Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

kötümserler toplanın

50
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 10:57:58 Konu Sahibi
      kötümser olmanızın sebebi nedir? gerçekten merak ettiğim için soruyorum. sınav aşırı kolaydı da ben mi anlamadım? normalde 105-110 tyt 65-75 ayt yapardım ve bunlar zor denemelerdi ve çok çok iyi bir okulda okuyo olmama rağmen (270 kişi, fen lisesi) hep ilk 20-30'daydım. nedir bu karamsarlık? buraya girmeden önce 8-9k gelir diyordum sayenizde artık 15k gelir inş diyorum sağ olun



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
    • Binbaşı
      1164 Mesaj
      09 Temmuz 2018 11:00:40
      Herkes realist olmaya calışıyor dostum ama beceremiyorlar. Kafana takma , arkadaşlar sanıyor ki kendileri yapamadı ama sınav kolaydı herkes aktı falan filan.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      09 Temmuz 2018 11:01:32
      Foruma Hoşgeldin
      _____________________________

      Her şeyi çok ciddiye alıyorum, sanki ölümsüzmüşüm gibi...

      -Jean Paul Sartre
    • Yarbay
      3735 Mesaj
      09 Temmuz 2018 11:12:59
      Netleriniz kac?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Hepsine hükmedecek Bir Yüzük,hepsini o bulacak ,Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak,Gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda
    • Çavuş
      76 Mesaj
      09 Temmuz 2018 11:35:45
      Kendim için söyleyeyim hocam ben aynı net aralıklarında çok fazla kişinin sıkışacağı bu nedenle de hemen hemen her sıralamada yoğun bir yığılma olacağı görüşündeyim. Karamsarlığımın sebebi bu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      206 Mesaj
      09 Temmuz 2018 11:53:36
      Hem eşit ağırlık hem sayısal alanlarında ilk 45-40k içerisinde sistemin sıralamaları etkilemeyeceğini, o sıralamalarda sınav zorluk derecesinin önemli bir etki edeceğini düşünüyorum. Bu yüzden sıralamaların 2017'den biraz kötü geleceğini düşünüyorum o sıralama bandında. Kötü geleceğini düşünmem de AYT'de fenin kolaylığı ve matematiğe ayrılan süreden kaynaklı. Aynı şekilde ea'da da edebiyatın kolaylığı 2017'den biraz kötü sıralamalar getirecektir diye tahmin ediyorum. Ama olay 45k'dan sonrası için değişecek. Sistemin de etkisi hissedilecektir. Tıp, hukuk düşünenler varsa ve sınırdaysa kesin tercih listelerine eklesinler kontenjan arttışından kesinlikle esneme olacaktır.

      Şunu kesinlikle söyleyebilirim ki, forumdaki söylenen sıralamaların hiç biri gelmeyecek. Çok farklı sonuçlarla karşılaşacağız. Her sıralama bandında farklı sonuçlar göreceğiz. Belki bir ihtimal tahminhesap (orta) doğru sonuçlara ulaşabilir, daha tutarlı veriler veriyor. Ancak bu veriler kesinlikle sıralamaların geneline yansımayacaktır. Buan göre umutlanmanızda fayda var.
      |
      |
      _____________________________





    • Onbaşı
      22 Mesaj
      09 Temmuz 2018 12:03:11
      Ben de seninle ayni durumdayim netleriniz ne ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • 09 Temmuz 2018 12:07:23
      Hocam netleriniz?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:09:04
      Geçen sene kötümserler 16 dedi iyimserler 14 bu sene iyimserler 16 sonuç 2010



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:12:49 Konu Sahibi

      quote:

      Orijinalden alıntı: Uruk-Hai

      Netleriniz kac?
      tyt 99 ayt 62 obp 94 (yuvarladım)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doloresabernathy -- 9 Temmuz 2018; 12:15:59 >
      |
      |
      Bahsedilenler: selocang , yksyegirmismezun
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:14:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: sweetheartt

      Kendim için söyleyeyim hocam ben aynı net aralıklarında çok fazla kişinin sıkışacağı bu nedenle de hemen hemen her sıralamada yoğun bir yığılma olacağı görüşündeyim. Karamsarlığımın sebebi bu
      hocam maksimum ne kadar insan sıkışabilir allah aşkına 20bin mi
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      09 Temmuz 2018 12:16:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: İki Direk Arası

      Geçen sene kötümserler 16 dedi iyimserler 14 bu sene iyimserler 16 sonuç 2010
      2010 gelirse çok fena olur



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      bu üye potansiyel cezalıdır

    • Yüzbaşı
      883 Mesaj
      09 Temmuz 2018 12:16:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: doloresabernathy

      tyt 99 ayt 62 obp 94 (yuvarladım)

      Alıntıları Göster
      Valla bu netlere 8-9k hayal kusura bakma



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:19:36 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: İki Direk Arası

      Geçen sene kötümserler 16 dedi iyimserler 14 bu sene iyimserler 16 sonuç 2010
      abi geçen sene ne olduysa oldu allah allah ya ağzınızdan düşmüyor geçen sene şöyle oldu vs. geçen seneki sınav kolaydı arkadaşlar çözdüm gördüm 2014 gibi bekleyenler malmış ne diyim kusura bakmayın. bu sene net bi şekilde ZORDU
      _____________________________

    • 09 Temmuz 2018 12:21:25
      Hocam siz mi normalden düşük yaptınız çevreniz de mi böyle yoksa?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:21:50 Konu Sahibi

      abi 12k gelse yetiyor bana onu öylesine söylüyorum. etrafımda dereceye oynayan 89327408923423 kişi vardı çoğu beklenenin altında yaptı 2016 gibi gelsin lafım yok zaten 2016da 11k diyor bana ama 2010 nedir allah aşkına



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doloresabernathy -- 9 Temmuz 2018; 12:23:16 >
      |
      |
      Bahsedilenler: odtulu.mezun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör yksyegirmismezun
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:22:43

      Bu kadar insan salak mı 2016 gibi gelse havalara uçacak bir sen biliyorsun sanırım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      doloresabernathy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Temmuz 2018 12:25:45 Konu Sahibi

      estağfirullah da geçen seneye 2014 gibi gelir demek bu seneye 2015 gibi gelir demek gibi bi şey. saçma bence
      |
      |
      İki Direk Arası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
millenicom;internet;servis
Yeni Abonelik d-smart
nice türkiye
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.