri olduğumu söyleyip ücreti iade ettiler. Bu kadar kolay olacağını beklemiyordum
  • helal olsun alanlara,

    benimde teb kredi kartım ve bankamatik kartım vardı bankamatiği
    kullanmıyordum eft için para yatırdım yaptım sonra 7tl kalmıştı
    hop çekmişler 7tl de borç yazmışlar
    aradım ne ayak diye,,
    neymiş efendim
    3 ayda bir 15 tl kart işletim ücretiymiş, bende dedim kapatın eft ücreti ne ozaman
    10 yerden ücret alıyor lar ben sizin bankasnızı kullanıyorum zaten...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • bankacılık sistemi yasal olmayan paralar kesiyor
    tüketici hakem heyetide bu uygulamayı iptal mı ediyor yokmu bağlayıcılığı,
    herseferinde böyle mi olucak???
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunesser


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tauron

    Beyler tüketici heyetine gittiğimde çıktısını aldıgım ekstreleri ait oldugu bankaya tasdik ettirmem gerektiği yoksa hic bir anlam tasımadıgını söyledi, siz nasıl yaptınız aceba, yani garanti'ye gidip ne demeliyim ki o çıktıya mühür vs. bassınlar ????


    Yahu ne alakaymış,,Bunuda ilk defa duydum,,Şimdiye kadar başvuran arkadaşlarada
    Böyle bir şart öne sürülmedi,,Ayrıca bankanın gönderdiği belgelerde ismi cismi yazmıyormu?





    Ya arkadaşlar Adana Yüreğir Kaymakamlığıda bana bunu yaptı tasdikli olması lazım ve o zamanki sözleşmen lazım dedi ne yapmam lazım bundan sonra
  • bazı yerlerdeki heyetler demek ki bütün gün ellerinde örgü oturmak istiyorlar.
    azıcık iş bile onları rahatsız ediyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanAtas


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunesser


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tauron

    Beyler tüketici heyetine gittiğimde çıktısını aldıgım ekstreleri ait oldugu bankaya tasdik ettirmem gerektiği yoksa hic bir anlam tasımadıgını söyledi, siz nasıl yaptınız aceba, yani garanti'ye gidip ne demeliyim ki o çıktıya mühür vs. bassınlar ????


    Yahu ne alakaymış,,Bunuda ilk defa duydum,,Şimdiye kadar başvuran arkadaşlarada
    Böyle bir şart öne sürülmedi,,Ayrıca bankanın gönderdiği belgelerde ismi cismi yazmıyormu?





    Ya arkadaşlar Adana Yüreğir Kaymakamlığıda bana bunu yaptı tasdikli olması lazım ve o zamanki sözleşmen lazım dedi ne yapmam lazım bundan sonra


    Sözleşmeyi bankadan iste,,Sonra tekrar uğra bakalım ne diyecekler.
  • Ziraat bankasi geri odermi hesap isletim ucretini?
    Ben garanti yapikredi ziraat icin basvurucam toplam 30 tl mi oduycem pul parasi
  • Birde kac ay suruyor parayi geri odemeleri bankasina gore? Mesela garanti ?
  • Merhaba,

    Dünden beri bayağı vakit ayırarak konudaki tüm mesajları tek tek okudum ve önemli bilgi içerenleri bir Word dosyasına kaydettim. Henüz derlemedim ama bu haliyle 23-24 sayfa oldu. Okurken taraması kolay olsun diye de önemli kısımları da kırmızı renkli yaptım. Şimdi bu bilgileri biraz toplayacağım. Herhalde "başvuru süreçleri" ve "bankalarla olan iletişimler" olarak iki ana başlık olması gerekecek.

    Bundan sonra da kendimin ve yakınlarımın kart ücretleri ve hesap işletim ücretleri için girişimleri başlatacağım. Okuduklarımdan gördüğüm kadarıyla ücret iade etmeme konusunda en inatçı ve mücadeleci banka Garanti Bankası. Benim de tüm şahsi hesaplarım ve kartım uzuuun yıllardır Garanti'de. Tabi şirket olarak da çalıştığımız için şubeden bunun avantajını da kullanmaya çalışacağım. Gelişmeleri ve yapacağım derlemeyi burada paylaşacağım.

    Mesajları okurken aklıma gelen bir konu oldu. Özellikle 3-4 yıllık ve daha eski müşterilerin, bence önce bankaları ile iletişime geçip yakın ve son dönemde kesilen ücretleri geri talep etmeleri, diğerleri için de Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmaları mantıklı olur. Çünkü gördüğüm kadarıyla birçok banka son dönem ücretlerini bir şekilde ısrarcı olunursa iade edebiliyor. En azından bir kısmı kolayca alınıp, geri kalanı için uğraşı verilebilir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • çok faydalı olacağını düşünüyorum işlemlere yeni başlıcak olanlara, bankarala mail atmak işe yarıyormu acaba hiç muhattap olasım yok m.temsilceleri ile ?
  • Arkadaşlar bir sorum olacaktı. Benim ikametim Ankara-Keçiören'de. Banka şubelerim ise Sakarya-Adapazarın'da. Nereye başvurmam gerekir? Adapazarı Kaymakamlığına başvurduğumda ikametimin başka yerde olmasından ötürü bir sorun çıkar mı? Tecrübeli arkadaşlar cevap verirse yarın bende bu işe dört kolla sarılıcam..
  • 07.03.2010 tarihinde "Garanti Bankası" tarafından yıllık kart kullanım ücreti adı altında 40,00 TL ücret kesilmiştir.
    Müşteri hizmetleri ile görüşmem neticesinde , yıllık kart ücret iadesinin mümkün olmadığını sözlü olarak teyid etti.
    İptal ettirmek istediğimi söyledim saçma sapan teklifte bulundu. 500 TL limiti olan kart'a 3 ay boyunca 400 TL (ayda ) harcama sözü verirsem 40 TL bonus yükleneceği iletildi. 500 TL lik taksit işlemi yapsam zaten kartın limiti dolacak : ) Biras daha mantıklı makul teklifte bulunmasını istedim ama fayda yok. Borcumu ödemem gerektiği , takistli işlemlerinde toplam tutarını ödediğim taktirde kart iptal işlemini alabilir şeklinde cevap verdi.
    Hesap ekstre tutarını konuşma esnasında ödedikten sonra , kalan taksitli tutar toplam borcunu öğrenmek istediğimi hesabımın kapatılmasını istedim , bir gün sonra ararsanız kapatırız şeklinde cevap aldım...

    08.03.2010 tarihinde , Garanti bankasının HAKLI (bana göre haksız) müşteri hizmetlerini aradım. 15 dakika çekişmeli görüşme neticesinde kart ücret iadesinin yapılamayacağı bu görüşmenin saatlerce sürse dahi sonucun değişmeyeceği ciddi bir ses tonu ile teyid edildi : )

    Enerjimi topladıktan sonra 444 0 334 numaralı Garanti Bankası müşteri hizmetlerini aradım. Kartımı kapattırmak istediğimi ilettim. 400 x 3 =1200 teklifini müşteri hizmetleride sundu, Kabul etmediğimi saçma bir teklif olduğunu ilettim.
    2 adet Otomatik ödeme talimatı vermem karşılığında 30,00 bonus yükleneceği iletildi. Vadesiz hesabımda zaten 8 tane otomatik ödemem olduğunu ilettim : ) İnceledi otomatik ödeme veremiyorsunuz efendim dedi. İptal işlemi gerçekleştiremiyoruz şeklinde cevap verdi. Yolun sonu buraya kadarmış dedim : )
    Hanım efendi kendi insiyatifini kullanarak 3 ay boyunca kredi kartını kapattırmamam karşılığında 35,00 TL bonus yükleneceğini iletti. Kabul ettim :P

    Yapı Kredi bankasından ise yıllık kart ücreti kesildi 45 TL telefon görüşmesi 5 dakika bile sürmeden iadesi gerçekleşti.
    Garanti Bankası sanırım en inatçı ve sinir bozucu banka...
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.