Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Koxpsuz kasan varmı?

37
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Koxpsuz kasan varmı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Not
      19 Aralık 2006 20:01:58 Konu Sahibi
      Beyler logosta bi karakter açtım amacım normal bi şekilde oyunun zewkini alarak kasmaktı ama heryer istisnasız heryer koxpcu dolu bende napim bende koxp yükledim acaba koxpsuz kasan varmı aranızda hiç ??



      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5474 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:05:50
      post mu kasıyonsaçma saçma topicler açmayın


      kilit lütfen
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4267 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:07:42
      ben normal koxpu bilmediğim için msn koxp ile kasıyorum
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      143 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:14:57
      ben kasıyorum.4 gün oldu charı açalı 48 lvl wariorum logosta ve üstümde +7 full fp war takıların hepsi +7 koxp kullanılan partylere bile girmiyorum.genelde onlara tw(troll warior) çekiyorumalayı güm
      benim için kasmak zor oluyo ama bir iki warior arkadaşım war onlarda benim gibi birlite saatlerce ash kesiyozama olsun kendi hakkımla kasıyorum.bi haftaya 59 olurum.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      6015 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:19:15
      ben koxpsuz kasıyom ve 1 yıldır anca 55im
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:20:41
      Helal olsun, bende pathosta 60 lvl okçuyum ve kospun k sini kullanmadım kullanmamda!
      Oyunda hile en nefret ettiğim şeydir.
      En güzelini yapıyorsun, devamını dilerim.
      Ek: Sen, Ben ve Biz Gibiler Arttıkça Ülkemize Edilen Laflar O Orantıda Azalacaktır.
      quote:

      Orjinalden alıntı: ZaZaKi

      ben kasıyorum.4 gün oldu charı açalı 48 lvl wariorum logosta ve üstümde +7 full fp war takıların hepsi +7 koxp kullanılan partylere bile girmiyorum.genelde onlara tw(troll warior) çekiyorumalayı güm
      benim için kasmak zor oluyo ama bir iki warior arkadaşım war onlarda benim gibi birlite saatlerce ash kesiyozama olsun kendi hakkımla kasıyorum.bi haftaya 59 olurum.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokaka -- 19 Aralık 2006; 20:23:30 >
      |
      |
      _____________________________
      Piyade Er
      4'ÜNCÜ KOR. MUHABERE BL.K.LIĞI ANKARA MAMAK





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Aralık 2006 20:27:11
      nineeeeeeem



































































































      |
      |
      _____________________________

      MeTaLLiCaFuN cLuß

      Kankilerim R4R ve MERCİFUL a sevgilerle....




    • Binbaşı
      1260 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:34:47
      koxp u yapanın allah belasını verin





































































      |
      |
      _____________________________
      Hayat üç buçuk ile dört arasındadır;Ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın..
    • Binbaşı
      1289 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:35:24
      Ben koxpsuz kasıyorum
      |
      |
      _____________________________
      Well done. Here come the test results: 'You are a horrible person.' That's what it says. We weren't even testing for that.
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:37:09
      Kesinlikle katılıyorum
      quote:

      Orjinalden alıntı: metal__king

      koxp u yapanın allah belasını verin

      |
      |
      _____________________________
      Piyade Er
      4'ÜNCÜ KOR. MUHABERE BL.K.LIĞI ANKARA MAMAK

    • Binbaşı
      1357 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:46:37
      koxpsuz kastım bugüne kadar
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      143 Mesaj
      19 Aralık 2006 20:50:15
      saol arkadaşım . az önce kuzenim hacklenmiş ardream charı yalan olmuşbana dert yanıyor bende dedim kullanmasaydın kardeşim kuzenim olmasına ragmen hiç üzülmedim iyi olmuş.ewet okçu olupta hiç koxp macro ...vs gibi programlar kullanmayan çok işte bu programları kullanmayıpta kasan arkadaşlar bu oyunun piridirsenide tebrik ederim.
      quote:

      Orjinalden alıntı: gokaka

      Helal olsun, bende pathosta 60 lvl okçuyum ve kospun k sini kullanmadım kullanmamda!
      Oyunda hile en nefret ettiğim şeydir.
      En güzelini yapıyorsun, devamını dilerim.
      Ek: Sen, Ben ve Biz Gibiler Arttıkça Ülkemize Edilen Laflar O Orantıda Azalacaktır.
      quote:

      Orjinalden alıntı: ZaZaKi

      ben kasıyorum.4 gün oldu charı açalı 48 lvl wariorum logosta ve üstümde +7 full fp war takıların hepsi +7 koxp kullanılan partylere bile girmiyorum.genelde onlara tw(troll warior) çekiyorumalayı güm
      benim için kasmak zor oluyo ama bir iki warior arkadaşım war onlarda benim gibi birlite saatlerce ash kesiyozama olsun kendi hakkımla kasıyorum.bi haftaya 59 olurum.


      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2059 Mesaj
      19 Aralık 2006 21:47:32
      uln bu koxp yüzünden oyunun cılkı çıktı yahu azıcık dürüst oluverin
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2009 Mesaj
      19 Aralık 2006 22:07:47
      eskiden bilgisayarmı wardı ?
      |
      |
      _____________________________
      Katılım zamanı: 5 Ağustos 2006
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      19 Aralık 2006 22:10:52
      bn koxpsuz kasarım magem war doluy arkdaşımda koxpla kasıo partylerine girmiom bile ne zmana beramusa gir harpylerer git bni görürsün daha charı açalı 2 hafta oldu 1 haftada lvl 61 yaptım 1 haftadada full cz yaptım şimdi normal bi np war 32 k ve koxpla daha hızlı bir sürede kastım ve şimdi 70 e kasıcam işllh
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      6284 Mesaj
      19 Aralık 2006 22:49:49
      bende koxpsuz kasıyorum hiç kullanmadım kullanmıcamda.

      ama en fazla 55 lvl olabildimhayatımda
      |
      |
      _____________________________
      Kapitalizm gölgesini satamadığı ağacı keser.
      Tek rakibim kangal.
    • Binbaşı
      1016 Mesaj
      19 Aralık 2006 22:51:57
      sourduğun soruyu sen bile anlamadn soru soruyosun ! Biraz mantıklı düşünsen ne olduğunu anlarsın
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      126 Mesaj
      19 Aralık 2006 22:55:04
      İsteyen kullansın yaw size ne ama gm affetmior alnından öpecem bu ara gm nin. Koxp kullanan adam tehlikeyi göze alır. kendi kuyusunu kazar.Ben bunu söyler bunu bilirm ama Koxp kullananlara neden emek hırsızlığı!
      |
      |
      _____________________________
      C1ndy
      ServeR:Loqos
      CLan:G1ZA
      LvL:61 (Şafaq 9 :D)
      NP:1.5k
    • Yarbay
      3066 Mesaj
      19 Aralık 2006 23:00:36
      Koxpu kurmayı bilipte kullanmayan kaç kişi var diye bir başlık atsaydın daha gerçekci cvplar alabilirdin,çünkü koxpa karşı çıknaların hepsi ya bulamadıkları yada kullanamadıkları için konuşuyolar
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4301 Mesaj
      19 Aralık 2006 23:05:20
      koxp su an calismiyor zaten
      |
      |
      _____________________________
      Kimse hayat kadar sert vuramaz.
      (Rocky Balboa - 2006)
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
üniversite
haberler
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.